Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40516392 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
Контактна особа: |
Бацало Інна Володимирівна +380544625859 zkhfin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 11:14 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 3 263 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 318,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 12:14 |
ВТ_ додатки до ТД.docx | |
09 квітня 2021 12:14 |
ВТ_ТД9061.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вами було дискваліфіковано пропозицію Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни за ДК 021:2015:90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста, в т.ч. розчищення доріг від снігу, прибирання снігу) з причини (цитуємо дослівно) – «як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника, відповідно до законодавства».
Своїми необ’єктивними упередженими діями відносно пропозиції Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни Ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст. 31 ч.2 «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)» Вами як Замовником НЕ ЗАЗНАЧЕНО ЧІТКО, в чому невідповідність та якому пункту тендерної документації не відповідає пропозиція Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни. ВИМАГАЄМО надати ЧІТКІ роз’яснення ПРИЧИНИ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ.
2. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій визначено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» - Вами як Замовником НЕ БУЛО розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і позбавлено учасника права на виправлення невідповідності протягом 24 годин. ВИМАГАЄМО не позбавляти права учасника на усунення невідповідностей.
3. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст. 5 ч. 1 підпукт 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - Ви як Замовник необ’єктивно оцінили пропозицію Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни, тому що тендерна пропозиція Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни відповідає умовам тендерної документації. ВИМАГАЄМО об’єктивно оцінити пропозицію Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни та інших учасників.
Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 05.05.2021р. 11:30 тендерну пропозицію ФОП Григор»євої Олени Володимирівни за ДК 021:2015:90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста, в т.ч. розчищення доріг від снігу, прибирання снігу) відхилено. В протоколі наявне обговорення щодо накладення електронного підпису та його перевірки на сайті ЦЗО, зокрема, що на вказаному сайті відображається інформація по типу підпису «Удосконалений». Інші зауваження при розгляді тендерної пропозиції ФОП Григор»євої Олени Володимирівни на засіданні тендерного комітету були відсутні.
Причиною відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор»євої Олени Володимирівни безпосередньо на авторизованому електронному майданчику зазначено: «Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам», що не узгоджується зі змістом опублікованого протоколу тендерного комітету.
Прийняте рішення про відхилення пропозиції не відповідає вимогам діючого законодавства України та Тендерній документації за ДК 021:2015:90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста, в т.ч. розчищення доріг від снігу, прибирання снігу) з наступних підстав:
Пунктом 8 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підстава для відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор»євої Олени Володимирівни є формальною (несуттєвою) та не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції. Крім того, наявне недотримання замовником положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації стосовно надання учаснику процедури закупівлі 24 години на виправлення, на думку тендерного комітету управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради наявних невідповідностей в інформації тендерної пропозиції, що свідчить про упереджене ставлення до учасника закупівлі і наявність домовленостей з комунальним підприємством, якому неодноразово надавались переваги при укладенні договорів, навіть шляхом ділення суми закупівлі і уникнення конкурентних закупівель.
Крім того, в Тендерній документації визначалось, що Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify
В Тендерній документації зазначено, що під час перевірки КЕП повинні відображатися назва Учасника, прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі частини1 статті 31 Закону.
В протоколі засідання тендерного комітету управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 05.05.2021р. 11:30, до речі без номеру, вказано, що під час перевірки КЕП на https://czo.gov.ua/verify відображається назва учасника - ФОП Григор»єва Олена Володимирівна. В даній Тендерній документації не передбачалась інформація по типу підпису, а тому відповідно до умов Тендерної документації по вказаній закупівлі відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор»євої Олени Володимирівни.
Більше того, в Законі України «Про електронні довірчі послуги» у пункті 23 частини 1 статті 1 чітко прописано, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. З огляду на тлумачення Закону УЕП це той самий КЕП. Єдина відмінність кваліфікованого електронного підпису від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено тендерною документацією Замовника.
В раховуючи викладене ВИМАГАЄМО об’єктивно оцінити нашу пропозицію (ФОП Григор»єва Олена Володимирівна) і повернути ФОП Григор»єва Олена Володимирівна в закупівлю. Згідно з ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні» « У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» - Учасник ФОП Григор»єва Олена Володимирівна вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про причину дискваліфікації та звертається з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності її пропозиції умовам тендерної документації та повернути ФОП Григор»єва Олена Володимирівна в закупівлю за ДК 021:2015:90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста, в т.ч. розчищення доріг від снігу, прибирання снігу).
Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04 березня 2021 року, в якому зазначено, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то на підставі листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.03.2021 року № 1/06-3-1587 такий підпис не може вважатись кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Григор'євої Олени Володимирівни не відповідає умовам тендерної документації.
Тому тендерна пропозиція учасника відхиляється , відповідно до встановлених абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам, а саме: « якщо пропозиція містить хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа) учасник накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію».
До переліку формальних помилок, які можуть бути усуненими дана умова вимог до тендерної документації не відноситься.( електронний підпис не є документом).
В системі "ПРОЗОРРО" є аналогічні рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з якими ви можете ознайомитися ( наприклад :закупівля UA-2021-03-19-000315-c)
Скарги до процедури
Дата подання: 19 травня 2021 17:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-27-000018 ● 652760b62c6a401c97103c339e133832
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2021 №370
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 №370
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-04-09-002360-a 09.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 27.08.2021 №370 Про початок моніторингу процедур закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, вказаним органом прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі № UA-2021-04-09-002360-a, яка оголошена 09.04.2021 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. За результатом проведеного моніторингу в електронній системі закупівель опублікований висновок (далі за текстом – Висновок): 16.09.2021 14:59 - 01.10.2021 00:00. Вважаємо, вищевказаний висновок необґрунтований та незаконний з огляду на нижченаведене. 1. У Висновку вказаний опис підстав для здійснення моніторингу такого змісту: «ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2021 №370 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2021 №370 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-04-09-002360-a 09.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО» Вважаємо, що вказаний опис не містить підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Згідно ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 (далі за текстом Закон №922), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З урахуванням того, що в описі підстав для здійснення моніторингу закупівлі не вказано власне підстав моніторингу, а також того, що Держаудитслужба не скористалась своїм правом запиту документів та пояснень, то Замовник не володів інформацією щодо предмету дослідження моніторингу і не знав, які саме документи та пояснення необхідно надавати з метою об’єктивного, всебічного та законного розгляду документів та обставин досліджуваної закупівлі. 2. Згідно ч. 7 ст. 8 Закону № 922 у висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; Проте, Держаудитслужбою у Висновку не вказано обов’язкових даних згідно Закону № 922, а саме: місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та його очікувана вартість. 3. В якості порушення Держаудитслужба встановила, що: «Замовник у підпункті 10 пункту 2 розділу 5 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів листа-гарантії, зокрема, про те, що до учасника не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), що фактично є підтвердженням відсутності підстави, визначеної пунктом 11 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, якими визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, оскільки інформація стосовно того, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», перевіряється безпосередньо замовниками шляхом опрацювання рішення РНБО від 28.04.2017 (із змінами) «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та рішення РНБО від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020, які є наявними у публічному доступі. Вважаємо, що порушення допущені Замовником щодо вимоги до надання у складі тендерної пропозиції листа-гарантії, зокрема, про те, що до учасника не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) - не могли та не призвели до наслідків, які б порушили принципи здійснення публічних закупівель, не порушили права чи свободи учасників закупівлі та не завдали збитків бюджету, а тому такі порушення не можуть слугувати причиною розірвання договору про закупівлю. 4. Також моніторингом установлено: «Замовник у пункті 6 таблиці 3.1 додатку 1 до тендерної документації встановив, що для підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель. У випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/ відстрочення такої заборгованості відповідним органом. Також у примітках до додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив, що відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Згідно відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, сформованої в електронній системі закупівель 13.05.2021, у переможця процедури закупівлі КП «Благоустрій» наявна заборгованість. При цьому, переможець торгів КП «Благоустрій» 28 травня 2021р. (на 16-й день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) оприлюднив в електронній системі закупівель довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи станом на 25.05.2021 року. Зазначена довідка надана КП «Благоустрій» з порушенням строків, визначених Замовником у тендерній документації відповідно до частини шостої статті 17 Закону. Таким чином, переможець торгів КП «Благоустрій» у строк, визначений у частині шостій статті 17 Закону та у примітках до додатку 1 до тендерної документації Замовника (десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто до 22 травня 2021 р.), не надав документу про розстрочення/відстрочення заборгованості відповідним органом, що не відповідає вимогам пункту 6 таблиці 3.1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Отже, переможець торгів КП «Благоустрій» не надав документів, що підтверджують відсутність підстави, установленої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону у спосіб, зазначений у тендерній документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «Благоустрій» та уклав з ним договір від 23.06.2021 № 112». Держаудитслужба не звернула увагу на те, згідно рішення Головного управління ДПС України в Сумській області №2 від 01.02.2021 р. надане КП «Благоустрій» Охтирської міської ради розстрочення грошового зобов’язання згідно договору про розстрочення від 01.02.2021 р. №2. Таким чином, у Замовника була причина не відхиляти тендерну пропозицію КП «Благоустрій» Охтирської міської ради. 5. Держаудитслужба у своєму листі до Замовника від 20.09.2021 р. просить надати персональну інформацію уповноваженої особи Замовника - Павла СТРЕЛЬНИКОВА, а також інформацію про голову та секретаря тендерного комітету Замовника для складання матеріалів про адміністративне правопорушення. Вважаємо такі дії незаконними, оскільки: - згідно ч. 17 ст. 8 Закону №922 обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. - згідно ч. 10 ст. 8 Закону №922 у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. - згідно ч. 11 ст. 8 Закону №922 якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Номер протоколу зазначається в електронній системі закупівель наступного робочого дня з дня складання протоколу, а також зазначаються дата та номер відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження. Таким чином, прохання надання персональної інформації для складання матеріалів про адміністративне правопорушення – передчасне та незаконне. З урахуванням вищенаведеного, управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради не погоджується з висновком Держаудитслужби за ідентифікаційним номером моніторингу UA-M-2021-08-27-000018 і готує подання позову до суду у строк, визначений Законом. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
2021-09-23 17:25:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Справа №480/10095/21 від 09.11.2021 |
Дата публікації: | 29 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | 480/10095/21 |
Дата відкриття провадження: | 09 листопада 2021 |
Документи:
29 листопада 2021 14:23
|
Електронний підпис |
29 листопада 2021 13:58
|
Електронний підпис |
29 листопада 2021 13:55
|
Ухвала про відкриття провадження у справі |
Ризики, що спрацювали
RISK-2-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець ГРИГОР'ЄВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА |
2 289 000,00
UAH з ПДВ
|
2 289 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "БЛАГОУСТРІЙ" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
3 253 600,00
UAH з ПДВ
|
3 253 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" |
3 261 600,00
UAH з ПДВ
|
3 261 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець ГРИГОР'ЄВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА #3038415382 |
Відхилено |
2 289 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 18:39
|
КП "БЛАГОУСТРІЙ" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #31641302 |
Переможець |
3 253 600,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2022 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 14:57
|
ДУ 4 до 112.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:17
|
ДУ 3 до 112.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 11:18
|
ДУ 2 до 112.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 10:57
|
Додаткова угода до договору _112.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 15:37
|
Договір щодення прибирання міста двірниками та спецтехнікою.pdf | укладений |
23 червня 2021 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення описки в назві коду ДК |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік. Відповідно до затверджених видатків на 2022 рік та відповідно до чю6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% від суми початкового договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |