Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясопродукти (сосиски, сардельки, варена ковбаса)
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2021-04-09-005612-c ● 598e53e686d44280a39bab3c353134c0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ОЛІМПІЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ИМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 43914945 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Матеюка Миколи, будинок 4 |
Контактна особа: |
Москаленко Олександр Вікторович +380445139864 koledjtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 19:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2021 08:30 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
М'ясопродукти (сосиски, сардельки, варена ковбаса)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Матеюка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 19:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 19:42 |
М_ясопродукти.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-09-005612-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ САВВА ГРУПП, Код ЄДРПОУ:43094935
Дата подання: 07 травня 2021 15:13
Дата подання: 07 травня 2021 15:13
Щодо можливих порушень
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ЗамовникомВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ОЛІМПІЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ИМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ"(далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару «М'ясопродукти (сосиски, сардельки, варена ковбаса)», код за ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти)
Очікувана вартість – 1 900 000,00грн. з ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги.
Кінцева дата подання пропозицій – 25квітня 2021 року.
Відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника, оформленого у вигляді повідомлення про намір укласти договір б/н б/д, що опубліковано в системі Prozorro 28квітня 2021року (дата, коли ТОВ «САВВА ГРУПП» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовникопублікував повідомлення про намір укласти договір з ФОП Громік В.В. (надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 08.05.2021.
Скаржник, вивчивши зазначенерішення Замовникане погоджується з ним та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке.
Тендерна пропозиція ФОП Громік В.В. підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації. Причинами для відхилення є:
Підстава ПЕРША:
Ч.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника містить таку умову:
3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
1) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Жодних документів, які б підтверджували повноваження підпису ФОП Громік В.В. в складі пропозиції не надано.
Отже, пропозиція ФОП Громік В.В. має бути дискваліфікована на підставі невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Підстава ДРУГА:
Ч.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника містить таку умову:
3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
…
3) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля (Додаток № 2 до ТД);
ФОП Громік В.В. в складі пропозиції не надав інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, пропозиція ФОП Громік В.В. має бути дискваліфікована на підставі невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Підстава ТРЕТЯ:
П.11 Додатку 2 до тендерної пропозиції встановлює таку вимогу щодо надпання документів у складі пропозиції:
«11) на виконання ст. 21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами обовязкова наявність системи НАССР, тому на виконання вимог Закону та з метою забезпечення поставки товарів належної якості та в належних умовах Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 або ДСТУ ISO22000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу») зареєстрований в Реєстрі органу з сертифікації стосовно потужностей оператору ринку щодо надання послуг зі зберігання продуктів харчування, надання діяльності транспортування та торгівлі продуктами харчування з переліком найменувань продукції та додатками, що виданий власнику/учаснику-орендарю потужностей (транспортних засобів, холодильного обладнання, складських приміщень);»
В складі пропозиції ФОП Громік В.В. міститься сертифікат ДСТУ ISO 22000 (сертифікат ISO.pdf), який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- Сертифікат містить інформації щодо відповідності учасника вимогам стандартів НАССР виключно за категорією харчового ланцюга «F» (див. ст.18/25 https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2016/05/ZD-08.10.33_ISO_TS-22003_2013.pdf). Категорія «F» - це торгівля. Категорія «G» (транспортування та зберігання) у ФОП Громік В.В. – не відкрита.
- Сертифікат не містить додатків та переліку найменувань продукції, як це вимагалось тендерною документацією.
-
Довідково для Замовника: пропозиція наступного учасника МПП «Хаджибей» також не містить всіх необхідних категорій харчового ланцюга, які вимагаються тендерною документацією.
Отже, пропозиція ФОП Громік В.В. має бути дискваліфікована на підставі невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Підстава ЧЕТВЕРТА:
П.4 Додатку 7 до тендерної документації встановлює таку вимогу:
«ПРИМІТКА ДЛЯ УЧАСНИКА:
ЛИСТ -ЗГОДА ПОДАЄТЬСЯ:
…
4. НА КОЖНУ ОСОБУ, ЧИЇ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ НАДАНІ В ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, А САМЕ У ВИПАДКУ ЗАЗНАЧЕННЯ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ПАСПОРТНИХ ДАНИХ ТА/АБО ІДЕНТИФІКАЦІЙНОГО КОДУ ТАКОЇ ОСОБИ»
В складі пропозиції ФОП Громік В.В. міститься аналогічний договір №16 від 24.02.2020 щодо постачання аналогічної продукції. Покупцем за цим договором виступає фізична-особа-підприємець Мотко Дмитро Тарасович (довідка, аналогічний договір.pdf). Серед іншої інформації зазначено також ідентифікаційний код Покупця.
Проте, всупереч вимогам тендерної документації Замовника та чинного Законодавства України в сфері захисту персональних даних, відповідного листа-згоди на обробку персональних даних від Мотко Д.Т. – не надано.
Отже, пропозиція ФОП Громік В.В. має бути дискваліфікована на підставі невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Скаржник наполягає нанеобхідності відхилення пропозиції ФОП Громік В.В. на підставі суттєвих невідповідностей тендерної пропозиції вимогам тендерної документації і чинного Законодавства України.
На пiдставi викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2021-04-09-005612-cстосовно визначення Переможця.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця та дискваліфікувати ФОП Громік В.В.у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-04-09-005612-c
Додатки:
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-09-005612-c
Директор Пономаренко О.І.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 травня 2021 21:40
рішення від 12.05.2021 № 10380 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 21:38
інформація про перенесення від 24.05.2021 № 9158.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 19:54
інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 № 12626.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 18:57
рішення від 04.06.2021 № 12626.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник з рішенням згоден, виконано в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 29 червня 2021 12:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович |
1 100 100,00
UAH з ПДВ
|
884 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МПП "ХАДЖИБЕЙ" |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
885 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ САВВА ГРУПП |
1 455 000,00
UAH з ПДВ
|
969 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРЕМ'ЄР" |
1 322 400,00
UAH з ПДВ
|
1 002 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
1 860 000,00
UAH з ПДВ
|
1 002 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛАН |
1 305 000,00
UAH з ПДВ
|
1 155 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 310 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
1 824 000,00
UAH з ПДВ
|
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович #3168209595 |
Рішення скасоване |
884 990,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 20:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 квітня 2021 00:00
|
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович #3168209595 |
Відхилено |
884 990,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 15:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 червня 2021 00:00
|
МПП "ХАДЖИБЕЙ" #24767172 |
Відхилено |
885 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 21:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 червня 2021 00:00
|
ТОВ САВВА ГРУПП #43094935 |
Переможець |
969 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 21:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:14
|
Звіт | укладений |
10 січня 2022 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 15:02
|
Додаткова Угода 2.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 14:13
|
Додаткова Угода 1.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 16:54
|
Підписаний контракт | укладений |
01 липня 2021 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до ч. 5 ст. 41 ЗУ ‘’Про публічні закупівлі’’ сторонами погоджено збільшення ціни на предмет закупівлі на 9.99% |
Номер договору про закупівлю: | Всп-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність подальшої потреби предмету закупівлі в кількостях зазначених в договорі |
Номер договору про закупівлю: | Всп-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |