Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт житлового фонду міста Дніпро (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014) Current repairs of the housing stock of the city of Dnipro (based on CPV according to DK 021: 2015 – 45000000-7 - Construction work and current repairs, determined in accordance with the terminology of state building codes DBN A.2.2-3: 2014)
Current repairs of the housing stock of the city of Dnipro (based on CPV according to DK 021: 2015 -45000000-7-Construction work and current repairs, determined in accordance with the terminology of state building codes DBN A.2.2-3: 2014)
Очікувана вартість
85 500 000,00 UAH
UA-2021-04-12-002979-b 636e18734b444dccb0d52d5acad16a64
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мигай Олена Михайлівна

380677525053 homeservice-5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38199687
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14
Контактна особа: Мигай Олена Михайлівна
380677525053
homeservice-5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Utility enterprise " ZHYLSERVIS-5" of Dniprovsk city council
National ID: 38199687
Contact point: Mygai Olena Mykhailivna
380677525053
homeservice-5@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 20:00
Початок аукціону: 24 травня 2021 13:11
Очікувана вартість: 85 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 855 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 12 квітня 2021 14:02
Enquiries until: 04 травня 2021 00:00
Complaints submission until: до 10 травня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2021 20:00

Information

Estimated total value: 85 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 855 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 50 000 грн., вид – банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, щодо дається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД.
Розгорнути Згорнути
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Size, type and conditions of providing tender offers - size - UAH 50,000, type - bank guarantee in the form of an electronic document affixed by EDS / CEP (electronic digital signature / qualified electronic signature) of the person authorized to sign the bank guarantee, conditions of providing security of tender offers such as the term of the bank guarantee and reservations on cases when the tender security is not returned to the bidder, the conditions of return of the tender security, etc. - prescribed in the tender documentation attachedtotheannouncement. The volume of services - 1 pc. (services) detailed procurement volume is provided in Annex 3 of the TD.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт житлового фонду міста Дніпро (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repairs of the housing stock of the city of Dnipro (based on CPV according to DK 021: 2015 -45000000-7-Construction work and current repairs, determined in accordance with the terminology of state building codes DBN A.2.2-3: 2014)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 квітня 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 14:09
Додаток 5.doc
12 квітня 2021 14:08
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-07-000026 ● 5aca2bbf59274ba5b9cc794bb9b0133c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2021 14:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З №387 від 27.07.2021
Дніпро
Про початок здійснення моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 27.07.2021 №387
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-04-12-002979-b 12.04.2021 Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 38199687) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-09 14:05:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного ремонту житлового фонду міста Дніпро (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-002979-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за №500/34783 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). Водночас пунктом 3 розділу 2 Порядку №708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163. Проте, Замовник не визначив предмет закупівлі за кожним окремим будинком, будівлею тощо.
Просимо пояснити, чому предмет закупівлі послуг визначено за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника на не за окремим будинком, будівлею тощо?
2. Відповідно до пункту 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив наступні умови для учасників:
• Фінансова спроможність визначається на підставі чистого прибутку учасника.
• Фінансова спроможність учасника закупівлі: дохід за останній рік повинен складати не менше ніж 85% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо пояснити застосування цих умов при визначенні відповідності кваліфікаційному критерію, адже згідно із п. 5.9. розділу II. «Фінансова звітність малого підприємства» Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», під поняттям «чистий прибуток» слід розуміти, що це різниця між сумою фінансового результату до оподаткування і сумою витрат з податку на прибуток. Згідно із пунктом 5.1 вказаного стандарту, під поняттям «чистий дохід» слід розуміти дохід від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг без непрямих податків і зборів та інших вирахувань з доходу. Крім цього у звітності зазначаються й інші отримані доходи, загальна інформація про які вказується у Звіті про фінансові результати.
3. Додаток 5 «Проєкт договору» до тендерної документації містить наступну примітку:* Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.
Проте, зазначене вище суперечить нормі частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
4. Відповідно до умов п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (ста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Проте, всупереч зазначеного пункт 5 Додатку 4 до тендерної документації передбачає інші умови: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 100 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.». Зазначене вище має невідповідності між умовами тендерної документації на впливає на дотримання сторонами норми частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-12 11:02:22

Про надання пояснення

Замовником КП «Жилсервіс-5» Дніпровської міської ради розглянуто запит Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт житлового фонду міста Дніпро (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-002979-b) та повідомляється наступне.

1. Відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за №500/34783 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону. При цьому, для окремих видів предметів закупівлі Порядком визначено різні способи визначення предмету закупівлі.
В той же час, згідно п.3 розділу І порядку під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163.
Таким чином, визначення предмету закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється не згідно показника четвертої цифри, а за відповідними будинком, будівлею, спорудою, відповідно показник Єдиного закупівельного словника в даному випадку застосовується лише для позначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту згідно відповідного об’єкту.
Визначення коду закупівлі - рішення Замовника, яке не повинно призвети до уникнення застосування Закону. Тобто Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону (ч. 10 ст. 3 Закону).
Слід зауважити, що перевіряючі органи не наділені повноваженнями визначати предмет закупівлі, визначення якого є прерогативою Замовника.
Повідомляємо, що комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради було визначене переможцем конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку за об’єктом №9 (Гуртожитки м. Дніпро та малоповерхові будинки Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Чечелівського, Центрального, Шевченківського районів м. Дніпро) та відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 21.01.2020 №39 призначено управителем у гуртожитках та малоповерхових будинках Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Центрального, Чечелівського, Шевченківського районів, Аеродром м. Дніпра.
Також, було затверджено запропоновані ціни на послуги з управління у гуртожитках та малоповерхових будинках Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Чечелівського, Центрального, Шевченківського районів м. Дніпра.
За встановленим затвердженим тарифом мешканці зазначених гуртожитків та малоповерхових будинків здійснюють оплату на розрахункові рахунки управителя. У складову тарифу включено винагороду управителю, тобто, КП «ЖИЛСЕРВІС-5» ДМР, як управитель, здійснює свою діяльність на комерційній основі.
На виконання зазначеного рішення та з метою якісного надання послуг з управління житловим фондом, комунальним підприємством «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради, як замовником, було проведено дану закупівлю послуг.
Згідно п.3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до зазначеного Закону, належать: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини першої) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
• юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
• органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
• у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
Тобто, КП «ЖИЛСЕРВІС-5» ДМР, як замовник у даній процедурі закупівлі, не належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки метою його комерційної діяльності є отримання прибутку.
Комунальні підприємства в Україні мають самостійні фінансові баланси, їхні рахунки не об’єднуються з бюджетними рахунками органів місцевого самоврядування. Комунальне підприємство має переважне право – провадити комерційну діяльність. Результатом такої діяльності є одержання підприємством прибутку.
Оскільки, проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку та дія договору укладеного за результатами його проведення не підпорядковується нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а замовник за договором, укладеним за результатам даної закупівлі, не належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» - КП «ЖИЛСЕРВІС-5» не зобов’язане використовувати веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель при здійсненні господарської діяльності, а саме надання послуг з управління у гуртожитках та малоповерхових будинках Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Чечелівського, Центрального, Шевченківського районів м. Дніпра.
Окремо зазначаємо про те, що дана процедура закупівлі проводилась на виконання договору з надання послуг з управління у гуртожитках та малоповерхових будинках Самарського, Амур-Нижньодніпровського, Новокодацького, Чечелівського, Центрального, Шевченківського районів м. Дніпра Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради використало з власної ініціативи веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівельProzorroз метою отримання та відбору найбільш економічно вигідної пропозиції, а також за власні кошти підприєства, отриманих від комерційної діяльності.
Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради обслуговує 1272 будинки, до складу яких входить 1770 під’їздів, 13 477,70пог.м. електромереж, 60987,50 пог.м.трубопроводів холодного водопостачання, 70521,00 пог.м. трубопроводів водовідведення та ін.
Так як, вартість обслуговування та надання послуг здійснюється за встановленим та затвердженим тарифом, то немає жодної різниці як саме проводити закупівлю (за кожною адресою чи за видами робіт).

2. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та вказує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Згідно п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Як вбачається з ч. 2 ст. 16 Закону України замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України).
На підставі ч.2 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своєї тендерної пропозиції (далі–ТП) мають надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період або копія податкової декларації платника єдиного податку за 2020 рік.
3. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господаський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Отже, у разі якщо замовником у розумінні Закону передбачено придбання товарів, робіт і послуг, така закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону, в один із способів, керуючись відповідними вартісними межами.
При цьому правовідносини, що не передбачають укладення договору про закупівлю, не є предметом регулювання цього Закону.
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі –ЦК України) та Господарського кодексу України (далі –ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Пунктами 2 і 3 статті 180 ГК України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
З урахуванням вищезазначеного в діях замовника відсутні будь-які порушення. Разом із тим звертаємо Вашу увагу, що за період проведення процедури закупівлі не було внесено ніяких змін до законодавства, а тому договір за результатами проведення вказаної закупівлі між замовником та підрядником було укладено у відповідності до умов тендерної документації та проекту договору, а також не містить жодних розбіжностейз поданою учасником тендерною пропозицією.
Щодо зазначення у формі «Комерційна пропозиція», яка є Додатком 4 до тендерної документації умови щодо дотримання умов тендерної пропозиції протягом 100 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
Так, відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України, передбачено, що у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
Пунктом 4 Розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 (ста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Та згідно вищенаведеним положенням форма комерційної пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) передбачає:
«Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 100 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.».
Пунктом 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, в тендерній документації визначено строк дії тендерної пропозиції у відповідності до вказаної норми закону, якою керувались всі учасники закупівлі.
Разом із тим, слід зазначити, що зазначення у вказаному пункті форми комерційної пропозиції, та відповідно до вищенаведених вимог Закону України відображено відповідний строк дотримання умов тендерної пропозиції, а саме з дня визначення переможця тендерних пропозицій, що перевищує термін, визначений тендерною документацією, та відповідає терміну (не є меншим), установленому Законом України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В порядку ч.8 ст.8 Закону України «Про публічнізакупівлі» Замовник повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених висновком порушень, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому.

2021-08-20 14:00:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 травня 2021
UA-2021-04-12-002979-b636e18734b444dccb0d52d5acad16a64
Найменування: Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38199687
Місцезнаходження: 49069, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 травня 2021 15:35
Електронний підпис
11 травня 2021 15:35
Електронний підпис
11 травня 2021 15:33
ЛИСТ, ТЕХ ЗАВДАННЯ.pdf
11 травня 2021 15:33
ЛИСТ, ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 травня 2021 15:33
ДОКУМЕНТИ ТОВ АДОНІЯ.pdf
11 травня 2021 15:33
ДОВІДКИ.pdf
11 травня 2021 15:33
ДОВІДКИ БАНК.rar
11 травня 2021 15:33
ГАРАНТІЯ.rar

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДОНІЯ КОМПАНІ" директор Ситник Юрій Олексійович, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДОНІЯ КОМПАНІ" протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", директор Божко Альона Сергіївна, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІНКТОН СТРОЙ" (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2021 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" 85 108 504,55
UAH з ПДВ
85 108 504,55
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" 85 419 343,52
UAH з ПДВ
85 419 343,52
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 травня 2021 15:35
Електронний підпис
11 травня 2021 15:35
Електронний підпис
11 травня 2021 15:33
ЛИСТ, ТЕХ ЗАВДАННЯ.pdf
11 травня 2021 15:33
ЛИСТ, ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 травня 2021 15:33
ДОКУМЕНТИ ТОВ АДОНІЯ.pdf
11 травня 2021 15:33
ДОВІДКИ.pdf
11 травня 2021 15:33
ДОВІДКИ БАНК.rar
11 травня 2021 15:33
ГАРАНТІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", директор Божко Альона Сергіївна, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСІНКТОН СТРОЙ" (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДОНІЯ КОМПАНІ" директор Ситник Юрій Олексійович, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДОНІЯ КОМПАНІ" протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ"
#42298471
Переможець 85 108 504,55
UAH з ПДВ
26 травня 2021 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ"
#42298471
85 108 504,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 14:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:43
Договорная+Локалка.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:39
ИВР.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:38
ДФ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:38
ОПР.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 17:17
форма-.pdf укладений
07 червня 2021 17:14
Договор 3-06.PDF укладений
07 червня 2021 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися покращити якість предмету закупівлі за рахунок уточнення кількості обсягів робіт, що є складовими надання послуг, зазначенной в коштисній документації до договору. строк дії договору від 07.06.2021№3-06 прододвжити до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 3-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт житлового фонду міста Дніпро (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014) 1 послуга 58 176 266,49
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 29 663 887,30
UAH (в тому числі ПДВ 4 943 981,22 UAH)