Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 в м. Бурштин, вул. Січових Стрільців, 18, Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
98 537,20 UAH
UA-2021-04-09-007487-a b8693d06f24d4ec7a2b9d8694a120990
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Даниш

+380689452228 budinvest-if@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Код ЄДРПОУ: 44098925
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77
Контактна особа: Ігор Даниш
+380689452228
budinvest-if@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 16:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 16:22
Початок аукціону: 21 квітня 2021 14:47
Очікувана вартість: 98 537,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 492,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 в м. Бурштин, вул. Січових Стрільців, 18, Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ , Степана Бандери 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2021 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 16:24
Оголошення на проведення закупівлі ЗОШ №2.docx
09 квітня 2021 16:24
Додаток №4 до закупівлі ЗОШ №2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне
Дата подання: 12 квітня 2021 13:37
Дата відповіді: 12 квітня 2021 14:39
Доброго дня ! Чи можете вказати креслення (вигляд) вікон для прорахунку ? Який склопакет має бути і чи входить в ціну закупівлі підвіконня до даних вікон ?
Відповідь: Доброго дня! Вся інформація, згідно якої виникли Ваші питання надана у Додатку №4. Там вказані всі необхідні характеристики закупівлі. Теж саме стосується підвіконня даних вікон. Уважніше передивиться тендерну документацію. Але креслення нажаль ми Вам надати не можемо виходяи з іх відсутності.
Конфігурація
Дата подання: 12 квітня 2021 13:50
Дата відповіді: 12 квітня 2021 14:41
Доброго дня ! Вкажіть конфігурацію даних вікон та склопакет до вікон у закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Конфігурацію нажаль ми не можемо надати виходячи з відсутності наявності креслення. Всі технічні показники чітко вказані у Додатку №4. Дякуємо!
Загальне
Дата подання: 12 квітня 2021 14:55
Дата відповіді: 12 квітня 2021 15:13
Просимо надати повну інформацію про колір конструкцій , формулу склопакетів (так як у додатку №4 ця інформація відсутня)
Відповідь: Доброго дня! Колір конструкцій є білий. Формулу склопакетів нажаль надати не можемо за відсутністю креслення. Вважаємо, що для розробки тендерної пропозиції достатньо інформації надано у тендерній документації Замвоника з додатками. Дякуємо за розуміння!
загальне
Дата подання: 12 квітня 2021 15:26
Дата відповіді: 13 квітня 2021 09:26
Просимо вказати, коли потрібно здійснити Акт попереднього огляду предмету закупівлі (об’єкту) в дозвільній формі, підписаний представником Замовника робіт та завірений печаткою: до подачі тендерної документації чи Переможцем перед виготовленням конструкцій?
Відповідь: Доброго ранку! Акт треба надати у складі тендерної пропозиції Учасника. Дякую!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-09-007487-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2732809855
Дата подання: 03 травня 2021 16:05
Оскарження дискваліфікації
ФОП Чура Ігор Григорович – учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 в м. Бурштин, вул. Січових Стрільців, 18, Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», яка проводиться КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до оголошення UA-2021-04-09-007487-a, не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника щодо дискваліфікації учасника ФОП Чури Ігора Григоровича .Замовник вказав наступні причини відхилення пропозиції:
-Відсутність довідки згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі розділ «Загальні положення» пункт 8.
-Відсутність інформації щодо розрахунку кошторисної заробітної плати умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі розділ «Інструкція з підготовки пропозицій» пункт 5.
ФОП Чура Ігор Григорович надає роз”яснення.
1. Згідно пункту 6 «Інша інформація та опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» розділу IV « Подання, розкриття, оцінка та розгляд пропозиції» ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме наступні технічні помилки та описки: відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції;
В складі тендерної документації учасника ФОП Чура Ігор григорович є документ «Пропозиція» де зазначена цінова пропозиція в гривні(Сто двадцять дев'ять тисяч гривень, 00 копійок).Також в складі документації подано кошторис ,де також зазначено ,що цінова пропозиція надається саме в гривні.Тому вважаємо ,що відсутність даної довідки не впливає на зміст пропозиції і не може бути причиною дискваліфікації.
2. Щодо розрахунку кошторисної заробітної плати.
Згідно пункту 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III « Інструкція з підготовки пропозицій» ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі- При складанні ціни пропозиції учасник здійснює розрахунок заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. № 281 (з усіма наступними змінами), виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної занятості, яку планує отримувати при виконанні робіт на об’єкті, але не вище 14 800,00 гривень. При розрахунку ціни пропозиції кошторисник здійснив розрахунок заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати,проте у вимогах Замовника не зазначено ,що потрібно надати цей розрахунок в складі тендерної документації. Даний документ(Розрахунок кошторисної заробітної плати) є специфічним документом,який не входить в стандартний пакет кошторисної документації і подається учасником тільки на вимогу Замовника,тому Замовнику потрібно було конкретизувати,які саме документи подати в складі кошторисної документації.Окрім того,в складі кошторисної документації надано пояснювальну записку,де вказана заробітна плата ,яка використана при розрахунку договірної ціни.

