Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015- 32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання (Плівка медична рентгенівська зеленочутлива 30 x 40 cм, №100, код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка; Плівка медична рентгенівська зеленочутлива 24х30 №100, код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка; Плівка медична рентгенівська зеленочутлива 18х24 №100, код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка; Суха медична плівка 35х43, код НК 024:2019: 63183 - Медична плівка для принтера, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка; Суха медична плівка 20х25, код НК 024:2019: 63183 - Медична плівка для принтера, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка)
Очікувана вартість
276 710,00 UAH
UA-2021-04-09-003478-a ● 92ba06f0d1c8409d90cb0a690f1d2cbf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02003095 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. 1 Травня, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Бондаревська +380576320856 dergcrl_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 12:37 |
Очікувана вартість: | 276 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 383,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 упаковка
Плівка медична рентгенівська зеленочутлива 30 x 40 cм, №100, код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62303, Україна, Харківська область, м. Дергачі, вулиця 1 Травня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
42 упаковка
Плівка медична рентгенівська зеленочутлива 24х30 №100, код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62303, Україна, Харківська область, м. Дергачі, вулиця 1 Травня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
70 упаковка
Плівка медична рентгенівська зеленочутлива 18х24 №100, код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62303, Україна, Харківська область, м. Дергачі, вулиця 1 Травня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
4 упаковка
Суха медична плівка 35х43, код НК 024:2019: 63183 - Медична плівка для принтера, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62303, Україна, Харківська область, м. Дергачі, вулиця 1 Травня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
3 упаковка
Суха медична плівка 20х25, код НК 024:2019: 63183 - Медична плівка для принтера, код ДК 021:2015 – 32354110-3- Рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62303, Україна, Харківська область, м. Дергачі, вулиця 1 Травня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 12:47 |
ТД рентгенплівка_09.04.2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-09-003478-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 12 квітня 2021 13:39
Вимога про усунення порушень (наявні дискримінаційні вимоги)
Шановний Замовнику!
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Згідно Тендерної документації предметом закупівлі за позиціями №№ 4-5 є Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000І B 35×43см №100 (або еквівалент) по 100 аркушів та Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000І B 20×25см №100(або еквівалент).
Слід зазначити, що позиції №№1-3 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». При цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.
В той же час, медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиціях №№ 4-5, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYSTAR торгівельної марки.
Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позиціями №№ 4-5 - яка є «ексклюзивною», та за №№1-3, яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.
Адже за позиціями №№ 4-5 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.
А підсиленням неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників виступає вимога Документації (Додаток №1), згідно якої з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та для отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає це оголошення, надати оригінал гарантійного листа виробника або представництва, філії виробника, дилера/бізнес-партнера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, яким підтверджується можливість поставки якісного оригінального товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника на товар, що є предметом закупівлі. Гарантійний лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі, назву замовника та кількість товару згідно оголошення. Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.
Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» позиції з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Отже, дана Процедура при такій редакції Документації наразі може бути сприйнята не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення Документації у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо:
- виключити вищезгадані товарні позиції №№ 4-5 з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот);
- виключити з Додатку 1 до Документації вимогу про надання гарантійного листа від виробника виробу.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Згідно Тендерної документації предметом закупівлі за позиціями №№ 4-5 є Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000І B 35×43см №100 (або еквівалент) по 100 аркушів та Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000І B 20×25см №100(або еквівалент).
Слід зазначити, що позиції №№1-3 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». При цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.
В той же час, медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиціях №№ 4-5, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYSTAR торгівельної марки.
Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позиціями №№ 4-5 - яка є «ексклюзивною», та за №№1-3, яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.
Адже за позиціями №№ 4-5 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.
А підсиленням неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників виступає вимога Документації (Додаток №1), згідно якої з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та для отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає це оголошення, надати оригінал гарантійного листа виробника або представництва, філії виробника, дилера/бізнес-партнера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, яким підтверджується можливість поставки якісного оригінального товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника на товар, що є предметом закупівлі. Гарантійний лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі, назву замовника та кількість товару згідно оголошення. Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.
Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» позиції з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Отже, дана Процедура при такій редакції Документації наразі може бути сприйнята не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення Документації у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо:
- виключити вищезгадані товарні позиції №№ 4-5 з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот);
- виключити з Додатку 1 до Документації вимогу про надання гарантійного листа від виробника виробу.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2021 17:06
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 15.04.2020 № 708, згідно з яким Замовником ,КНП "Дергачівська Центральна Лікарня" Дергачівської Міської Ради Харківської Області, визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання, тому ваші твердження щодо об’єднання замовником в один предмет закупівлі продукції за позиціями №№4-5 - яка є «ексклюзивною», та за №№1-3, яка є замінною є хибними, бо визначення предмету закупівлі не призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі. Замовник закуповує медичні плівки, які застосовуються в рентгенології для отримання рентгенологічних (радіографічних) зображень, а тому ці плівки відносяться до вищезазначеного коду ДК 021:2015, тож при визначенні предмету закупівлі та складанні тендерної документації замовник не порушував принципи проведення публічних закупівель, що встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». За позиціями №№4-5 Плівка термографічна DRYSTAR DT 5.000IB Вами зазначено, що в принципі не існує ні аналога, ні еквівалента, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників. Однак, дана інформація не є правдивою, оскільки існує і інший виробник плівок – ОНІКО, який виробляє плівку Оніко ДТ 5000, яка повністю відповідає зазначеним у тендерній документації вимогам щодо плівки DRYSTAR DT 5.000IB, а тому дана плівка є еквівалентом, а тому не має порушень добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Стосовно встановленої вимоги про спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригінальним гарантійним листом від виробника або представництва, філії виробника, дилера/бізнес-партнера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, яким підтверджується можливість поставки якісного оригінального товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника на товар, що є предметом закупівлі., інформуємо, що закупівля виробів медичного призначення здійснюється з метою недопущення зниження рівня належної якості надання медичної допомоги для населення та вимагає від Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, забезпечення максимальних та безумовних гарантій щодо майбутнього отримання відповідних виробів медичного призначення належної якості. Як підтверджує практика, без надання учасниками торгів додаткових гарантій виконання майбутніх поставок товарів від виробників чи офіційних представників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими при поставці подібного товару. Оскільки, вироби медичного призначення, які за своєю природою несуть значний вплив на здоров’я людини та їх якість відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій, Замовника турбує своєчасність поставок медичних виробів та виробів медичного призначення, та їх якість.
Вищезазначена вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів гарантійних листів від виробників, чи їх представників, встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних виробів та виробів медичного призначення, та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції, що особливо важливо для медичних закладів.
Виробники товару медичного призначення, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом. Саме тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, виробники чи їх офіційні представники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Зокрема, наразі в країні гостро постало питання щодо випадків постачання імпортних, дороговартісних медичних виробів та виробів медичного призначення в обхід офіційних (сертифікованих) представників, загострюється проблема фальсифікованих виробів медичного призначення, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Окремо зазначаємо, Комітетом Верховної Ради України з питань здоров’я нації вже розглядалась проблема фальсифікації виробів медичного призначення та розроблено відповідний законопроект «Проект Закону про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо відповідальності за підроблення медичної продукції та подібні злочини, що загрожують охороні здоров’я» (№ 4491 від 14.12.2020) і направлено на розгляд Верховної Ради.
Вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, якщо такі учасники на законних підставах імпортують, постачають та реалізовують відповідні вироби, товари.
Враховуючи все вищевикладене, Замовником не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а тому вимога UA-2021-04-09-003478-a.b1 щодо внесення змін до тендерної документації не підлягає задоволенню.
Стосовно встановленої вимоги про спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригінальним гарантійним листом від виробника або представництва, філії виробника, дилера/бізнес-партнера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, яким підтверджується можливість поставки якісного оригінального товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника на товар, що є предметом закупівлі., інформуємо, що закупівля виробів медичного призначення здійснюється з метою недопущення зниження рівня належної якості надання медичної допомоги для населення та вимагає від Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, забезпечення максимальних та безумовних гарантій щодо майбутнього отримання відповідних виробів медичного призначення належної якості. Як підтверджує практика, без надання учасниками торгів додаткових гарантій виконання майбутніх поставок товарів від виробників чи офіційних представників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими при поставці подібного товару. Оскільки, вироби медичного призначення, які за своєю природою несуть значний вплив на здоров’я людини та їх якість відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій, Замовника турбує своєчасність поставок медичних виробів та виробів медичного призначення, та їх якість.
Вищезазначена вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів гарантійних листів від виробників, чи їх представників, встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних виробів та виробів медичного призначення, та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції, що особливо важливо для медичних закладів.
Виробники товару медичного призначення, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом. Саме тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, виробники чи їх офіційні представники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Зокрема, наразі в країні гостро постало питання щодо випадків постачання імпортних, дороговартісних медичних виробів та виробів медичного призначення в обхід офіційних (сертифікованих) представників, загострюється проблема фальсифікованих виробів медичного призначення, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Окремо зазначаємо, Комітетом Верховної Ради України з питань здоров’я нації вже розглядалась проблема фальсифікації виробів медичного призначення та розроблено відповідний законопроект «Проект Закону про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо відповідальності за підроблення медичної продукції та подібні злочини, що загрожують охороні здоров’я» (№ 4491 від 14.12.2020) і направлено на розгляд Верховної Ради.
Вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, якщо такі учасники на законних підставах імпортують, постачають та реалізовують відповідні вироби, товари.
Враховуючи все вищевикладене, Замовником не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а тому вимога UA-2021-04-09-003478-a.b1 щодо внесення змін до тендерної документації не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" |
276 450,00
UAH з ПДВ
|
276 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТЕФАНЦЕВ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ" |
276 705,00
UAH з ПДВ
|
276 705,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" #3323009777 |
Переможець |
276 450,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:15
|
ду 2 23.12.21.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 09:57
|
ду1 від 08.06.21.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 09:28
|
дог.2220 17 2021 від 08.06.21.pdf | укладений |
08 червня 2021 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2220/17-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2220/17-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |