Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАНЦТОВАРИ
Очікувана вартість
141 118,00 UAH
UA-2021-04-09-004875-a e72c4bd57a9c41fcb9b4e54f9b6891ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Сергіївна Горяінова

+380975125699 cpmsp5tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 42278319
Місцезнаходження: 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Українского козацтва, буд. 56
Контактна особа: Ганна Сергіївна Горяінова
+380975125699
cpmsp5tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 13:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2021 14:00
Початок аукціону: 26 квітня 2021 12:15
Очікувана вартість: 141 118,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 411,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 найменувань
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2021 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 13:54
Додаток №3(Вимоги до учасників) (5) (2) (4) (3) (2) (1).docx
09 квітня 2021 13:54
додаток №2 (технічні вимоги).docx
09 квітня 2021 13:54
ТИПОВОЙ ДОГОВОР (Додаток №4) (1).docx
09 квітня 2021 13:54
ОГОЛОШЕННЯ (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-09-004875-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41136522
Дата подання: 27 квітня 2021 16:03
Відповідність технічних характеристик запропонованого товару вимогам ТД
Доброго дня, шановний замовнику!
ТОВ "Офіс Комфорт" у своїй пропозиції порушив вимоги ТД в частині відповідності технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2).
Відповідно до технічних та якісних характеристик товару, що вказані в Додатку 2 ТД вимагалось:
Поз. №1 Папір А4 (Формат: А4
Щільність паперу: 80.0 (г / м2)
Кількість листів у пачці: 500 аркушів
Одиниця виміру штуки(пачки),тобто 500пачок.).

Запропонований ТОВ "Офіс Комфорт" папір ТМ Crystal Pro має показник щільності - 80+/-5 г/м2, тож не відповідає вимогам ТД.

Вищевказана невідповідність є підставою для відхилення пропозиції ТОВ "Офіс Комфорт".


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2021 11:17
Шановний учаснику ТОВ"ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" , розглянувши Вашу вимогу (UA-2021-04-09-004875-a.b1) у закупівлі «Канцтовари» ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, повідомляємо наступне:
Учасником ТОВ"ОФІС КОМФОРТ переможцем закупівлі виконані всі вимоги що зазначались у закупівлі, пропозиція учасника за результатом проведеного аукціону визнана найбільш економічно вигідною, щодо технічних характеристик запропонованого товару, позиція №1 «Папір А4» технічні характеристики запропонованого товару - Папiр А4 Crystal Рrо 80 500 арк відповідають зазначеним у вимогах (Додатку №2) до закупівлі, папір Crystal Рrо згідно висновку державної санітарно-епідеміологічній експертизи, висновок якої було додатково надано переможцем, має різновидні формати А4,А5,А3 та різноманітну щільність 70 г/м2,75г/м2,80 г/м2, але запропонований товар «Папiр А4 Crystal Рrо 80» має щільність 80,0(г/м2) що зазначено у Висновку який додається, так само ці параметри зазначені у сертифікаті що додано вами до вимоги, тож підстав для відхилення пропозиції учасника немає.
Керуючись ст.5 закону «Про публічні закупівлі», закупівля здійснена у відповідності до норм чинного законодавста.
Ваша ж вимога є необґрунтованою та безпідставною

Документи подані скаржником

27 квітня 2021 16:03
Crystal PRO80 - C class- ТТХ.pdf

Документи

28 квітня 2021 11:17
протокол 110.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 99 999,24
UAH з ПДВ
99 999,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 125 857,56
UAH з ПДВ
125 857,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2021 10:00
Електронний підпис
23 квітня 2021 09:59
7 Пропозиція.pdf
23 квітня 2021 09:59
5 Довідка банк.pdf
23 квітня 2021 09:59
4 про ліцензування.pdf
23 квітня 2021 09:59
3 Витяг ПДВ.pdf
23 квітня 2021 09:59
2 Витяг ЄДРПОУ.pdf
23 квітня 2021 09:59
11 гарант лист доставка.pdf
23 квітня 2021 09:59
1 копія статуту.pdf

Публічні документи

20 квітня 2021 15:36
Електронний підпис
20 квітня 2021 15:36
Форма пропозиції.pdf.p7s
20 квітня 2021 15:36
Форма пропозиції.pdf
20 квітня 2021 15:36
Статут.pdf.p7s
20 квітня 2021 15:36
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 99 999,24
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 15:40

Документи

27 квітня 2021 15:40
Електронний підпис
27 квітня 2021 15:40
протокол 109.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
99 999,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2021 15:40
Електронний підпис
27 квітня 2021 15:40
протокол 109.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:02
ЗВІТ 27.PDF укладений
05 січня 2022 15:02
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 09:42
договор 105.pdf укладений
05 травня 2021 09:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 999,24
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,54 UAH)