Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:39530000-6 «Килимові покриття, килимки та килими» (Килимові покриття)
Очікувана вартість
112 965,00 UAH
UA-2021-04-09-003121-b fbdcc26142ed4839bce299211dbad265
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людвиг Крилюк

+380445967096 kryliuk.la@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Людвиг Крилюк
+380445967096
kryliuk.la@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 112 965,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 129,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39530000-6: Килимові покриття, килимки та килими


Назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:39531000-3 Килимові покриття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142 метр погонний
Килимові покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 39530000-6 — Килимові покриття, килимки та килими

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Товару здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів після надання Постачальником на оплату оформлених належним чином рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 13:44
Оголошення.docx
12 квітня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 13:44
Оголошення.docx
09 квітня 2021 15:28
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Олешко Олена Павлівна 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 18:44
Електронний підпис
21 квітня 2021 18:06
6. Сан.висновок.pdf
21 квітня 2021 18:06
2. Лист згода.pdf
21 квітня 2021 18:06
1. Технічна частина.pdf
21 квітня 2021 18:06
3. Пропозиція.pdf
21 квітня 2021 18:06
4. Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Олешко Олена Павлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олешко Олена Павлівна
#2590708088
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 14:29

Документи

27 квітня 2021 14:29
Електронний підпис
27 квітня 2021 14:28
Протокол 79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Олешко Олена Павлівна
#2590708088
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2021 14:29
Електронний підпис
27 квітня 2021 14:28
Протокол 79.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 15:05
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 17:22
ДУ 2.pdf зміни до договору
03 червня 2021 17:19
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 14:48
ДУ 1 до договору 05.21-05.pdf зміни до договору
17 травня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 14:38
Договір 05.21-05.pdf укладений
17 травня 2021 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 05/21-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05/21-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 109 999,99
UAH