Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктно-вишукувальної документації по об'єкту "Реконструкція елементів благоустрою та території, прилеглої до будівлі по просп. Ушакова, 37 в м. Херсоні" за ДСТУ Б.Д. 1.1-7:2013, ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-04-09-002564-a 80b4d628916644868e9877b5130055df
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимченко Юлія Олегівна

380552461050 tender_upkapbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517216
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворова, 38
Контактна особа: Максимченко Юлія Олегівна
380552461050
tender_upkapbud@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 11:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проєктно-вишукувальної документації по об'єкту "Реконструкція елементів благоустрою та території, прилеглої до будівлі по просп. Ушакова, 37 в м. Херсоні" за ДСТУ Б.Д. 1.1-7:2013, ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт, по факту їх виконання, на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання проєктно-вишукувальної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2021 11:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 11:30
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ" 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2021 15:05
Електронний підпис
17 квітня 2021 15:04
1 довідка учасника.pdf
17 квітня 2021 15:04
2 Статут.pdf
17 квітня 2021 15:04
3 Виписка з ЄДР.pdf
17 квітня 2021 15:04
3 Витяг Єдиний податок.pdf
17 квітня 2021 15:04
3 Витяг ЄДР.pdf
17 квітня 2021 15:04
3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2021 15:04
4 Сертифікат Котюк.pdf
17 квітня 2021 15:04
5 Пояснення ліцензія.pdf
17 квітня 2021 15:04
6 довідка досвід.pdf
17 квітня 2021 15:04
7 300-РП.pdf
17 квітня 2021 15:04
8 Довідка працівники.pdf
17 квітня 2021 15:04
9 Протокол дозвіл.pdf
17 квітня 2021 15:03
12. Лист-згода Соловйов.pdf
17 квітня 2021 15:03
13 пропозиція ушакова.pdf
17 квітня 2021 15:03
14 Завдання Ушакова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ"
#40289491
Переможець 160 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 10:46

Документи

27 квітня 2021 10:45
Електронний підпис
27 квітня 2021 10:45
Протокол №30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ"
#40289491
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2021 10:45
Електронний підпис
27 квітня 2021 10:45
Протокол №30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 08:38
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 16:23
Д. у. від 31.08.2021 № 3 (прос. Уш. №37).pdf зміни до договору
03 вересня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 10:23
Додаткова угода Таурі Інжиніринг.pdf зміни до договору
22 липня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 09:39
Дод.угода № 1 до Договору № 404 від 12.05.2021.pdf зміни до договору
02 липня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 08:13
Договір Ушакова 37.pdf укладений
13 травня 2021 08:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 404
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 404
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 404
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 160 000,00
UAH