Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"The current average repair of the automobile road of general use of local importance C201010 Snigurivka - Vyshhorodok at the site of km 0 + 000 - km 18 + 000 (separate sites) of the Ternopil region"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 04014074 |
Contact point: |
Yvnyi Volodymyr 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 7 784 492,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 922,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 230000 UAH |
Publication date: | 08 квітня 2021 17:02 |
Enquiries until: | 07 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 травня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 7 784 492 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 922 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником.
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
The offer must be accompanied by a document confirming the provision of security by the Bidder (according to the procurement notice). The document confirming the provision of the bid by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine. The term of the tender security (warranty period) is not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of proposals, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee must be irrevocable. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must specify: Obligation of the Guarantor Bank to pay the Customer the guarantee amount in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the Participant's application, without the consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The guarantee must take effect from the date of its provision.
The bank guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the guarantor bank using the resource on the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In the absence or non-confirmation of the CEP bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the customer.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 13:40 |
Тендерна документація Вишгород із змінами від 07.05.2021р.doc | |
07 травня 2021 13:38 |
Зміни до Тендерної документації від 07.05.2021.pdf | |
08 квітня 2021 17:07 |
додаток 1 ТД Кваліфікаційні критерії.doc | |
08 квітня 2021 17:06 |
Додаток 2 до тендерної документації Тех завдання.doc | |
08 квітня 2021 17:05 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .doc | |
08 квітня 2021 17:04 |
Титульна ТД.pdf |
07 травня 2021 13:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2021 13:40 |
Тендерна документація Вишгород із змінами від 07.05.2021р.doc
|
|||
07 травня 2021 13:38 |
Зміни до Тендерної документації від 07.05.2021.pdf
|
|||
08 квітня 2021 17:07 |
додаток 1 ТД Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
08 квітня 2021 17:06 |
Додаток 2 до тендерної документації Тех завдання.doc
|
|||
08 квітня 2021 17:05 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .doc
|
|||
08 квітня 2021 17:04 |
Титульна ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000051 ● 77a7538f09f04917977e76e8ba89b4a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
від 14.06.2021
№312
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
у
Додаток
до наказу від 14.06.2021
№ 312
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації UA-2021-04-08-006956-a 08.04.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення в подальшому аналогічних порушень, з членами тендерного комітету Управління капітального будівництва проведена роз’яснювальна робота щодо інформації яка повинна міститись у оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме: розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його прийняти) згідно вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерної пропозиції була прописана в розділі інформація про предмет закупівлі, а також повна інформація, щодо розміру виду та умов надання забезпечення тендерної пропозиції міститься в частині 9 тендерної документації. Разом з тим, тендерним комітетом здійснено запит на отримання інформації від ДП «ПРОЗОРРО», щодо підтвердження відсутності окремого функціоналу на веб-порталі Prozorro для висвітлення інформації, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій на момент створення оголошення 08.04.2021 року по закупівлі. Відповідь від ДП «ПРОЗОРО» на запит по даній закупівлі ще не надійшла тому надаємо відповідь на аналогічний запит по процедурі закупівлі UA-2021-03-30-006799-c, додається.
2021-07-01 16:11:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (замовник вимагає його надати), чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2021 14:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2021 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
7 593 000,00
UAH з ПДВ
|
7 554 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
7 650 000,00
UAH з ПДВ
|
7 592 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
7 554 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 12:34
|
Додаткова угода №1 до дог №150.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 15:20
|
Договір №150.pdf | укладений |
30 червня 2021 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; сторони домовились зменшити ціну (суму) договору на 173051,04 грн. в тому числі ПДВ Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1. Розрахунок договірної ціни (Додаток 1). |
Номер договору про закупівлю: | договір №150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |