Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПОСЛУГИ З ТЕМАТИЧНОГО ОФОРМЛЕННЯ ЗАХОДІВ
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-04-08-007175-a ● 1f52a7d034a24d528404129f049f2395
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СІМ'Ї ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43434119 |
Місцезнаходження: | 36003, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, Київський район МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 5 |
Контактна особа: |
АЛЛА ГУЛЄЄВА +380532565335 departament-zb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79930000-2: Професійні дизайнерські послуги
Заплановано, згідно річного плану, в кількості 60 (шістдесят) заходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З ТЕМАТИЧНОГО ОФОРМЛЕННЯ ЗАХОДІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79930000-2 — Професійні дизайнерські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язаний оплатити послуги протягом 10 (десяти) робочих днів, після отримання підписаного обома сторонами акту наданих послуг. Датою надання послуг є дата вказана в акті наданих послуг, який підписано обома сторонами. Обов’язок зі складання Акту покладається на Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 17:18 |
Додаток_5_ Проект договору професійні дизайнерські послуги.doc | |
08 квітня 2021 17:18 |
ТД дизайнерські послуги.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-08-007175-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮРАН", Код ЄДРПОУ:40459434
Дата подання: 05 травня 2021 15:39
Дата подання: 05 травня 2021 15:39
Неправомірне визначення переможця
СКАРГА .Департаментом культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-08-007175-а.Товариство з обмеженою відповідальністю «НЬЮРАН» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 79930000-2, Професійні дизайнерські послуги (Послуги з тематичного оформлення заходів). 27 квітня 2021 р. за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем відкритих торгів ФОП «КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА» та, відповідно, відхилено пропозицію ТОВ «НЬЮРАН» . Скаржник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси з наступних підстав: Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Замовник у розділі 1 пункті 5 ТД визначив недискримінацію учасників, як основу проведення публічних закупівель за Кодом ДК 021:2015: 79930000-2, Професійні дизайнерські послуги (Послуги з тематичного оформлення заходів). Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури передбачає забезпечення рівного й об’єктивного відношення до всіх учасників закупівельного процесу, тобто оцінка тендерних пропозицій повинна бути об’єктивною (незалежною від волі та бажань замовників) і неупередженою (без обманної, заздалегідь сформованої думки замовниками). На противагу цьому Замовником було прийнято рішення з порушенням вимог чинного законодавства та не об’єктивно здійснено аналіз тендерної пропозиції Переможця (ФОП «КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА») та інших учасників процедури закупівлі.1. Відповідно до п.п. 3 п. 1.1. розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати підтвердження про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Додаток 2. Пунктом 6 того ж розділу (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником відповідно до Додатку 2. На противагу цьому, Переможцем (ФОП «КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА») не було наданого жодного документу, який би підтверджував конкретні марку чи виробника або конкретний процес, що характеризував би продукт чи послугу, як того вимагається в ТД та визначено Замовником. Переможцем було лише надано довідку, складену в довільній формі, в якій зазначено, що учасник має необхідне обладнання, велику майстерню та професійне обладнання. У Додатку 2 до ТД Замовник визначив, що «невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення». Окрім того, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівель серед яких, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.Таким чином, Замовником порушено один із принципів публічних закупівель, а саме не об’єктивна оцінка тендерних пропозицій, що у цілому є порушенням законодавства про публічні закупівлі та може бути підставою для скасування рішення про визначення переможця процедури закупівель.2. Окремо слід звернути увагу на те, що згідно з відомостями, які містяться в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, відповідно до якої основним та єдиним видом діяльності Переможця (ФОП «КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА») є КВЕД 93.29 – Організування інших видів відпочинку та розваг. У свою чергу, Код ДК 021:2015: 79930000-2 – Професійні дизайнерські послуги (Послуги з тематичного оформлення заходів) передбачає наявність у суб’єкта господарювання іншого КВЕДу за яким він здійснює діяльність.Замовник безпідставно не звернув увагу на існування цього факту, оскільки така ситуація є підставою для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі у зв’язку з тим, що він взагалі не має права займатися такою господарською діяльністю.Також, з цього приводу слід зазначити, що відсутність інформації про суб’єкта господарювання у ЄДР (немає коду КВЕД) є підставою для визнання договорів недійсними. На що звертає увагу і судова практика (ухвали ВАСУ від 18.05.2017 р. у справі № К/800/13843/16 та від 27.09.2016 р. у справі № К/800/12450/15) наголошуючи, що відсутність у виконавця у ЄДР коду виду діяльності за КВЕД, яку він збирається здійснити, свідчить про те, що він не має жодного відношення до здійснення певного виду діяльності (наприклад, надання певних послуг), а отже, не може виконати взяті на себе зобов’язання.У свою чергу, податкове законодавство у п.п. 7 п.п. 298.2.3 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) вимагає від єдиноподатників усіх груп, у тому числі третьої групи (п. 298.2 ПКУ) відмовитися від спрощеної системи оподаткування при здійсненні видів діяльності, не зазначених у Реєстрі платників єдиного податку. А щоб внести дані про новий вид діяльності (код КВЕД) до Реєстру ЄП, спрощенець має спочатку внести інформацію про такий вид діяльності до ЄДР. Тобто, по суті, відсутність коду КВЕД в ЄДР дорівнює відсутності коду КВЕД у Реєстрі ЄП (відповідну позицію було викладено у листах ДФС України від 20.02.2018 р. № 683/6/99-99-12-02-03-15/ІПК, від 06.05.2016 р. № 10233/6/99-99-12-02-03-15) і, відповідно, відсутність права на зайняття цим видом діяльності.Таким чином, відсутність коду КВЕД у учасника процедури закупівлі свідчить про невідповідність його кваліфікаційним критеріям, визначеним у розділі ІІІ ТД на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 79930000-2, Професійні дизайнерські послуги .3. У частині 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Положення про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів знайшло своє відображення і в вимогах Тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 79930000-2, Професійні дизайнерські послуги у Додатку 1.Подаючи відповідні документи Переможець (ФОП «КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА»), однак, не у повній мірі надав , а Замовник не звернув увагу той факт, що були надані деякі договори, без відповідного підтвердження факту їх виконання. Це свідчить про те, що хоча відносини і могли виникати між відповідними сторонами, проте доказів виконання обов’язків сторін цих відносин не має.Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного господарського суду у постановах від 09.10.2018 у справі № 913/159/17, від 13.11.2018 у справі № 904/10576/17, від 12 березня 2019 у справі № 905/383/1. Суди зазначили, що надання учасником торгів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору лише копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує факту наявності у такого учасника торгів досвіду виконання аналогічних договорів, оскільки за певних обставин після укладення таких договорів вони можуть у подальшому бути не виконані або виконані неналежним чином, розірвані тощо.4. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 квітня 2021 р. № 95 містить помилки.Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив основні принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО:1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 79930000-2, Професійні дизайнерські послуги (Послуги з тематичного оформлення заходів) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-08-007175-а.3.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про прийняття наміру укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-08-007175-а за предметом закупівлі Код ДК 021:2015: 79930000-2, Професійні дизайнерські послуги (Послуги з тематичного оформлення заходів) – ФОП «КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА (код ЄДРПОУ 2543215981).4.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ФОП «КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА», ЄДРПОУ 2543215981, відповідно до Протоколу рішення уповноваженої особи Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради від 27 квітня 2021 р. № 95 щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:2015: 79930000-2, Професійні дизайнерські послуги (Послуги з тематичного оформлення заходів)».5.Зобов’язати Замовника визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «НЬЮРАН» переможцем тендеру на закупівлю товарів «Код ДК 021:2015: 79930000-2, Професійні дизайнерські послуги (Послуги з тематичного оформлення заходів)» Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-08-007175-а. Додатки:1.Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 квітня 2021 р. № 95.2.Копія Тендерної документації.3.Платіжне доручення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 травня 2021 11:34
рішення від 07.05.2021 №10052+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 травня 2021 11:33
Інформація про перенесення розгляду скарги від 20.05.2021 №8947.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 13:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2021 №12350.pdf
Дата публікації: 03 червня 2021 20:12
рішення від 02.06.2021 №12350.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 20:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі прийнятого рішення №12350-р/пк-пз від 02 червня 2021 року постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником скасовано рішення про визначення переможця ФОП "КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА" у процедурі відкритих торгів щодо закупівлі послуг згідно коду ДК 021:2015:79930000-2: Професійні дизайнерські послуги
Дата виконання рішення замовником: 11 червня 2021 14:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮРАН" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
491 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізиччна особа підприємець ДАНИЛЕВСЬКА КАТЕРИНА ІГОРІВНА |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА" #2543215981 |
Рішення скасоване |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 14:18
|
ФОП "КИРИЛОВА ВЛАДИСЛАВА ВАЛЕНТИНІВНА" #2543215981 |
Відхилено |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 14:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮРАН" #40459434 |
Переможець |
491 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2022 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2022 11:52
|
ДУ №5 Ньюран №73.PDF | зміни до договору |
18 березня 2022 11:51
|
ДУ №5 Ньюран №73.PDF | зміни до договору |
18 березня 2022 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:18
|
ДУ №4 Ньюран.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 08:48
|
ДУ№3 Ньюран №73.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 08:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 08:41
|
ДУ№2 Ньюран №73.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 08:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 18:26
|
ДУ №1 НЬЮРАН №73.PDF | зміни до договору |
22 вересня 2021 18:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 16:31
|
Договір №73 ТОВ Ньюран.PDF | укладений |
24 червня 2021 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми. |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |