Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг по заправці та відновленню картриджів, а також ремонту принтерів і копіювальної техніки
Очікувана вартість
31 600,00 UAH
UA-2021-04-12-004354-b 18e4a0fc74ef45c5b81a29a18ed66346
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Володимирович Гомон

+380732131552 6.1.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 04725941
Вебсайт: http://www.dgcsms.dp.ua
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. БАРИКАДНА, буд. 23
Контактна особа: Юрій Володимирович Гомон
+380732131552
6.1.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
Між ДП «Дніпростандартметрологія» та ТОВ «М Бізнес Груп» був укладений Договір № 021220 на суму 158 000 грн. з ПДВ (закупівля на Прозорро № UA-2020-10-30-004844-c), якій був розірваний Додатковою угодою № 1 від 05.04.2021 року з вини ТОВ «М Бізнес Груп». В зв'язку з тим, що розірвання договору виникло з вини Учасника, Замовник вважає за необхідне розглянути питання щодо проведення скороченої переговорної процедури закупівлі код ДК 21:2015 - 50310000-1– «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» на підставі п. 3, част. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера) на суму 31 600 грн. з ПДВ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 11:40
Оскарження наміру укласти договір: 19 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплекс послуг по заправці та відновленню картриджів, а також ремонту принтерів і копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Барикадна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

12 квітня 2021 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 15:18
Протокол ДЦСМ 2021.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНДРАТЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3137706951
Переможець 31 600,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2021 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2021 11:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНДРАТЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3137706951
31 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 08:54
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 08:16
Договір.pdf укладений
20 квітня 2021 08:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 499,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 249,83 UAH)