Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Шаргородська міська лікарня" Шаргородської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 33868196 |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., м. Шаргород,, вул. В. Чорновола, 9 |
Контактна особа: |
Наталія Малішевська +380976642959 ekonom.shar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 11:36 |
Очікувана вартість: | 1 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2021 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 12:59 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
19 квітня 2021 12:59 |
Додаток 1 зі змінами.doc | |
19 квітня 2021 12:59 |
тендерна документація-1 зі змінами.doc | |
19 квітня 2021 12:58 |
Зміни до ТД.doc | |
09 квітня 2021 13:40 |
Додаток 2.doc | |
09 квітня 2021 13:40 |
Додаток 3.doc | |
09 квітня 2021 13:40 |
Додаток 4.doc |
19 квітня 2021 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2021 12:59 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc
|
|||
19 квітня 2021 12:59 |
Додаток 1 зі змінами.doc
|
|||
19 квітня 2021 12:59 |
тендерна документація-1 зі змінами.doc
|
|||
19 квітня 2021 12:58 |
Зміни до ТД.doc
|
|||
09 квітня 2021 13:40 |
Додаток 2.doc
|
|||
09 квітня 2021 13:40 |
Додаток 3.doc
|
|||
09 квітня 2021 13:40 |
Додаток 4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
А також зазначаємо, що у своїй вимозі ви не довели та документально не підтвердили неможливість отримання вами зазначеного гарантійного листа від виробника та неможливість виконати зазначену умову тендерної документації та не довели, яким чином дана вимога перешкоджає вам взяти участь у процедурі закупівлі.
Щодо встановлення умови про оплату послуг консультанта торгів.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тож, відповідно до Закону Замовником в тендерній документації було встановлено вимогу, що відповідно до ст. 527, 528, 629, 903, 904 Цивільного кодексу України на учасника-переможця процедури закупівлі покладаються всі витрати, пов'язані з укладенням договору у сумі: 19 800,00 гривень. Зазначена вище сума має бути сплачена протягом 5 робочих днів з дня отримання нами повідомлення про намір укласти договір на рахунок Консультанта торгів, відповідно до укладеної між замовником та Консультантом угоди (договір на користь третьої особи).
Вимогу щодо оплати Учасником-переможцем торгів витрат, пов’язаних з наданням консультаційних, інформаційних послуг при проведенні зазначеної закупівлі, було встановлено відповідно до укладеного Договору між Консультантом та Замовником (договір на користь третьої особи). І дана вимога стосується виключно одного учасника, який стане переможцем.
Такий договір укладено для отримання юридичної допомоги при проведенні процедур закупівель/закупівель, допомоги у підготовці проектів усіх необхідних процедурних документів при проведенні процедур закупівель/закупівель (протоколів, річного плану, запитів ціни пропозицій, спрощених закупівель, обґрунтувань проведення процедури закупівлі, звітів, оголошень, проведення процедур закупівель тощо), та допомоги в оприлюдненні відповідних документів на веб - порталі Уповноваженого органу та в допомозі проведення відповідних процедур закупівель/закупівель, відповідно до вимог чинного законодавства.
Зокрема, стаття 627 Цивільного кодексу України, зазначає, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства. Тобто, сторони у договорі мають право врегулювати навіть ті відносини, які не визначені у положеннях актів цивільного законодавства, а також відступати від положень, що визначені цими актами, і самостійно врегульовувати свої відносини. Крім того, ч.1 ст. 628 ЦКУ передбачає право сторін укладати договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). Прямої заборони у Цивільному чи Господарському кодексах України, щодо укладення такого виду договору, як договір на надання юридично-консультаційних послуг у сфері державних закупівель, немає.
Такої ж позиції дотримується і Антимонопольний комітет України. Відповідно до одного із рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (№39-р/ПК-ск від 04.02.2011 р.), залучення експертів, консультантів, юристів для надання допомоги в організації та проведенні процедур закупівель/закупівель Замовниками відповідає положенням Цивільного та Господарського кодексів України. Оскільки вимога щодо оплати таких послуг учасником-переможцем, стосується будь-якого учасника процедури закупівлі, якого за результатами оцінки тендерних пропозицій буде визначено переможцем. Отже, вона не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Зазначаємо також, що й Одеський апеляційний суд Постановою 916/62/13-г визнав правомірність встановлення такої вимоги.
При цьому також зазначаємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить прямої імперативної норми, яка б забороняла встановлювати вищезгадану умову. Разом з цим, звертаємо увагу на те, що в підпункті 6.6. пункту 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення» зазначено, що до ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору.
Враховуючи викладене, при складанні тендерної документації, замовник діяв в межах чинного законодавства, а з метою ефективність витрат бюджетних коштів дана вимога і була покладена на учасника-переможця.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 квітня 2021 17:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-30-000027 ● b3ac5964698446b7a3ec3548869b0688
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2021 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2021 №564
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2021 №564
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-04-09-004509-a 09.04.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-01 08:41:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі препаратів лікарських - ДК 021:2015: 33600000-6- «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-09-004509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо міжнародної непатентованої назви кожного лікарського засобу?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-05 14:12:09
Відповідь по моніторингу
На ваш запит Комунальне некомерційне підприємство "Шаргородська міська лікарня" Шаргородської міської ради Вінницької області повідомляє наступне.
1) Перелік лікарських засобів, який заявлено на торги, був сформований виходячи з нагальної потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, предметно-кількісного обліку лікарських засобів, та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені відповідно до особливостей даного товару та з урахуванням реальних потреб нашого підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості для зазначеного предмета закупівлі. Предмет закупівлі - лікарські засоби. Лікарські засоби повинен бути якісними. Тому в тендерній документації прописана вимога надати гарантійний лист щодо надання копій сертифікатів якості та копій інструкцій з медичного використання на кожну партію при поставці товару (на кожну серію лікарського засобу), а на лікарські засоби іноземного виробництва, крім того, – висновок про ввезення на кожну серію лікарського засобу, а також вимога щодо надання копії діючої ліцензії на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами, для виробника – копію ліцензії на виробництво лікарських засобів.
Розмір витрат на дану закупівлю відповідає розрахунку видатків до фінансового плану на 2021 рік.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби (керуючись задекларованою зміною оптово-відпускної ціни на лікарський засіб вітчизняного та/або іноземного виробництва Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби (https://moz.gov.ua/uploads/6/32988-reestr_lz_140921.pdf) та Державним реєстром лікарських засобів України (http://www.drlz.com.ua/ibp/ddsite.nsf/all/shlist?opendocument) (Постанова КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказ МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874.), закупівельних цін минулих закупівель, та з урахуванням вимог п.3 Розділу III наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
19.12.2020 року набула чинності Постанова КМУ від 16 грудня 2020 № 1266, яка вносить зміни до Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Ця Постанова стосується:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування; - головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html).
Комунальне некомерційне підприємство "Шаргородська міська лікарня" Шаргородської міської ради Вінницької області не відноситься до жодної категорії перелічених вище, тому нами не було розміщено такої інформації на власному веб-сайті, так як ця вимога нас не стосується.
2) Предмет закупівлі визначається у порядку встановленому Наказами МЕРТ від 15.04.2020 № 708 та від 11.06.2020 № 1082. Відповідно до цих наказів та листа МЕРТ від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» предмет закупівлі» предмет закупівлі (окрім звітів без використання електронної системи) складається з: конкретної назви + узагальнений код класифікатора ДК 021:2015 за показником 4 цифри + кожна номенклатурна позиція із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри (4-8 цифри). Для медикаментів: конкретної назви + узагальнений код класифікатора ДК 021:2015 за показником 3 цифри + непатентовані міжнародні назви + кожна номенклатурна позиція із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри (4-8 цифри). В нашій узагальненій назві зазначено весь перелік передбачений законодавством: Препарати лікарські - ДК 021:2015: 33600000-6- «Фармацевтична продукція» (Imipenem and cilastatin, Octreotide, Metoprolol, Bisoprolol, Oxytocin, Captopril and diuretics, Atorvastatin, Clopidogrel, Dexketoprofen, Albumin, Electrolytes, Electrolytes, Thioctic acid, Barbiturates in combination with other drugs, Barbiturates in combination with other drugs, Validol, Torasemide, Loratadine, Nifuroxazide, Nifuroxazide, Hydrocortisone, Magnesium (different salts in combination), Nefopam, Acetylsalicylic acid, Loperamide, Arginine glutamate) (Іміпенем/циластатин - ДК 021:2015: 33631400-6 - Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; ОКТРА - ДК 021:2015: 33642200-4 - Кортикостероїди для системного застосування; МЕТОПРОЛОЛУ ТАРТРАТ - ДК 021:2015: 33622200-8 - Протигіпертонічні засоби; Бісопролол - ДК 021:2015: 33622200-8 - Протигіпертонічні засоби; Окситоцин БІОЛІК - ДК 021:2015: 33642200-4 - Кортикостероїди для системного застосування; Каптоприл Дарниця - ДК 021:2015: 33622200-8 - Протигіпертонічні засоби; ВАЗОКЛІН-ДАРНИЦЯ - ДК 021:2015: 33622100-7 - Кардіологічні лікарські засоби; ТРОМБОНЕТ®-ФАРМАК - ДК 021:2015: 33622100-7 - Кардіологічні лікарські засоби; ДЕКСПРО - ДК 021:201533632100-0 - Протизапальні та протиревматичні засоби; Альбумін БІОФАРМА - ДК 021:2015: 33621400-3 - Кровозамінники та перфузійні розчини; Стерофундин ISO - ДК 021:2015: 33692100-8 - Інфузійні розчини; ПЛАЗМОВЕН - ДК 021:2015: 33692100-8 - Інфузійні розчини; ДІАЛІПОН ТУРБО - ДК 021:2015: 33692100-8 - Інфузійні розчини; Барбовал - ДК 021:2015: 33622000-6 - Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Корвалол - ДК 021:2015: 33622000-6 - Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Валідол - ДК 021:2015: 33622000-6 - Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Торсид - ДК 021:2015: 33622300-9 - Сечогінні засоби; ЛОРАТАДИН-ДАРНИЦЯ - ДК 021:2015: 33675000-2 - Антигістамінні засоби для системного застосування; МИРОФУРИЛ - ДК 021:2015: 33614000-7 - Протидіарейні засоби, засоби для лікування шлунково-кишкових запалень / інфекцій; МИРОФУРИЛ - ДК 021:2015: 33614000-7 - Протидіарейні засоби, засоби для лікування шлунково-кишкових запалень / інфекцій; Гідрокортизону ацетат - ДК 021:2015: 33651200-0 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Аспаркам- ФАРМАК - ДК 021:2015: 33622100-7 - Кардіологічні лікарські засоби; Нефам - ДК 021:2015: 33692000-7 - Медичні розчини; КАРДІСЕЙВ - ДК 021:2015: 33622000-6 - Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Лоперамід - ДК 021:2015: 33612000-3 - Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту; АРГІТЕК - ДК 021:2015: 33692100-8 - Інфузійні розчини (або еквівалент).
Тобто, «Препарати лікарські» - конкретна назва;
ДК 021:2015: 33600000-6- «Фармацевтична продукція» - узагальнений код класифікатора за показником 3 цифри;
(Imipenem and cilastatin, Octreotide, Metoprolol, Bisoprolol, Oxytocin, Captopril and diuretics, Atorvastatin, Clopidogrel, Dexketoprofen, Albumin, Electrolytes, Electrolytes, Thioctic acid, Barbiturates in combination with other drugs, Barbiturates in combination with other drugs, Validol, Torasemide, Loratadine, Nifuroxazide, Nifuroxazide, Hydrocortisone, Magnesium (different salts in combination), Nefopam, Acetylsalicylic acid, Loperamide, Arginine glutamate) – Міжнародні непатентовані назви;
(Іміпенем/циластатин - ДК 021:2015: 33631400-6 - Антибіотики та хіміотерапевтичні засоби для лікування дерматологічних захворювань; ОКТРА - ДК 021:2015: 33642200-4 - Кортикостероїди для системного застосування; МЕТОПРОЛОЛУ ТАРТРАТ - ДК 021:2015: 33622200-8 - Протигіпертонічні засоби; Бісопролол - ДК 021:2015: 33622200-8 - Протигіпертонічні засоби; Окситоцин БІОЛІК - ДК 021:2015: 33642200-4 - Кортикостероїди для системного застосування; Каптоприл Дарниця - ДК 021:2015: 33622200-8 - Протигіпертонічні засоби; ВАЗОКЛІН-ДАРНИЦЯ - ДК 021:2015: 33622100-7 - Кардіологічні лікарські засоби; ТРОМБОНЕТ®-ФАРМАК - ДК 021:2015: 33622100-7 - Кардіологічні лікарські засоби; ДЕКСПРО - ДК 021:201533632100-0 - Протизапальні та протиревматичні засоби; Альбумін БІОФАРМА - ДК 021:2015: 33621400-3 - Кровозамінники та перфузійні розчини; Стерофундин ISO - ДК 021:2015: 33692100-8 - Інфузійні розчини; ПЛАЗМОВЕН - ДК 021:2015: 33692100-8 - Інфузійні розчини; ДІАЛІПОН ТУРБО - ДК 021:2015: 33692100-8 - Інфузійні розчини; Барбовал - ДК 021:2015: 33622000-6 - Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Корвалол - ДК 021:2015: 33622000-6 - Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Валідол - ДК 021:2015: 33622000-6 - Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Торсид - ДК 021:2015: 33622300-9 - Сечогінні засоби; ЛОРАТАДИН-ДАРНИЦЯ - ДК 021:2015: 33675000-2 - Антигістамінні засоби для системного застосування; МИРОФУРИЛ - ДК 021:2015: 33614000-7 - Протидіарейні засоби, засоби для лікування шлунково-кишкових запалень / інфекцій; МИРОФУРИЛ - ДК 021:2015: 33614000-7 - Протидіарейні засоби, засоби для лікування шлунково-кишкових запалень / інфекцій; Гідрокортизону ацетат - ДК 021:2015: 33651200-0 - Протигрибкові засоби для системного застосування; Аспаркам- ФАРМАК - ДК 021:2015: 33622100-7 - Кардіологічні лікарські засоби; Нефам - ДК 021:2015: 33692000-7 - Медичні розчини; КАРДІСЕЙВ - ДК 021:2015: 33622000-6 - Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Лоперамід - ДК 021:2015: 33612000-3 - Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту; АРГІТЕК - ДК 021:2015: 33692100-8 - Інфузійні розчини (або еквівалент) – номенклатурні позиції із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри (4-8 цифри).
Також в специфікації під кожною позицією визначені МНН.
Тобто в оголошення містить інформацію про міжнародні непатентовані назви, як в узагальненій назві, так і в специфікації, як передбачено законодавством.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-07 10:58:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі препаратів лікарських - ДК 021:2015: 33600000-6- «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-09-004509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «Белітрейд» виконані вимоги підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання листів-відгуків від організацій-замовників, зазначених у таблиці, про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору (дата складання відгуків має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів)?
