Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного прибирання приміщень і прибудинкової території та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ
Очікувана вартість
1 428 900,00 UAH
UA-2021-04-09-003815-b 6a40dcc1b69c4b079964fde1aa428785
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страдна Анна Антонівна

+380443668100 anna.stradna@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Страдна Анна Антонівна
+380443668100
anna.stradna@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2021 08:00
Початок аукціону: 05 травня 2021 15:48
Очікувана вартість: 1 428 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання приміщень і прибудинкової території та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані Послуги здійснюються шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця щомісячно протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Оплата повинна здійснюватися Замовником в повному обсязі за розрахунковий місяць за фактично надані послуги, що підтверджені підписаними актами приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: інформація
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: інформація
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: інформація
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: інформація
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 квітня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 14:23
Зміни до тендерної документації.doc
26 квітня 2021 14:23
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 квітня 2021 14:23
Тендерна документація.docx
26 квітня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 14:23
Зміни до тендерної документації.doc
22 квітня 2021 09:20
Зміни до тендерної документації.doc
26 квітня 2021 14:23
ОГОЛОШЕННЯ.docx
22 квітня 2021 09:20
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 квітня 2021 17:02
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 квітня 2021 14:23
Тендерна документація.docx
22 квітня 2021 09:20
Тендерна документація від 21.04..docx
09 квітня 2021 17:02
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-09-003815-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМ-СК", Код ЄДРПОУ:43175488
Дата подання: 11 квітня 2021 20:36
дискримінаційні вимоги замовника у тендерній документації
ЗАМОВНИК у тендерній документації до переліку дезінфектантів, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватись Учасником вимагає додати на всі засоби офіційний документ, що містить опис його характеристик: хімічний склад, особливості застосування, застереження для користувачів, тощо, які підтверджують їх безпечноть, а саме:
- На миючі засоби, засоби для чищення, дезінфікуючі засоби, які зазначені в довідці та будуть використовуватися Учасником під час надання послуг надати копії діючих висновків санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
- На суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалента), - копії документів на підтвердження того, що запропонована Учасником суміш або розчин не спричиняє руйнувань покриття і є екологічним матеріалом (результати випробувань матеріалу уповноваженою експертною організацією, тощо).
Додатково надати копії документів від виробника/представника виробника в Україні*, які підтверджують легітимність знаків екомаркування (типу Ecolable, Ecogarantie, тощо) на засобах для миття підлоги, для санітарно технічних приміщень, для меблів та офісної техніки, тощо, які будуть використовуватися учасником під час надання послуг.
У Додатку 2 до ТД є вимога замовника щодо використання миючих засобів без фосфатів, хлору, ПАР (екологічних засобів) та інших шкідливих речовин;
У разі виконання вологого (основного чи підтримуючого) прибирання, використовувати тільки екологічні миючи засоби, які відповідають Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. N 717 (зі змінами):
- поверхнево-активні речовини у їх складі підлягають біологічній або анаеробній деградації;
- з обмеженим вмістом фосфатів та інших сполук фосфору;
- не містять небезпечних шкідливих або токсичних речовин та препаратів;
- містять тільки барвники, що дозволені для використання в продуктах харчування або косметиці;
- не містять речовин, що класифікуються як «Шкідливий» або «Корозійний»;
- мають обмежений вміст нерозчинних хімічних речовин і органічних інгредієнтів;
- ефективні для видалення вапняного нальоту та жирових відкладень, для миючих засобів та засобів для чистки санвузлів;
- засоби повинні мати ефективність своєї дії не гірше, ніж ефективність стандартного (не екологічного) засобу з цієї ж категорії.
У випадках реєстрації у Замовника випадків вірусних захворювань (гепатит, коронавірус, тощо), проводити додатково 2 рази на день щоденну дезінфекцію засобами (типу «Манорм», «Клин Про», тощо): ручок дверей у всіх приміщеннях, ручок вікон в коридорах та перил сходових кліток, зовнішні поверхні кулерів в коридорах; крім того, в туалетних кімнатах: раковин, кранів, унітазів, дозаторів рідкого мила, ручок дверей та вікон, а підлоги в туалетних кімнатах - не менше 1 разу на день спеціальним дезінфектантом, що буде рекомендований спеціалістами-вірусологами, дотримуючись інструкції з використання цих засобів.
З метою запобігання захворювання на коронавірус, за додатковим замовленням Замовника, проводити дезінфекцію шляхом аерозольної обробки (методом генерації холодного туману) всіх приміщень будівлі засобом для профілактичної дезінфекції типу «Шумерське срібло» або еквівалент.
Засіб дезинфікуючий «Шумерське срібло» — препарат принципово нового типу, що володіє універсальною біоцидною дією і поєднує в собі одночасно миючі, дезинфікуючі та стерилізуючi властивості. Безпечний для людини і тварин. Готовий для застосування.
Відповідно до підпункту 3.5.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пункту 5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Замовник вимагає:
1. Для працівників, які будуть виконувати роботи з дезінфекції шляхом аерозольної обробки, методом генерації холодного туману, надати посвідчення про проходження спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», протокол або витяг з протоколу засідання комісії з спеціального навчання про перевірку знань (для двох працівників).
2. Для працівників, які будуть виконувати роботи з дезінфекції шляхом аерозольної обробки, методом генерації холодного туману, надати посвідчення про проходження спеціальної підготовку з питань безпечного проведення робіт з пестицидами і агрохімікатами, виданих Головним управлінням Держпродспоживслужби.
1 питання:
НПАОП 0.00-1.45-69. - це Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин. Сильнодіючі отруйні речовини (СДОР) – це токсичні хімічні сполуки, що утворюються у великих кількостях в процесі промислового виробництва, і спроможні у випадку руйнувань (аварій) на хімічно небезпечних об’єктах надходити до атмосфери, викликаючи масові ураження цивільного населення. Вплив СДОР на оточуюче середовище, населення можливий при руйнуванні ХНО внаслідок аварійних ситуацій, стихійних лих.
Під хімічно небезпечним об’єктом (ХНО) розуміють об’єкт народного господарства, де виробляються або зберігаються СДОР, при аварії або руйнуванні якого можуть виникнути масові ураження людей і тварин, а також пошкодження рослинності. В мирний час усі ці об’єкти належать до потенційно небезпечних хімічних виробництв. Не зрозуміло які із засобів для прибирання та/або дезінфекції Замовник відносить до сильнодіючих отруйних речовин (СДОР).
Вищезазначену вимогу Замовника щодо спеціального навчання та перевірки знань згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин» вважаємо за таку, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі.
2. питання:
Згідно ст.11 Закону «Про пестициди та агрохімікати», ст.18 Закону «Про захист рослин» та постанови КМУ від 18.09.1995 (№ 746) «Про затвердження Порядку одержання Допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» допускати до робіт, пов’язаних із транспортуванням, зберіганням, застосуванням засобів захисту рослин, їх торгівлею, можна лише осіб, які пройшли спецпідготовку та мають на те відповідне посвідчення і допуск, що видаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері захисту рослин, щороку. Підставою для видачі допуску є посвідчення про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного виконання роботи з пестицидами і агрохімікатами та медична книжка з висновком медкомісії про відсутність протипоказань за станом здоров`я.
Які із засобів для прибирання та/або дезінфекції Замовник відносить до пестицидів і агрохімікатів??? Чи Замовник не визначив достатньо детально перелік послуг, які потрібно надавати???
У Додатку 2 до ТД у Переліку послуг з прибирання прибудинкової території Замовника (один працівник) не має робіт з ліквідації карантинних рослин хімічним методом та/або інших видів робіт з такими речовинами, тому таку вимогу вважаємо надуманою, не обґрунтованою та дискримінаційною.

Встановленні замовником у цій тендерній документації занадто деталізованих додаткових, необґрунтованих, не передбачених законодавством вимог до кваліфікаційних критеріїв, що виходять за рамки обґрунтованих, призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель є порушенням Закону про публічні закупівлі, а саме пункт 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Просимо внести зміни до Тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2021 14:41
Дякуємо за запитання, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-04-09-003815-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВІАЙТЕК УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:43283712
Дата подання: 14 квітня 2021 18:13
Вимогу про усунення дискримінаційних порушень
Згідно п. 3.5.1.1.4. ТД вимагається надати:
Довідка в довільній формі з переліком дезінфектантів, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватись Учасником під час надання послуг, та додати на всі засоби офіційний документ, що містить опис його характеристик: хімічний склад, особливості застосування, застереження для користувачів, тощо (паспорт виробника або інструкція для користувачів).- На суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалента), які зазначені в довідці та будуть використовуватися Учасником під час надання послуг надати:
- копії діючих висновків санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічних документів, виданих компетентним на те органом), завірений Учасником,
- копії документів на підтвердження того, що запропонована Учасником суміш або розчин не спричиняє руйнувань покриття і є екологічним матеріалом (результати випробувань матеріалу уповноваженою експертною організацією, тощо).
- копії накладної про отримання Учасником суміші або розчину проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалента).

Замовником при наданні послуг вимагається використовувати суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту. Підкреслюємо, що на даний момент в Україні самою дієвою, економічною, екологічною та високоефективною сумішшю проти ожеледиці є сіль. Даний факт підтверджується закупівлями даного продукту усіма комунальними службами України. Тим більше, що прилегла територія Замовника межує з тротуарами, дорогами, вулицями, які обслуговують комунальні служби міста, та які використовують виключно сіль, тобто у будь-якому випадку при ожеледиці робітники Замовника зможуть попасти на роботу лише через оброблену сіллю ожеледицю по тротуарах та дорогах загального користування.
Вимога щодо використання конкретного засобу від ожеледиці з конкретним вказанням діючої речовини, з наданням конкретного переліку документів на підтвердженням екологічності, наявність висновків СЕЕ, наявність накладних на отримання даної суміші є виключно спробою ускладнити участь у даній процедурі іншим учасникам, та суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім цього даний засіб є більш дорогим, тому Замовник намагається витратити зайві державні кошти на закупівлі сумнівних засобів проти ожеледиці.
Враховуючи наведене, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас виключити з ТД вимогу щодо використання суміші або розчину проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалент) з наданням усіх перелічених документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2021 18:17
Доброго дня, надаємо пояснення по суті порушеного питання, в Додатку 2 до тендерної документації в розділі «Перелік послуг з прибирання прибудинкової території Замовника (один працівник)» зазначено:
У разі ожеледиці на пішохідних зонах:
- у внутрішньому дворі та біля центрального входу адміністративної будівлі посипати прохід для пішоходів відповідними сумішами проти ожеледиці (бішофіт або еквівалент, до складу яких не входить сіль технічна та інші речовини, що руйнують тверді покриття).
- на тротуарі, що є прилеглим до огорожі Замовника, прохід для пішоходів в інших місцях території Замовника посипати стандартною піщано-сольовою сумішшю.
Враховуючі, що «у внутрішньому дворі та біля центрального входу адміністративної будівлі» Замовника поверхня вимощена тротуарною плиткою (ФЕМ), яка дуже швидко руйнується під впливом солі і вологи, нами висунуто такі вимоги тільки для території, яка вимощена. Тому що витрати на ремонт пошкодженої сіллю плитки обійдеться для Замовника значно дорожче, ніж вартість сумішей на основі бішофіту (особливо, враховуючи незначну кількість суміші на основі бішофіту або еквіваленту). Інші поверхні на території Замовника і на прилеглій території Замовник дозволяє обробляти «стандартною піщано-сольовою сумішшю».
Дійсно, відповідно до вимог п. 3.5.1.1.4. Тендерної документації Учасник повинен надати:
- На суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалента), які зазначені в довідці та будуть використовуватися Учасником під час надання послуг.
Потенційний надавач послуг, при прибиранні прибудинкової території КП ГІОЦ повинен використовувати суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту або ЕКВІВАЛЕНТ, про що надаються підтвердніжуючі документи у складі тендерної пропозиції. Тому, учасник в змозі на свій розсуд використовувати суміші або розчини проти ожеледиці на основі бішофіту або ЕКВІВАЛЕНТ.
Враховуючи вищезазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, встановлена у тендерній документації вимога не призводить до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Номер вимоги: UA-2021-04-09-003815-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАЙТЕК УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:43283712
Дата подання: 14 квітня 2021 18:25
Вимога про усунення порушень
Згідно п. 3.5.1.2.3. ТД вимагається надати:
Для працівників, які будуть виконувати роботи з дезінфекції шляхом аерозольної обробки, методом генерації холодного туману, надати посвідчення про проходження спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», протокол або витяг з протоколу засідання комісії з спеціального навчання про перевірку знань (для двох працівників).

Звертаємо увагу Замовника на той факт, що послуги з дезінфекції здійснюються за допомогою засобів, які за параметрами токсікометрії є помірно небезпечними речовинами (3 клас небезпечності), або малонебезпечними речовинами (4 клас небезпечності), тому для надання Замовнику послуг з дезінфекції жоден учасник не має проходити спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин». Дана вимога ніяким чином не стосується до закупівлі робіт з дезінфекції, та може вимагатися лише при роботі з викоотоксичними хімічними сполуками.

Вимога щодо проходження спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин» є дискримінаційною та є виключно спробою Замовника ускладнити участь у даній процедурі іншим учасникам, та суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас виключити з ТД вимогу щодо надання посвідчення про проходження спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», протокол або витяг з протоколу засідання комісії з спеціального навчання про перевірку знань (для двох працівників).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2021 18:00
Дякуємо за запитання, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-04-09-003815-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВІАЙТЕК УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:43283712
Дата подання: 14 квітня 2021 18:39
Вимога про усунення дискримінаційних порушень
Згідно п. 3.5.1.3.3. ТД вимагається надати:
Документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору* в повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт/наданих послуг за договором, накладні, тощо, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці.

*Аналогічним слід вважати договір, про надання послуг з комплексного прибирання приміщень і території, з коефіцієнтом заставленості 0,40 – 0,60

Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, уважно проаналізували дану вимогу, та прийшли до висновку, що вона є дискримінаційною через наступне.
Нормативним документом, яким керується Замовник, коли вимагає наявність договору про надання послуг з комплексного прибирання приміщень і території, з коефіцієнтом заставленості 0,40 – 0,60, є збірник "Нормативи чисельності робітників, зайнятих обслуговуванням громадських будинків" (М., 1998). Даний збірник прийнятий Держпрацєю України в 1999 році, тобто 22 роки тому.
Послуги з прибирання в даний час здійснюються за допомогою сучасних мийних засобів, новітнього обладнання, автоматизації процесів прибирання, тому діючи нормативи значно відрізняються від тих, які використовувалися раніше. Через це в даний час в системі Прозорро більшість Замовників не використовує зазначений нормативний документ при укладенні договору, тому наше підприємство має велику кількість аналогічних договорів з прибирання, але в жодному з даних договорів не вказо коефіціент заставленості. Через наведене дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, як до потенційного учасника процедури закупівлі, та є виключно спробою Замовника ускладнити участь у даній процедурі іншим учасникам, та суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас виключити з ТД вимогу про те, що Аналогічним слід вважати договір, про надання послуг з комплексного прибирання приміщень і території, з коефіцієнтом заставленості 0,40 – 0,60.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2021 18:39
Доброго дня, надаємо пояснення по суті порушеного питання, Документ «Міжгалузеві норми чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації)» затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 р. № 105. Цей документ є чинний. В ньому встановлені нормативи чисельності, зокрема і прибиральників службових приміщень, залежно від трудомісткості типового складу виконуваних робіт та залежно від факторів, що мають найбільший вплив на їх величину (в т.ч. і коефіцієнт заставленості приміщень - відношення площі, яку займають предмети, які розташовані у приміщенні одного призначення, до всієї площі приміщень).
Замовник виходив з того, що в приміщеннях підприємства багато меблів, оргтехніки та іншого обладнання та інвентаря, тому вони мають високі значення коефіцієнту заставленості приміщень і в них дуже проблематично використовувати «новітнє обладнання, автоматизацію процесів прибирання». В своєму зверненні Ви зазначили що «діючі нормативи значно відрізняються від тих, які використовувалися раніше», але не зазначили, на які саме нормативи ви спираєтесь, коли розраховуєте кількість прибиральників та норми обслуговування для кожного з них по кожному договору, які Ви виконуєте.
Дійсно, згідно п. 3.5.1.3.3. ТД вимагається надати:
3.5.1.3.2. Аналогічний договір* з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, що наведений в довідці.
*Аналогічним слід вважати договір, про надання послуг з комплексного прибирання приміщень і території, з коефіцієнтом заставленості 0,40 – 0,60.
Тендерна документація розроблялася Замовником з дотриманням вимог, зокрема статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмету закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору виходячи зі специфіки предмета закупівлі за типом, характером та складом послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КОМ ГРУП" 990 500,00
UAH з ПДВ
976 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ» 1 067 500,00
UAH з ПДВ
989 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 1 278 000,00
UAH з ПДВ
1 278 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 травня 2021 23:04
Електронний підпис
03 травня 2021 23:04
Електронний підпис
03 травня 2021 23:03
9. МТБ.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
9. МТБ.PDF
03 травня 2021 23:03
8.2Документи на АнтиЛід.PDF
03 травня 2021 23:03
8. Миючі засоби.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
8. Миючі засоби.PDF
03 травня 2021 23:03
6.3.1Акти дезінфекція.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
6.3.1Акти дезінфекція.PDF
03 травня 2021 23:03
6.3 Договір дезінфекція.PDF
03 травня 2021 23:03
6. Досвід.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
6. Досвід.PDF
03 травня 2021 23:03
5.4Мед довідки.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
5.4Мед довідки.PDF
03 травня 2021 23:03
5.3Штатний розклад.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
5.3Штатний розклад.PDF
03 травня 2021 23:03
5.2Договори.pdf.p7s
03 травня 2021 23:03
5.2Договори.pdf
03 травня 2021 23:03
5.1Накази.pdf.p7s
03 травня 2021 23:03
5.1Накази.pdf
03 травня 2021 23:03
5. Працівники.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
5. Працівники.PDF
03 травня 2021 23:03
4.ст.17.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
4.ст.17.PDF
03 травня 2021 23:03
21.Лист поясненн.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
21.Лист поясненн.PDF
03 травня 2021 23:03
20.1 Щодо документів.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
20.1 Щодо документів.PDF
03 травня 2021 23:03
20. Маркування.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
20. Маркування.PDF
03 травня 2021 23:03
2.2 Статут опис .PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
2.2 Статут опис .PDF
03 травня 2021 23:03
19. Ліцензування.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
19. Ліцензування.PDF
03 травня 2021 23:03
18. Вартість послуг0001.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
18. Вартість послуг0001.PDF
03 травня 2021 23:03
17.Проект договору.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
17.Проект договору.PDF
03 травня 2021 23:03
16.Технічні вимоги.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
16.Технічні вимоги.PDF
03 травня 2021 23:03
15.Відповідальна особа.PDF
03 травня 2021 23:03
14.Санкции.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
14.Санкции.PDF
03 травня 2021 23:03
13. ст.236.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
13. ст.236.PDF
03 травня 2021 23:03
11. Субпідрядники0001.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
11. Субпідрядники0001.PDF
03 травня 2021 23:03
10.Довкілля.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
10.Довкілля.PDF
03 травня 2021 23:03
1.Реквізити.PDF.p7s
03 травня 2021 23:03
1.Реквізити.PDF

