Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кабель та провід
Cable and wire
Cable and wire
Очікувана вартість
65 945 000,00 UAH
UA-2021-04-09-004566-c ● f6609649722c481a8f75549a73937096
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Контактна особа: |
Кульбашна Людмила 380504477586 lminko@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | CHERKASYOBLENERGO» PUBLIC JOINT - STOCK COMPANY |
National ID: | 22800735 |
Contact point: |
Kulbashna Luidmila 380504477586 lminko@bigmir.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 65 945 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 329 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1200000 UAH |
Publication date: | 09 квітня 2021 14:33 |
Enquiries until: | 02 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 травня 2021 08:00 |
Information
Estimated total value: | 65 945 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 329 725 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Scope of the procurement
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
The range, quantity of goods and other conditions of purchase are defined in the tender documentation and appendices to it. Tender documentation is attached (TD). According to the terms of this procurement procedure, the tender documentation is a set of information in the form of completed electronic fields in the section "Tender documentation" and the attached text document "TD", which contains all other information provided under Art. 22 of the Law. Information on the lack of grounds for refusal to participate in the procurement procedure under Part 2 of Art. 17 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" is provided by the bidder as part of the tender proposal in accordance with the terms of the tender documentation
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 од.
кабель та провід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
Cable and Wire
CPV: 31320000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відстрочка платежу до 60 (шістдесяти) календарних днів з дати постачання партії товару. Місцезнаходження: 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Категорія замовника: п.4 ч.4 ст. 2 Закону: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п.4 ч.1 ст. 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді - електронного документу. Строк дії забезпечення тендерних пропозицій - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 12:02 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.doc | |
26 квітня 2021 12:02 |
Додаток 5_технічні вимоги_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
26 квітня 2021 12:02 |
Додаток 2_документи для учасників_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
26 квітня 2021 12:02 |
Додаток 1_цінова пропозиція_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
26 квітня 2021 12:02 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 5_технічні вимоги.doc | |
09 квітня 2021 14:30 |
ТД.doc | |
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 4_проект договору.doc | |
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 1_цінова пропозиція.doc | |
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 2_документи для учасників.doc | |
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 3_документи для переможців.doc |
26 квітня 2021 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2021 12:02 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.doc
|
|||
26 квітня 2021 12:02 |
Додаток 5_технічні вимоги_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
26 квітня 2021 12:02 |
Додаток 2_документи для учасників_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
26 квітня 2021 12:02 |
Додаток 1_цінова пропозиція_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
26 квітня 2021 12:02 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 5_технічні вимоги.doc
|
|||
09 квітня 2021 14:30 |
ТД.doc
|
|||
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 4_проект договору.doc
|
|||
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 1_цінова пропозиція.doc
|
|||
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 2_документи для учасників.doc
|
|||
09 квітня 2021 14:30 |
Додаток 3_документи для переможців.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-09-004566-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАРАННИК ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3027416809
Дата подання: 22 квітня 2021 11:39
Вимога
Просимо перенести тендер за номером у ДК 021:2015-31320000-5 АТ «Черкасиобленерго» з метою виправлення допущених помилок в технічному описі тендерної документації додатку № 5 технічних вимог до продукції яка замовляється.
Так наприклад у п.1-11 та 32-34 не вказана напруга кабелів, а це впливає на ціноутворення
- написано провід, а повинно бути кабель
- марка кабелю вказана не вірно ASLJ-LT, а повинно бути AXLJ-LT
- не вказані січення екранів для зазначених кабелів
- не вказана напруга кабелів
- в технічному описі вказано, що даний вид продукції призначений для повітряної прокладки по опорах в сільській місцевості, а це не можливо так як конструктивно не передбачено несучий елемент ( трос,то що…)
Ці, якби мовити, помилки не дають змогу запропонувати точний аналог кабелю або еквівалент, що в свою чергу дає можливість Замовнику відхилити пропозицію за недотримання вимог. А це може бути розцінено як умисел або упередженість.
Розгорнути
Згорнути
- написано провід, а повинно бути кабель
- марка кабелю вказана не вірно ASLJ-LT, а повинно бути AXLJ-LT
- не вказані січення екранів для зазначених кабелів
- не вказана напруга кабелів
- в технічному описі вказано, що даний вид продукції призначений для повітряної прокладки по опорах в сільській місцевості, а це не можливо так як конструктивно не передбачено несучий елемент ( трос,то що…)
Ці, якби мовити, помилки не дають змогу запропонувати точний аналог кабелю або еквівалент, що в свою чергу дає можливість Замовнику відхилити пропозицію за недотримання вимог. А це може бути розцінено як умисел або упередженість.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2021 10:48
Шановний Учаснику, ознайомившись з поданою Вами вимогою UA-2021-04-09-004566-c.a1, повідомляємо наступне:
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Отже, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічне завдання щодо закупівлі Паперу було розроблене тендерним комітетом та відповідними спеціалістами Замовника. Метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.
Згідно Вашої вимоги, надаємо наступні роз’яснення:
1. Напруга кабелів у п.1-11 та п.32-34, вказана в таблиці «Технічні вимоги» Додатку №5 тендерної документації.
2. Учасник, згідно вимог до тендерної документації, може скористатись своїм правом, та запропонувати свою назву предмету закупівлі (еквівалент).
3. Щодо марки кабелю, що вказана не вірно – Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
4. Параметри алюмінієвого екрану, для зазначених кабелів, вказані в таблиці «Технічні вимоги» Додатку №5 тендерної документації.
Дякуємо за звернення. На сьогоднішній день, Замовник працює над вирішенням цього питання, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Отже, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічне завдання щодо закупівлі Паперу було розроблене тендерним комітетом та відповідними спеціалістами Замовника. Метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.
Згідно Вашої вимоги, надаємо наступні роз’яснення:
1. Напруга кабелів у п.1-11 та п.32-34, вказана в таблиці «Технічні вимоги» Додатку №5 тендерної документації.
2. Учасник, згідно вимог до тендерної документації, може скористатись своїм правом, та запропонувати свою назву предмету закупівлі (еквівалент).
3. Щодо марки кабелю, що вказана не вірно – Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
4. Параметри алюмінієвого екрану, для зазначених кабелів, вказані в таблиці «Технічні вимоги» Додатку №5 тендерної документації.
Дякуємо за звернення. На сьогоднішній день, Замовник працює над вирішенням цього питання, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 травня 2021
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП "БАРАННИК ІРИНА ЮРІЇВНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЕЛІЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Торговий дім Одеського кабельного заводу "Одескабель" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім Одеського кабельного заводу "Одескабель" |
64 716 321,96
UAH з ПДВ
|
64 386 594,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛІЗ" |
65 937 240,00
UAH з ПДВ
|
64 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім Одеського кабельного заводу "Одескабель" #30332681 |
Переможець |
64 386 594,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 10:04
|
672-01-11-21 ОДЕСКАБЕЛЬ_кабель та провід_ДУ 6_розірвання.pdf | укладений |
06 липня 2023 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 15:31
|
672-01-11-21 ОДЕСКАБЕЛЬ_кабель та провід_ДУ 5.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2023 10:14
|
672-01-11-21 ОДЕСКАБЕЛЬ_кабель та провід_ДУ 4.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2023 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 17:11
|
672-01-11-21 ОДЕСКАБЕЛЬ_кабель та провід_ДУ 3.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 13:15
|
672-01-11-21 ОДЕСКАБЕЛЬ_кабель та провід_ДУ 2.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 09:28
|
672-01-11-21 ОДЕСКАБЕЛЬ_кабель та провід_ДУ 1.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 09:44
|
672-01-11-21 ОДЕСКАБЕЛЬ_кабель та провід.pdf | укладений |
07 червня 2021 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 16.11.2021 року. 9) Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ: 64 386 593,49 грн. Кількість товарів - відповідно до договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 672-01/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 14.12.2021 року. 9) Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ: 77263904,65 грн. Кількість товарів - відповідно до договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 672-01/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 29.12.2022 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ - без змін Кількість товарів - без змін Строк поставки товару – до 31.01.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 672-01/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №4 від 30.01.2023 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ – без змін. Кількість товарів – без змін. Строк поставки товару – до 31.03.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 672-01/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №5 від 31.03.2023 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ – без змін. Кількість товарів – без змін. Строк поставки товару – до 31.06.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 672-01/11-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 червня 2021 — 30 червня 2023 |
Сума оплати за договором: |
20 327 740,48
UAH (в тому числі ПДВ 3 387 956,75 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, вирішили розірвати Договір про закупівлю №672-01/11-21 від 07.06.2021 року. |