Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-04-12-004041-c ● 3696eb2df27e485fb2a62177aa2d6536
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ, ЗВ'ЯЗКУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23987115 |
Місцезнаходження: | 65004, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Думська Площа, буд. 1 |
Контактна особа: |
Руслан Кириленко +380964709670 rus123789@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235 послуга
послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Богдана Хмельницького, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 16:46 |
Додаток 1 до Оголошення.docx | |
12 квітня 2021 16:46 |
Додаток 3.docx | |
12 квітня 2021 16:46 |
Додаток 2.docx | |
12 квітня 2021 16:40 |
Додаток 4.docx | |
12 квітня 2021 16:40 |
Оголошення.docx |
12 квітня 2021 16:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
12 квітня 2021 16:46 |
Додаток 1 до Оголошення.docx
|
||
12 квітня 2021 16:46 |
Додаток 3.docx
|
||
12 квітня 2021 16:46 |
Додаток 2.docx
|
||
12 квітня 2021 16:40 |
Додаток 4.docx
|
||
12 квітня 2021 16:40 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-12-004041-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тимофеєв Д.О., Код ЄДРПОУ:3089724432
Дата подання: 26 квітня 2021 14:02
Оскарження
Шановний тендерний комітет, просимо Вас скасувати рішення щодо невизнання переможцем ФОП "Тимофеєв Дмитро Олександрович" , оскільки пропозиція відповідає тендерної документації, а саме на сторінці 3 тендерної документації замовником вказано, що «Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.»
Тобто вказано, що Учасник має можливість накласти удосконалений електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Також хочемо довести до уваги, що відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Розгорнути
Згорнути
Тобто вказано, що Учасник має можливість накласти удосконалений електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Також хочемо довести до уваги, що відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2021 16:07
Шановний учасник,
Під час детального розгляду Вашої пропозиції виявлено, що Вами було накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію, що суперечить вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2021-04-12-004041-c). Так як в оголошені чітко зазначено, що учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо та на має жодного посилання на УЕП, тому Вашу пропозицію було відхилено.
Додатково інформуємо, що у період уточнень відповідно до чинного законодавства, який тривав не менше трьох робочих днів. У цей час Ви, як потенційний учасник мали можливість через систему звертатись до Замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення. Але Ви у визначений період не скористалися своїм правом на отримання роз’яснення та подання зауважень, щодо інформації зазначеної в оголошенні.
Під час детального розгляду Вашої пропозиції виявлено, що Вами було накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію, що суперечить вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2021-04-12-004041-c). Так як в оголошені чітко зазначено, що учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо та на має жодного посилання на УЕП, тому Вашу пропозицію було відхилено.
Додатково інформуємо, що у період уточнень відповідно до чинного законодавства, який тривав не менше трьох робочих днів. У цей час Ви, як потенційний учасник мали можливість через систему звертатись до Замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення. Але Ви у визначений період не скористалися своїм правом на отримання роз’яснення та подання зауважень, щодо інформації зазначеної в оголошенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Тимофеєв Д.О. |
33 290,00
UAH з ПДВ
|
23 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна |
38 550,00
UAH з ПДВ
|
23 993,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець СІРИЙ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ |
49 900,00
UAH з ПДВ
|
23 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АФАНАСКІН РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ" |
45 100,00
UAH з ПДВ
|
25 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЙ.ЛІНК" |
48 925,00
UAH з ПДВ
|
26 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тимофеєв Д.О. #3089724432 |
Відхилено |
23 960,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 11:40
|
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна #2449001285 |
Відхилено |
23 993,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 12:01
|
Фізична особа-підприємець СІРИЙ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ #2934000076 |
Відхилено |
23 994,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 12:06
|
ФОП "АФАНАСКІН РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ" #2747109635 |
Відхилено |
25 500,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 14:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЙ.ЛІНК" #42868888 |
Переможець |
26 500,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:43
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 16:56
|
договір.pdf | укладений |
29 квітня 2021 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінено специфікацію в частині розширення переліку типів картриджів без зміни ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 378 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |