Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Клочківської від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу. Коригування (додаткові роботи)
Очікувана вартість
24 800 000,00 UAH
UA-2021-04-09-007802-a 0de2b72bf33641f2bdd1e04a733a8b1b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Корецька

+30577252879 uks@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Світлана Корецька
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час проведення реконструкції цієї ділянки важливої для м. Харкова магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху було виявлено численні проблемні вузли і зони містобудівного та технічного характеру в місцях поєднання основної дороги з проїжджими частинами прилеглих вулиць і провулків (особливо з новоутвореною ділянкою дороги від вул. Римарської) та під’їзними шляхами до об’єктів соціального призначення, а також в місцях перевлаштування ділянок діючих інженерних комунікацій та добудови поперечних зливостоків.
Крім того, необхідність додаткових робіт була спричинена іншими негативними обставинами, зокрема, складними грунтово-геологічними та гідрологічними умовами нерівноміцними нашаруваннями в дорожньому конструктиві вул. Клочківської тощо.
Узагальнені практичні дані відповідальних працівників підрядника, технічного і авторського нагляду, зібрані при здійсненні виробничих процесів, та заключення фахівців випробувальної лабораторії кафедри будівництва та експлуатації автомобільних доріг Харківського національного автомобільно-дорожнього університету від 07.05.2018 №1254\35 щодо проблемних питань при реконструкції об’єкта було опрацьовано проєктувальниками і враховано новими технічними рішеннями та додатковими роботами в скоригованій проєктно-кошторисній документації, що підтверджується позитивним експертним звітом філії «Харківська» ТОВ «Консалтингова агенція «Галілео» від 14.08.2020 №20982.
Таким чином, необхідність здійснення додаткових аналогічних робіт обумовлена технічними та економічними обставинами, які безпосередньо пов’язані з первинним проєктом та підрядною організацією за основним договором по об’єкту – ТОВ «Паркінг+», яка має відповідний технічний досвід та виробничий потенціал для виконання цих робіт. За результатами переговорів з цим виконавцем сторонами встановлено, що договірна вартість додаткових робіт (24609000,00 грн. з ПДВ) не буде перевищувати 50 відсотків вартості первинних робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 16:49
Оскарження наміру укласти договір: 20 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Клочківської від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу. Коригування (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право перерахувати підряднику аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органі Казначейства, з використанням авансу відповідно до умов абз.2 п.2 постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 і Договору між сторонами Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія оплата за фактично виконані роботи здійснюється поетапно на підставі підписаних актів КБ-2в і довідок КБ-3 в міру виконання Підрядником робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

09 квітня 2021 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-06-000031 ● 3d880e2d53b847aca66573a027af54c4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.08.2021 № 403

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2021-04-09-007802-a 09.04.2021 Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (ЄДРПОУ 04058516) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-20 08:48:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-09-007802-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Згідно з частиною шостою статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Чому на дату проведення моніторингу закупівлі відсутні обґрунтування з посиланням на закупівлю, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-27 15:11:05

пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби України від 20.08.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-08-06-000031) процедури закупівлі робіт «Реконструкція вул. Клочківської від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу. Коригування (додаткові роботи)» (UA-2021-04-09-007802-а)

Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби України від 20.08.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-08-06-000031) процедури закупівлі робіт «Реконструкція вул. Клочківської від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу. Коригування (додаткові роботи)» (UA-2021-04-09-007802-а)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про вжиття заходів щодо недопущення порушень, відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби України від 01.09.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-08-06-000031) процедури закупівлі робіт «Реконструкція вул. Клочківської від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу. Коригування (додаткові роботи)» (UA-2021-04-09-007802-а)

2021-09-07 10:03:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+"
#32868719
Переможець 24 609 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2021 16:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+"
#32868719
24 609 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 11:01
Додаткова угода № 4 від 28.12.2023.pdf зміни до договору
02 січня 2024 10:59
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 11:48
Додаткова угода №_3.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 11:47
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 12:42
Договір № 2021-ПР-01.PDF укладений
12 травня 2021 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 2021/ПР/01
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 2021/ПР/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML