Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захищені носії особистих ключів
Очікувана вартість
2 085,00 UAH
UA-2021-04-09-001427-a 203ad0e0314444909a5350269c0ae9a4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Варламова

+380954504295 varlamova.annet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44026651
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, пр. Ушакова, будинок 37
Контактна особа: Анна Варламова
+380954504295
varlamova.annet@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Захищені носії особистих ключів. Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування – кошти місцевого (міського) бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Захищені носії особистих ключів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр. Ушакова, будинок 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на підставі виставленого рахунку та видаткової накладної на поточний рахунок Продавця протягом 7 (семи) робочих днів з дати укладання цього Договору. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 квітня 2021 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 09:52
Звіт про договір_44026651_від_08.04.2021.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЦЕНТР МАЯК ГРУП"
#43277468
Переможець 2 085,00
UAH
09 квітня 2021 09:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 09:58
Договір_44026651_08.04.2021.pdf укладений
09 квітня 2021 09:58