2. Яким чином учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «Белітрейд» виконані вимоги підпункту 5.5 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, довідки Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів від 24 травня 2021 року №94040, в електронному вигляді, яка підписана кваліфікованим електронним підписом посадових осіб відповідного контролюючого органу?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-12 10:06:24
Відповідь по моніторингу
На ваш запит Комунальне некомерційне підприємство "Шаргородська міська лікарня" Шаргородської міської ради Вінницької області повідомляє наступне:
1) Відповідно до ч. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Листи-відгуки є факультативним документом, який встановлюється замовником торгів самостійно за бажанням. Також необхідно наголосити на тому, що листи-відгуки не є основним документом, що засвідчує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, за статтею 16 Закону, при наявності самих аналогічних договорів. До листів-відгуків, при оцінці пропозиції учасника приділяється більш уваги, коли є сумніви, щодо виконання аналогічного договору в інших підприємствах, або коли підприємство-учасник зарекомендувало себе, як недобросовісний постачальник, проте, саме аналогічний Договір є свідченням досвіду виконання офіційним документом, який підтверджує можливість постачання необхідного товару, та у випадку порушення учасником своїх зобов’язань, до учасника будуть застосовуватися санкції, передбачені умовами Договору. Тому порушення дата оформлення листа-відгуку, що відбулося при оцінці пропозиції було віднесено до формальної помилки, що допустимо, з боку Закону , як таке, що не порушує підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником». Слід зауважити, що законодавством та вимогами ТД не встановлено поняття основних або факультативних документів, які повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Таким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «Белітрейд» виконані вимоги підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання листів-відгуків від організацій-замовників, зазначених у таблиці, про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору (дата складання відгуків має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів) не в повному обсязі дата складання відгуків раніша дати опрелюднення.Дане порушення ні яким чином не можна віднести до формальних помилок. Так, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Белітрейд» , як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД.
2) Згідно підпункту 5.5 пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», для підтвердження відповідності вимогам, визначених статтею 17 Закону переможець процедури закупівлі надає наступні документи: Кольорова скан-копія оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсна на дату подання її учасником-переможцем (довідка провинна бути видана на замовника торгів або мати відмітку «За місцем вимоги»).
Відповідно до роз’яснення МЕРТУ, зазначену довідку учасник може отримати через сервіс “Електронний кабінет платника” (https://cabinet.sfs.gov.ua). Використовуючи електронний цифровий підпис (КЕП), він може надіслати заяву та отримати Довідку в електронному вигляді, яка буде підписана КЕП посадових осіб відповідного контролюючого органу. У разі використання зазначеного сервісу учасник може надати замовнику інформаційну довідку із зазначенням наступних параметрів: “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” та “Дата довідки”.
Тендерний комітет, у такому випадку, перегляне зміст зазначеної Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника.
У разі наявності розстрочення або відстрочення заборгованості надати документи, що підтверджують прийняття відповідного рішення органу доходов і зборів та укладення договору про розстрочення (відстрочення) відповідно до Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574 або відповідне рішення суду щодо скасування заборгованості.
Згідно вище зазначеного підпункту учасником переможцем процедури закупівлі ТОВ "БЕЛІТРЕЙД" було виконано вимоги підпункту та надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи №94040 від 24.05.2021 року
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області розірвали договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
2021-11-01 11:20:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 10.06.2021 №267 додатковою угодою від 01.11.2021 №1
2021-11-02 16:51:43
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕЛІТРЕЙД" |
1 759 721,25
UAH з ПДВ
|
1 759 721,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" |
1 759 999,45
UAH з ПДВ
|
1 759 999,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕЛІТРЕЙД" #43268872 |
Переможець |
1 759 721,25
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 11:23
|
img20211101_10472922.jpg | укладений |
01 листопада 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 13:16
|
img20210610_13074103.jpg | укладений |
10 червня 2021 13:13
|
img20210610_13070125.jpg | укладений |
10 червня 2021 13:13
|
img20210610_13061554.jpg | укладений |
10 червня 2021 13:13
|
img20210610_13052679.jpg | укладений |
10 червня 2021 13:13
|
img20210610_13043758.jpg | укладений |
10 червня 2021 13:13
|
img20210610_13031912.jpg | укладений |
10 червня 2021 13:12
|