Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 18 705 786,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 93528.93 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Здійснення Замовником поточних та остаточного розрахунків за виконані роботи може відтерміновуватися до 180 календарних днів з моменту підписання актів КБ-2в, КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 16:20 |
ТД Леваневського.doc | |
09 квітня 2021 16:19 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 2.10 розділу 2 Додатку 1 ТД учасник у складі Пропозиції має надати інформацію, щодо обов’язкового передбачення необхідності застосування заходів із захисту довкілля згідно Додатку 6. Учасником у складі Пропозиції надано папку «розрахунки» (формат rar.), в якому міститься файли «розрахунок договірної ціни» та «розрахунок одиничної вартості» (формат rar.).Разом з тим, в наданих розрахунках відсутні витрати на спецодяг робітникам та миючі засоби, що не відповідає умовам ТД.Таким чином, Пропозиція ПП «Шляхбудпроект» не відповідає умовам Документації та має бути відхилена Замовником.
У розділі 1 Додатку 1 ТД наведено документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 1.3 розділу 1 Додатку 1 ТД для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, учасник у складі Пропозиції повинен надати скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці. Проте учасником не надано документи на навантажувач фронтальний CHANGLIN 936 GT (строчка13 таблиці); - спеціалізований напівпричіп – Н/ПР-платформа-Е NRAILOR S 383 EL (строчка 23 таблиці); - спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ 5511 – не надано (строчка 24 таблиці). Тобто підтверджено надано не в повному обсязі, що не відповідає умовам ТД. Таким чином, Пропозиція ПП «Шляхбудпроект» не відповідає умовам Документації та має бути відхилена Замовником.
Зразок Календарного графіку виконання робіт, наведений в Додатку 10 ТД відноситься до додатків договору, який буде заключено за результатом проведення закупівлі.
Учасником ПП «Шляхбудпроект» в складі пропозиції наданий Проект календарного графіку виконання робіт та Гарантійний лист, в якому Учасник підтверджує свою згоду на укладення договору на умовах проекту договору, що є Додатком 10 ТД.
2. Щодо пункту 2 вимоги повідомляємо. Учасником ПП «Шляхбудпроект» при розрахунку ціни пропозиції враховано, що всі робітники повинні бути одягнені у спецодяг, мати відповідний інвентар, отримувати миючі засоби. Дані витрати входять до складу загальновиробничих витрат (“інших” статей витрат (3-й блок ЗВВ)), що підтверджується учасником наданим розрахунком, який міститься в папці «розрахунки. rar», в якій міститься файл «розрахунок договірної ціни.pdf», де на сторінці 89 даного документу зазначено: «номер за Дод. А ДСТУ: А. 3.3.Витрати на забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального захисту відповідно до встановлених норм (включаючи забезпечення мийними засобами і засобами, що нейтралізують небезпечну дію шкідливих речовин на організм людини, у зв'язку з виконанням робіт, які не виключають можливості забруднення цими речовинами).», чим підтверджується включення даних витрат до складу загальновиробничих витрат.
3. Щодо пункту 3 вимоги. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 ТД для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, учасником ПП «Шляхбудпроект» у складі пропозиції були надані скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, на всю техніку вказану у довідці згідно Додатку 3 ТД, в тому числі документи на:
- навантажувач фронтальний CHANGLIN 936 GT (строчка13 таблиці) – надана сканована копія Свідоцтва про реєстрацію машини, що міститься в папці «Інформація про матеріально-технічну базу.rar», в якій міститься папка «власна техніка_тех паспорти», в якій міститься файл «навантажувач фронтальний changlin 936 gt.pdf»;
- спеціалізований напівпричіп- Н/ПР-платформа-Е TRAILOR S 383 EL (строчка 23 таблиці) – надана сканована копія Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, що міститься в папці «Інформація про матеріально-технічну базу.rar», в якій міститься папка «власна техніка_тех паспорти», в якій міститься файл «трейлор.pdf»;
- спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ 5511 (строчка 24 таблиці) – надана сканована копія Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, що міститься в папці «Інформація про матеріально-технічну базу.rar», в якій міститься папка «власна техніка_тех паспорти», в якій міститься файл «камаз 5511.pdf»;.
4. Щодо пункту 4 вимоги. Відповідно до до п. 2.2. Додатку 1 ТД учаснтком надається» «2.2. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язание з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (щодо учасників – юридичних осіб).»
Дана Довідка надана учасником в складі пропозиції в довільній формі та містить достатнє підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи викладене вище вважаємо вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ШЛЯХБУДПРОЕКТ» не обґрунтованою, та такою що не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000031 ● c80e9d04010a4f32ae4ff31fbcb87d76
- Статус: завершено ● Дата: 06 серпня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-04-09-007417-a 09.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-25 14:03:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
робіт із капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Леваневського (від перехрестя з вулицею Некрасова до перехрестя з вулицею Митрофанова) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45233000-9: Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-09-007417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-26 16:17:29
Пояснення
На Ваш запит щодо підстав здійснення Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Леваневського (від перехрестя з вулицею Некрасова до перехрестя з вулицею Митрофанова) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45233000-9: Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ідентифікатор тендеру UA-2021-04-09-007417-a, надаємо наступну інформацію.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості робіт із капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Леваневського (від перехрестя з вулицею Некрасова до перехрестя з вулицею Митрофанова) в м. Біла Церква Київської області здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої ПП «АВТОБАНБУДПРОЕКТ» у 2021 році. Кошторисна частина проекту пройшла експертизу 30 березня 2021 року у ТОВ «Експертиза МВК» про що складено експертний звіт № 33684 (сканкопія додається).
Щодо розміщення в мережі інтернет на власному сайті чи сайті головного розпорядника коштів повідомляємо про те, що у Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради відсутня така можливість у зв’язку із відсутністю власного веб-сайту. В свою чергу у зв’язку із рекомендаційним характером положень постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р., стосовно забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті, на веб-сайті Білоцерківської міської ради лише розробляється такий функціонал.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
14 967 655,55
UAH з ПДВ
|
14 967 655,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
15 860 000,00
UAH з ПДВ
|
15 759 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Шляхбудпроект |
15 860 397,66
UAH з ПДВ
|
15 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
18 195 079,20
UAH з ПДВ
|
18 195 079,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 630" |
18 609 025,01
UAH з ПДВ
|
18 609 025,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Відхилено |
14 967 655,55
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 16:55
|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
15 759 995,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 12:58
|
ПП Шляхбудпроект #40150352 |
Переможець |
15 760 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:52
|
392-2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:53
|
392-1.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 11:59
|
392.pdf | укладений |
13 травня 2021 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 392/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 392/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |