Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО №70, вул. Академіка Ромоданова, 10, м. Київ (ДК 021:2015 (CPV): 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування).
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-04-12-000131-b ● 88c63797d33f414c8d7478f6c77e9a08
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО №70, вул. Академіка Ромоданова, 10, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04107, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Ромоданова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця на підставі накладних виписаних Виконавцем протягом 15 банківських дня після виконання робіт. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2021 20:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 20:33 |
Тендерна_документація нова редакція.docx | |
01 червня 2021 19:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
01 червня 2021 20:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 червня 2021 20:33 |
Тендерна_документація нова редакція.docx
|
||||||||||||
01 червня 2021 19:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо документів
Дата подання: 12 квітня 2021 10:18
Дата відповіді: 12 квітня 2021 11:12
Доброго дня. ВІдсутні документи по закупівлі, підгрузіть, будь ласка.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація оприлюднена.
Технычны вимоги
Дата подання: 14 квітня 2021 10:19
Дата відповіді: 14 квітня 2021 15:22
Доброго дня! Вимоги опублікованої тендерної документації містять посилання на Додаток № 4 - інформація та документами про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, проте опублікований він частково. Будь ласка, відредагуйте ТД та завантажте Додаток № 4 у повному обсязі.
Відповідь: Доброго дня документація оновленна
документи
Дата подання: 14 квітня 2021 13:53
Дата відповіді: 14 квітня 2021 14:26
ДОДАТКОВО УЧАСНИК НАДАЄ В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:
відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- технічні вимоги. Поясніть будь ласка що за технічні вимоги?
Відповідь: Доброго дня. ТД буде оновлена з технічними вимогами.
документи
Дата подання: 14 квітня 2021 18:24
Дата відповіді: 15 квітня 2021 14:51
ДОДАТКОВО УЧАСНИК НАДАЄ В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:
1. Сертифікати відповідності на обладнання автоматичних систем протипожежного захисту, які будуть встановлюватися. ПОЯСНЕННЯ. Сертифікати відповідності надаються разом з обладнанням (яке буде встановлюватись).Таким чином сертифікати, надані вам до закупівлі обладнання, не будуть відповідати обладнанню яке буде встановлене. Правільніш буде якщо написати гарантійний лист про те що разом з встановленим обладнанням надамо вам сертифікати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У більшості сертифікатів відповідності на обладнання та матеріали, які долучені до робочого проекту сплив термін дії
Сертифікат відповідності
Дата подання: 15 квітня 2021 13:48
Дата відповіді: 19 квітня 2021 10:28
Шановний Замовник! Додатком 4 Тендерної документації встановлена вимога надати "5. Сертифікат визнання вимірювальних можливостей.". Для нас як потенційного Учасника закупівлі дана вимога є дискримінаційною оскільки наше підприємство має в наяності Свідоцтво про визнання вимірювальних можливостей. Прохання узгодити дані зміни без внесення змін до тендерної документаціії та у випадку кваліфікації нас як переможця прийняти Свідоцтво про визнання вимірювальних можливостей, як еквівалент до Свідоцтва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога про надання сертифікату визнання вимірювальних можливостей не є дискримінаційною тому, що будь який учасник закупівлі – суб’єкт господарської діяльності, може добровольно отримати, в установленому законодавством України порядку, сертифікат визнання вимірювальних можливостей для надання відповідних послуг.
Вимога про надання сертифікату визнання вимірювальних можливостей не є дискримінаційною тому, що будь який учасник закупівлі – суб’єкт господарської діяльності, може добровольно отримати, в установленому законодавством України порядку, сертифікат визнання вимірювальних можливостей для надання відповідних послуг.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-12-000131-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:41623748
Дата подання: 23 квітня 2021 16:02
Дата подання: 23 квітня 2021 16:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2021 09:59
рішення від 27.04.2021 № 9124 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 09:58
Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.05.2021 №8077.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 20:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2021 № 10915.pdf
Дата публікації: 19 травня 2021 16:10
рішення від 18.05.2021 № 10915.pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Були внесені зміни до ТД.
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2021 04:43
Номер скарги: UA-2021-04-12-000131-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 26 червня 2021 10:21
Дата подання: 26 червня 2021 10:21
Скарга про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" не погоджується із прийнятим рішенням Замовника від 16.06.2021 № 123 про відхилення його тендерної пропозиції на підставі частини першої статті 31 Закону з причин, зазначених Замовником та вважає, що таке рішення прийняте Замовником з грубим порушенням чинного законодавства України, порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, визначених частиною першою статті 5 Закону, а також з порушенням прав та охоронюваних законом інтересів Суб’єкта оскарження та інших учасників процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 липня 2021 23:13
рішення від 01.07.2021 № 14826.pdf
Дата публікації: 01 липня 2021 23:13
інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 № 15562.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 13:29
рішення від 08.07.2021 № 15562.pdf
Дата публікації: 13 липня 2021 19:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2021 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" |
2 460 608,90
UAH з ПДВ
|
2 460 608,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖДУМА" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" |
2 999 996,00
UAH з ПДВ
|
2 999 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" #41112700 |
Відхилено |
2 460 608,90
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 17:08
|
ТОВ "ПОЖДУМА" #41124150 |
Переможець |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 18:42
|
звіт про виконання договору 371.pdf | укладений |
30 грудня 2021 18:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 16:44
|
ДУ дог № 371.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 16:10
|
Договір 371.pdf | укладений |
14 липня 2021 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовжено строк виконання робіт відповідно до доповідної від Виконавця щодо затримки постачання обладнання від виробників у зв'язку з великою кількістю захворівших працівників заводу на COVID-19. |
Номер договору про закупівлю: | 371 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |