Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 Зернові культури та картопля (03212100-1 Картопля (картопля)).
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2021-04-09-001251-a e1ba5a7d9e2c45b6b6461a38a38be16d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Захарченко

+380966994367 34210586-m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бахмацький дошкільний навчальний заклад ясла-садок №3 Берізка Бахмацької міської ради Бахмацького району Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 34210586
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Першотравнева, буд. 26
Контактна особа: Оксана Захарченко
+380966994367
34210586-m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 09:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 09:32
Очікувана вартість: 8 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмач, вул. Першотравнева ,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться після його поставки, відповідно наданої видаткової накладної протягом 7 банківських днів. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки за товар здійснюються відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2021 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 09:41
лист згода.doc
09 квітня 2021 09:41
Оголошення.doc
09 квітня 2021 09:41
Проект договору на закупівлю товару.doc
09 квітня 2021 09:41
технічні характеристики.doc
09 квітня 2021 09:41
Форма пропозиції.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 квітня 2021 14:23
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Зменшили суму призначень
Документи:
13 квітня 2021 14:23
Електронний підпис
13 квітня 2021 14:22
Протокол відміна закупівлі.pdf