Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Коменергосервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 36639101 |
Вебсайт: | http://www.kes.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б |
Контактна особа: |
Ігор Рябий +380676308004 komenergoservice17@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 12:12 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 14:40 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
26 квітня 2021 14:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
12 квітня 2021 13:30 |
Тендерна документація.doc | |
12 квітня 2021 13:30 |
Проект договору (2).doc |
26 квітня 2021 14:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2021 14:40 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
26 квітня 2021 14:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
12 квітня 2021 13:30 |
Тендерна документація.doc
|
|||
12 квітня 2021 13:30 |
Проект договору (2).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000001 ● 36b74e7c57da4fae953a778cba621ba1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 17:41 |
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
41 UA-2021-04-12-005306-a
12.04.2021 КП "Коменергосервіс" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-22 14:27:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з видалення самосійних дерев (порослі), ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-005306-a), яку провів КП "Коменергосервіс" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1.В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Строк дії договору та порядок здачі-приймання наданих послуг» договору про закупівлю послуг з видалення самостійних дерев (порослі) від 03.06.2021 №61 (далі Договір), договір діє з моменту його укладання по «31» грудня 2021р.
Просимо надати інформацію про стан виконання Договору, зокрема на теперішній час.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту про надання пояснень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-27 11:07:58
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на Висновок Східного офісу Державної аудиторської служби про результати моніторингу процедури закупівлі з предмету ДК 021:2015 – 77310000-6 (Послуги з видалення самосійних дерев (порослі)), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-12-005306-a, Замовником розглянуто питання дотримання відповідальною особою КП «Коменергосервіс» вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо оприлюднення інформації про закупівлю, зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи відповідальної особи, яка допустила визначене у висновку порушення, прийняті необхідні заходи щодо попередження та недопущення встановленого порушення у подальшому.
2022-07-05 10:40:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Порушенння усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу Замовника відповідно до наказу від 05.07.2022 № 77.
2022-07-11 15:35:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" |
4 369 729,54
UAH з ПДВ
|
4 369 729,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СЕМЕНИЦЬКИЙ ЄВГЕН ОЛЕГОВИЧ" |
4 388 592,36
UAH з ПДВ
|
4 388 592,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" #42353652 |
Переможець |
4 369 729,54
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2022 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 14:02
|
Договір №61.pdf | укладений |
03 червня 2021 14:01
|