Враховуючи вищезазначене вважаємо ,що пропозиція учасника ФОП Чури Ігора Григоровича повністю відповідає умовам визначеним в оголошенні і не має підстав для відхилення.
З огляду на вище викладене, просимо Замовника скасувати рішення щодо дисквалфікації ФОП Чури Ігора Григоровича.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2021 15:47
КП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «БУДІНВЕСТ» надає інформацію про правомірність відхилення вимогу до закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-04-09-007487-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Бутитер Андрій Романович, Код ЄДРПОУ:2967712490
Дата подання: 05 травня 2021 11:50
Оскарження
ФО-П Бутитер Андрій Романович - учасник спрощеної закупівлі "Капітальний ремонт приміщення Бурштинської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 в м.Бурштин, вул. Січових Стрільців, 18, Івано-Франківської області (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), номер закупівлі UA-2021-04-09-007487-a. У відповідь на рішення про відхилення нашої пропозиції повідомляємо наступне:
1. Відсутність довідки згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі розділ "Загальні положення" пункт 8 не може бути причиною відхилення, оскільки суперечить іншому пункту оголошення, а саме розділ "Подання, розкриття, оцінка та розгляд пропозиції" пункт 6. Тут вказано, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. В переліку формальних помилок вами, як приклад, зазначено "відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції". Інформація про те, що вартість пропозиції вказана у валюті "гривня" наведена у кошторисній документації та пропозиції. Отже, ця помилка не впливає на зміст пропозиції.
2. Відсутність інформації щодо розрахунку кошторисної заробітної плати не може бути підставою відхилення нашої пропозиції, оскільки у пункті 5 розділу "Інструкція з підготовки пропозиції" зазначено, що "учасник здійснює розрахунок заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 20 жовтня 2016 р. № 281 (з усіма наступними змінами), виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної занятості, яку планує отримувати при виконанні робіт на об’єкті, але не вище 14 800,00 гривень". Вказана умова нами дотримана, що відображено у кошторисних розрахунках, які подані нами у складі пропозиції.
З огляду на це, просимо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2021 15:46
КП «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «БУДІНВЕСТ» надає інформацію про правомірність відхилення вимогу до закупівлі.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Штогрин Володимир Васильович 97 538,00
UAH
75 000,00
UAH
Документи
ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ 82 000,00
UAH
81 507,00
UAH
Документи
ФОП Бутитер Андрій Романович 84 800,00
UAH
81 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 квітня 2021 09:57
Електронний підпис
19 квітня 2021 18:14
сертифікат.jpg
19 квітня 2021 18:14
св.квед.pdf
19 квітня 2021 18:14
опис 2 зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
опис 1 зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
лист згода.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог.поп.роб.3 _42.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог.поп.роб.2 _42.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог.поп.роб.1 _42.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог.поп.роб. 4 _42.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог.поп.роб 4 _41.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог.поп.роб 3 _41.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог.поп.роб 2 _41.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог.поп.роб 1 _41.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог 8.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог 7.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог 6.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог 5.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог 4.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог 3.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
дог 1 ЗОШ 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
довідка.jpg
19 квітня 2021 18:14
довідка графік зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
гарантійгний лист.jpg
19 квітня 2021 18:14
витяг 3.jpg
19 квітня 2021 18:14
витяг 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
витяг 1.jpg
19 квітня 2021 18:14
8 договірна ціна зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
7 розрахунок 5 зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
6 розрахунок 6 зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
5 зведен.коштор зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
3 розрахунок 2 зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
3 розрахунок 1 зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
2 локал.коштор 2 зош 2.jpg
19 квітня 2021 18:14
2 локал.коштор 1 зош 2.jpg

Публічні документи

20 квітня 2021 13:58
Електронний підпис
20 квітня 2021 13:57
Техзавдання.pdf
20 квітня 2021 13:57
Пропозиція.pdf
20 квітня 2021 13:57
Проект договору.pdf
20 квітня 2021 13:57
Кошторис.rar
20 квітня 2021 13:57
Календарний графік.pdf
20 квітня 2021 13:57
Довідка обстеження.pdf
20 квітня 2021 13:57
Порівняльна таблиця.pdf
20 квітня 2021 13:57
Ліцензування.pdf
20 квітня 2021 13:57
Довідка підпис.pdf
20 квітня 2021 13:57
Довідка досвід.pdf
20 квітня 2021 13:57
Витяг.pdf
20 квітня 2021 13:57
Аналогічний договір 4.pdf
20 квітня 2021 13:57
Аналогічний договір 3.pdf
20 квітня 2021 13:57
Аналогічний договір 2.pdf
20 квітня 2021 13:57
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

20 квітня 2021 14:01
Електронний підпис
20 квітня 2021 13:48
18.Пропозиція.pdf
20 квітня 2021 13:48
17.ВитягЄДР.pdf
20 квітня 2021 13:48
16.Пояснення.pdf
20 квітня 2021 13:48
15.Сертифікати.pdf
20 квітня 2021 13:48
14.ДодатковіВитрати.pdf
20 квітня 2021 13:48
13.12.ПояснЗаписка.doc
20 квітня 2021 13:48
13.11.ЄдинийПодаток.doc
20 квітня 2021 13:48
13.9.Загальновиробничі.doc
20 квітня 2021 13:48
13.7.ВідомістьКошторису.doc
20 квітня 2021 13:48
13.6.ЛокКошторис.doc
20 квітня 2021 13:48
13.5.ДогЦіна.doc
20 квітня 2021 13:48
13.4.ЗведенийКошторис.doc
20 квітня 2021 13:48
13.3.КошторисСкан.pdf
20 квітня 2021 13:48
13.2.ІнфМодельАВК.imd
20 квітня 2021 13:48
13.1ІнфМодельАС4.bdcu
20 квітня 2021 13:48
12.АктОгляду.pdf
20 квітня 2021 13:48
11.ГрафікРобіт.pdf
20 квітня 2021 13:48
10.2.ДоговірЯворів.pdf
20 квітня 2021 13:48
10.1.ДоговірМЦПТО.pdf
20 квітня 2021 13:48
9.Досвід.pdf
20 квітня 2021 13:48
8.Санкції.pdf
20 квітня 2021 13:48
7.Виписка.pdf
20 квітня 2021 13:48
6.Техопис.pdf
20 квітня 2021 13:48
5.ЗахистДовкілля.pdf
20 квітня 2021 13:48
4.Відомості.pdf
20 квітня 2021 13:48
3.ПроєктДоговору.pdf
20 квітня 2021 13:48
2.ПроПДВ.pdf
20 квітня 2021 13:48
1.Витяг_ЄдПод.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Штогрин Володимир Васильович

ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ

ФОП Бутитер Андрій Романович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Штогрин Володимир Васильович
#2180907614
Відхилено 75 000,00
UAH
28 квітня 2021 14:16
ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ
#2732809855
Відхилено 81 507,00
UAH
30 квітня 2021 14:59
ФОП Бутитер Андрій Романович
#2967712490
Відхилено 81 800,00
UAH
30 квітня 2021 15:01

Документи

28 квітня 2021 14:16
Електронний підпис

Документи

30 квітня 2021 14:59
Електронний підпис

Документи

30 квітня 2021 15:01
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій