Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко ультрапастеризоване
Ultrapasteurized milk
Ultrapasteurized milk
Очікувана вартість
1 642 825,50 UAH
UA-2021-04-08-008154-b ● 3625b14547d3487d9bc0ec7234f69b10
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Зіць Олексій (044)465-21-95 ZITS.O@UZ.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Віталій +38(044) 465-21-95 nazvit@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch BAWERBS of JSC Ukrzaliznytsia |
National ID: | 41149437 |
Contact point: |
Nazarevych Vitaliy (044)465-21-95 ZITS.O@UZ.GOV.UA |
Additional contacts: |
Vitaliy +38(044) 465-21-95 nazvit@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2021 22:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 14:56 |
Очікувана вартість: | 1 642 825,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 428,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16428 UAH |
Publication date: | 08 квітня 2021 15:32 |
Enquiries until: | 30 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 травня 2021 22:00 |
Information
Estimated total value: | 1 642 826 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 16 428 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Scope of the procurement
Тендерна пропозиція готується українською мовою. Детальніше - в тендерній документації. Деталізований код закупівлі 15511210-8. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції більш детально у п.2 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
The tender offer is prepared in Ukrainian. More details in the tender documentation. Conditions for providing security of the tender offer in more detail in item 2 of Section III "Instruction on preparation of the tender offer".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92815 шт.
Молоко ультрапастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15511210-8 — Ультрапастеризоване молоко
Ultrapasteurized milk
CPV: 15511210-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений Товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Товару за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів ЗАМОВНИКА, та реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 15:29 |
на англ.docx | |
08 квітня 2021 15:29 |
5-М ТД_Молоко (КривийРіг).docx | |
08 квітня 2021 15:29 |
Додаток 1.docx | |
08 квітня 2021 15:29 |
Додаток 3.docx | |
08 квітня 2021 15:29 |
Додаток 5.docx | |
08 квітня 2021 15:29 |
Додаток 4.docx | |
08 квітня 2021 15:29 |
Додаток 2.docx | |
08 квітня 2021 15:29 |
Додаток 6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 08 квітня 2021 15:35
Дата відповіді: 08 квітня 2021 15:47
прохання надати документацію
Відповідь: ТД оприлюднена.
додаток 2, докумети переможця ст.17 ч1 п.12
Дата подання: 12 квітня 2021 16:04
Дата відповіді: 14 квітня 2021 20:40
Шановний Замовнику, згідно ТД зазначено, що переможець надає :
Переможець надає:
Електронну довідку, довідку або нотаріально завірену копію документа(-ів), виданого(-их) відповідним уповноваженим органом, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, не було притягнуто до кримінальної відповідальності, засуджено за злочин згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
На теперішій час такий реестр непрацює, чи можливо надати, на підтвердження відсутності кримінального впровадження за цією статтею, довідку з МВС, про те , що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було притягнуто до кримінальної відповідальності, засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; що вона в розшуку не значиться та не перебуває. Адже якщо б мав місце факт притягнення до відповідальності за торгівлю людьми то в довідці з МВС було б відображено, що собу притягнуто до кримінальної відповідальності.
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник даної закупівлі. Даний розділ тендерної документації передбачений, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо уважно прочитати тендеру документацію та в наступному при згоді прийняти участь у закупівлі, надати всі необхідні документи, визначені тендерною документацією. З повагою до запитання.
довідка з податкової
Дата подання: 12 квітня 2021 16:09
Дата відповіді: 14 квітня 2021 20:43
Шановнний Замовнику, згідно ТД, стр18, Розділу 3 частини 5, п.5.5. вимагається:
довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку №37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
Цю довідку повинен надати переможець, або цю довідку з податкової потрібно надати у складі пропозиції, якщо так то вона повинна бути чинною на момент подачі, прекваліфікаціїї або на інший період?
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник даної закупівлі. Даний розділ тендерної документації передбачений, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». В зв’язку з введенням в дію функціоналу в електронній системі закупівель стосовно електронізації підстав для відмови в участі у процедурі закупівель по ст.17 Закону «Про публічні закупівлі» спосіб подання такої інформації («документ», «заява», «галочка») та порядок змін також встановлюється Замовником в електронних полях системи по кожному пункту ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. Документи, які необхідно подати потенційному учаснику і переможцю даної закупівлі розмежені окремо і детально викладені у тендерній документації та електронному торгівельному майданчику. Просимо уважно прочитати тендеру документацію та в наступному при згоді прийняти участь у закупівлі, надати всі необхідні документи, визначені тендерною документацією. З повагою до запитання.
Підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 12 квітня 2021 16:15
Дата відповіді: 14 квітня 2021 20:41
Шанойний Замовнику, за ТД стр. 15, Розділу, частини 5 п.5.1. вимагається:
Учасник, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), також надає копію податкової та видаткової накладних, згідно договорів зазначених в довідці (якщо вищенаведені накладні не знищені, відповідно термінів їх зберігання, керуючись Податковим кодексом України та іншими законодавчими документами, які регулюють термін зберігання такого виду документиів).
Чи можливо не надавати видаткові накладні а лише податкові накладні, адже видаткові накладні зшиваютьсю, та направляються до архіву, а податкові накладні можливо безпроблемно сформувати в електронній формі та надати їх у складі тендерної пропозиції що у повній мірі дасть можливість ознайомитися та підтвердити виконання за аналогічним договором?
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник даної закупівлі. Даний розділ тендерної документації передбачений, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». В зв’язку з введенням в дію функціоналу в електронній системі закупівель стосовно електронізації підстав для відмови в участі у процедурі закупівель по ст.17 Закону «Про публічні закупівлі» спосіб подання такої інформації («документ», «заява», «галочка») та порядок змін також встановлюється Замовником в електронних полях системи по кожному пункту ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. Документи, які необхідно подати потенційному учаснику і переможцю даної закупівлі розмежені окремо і детально викладені у тендерній документації та електронному торгівельному майданчику. Просимо уважно прочитати тендеру документацію та в наступному при згоді прийняти участь у закупівлі, надати всі необхідні документи, визначені тендерною документацією. З повагою до запитання.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 травня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ САВВА ГРУПП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
1 637 256,60
UAH з ПДВ
|
1 637 256,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ САВВА ГРУПП |
1 642 825,50
UAH з ПДВ
|
1 642 825,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю #23063575 |
Рішення скасоване |
1 637 256,60
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 13:42
|
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю #23063575 |
Переможець |
1 637 256,60
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:05
|
Протокол УО # 2.doc | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:04
|
ду1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:12
|
Протокол УО # 2.doc | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 13:44
|
Протокол УО закриття процедури з помилками.doc | зміни до договору |
15 грудня 2022 13:43
|
ду1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:11
|
д 21142.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 13:43
|
Договір 21142.pdf | укладений |
15 червня 2021 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк діїі Договору до 30.04.2022 для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевимщує 20 відсотків суми, що визначена в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦБМЕС-21142/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення помилок |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦБМЕС-21142/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦБМЕС-21142/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічних помилок |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦБМЕС-21142/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |