Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні
Очікувана вартість
99 200,00 UAH
UA-2021-04-10-000235-a 674b5acb57af4d27b7b216df2474b056
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Скибун

+380955934669 ugrszngsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44070248
Вебсайт: http://gora-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5
Контактна особа: Віктор Скибун
+380955934669
ugrszngsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2021 19:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 99 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


1. Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
1.1. Код за ЄДРПОУ: 44070248
1.2. Місцезнаходження: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5
1.3. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до уповноваженої особи ОВСІЄНКО ІРИНИ МИКОЛАЇВНИ: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; тел./факс +380985118287; e-mail: ugrszngsr@ukr.net
1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 99200,00 грн (дев’яносто дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори) ДК 021:2015 (CPV) 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні.
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Кількість продуктових наборів – 496 шт.; згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
Продуктові набори включають в себе:
Найменування
Один продуктовий набір включає в себе:
-Каша гречана - 1кг
-Рис шліфований круглий, 1кг
-Олія соняшникова рафінована, 1л (920г)
-Цукор білий, 1кг
-Консерва Тушкована свинина, 525г
-Пакет фасувальний

3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: Ревнівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Барвінок", с.Ревне, вул.Квартальна,25, Бориспільського району Київської області, 08342;
- Мартусівське навчально-виховне об'єднання "Загальноосвітня школа І ступеня-дитячий садок" 08343 с Мартусівка вул. Бориспільська буд.7;
- ДНЗ Берізка, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Тургенєва, буд. 5, 08324;
- Бориспільський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), с.Ревне, вул. Миру, 28.
4. Строк поставки товару: до 31.12.2021 р.
5. Умови оплати: Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем шляхом перерахування суми коштів за відповідною заявкою протягом 7 банківських днів з дати прийняття Товару
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 15.04.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 20.04.2021 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
496 штуки
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 травня 2021
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2021 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2021 19:35
Оголошення_СП_продуктові набори Управління.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 99 190,08
UAH з ПДВ
99 190,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2021 18:12
Електронний підпис
19 квітня 2021 18:11
договір виробн.pdf
19 квітня 2021 18:11
довідка довкілля.pdf
19 квітня 2021 18:11
довідка санкції.pdf
19 квітня 2021 18:11
якісні.pdf
19 квітня 2021 18:11
гарант достовірність.pdf
19 квітня 2021 18:11
акт обробки склад.pdf
19 квітня 2021 18:11
аналог вн відгуки.pdf
19 квітня 2021 18:11
складске приміщення.pdf
19 квітня 2021 18:11
довідка ГКУ санкція.pdf
19 квітня 2021 18:11
гарант лаборатор.pdf
19 квітня 2021 18:11
довідка мат база.pdf
19 квітня 2021 18:11
лист згода персон.pdf
19 квітня 2021 18:11
проект.pdf
19 квітня 2021 18:11
відомості.pdf
19 квітня 2021 18:11
гарант перевірка.pdf
19 квітня 2021 18:11
фін звітність.pdf
19 квітня 2021 18:11
довідка про товар.pdf
19 квітня 2021 18:11
гарант погодж проект.pdf
19 квітня 2021 18:11
цінова.pdf
19 квітня 2021 18:11
фото.pdf
19 квітня 2021 18:11
поясн статут.pdf
19 квітня 2021 18:11
дезінфекція склад.pdf
19 квітня 2021 18:11
поясн ліцензування.pdf
19 квітня 2021 18:11
АКТ АУДИТУ НАССР.pdf
19 квітня 2021 18:11
довідка аналог.pdf
19 квітня 2021 18:11
акти санобр авто.pdf
19 квітня 2021 18:11
довідка повноваж.pdf
19 квітня 2021 18:11
iso 22000 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Переможець 99 190,08
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2021 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
99 190,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:21
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 10:33
Договір 147.pdf укладений
07 травня 2021 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 190,08
UAH (в тому числі ПДВ 16 531,68 UAH)