Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 92340000-6 Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Послуга з організації і проведення заходів програми «Мистецькі Черкаси» у ІІ кварталі 2021 року)
Очікувана вартість
196 462,00 UAH
UA-2021-04-08-007998-a effe65399bb94d42b5440c7ecfccc2e6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочан Максим Анатолійович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Сорочан Максим Анатолійович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 196 462,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92340000-6: Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені пропозиції учасників – українська мова. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до Додатку 1
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

13 квітня 2021 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 21:05
Додаток 1.docx
08 квітня 2021 19:55
ОГОЛОШЕННЯ.docx
08 квітня 2021 19:55
Додаток 2.docx
13 квітня 2021 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 21:05
Додаток 1.docx
08 квітня 2021 19:55
Додаток 1.docx
08 квітня 2021 19:55
ОГОЛОШЕННЯ.docx
08 квітня 2021 19:55
Додаток 2.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу. Послуги з організації і проведення заходу «Черкаський Великодній Фестиваль»
Опис предмету закупівлі:
Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до Додатку 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 250,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу. Послуги з організації і проведення заходу «Черкаський Великодній Фестиваль».
ДК 021:2015: 92340000-6 — Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, в межах міста
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЙТИК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА 50 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 17:00
Електронний підпис
15 квітня 2021 16:41
Проект договора.pdf
15 квітня 2021 16:41
Витяг єд податок.pdf
15 квітня 2021 16:41
Інф про тех хар лот1.pdf
15 квітня 2021 16:41
Виписка.pdf
15 квітня 2021 16:41
Паспорт та код.pdf
15 квітня 2021 16:41
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЙТИК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЙТИК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
#1554500824
Переможець 50 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 15:59

Документи

16 квітня 2021 15:58
Електронний підпис
16 квітня 2021 15:57
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2021 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОЙТИК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
#1554500824
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2021 15:58
Електронний підпис
16 квітня 2021 15:57
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 12:23
8.jpg зміни до договору
14 травня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 15:04
Договір зміни до договору
27 квітня 2021 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2.1 Договору викласти в новій редакції, п.9.2 Договору - видалити, Внести зміни в додаток 1
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML