Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90610000-6 (забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг)
Очікувана вартість
10 205 462,25 UAH
UA-2021-04-12-004083-a de6cc0316ef040299b31a415fc80c97f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 alla170283@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
alla170283@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
замовником за діючим ЗУ «Про публічні закупівлі» двічі було проведено відкриті торги із закупівлі зазначеного предмету закупівлі, але ці торги були двічі відмінені, обидва рази на підставі абзацу 1 п.1 ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, замовник має право застосувати переговорну процедуру

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 12:14
Оскарження наміру укласти договір: 23 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90610000-6 (забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, територія Інгульського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за фактично надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 квітня 2021 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-05-000044 ● 0e0b2118c0374672a9e98bb149ff90fc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021 09:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

05.08.2021 №401
Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 401

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
5. UA-2021-04-12-004083-a, ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць, яка проводиться Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Карс Клінінг"
#37758876
Переможець 10 205 462,25
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 12:14

Документи

12 квітня 2021 12:14
Електронний підпис
12 квітня 2021 12:12
повідомлення
12 квітня 2021 12:12
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 12:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Карс Клінінг"
#37758876
10 205 462,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2021 12:14
Електронний підпис
12 квітня 2021 12:12
повідомлення
12 квітня 2021 12:12
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 13:55
додаткова угода _ 5.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 13:54
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 17:33
додаткова угода _ 4 до дог. 61.pdf зміни до договору
11 січня 2022 17:31
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 11:38
додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 13:22
ДУ 2.pdf зміни до договору
21 травня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 16:13
ДУ договір 61.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 16:12
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 16:04
договір укладений
23 квітня 2021 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10205462.25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесенння змін до п.2.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 10205462.25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році (без суми)
Номер договору про закупівлю: 10205462.25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода про продовження строку дії договору до 31.12.2022 з сумою
Номер договору про закупівлю: 10205462.25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10205462.25
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML