Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні засоби ДК 021:2015–09210000-4
Очікувана вартість
199 200,00 UAH
UA-2021-04-09-006885-a ● 1f936b3fe16c4ec785ba45c45fb8fe44
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БАСЕЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ ВОДНИХ РЕСУРСІВ НИЖНЬОГО ДНІПРА |
Код ЄДРПОУ: | 01039040 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Торгова, буд.37 |
Контактна особа: |
Ічетовкіна Ірина Олександрівна +380552460456 ichetovkina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2021 15:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 15:52 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 199 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 літр
Олива моторна М – 10Г2к
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Пасічника 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
100 літр
Олива моторна 10 W 40 напівсинтетична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Пасічника 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
1240 літр
Олива індустріальна І-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Пасічника 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
400 літр
Олива моторна М -10 ДМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Пасічника 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
20 літр
Олива трансмісійна ТАД-17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Пасічника 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
80 літр
Олива моторна 2 Т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Пасічника 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
80 кг
Нігрол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Пасічника 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
68 кг
Літол - 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Пасічника 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 15:48 |
Додаток 4 .docx | |
09 квітня 2021 15:48 |
Додаток 3 проєкт.doc | |
09 квітня 2021 15:48 |
Додаток 2.docx | |
09 квітня 2021 15:48 |
Додаток 1 .docx | |
09 квітня 2021 15:48 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-09-006885-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:37398817
Дата подання: 23 квітня 2021 23:54
Щодо скасування неправомірного рішення Замовника
Шановний Замовнику торгів, звертаємо Вашу увагу на те, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Вами встановлена наступна вимога до Учасників торгів:
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (ВЛАСНИКА КЛЮЧА). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Звертаємо увагу, що при перевірці електронного підпису Учасника ТОВ "МІРОІЛ" (надалі - Учасник) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify була відображена інформація про електронний підпис учасника, де зазначено прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, тип носія особистого ключа – “Незахищений”, тип підпису – “Удосконалений”.
Відзначаємо, що кваліфікований вид підпису передбачає найвищий рівень безпеки даних, оскільки використовується за допомогою особливо захищеного носія – токена. Це цифровий документ особливого шифрування, що накладається на електронні документи або їх скановані копії та стає нероздільною їх частиною. Включення КЕПу як частини файлу робить неможливим внесення будь-яких змін до документу третіми особами.
Як бачимо, Учасником було підписано тендерну пропозицію не КЕП, а УЕП (удосконалений електронний підпис), тип носія якого - незахищений. Таким чином Учасником порушено вимогу Замовника встановлену в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, пропозиція Учасника ТОВ "МІРОІЛ" не відповідає вимогам визначених для Учасників в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
З метою дотримання об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Учасників, дотримання принципу добросовісної конкуренції та рівного ставлення до Учасників, а також прозорості на всіх стадіях закупівель, просимо скасувати рішення щодо визначення ТОВ "МІРОІЛ" переможцем даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (ВЛАСНИКА КЛЮЧА). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Звертаємо увагу, що при перевірці електронного підпису Учасника ТОВ "МІРОІЛ" (надалі - Учасник) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify була відображена інформація про електронний підпис учасника, де зазначено прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, тип носія особистого ключа – “Незахищений”, тип підпису – “Удосконалений”.
Відзначаємо, що кваліфікований вид підпису передбачає найвищий рівень безпеки даних, оскільки використовується за допомогою особливо захищеного носія – токена. Це цифровий документ особливого шифрування, що накладається на електронні документи або їх скановані копії та стає нероздільною їх частиною. Включення КЕПу як частини файлу робить неможливим внесення будь-яких змін до документу третіми особами.
Як бачимо, Учасником було підписано тендерну пропозицію не КЕП, а УЕП (удосконалений електронний підпис), тип носія якого - незахищений. Таким чином Учасником порушено вимогу Замовника встановлену в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, пропозиція Учасника ТОВ "МІРОІЛ" не відповідає вимогам визначених для Учасників в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
З метою дотримання об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Учасників, дотримання принципу добросовісної конкуренції та рівного ставлення до Учасників, а також прозорості на всіх стадіях закупівель, просимо скасувати рішення щодо визначення ТОВ "МІРОІЛ" переможцем даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2021 16:48
За результатами проведення електронного аукціону пропозиція ТОВ «МІРОІЛ» була визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч.11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник розглядає на відповідність умовам документацію пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
На вашу вимогу Замовник повідомляє, що вимагав підпис КЕП з метою можливості перевірки достовірності інформації. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Саме цю інформацію можливо перевірити і при підписі УЕП, тобто пропозиція відповідає вимогам.
Також, відповідно до абзацу 2 пункту 1 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 № 193, з 07.11.2020 до 31.12.2021 приватний бізнес має право використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
На вашу вимогу Замовник повідомляє, що вимагав підпис КЕП з метою можливості перевірки достовірності інформації. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Саме цю інформацію можливо перевірити і при підписі УЕП, тобто пропозиція відповідає вимогам.
Також, відповідно до абзацу 2 пункту 1 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 № 193, з 07.11.2020 до 31.12.2021 приватний бізнес має право використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МІРОІЛ" |
174 213,12
UAH з ПДВ
|
154 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД"ІММ" |
181 683,60
UAH з ПДВ
|
154 012,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ" |
179 554,08
UAH з ПДВ
|
158 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компания смазочных материалов"СИОЛ" |
174 029,00
UAH з ПДВ
|
159 596,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС" |
195 083,04
UAH з ПДВ
|
168 925,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" |
175 838,40
UAH з ПДВ
|
169 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГПЛ" |
182 930,88
UAH з ПДВ
|
173 917,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРОІЛ" #39248284 |
Переможець |
154 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 16:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 08:52
|
IMG_0001.pdf | укладений |
11 травня 2021 08:49
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 травня 2021 10:34
|
154 000,00 UAH | UA348201720343101006200014818 БУВР нижнього Дніпра |
UA443808050000000026001557453 ТОВ МIРОIЛ |
Оплачений |