Публічні документи

28 квітня 2021 10:39
Електронний підпис
28 квітня 2021 10:35
24. Акти УКРАЕРОРУХ.pdf
28 квітня 2021 10:35
SANET DAILY Q&E 6X325ML WEST_713601_UK.PDF
28 квітня 2021 10:35
TANET SR 15 10 X 1 LITER_712479_UK (1).PDF
28 квітня 2021 10:35
1. Довідка ст.17.pdf
28 квітня 2021 10:35
3. Проект догвору.pdf
28 квітня 2021 10:35
11. Документи БЕЛОРУС.pdf
28 квітня 2021 10:35
23. Аналогічний договір.pdf
28 квітня 2021 10:35
15. Висновки.pdf
28 квітня 2021 10:35
8. Про достовірність.pdf
28 квітня 2021 10:35
28. Штатний розпис.pdf
28 квітня 2021 10:35
12. Оренда майстерні.pdf
28 квітня 2021 10:35
SANET PERFECT 10 X 1 LITER_712482_UK (1).PDF
28 квітня 2021 10:35
18. metod.pdf
28 квітня 2021 10:35
5. Установчі.pdf
28 квітня 2021 10:35
27. Захист довкілля.pdf
28 квітня 2021 10:35
25. Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КОМ ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Кочергіна ОленаВолодимирівна -службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Кочергіна Олена Володимирівна -службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ТОВ "СВ КОМ ГРУП" підтверджує, що він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

інформація

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

інформація

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

інформація

ТОВ "КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ" не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "І Н В А Й Т"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Не Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Не Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Відсутність Заборгованісті зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КОМ ГРУП"
#39725711
Відхилено 976 500,00
UAH з ПДВ
13 травня 2021 16:02
ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ»
#35378338
Переможець 989 100,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 18:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2021 17:44

Документи

13 травня 2021 16:01
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне. Тендерна документація на закупівлю «Послуги з комплексного прибирання приміщень і прибудинкової території та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90910000-9 Послуги з прибирання» (далі Тендерна документація), містить вимоги до Учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: 1. Документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці. (підпункту 3.5.1.1.2. пункту 5 «кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»). Для підтвердження наявності матеріально – технічної бази Учасником у складі Тендерної пропозиції надано довідку від 21.04.2021 № 75, згідно з якою Аерозольний розпилювач «Ураган» (генератор холодного туману) 2018 р.в. серійний номер Е27W921, Аерозольний розпилювач «Ураган» ультра (генератор холодного туману) 2019 р.в. серійний номер С27К845 та трактор з відвалом для прибирання снігу марки JCB 4 CX вказані як залучене майно, яке Учасник підтверджує договором про надання послуг з дезінфекції від 15.04.2021 № 15/21-Д укладеним між ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ» (Замовник) та ТОВ «УКРБІОЕКОГІЯ» (Виконавець) та договором про надання послуг трактора марки JCB 4 CX з відвалом для прибирання снігу від 01.04.2021 № 263-202 укладений між ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ» та ТОВ «Крамар Рісайклінг». З наданих в тендерній пропозиції Учасником документів не можливо встановити наявність в нього (на підставі права володіння, користування або іншого правового статусу) вищезазначеного обладнання. 2. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідно надати скановані документи, що підтверджують право власності або володіння та користування: офісного приміщення, майстерні для ремонту техніки (підпункту 3.5.1.1.3. пункту 5 «кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»). Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 21.04.2021 № 76 «Про наявність матеріально-технічної бази» згідно з якою наявність майстерні для ремонту техніки учасник підтверджує договором надання послуг від 01.01.2021 № 1/01-21. Предметом даного договору є «надання Виконавцем належним чином послуг з обслуговування, виконання ремонту робіт та постачання запчастин до обладнання та ручного електроінструменту на підставі замовлень, наданих Замовником.», що не підтверджує право власності або володіння та користування майстернею для ремонту техніки. 3. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, (підпункту 3.5.1.2.1. пункту 5 «кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ») Учасником у складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг від 21.04.2021 № 80. Для підтвердження трудових взаємовідносин з робітниками зазначеними в Довідці Учасником, серед іншого, було надано: Наказ № 14-К від 30.08.2019р. про прийняття на роботу Кокоші Андрія Сергійовича на посаду дезінфектора ТОВ «УКРБІОЕКОГІЯ», (підтверджено копією трудової книжки Кокоші А. С.) та Наказ № 5/К від 16.03.2020р. про прийняття на роботу Гасила Дмитра Артуровича на посаду дезінфектора ТОВ «УКРБІОЕКОГІЯ», (підтверджено копією трудової книжки Гасила Д.А.). з наданих документів не можливо встановити трудові взаємовідносини з вище зазначеними працівниками. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: 1. Оновлену довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) та яка містить інформацію про наявність в Учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, пристосувань, ручного електроінструменту, та спецтехніки, необхідних для виконання договору про закупівлю; 2. Документи, які підтверджують наявність в учасника (на підставі права володіння, користування або іншого правового статусу) обладнання вказаного у довідці зокрема: трактора з відвалом для прибирання снігу та 2-х Аерозольних розпилювачів «Ураган» (генераторів холодного туману). 3. Документи на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що підтверджують право власності або володіння та користування майстернею для ремонту техніки. 4. Документи, які свідчать про трудові взаємовідносини Учасника з робітниками Кокошою А С. та Гасило Д. А зазначеними в довідці, у разі необхідності оновлену довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наданням копій документів що свідчать про трудові взаємовідносини Учасника з робітниками.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2021 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ»
#35378338
989 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2022 16:16
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:51
Додаткова угода 1 до Договору 5068 від 04.06.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 17:46
Договір укладений
08 червня 2021 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною шостою ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 5068
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 16 лютого 2022
Сума оплати за договором: 1 186 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 197 820,00 UAH)