Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту закритої трансформаторної підстанції 10/0,4 кВ Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с.Пилиповичі (код ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-04-08-007461-a aec8ee81ae904160a969c49cabf6e432
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мурашко Анна Олександрівна

380633969316 zmina2008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна"
Код ЄДРПОУ: 20578818
Місцезнаходження: 07840, Україна , Київська обл., Бородянський район, с. Пилиповичі
Контактна особа: Мурашко Анна Олександрівна
380633969316
zmina2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2021 14:52
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


- Більш детальна інформація щодо змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі, - надана в доданому файлі.
- Категорія Замовника - Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
- Строк надання послуг: протягом 6 (шести) робочих днів з дати підписання Акту про початок надання послуг, але не пізніше 31.05.2021 року.
Дату початку надання послуг визначає Замовник
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту закритої трансформаторної підстанції 10/0,4 кВ Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с.Пилиповичі (код ДК 021:2015: 50532200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування трансформаторів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07840, Україна, Київська область, Бородянський район, с. Пилиповичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за договором здійснюються після надання послуги, платежами за надані послуги по об’єкту у цілому, в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно Акту про вартість наданих послуг, який Замовник підписує протягом 30 (тридцяти) календарних днів, з дати підписання Сторонами Акту приймання-здачі послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п. 1 ст. 23 та ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 днів після підписання Акту про вартість наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги Замовник здійснює протягом 7-ми робочих днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів). 2610. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2021 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 17:47
Оголошення Спрощена закупівля ТН.docx
08 квітня 2021 17:47
4. Додаток 4 проект договору.docx
08 квітня 2021 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 17:47
Оголошення Спрощена закупівля ТН.docx
08 квітня 2021 17:47
4. Додаток 4 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-08-007461-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 08 квітня 2021 19:39
скарга
- Для забезпечення оперативного (не більше однієї години з моменту подання заявки Замовником) гарантійного обслуговування обсягу наданої послуги, місцезнаходження/місце проживання Учасника має знаходитись в радіусі не більше 15 км від місця надання послуги. В складі пропозиції Учасник має надати лист-погодження з даною вимогою із зазначенням адреси місцезнаходження/місця проживання Учасника у відповідності до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У випадку, якщо фактичне місцезнаходження/місця проживання Учасника відрізняється від місцезнаходження/місця проживання вказаного у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, необхідно додатково вказати про це у листі-погодженні та надати документи, що підтверджують право власності на приміщення розташоване за фактичним місцезнаходженням/місцем проживання Учасника або право оренди (договір оренди).

Ви не маєте права обмежувати коло учасників за територіальним розташуванням, до того ж послуги надаються на протязі 6 робочих днів і оперативне обслуговування тут ні до чого. Це не законно дискриміновувати учасників
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2021 14:36
Замовник не пов’язує зазначену вимогу саме з оперативним обслуговуванням під час надання послуг, що є предметом закупівлі. Вимога обумовлена гарантійним обслуговуванням результату наданих послуг, що передбачено в умовах договору, а саме гарантією якості наданих послуг.
Зважаючи, на статус замовника (позаміський ДИТЯЧИЙ заклад оздоровлення та відпочинку), оперативне ГАРАНТІЙНЕ обслуговування необхідне для належної роботи закладу під час надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей.
Окрім того, в умовах оголошення передбачена альтернативність вимог у випадку, якщо фактичне місцезнаходження/місця проживання Учасника відрізняється від місцезнаходження/місця проживання вказаного у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Враховуючи зазначене, будь-який учасник має можливість придбати/орендувати приміщення і підтвердити місцезнаходження/місця проживання в радіусі не більше 15 км від місця надання послуги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ" 87 745,00
UAH з ПДВ
80 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Карпенко Сергій Миколайович 97 177,48
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2021 17:26
Електронний підпис
19 квітня 2021 17:25
14 Довідка (акт огляду).pdf
19 квітня 2021 17:25
13 Довідка (радіус 15 км).pdf
19 квітня 2021 17:25
11 Відстрочка платежу.pdf
19 квітня 2021 17:25
8 Гарантійний лист.pdf
19 квітня 2021 17:25
7 СТАТУТ 2020.pdf
19 квітня 2021 17:25
5 Ліцензія та Дозвіл.PDF

Публічні документи

20 квітня 2021 00:50
Електронний підпис
20 квітня 2021 00:02
цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2021 00:02
установчі документи.pdf
20 квітня 2021 00:02
додатки.pdf
20 квітня 2021 00:02
договір_ кошторис.pdf
20 квітня 2021 00:02
довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ"

ФОП Карпенко Сергій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ"
#39391970
Відхилено 80 990,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 21:00
ФОП Карпенко Сергій Миколайович
#2821711877
Переможець 81 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 21:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 21:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Карпенко Сергій Миколайович
#2821711877
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 11:38
Договір ТП.pdf укладений
13 травня 2021 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 80 968,87
UAH