Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7 |
Контактна особа: |
Світлана Корецька +30577252879 uks@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Крім того, необхідність додаткових робіт була спричинена іншими негативними обставинами, зокрема, складними грунтово-геологічними та гідрологічними умовами нерівноміцними нашаруваннями в дорожньому конструктиві вул. Клочківської тощо.
Узагальнені практичні дані відповідальних працівників підрядника, технічного і авторського нагляду, зібрані при здійсненні виробничих процесів, та заключення фахівців випробувальної лабораторії кафедри будівництва та експлуатації автомобільних доріг Харківського національного автомобільно-дорожнього університету від 07.05.2018 №1254\35 щодо проблемних питань при реконструкції об’єкта було опрацьовано проєктувальниками і враховано новими технічними рішеннями та додатковими роботами в скоригованій проєктно-кошторисній документації, що підтверджується позитивним експертним звітом філії «Харківська» ТОВ «Консалтингова агенція «Галілео» від 14.08.2020 №20982.
Таким чином, необхідність здійснення додаткових аналогічних робіт обумовлена технічними та економічними обставинами, які безпосередньо пов’язані з первинним проєктом та підрядною організацією за основним договором по об’єкту – ТОВ «Паркінг+», яка має відповідний технічний досвід та виробничий потенціал для виконання цих робіт. За результатами переговорів з цим виконавцем сторонами встановлено, що договірна вартість додаткових робіт (24609000,00 грн. з ПДВ) не буде перевищувати 50 відсотків вартості первинних робіт.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 16:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник має право перерахувати підряднику аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органі Казначейства, з використанням авансу відповідно до умов абз.2 п.2 постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 і Договору між сторонами | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Iнша подія | оплата за фактично виконані роботи здійснюється поетапно на підставі підписаних актів КБ-2в і довідок КБ-3 в міру виконання Підрядником робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
09 квітня 2021 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000031 ● 3d880e2d53b847aca66573a027af54c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 12:21 |
05.08.2021 № 403
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2021-04-09-007802-a 09.04.2021 Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (ЄДРПОУ 04058516) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-20 08:48:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-09-007802-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Згідно з частиною шостою статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Чому на дату проведення моніторингу закупівлі відсутні обґрунтування з посиланням на закупівлю, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-27 15:11:05
пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби України від 20.08.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-08-06-000031) процедури закупівлі робіт «Реконструкція вул. Клочківської від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу. Коригування (додаткові роботи)» (UA-2021-04-09-007802-а)
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби України від 20.08.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-08-06-000031) процедури закупівлі робіт «Реконструкція вул. Клочківської від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу. Коригування (додаткові роботи)» (UA-2021-04-09-007802-а)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо недопущення порушень, відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби України від 01.09.2021 щодо моніторингу (UA-М-2021-08-06-000031) процедури закупівлі робіт «Реконструкція вул. Клочківської від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу. Коригування (додаткові роботи)» (UA-2021-04-09-007802-а)
2021-09-07 10:03:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+" #32868719 |
Переможець |
24 609 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 11:01
|
Додаткова угода № 4 від 28.12.2023.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 11:48
|
Додаткова угода №_3.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2022 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 12:42
|
Договір № 2021-ПР-01.PDF | укладений |
12 травня 2021 12:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 2021/ПР/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 2021/ПР/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |