Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44410000-7 - Вироби для ванної кімнати та кухні (унітази та комплектуючи)
Очікувана вартість
19 600,00 UAH
UA-2021-04-12-005249-c 2d487ee9100d4f879be86193b9a2a01f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уповноважена особа - Ігор Віталійович Ткачук

+380963204661 knpmml9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Уповноважена особа - Ігор Віталійович Ткачук
+380963204661
knpmml9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 19:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 11:00
Очікувана вартість: 19 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


З-№35Т/ У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід розуміти вираз «або аналог-еквівалент».
Вимагається наявність сертифіката якості, відповідності, іншого документа щодо властивостей та якості предмета закупівлі. Відповідність ДСТУ, ГОСТ, ТУ або іншій стандарт, діючий на території України.
Гарантійний термін експлуатації Товару, на момент передачі Покупцю, повинен складатиме не менше 70 % від терміну, визначеного виробником. При відвантаженні повинна зберігатися цілісність стандартної упаковки з чітко визначеними реквізитами виробника та датою виготовлення. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні за рахунок постачальника. Гарантія Продавця – 12 місяців з дати відвантаження.
Умови поставки викладено у проекті Договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
1 Унітаз Cersanit Меріда 010 полiпр вп (бокове підключення бочку, прямий вихід з гофрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44411740-3 — Унітази
10 штуки
2 Кріплення до бачка унітазу КС 580
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44411740-3 — Унітази
10 штуки
3 Арматура для змивних бачків унітазу Соло Пласт АБк-02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44411740-3 — Унітази
10 штуки
4 Гофра для унітазу універсальна К828
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44411740-3 — Унітази

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2021 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 19:51
ДЗ ЗМІСТ І СПОСІБ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
12 квітня 2021 19:51
проект Договору к-п 2210 ДЗ.doc
12 квітня 2021 19:51
форма Цінова пропозиція - гарантійний лист.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "КАСКАД" 15 145,56
UAH з ПДВ
15 145,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 08:07
Електронний підпис
20 квітня 2021 15:21
Таблиця відповідності.PDF
20 квітня 2021 15:21
Пропозиція.PDF
20 квітня 2021 15:21
Лист про ліцензію.PDF
20 квітня 2021 15:21
Згода з договором.PDF
20 квітня 2021 15:21
В-ок по сифонах ЗП.pdf
20 квітня 2021 15:21
Новый Устав.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "КАСКАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА "КАСКАД"
#13511529
Переможець 15 145,56
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 14:57

Документи

22 квітня 2021 14:57
Електронний підпис
22 квітня 2021 14:56
44_Т_2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "КАСКАД"
#13511529
15 145,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2021 14:57
Електронний підпис
22 квітня 2021 14:56
44_Т_2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 08:47
договір 441_150 від 30.04.2021.pdf укладений
30 квітня 2021 08:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 145,56
UAH (в тому числі ПДВ 2 524,26 UAH)