Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Світлана Світлова +380965670429 svitlana_svitlova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Для виконання робіт: влітку - для навантаження випадкового сміття на зелених зонах, землі, піску, листя на прибардюрній частині доріг, взимку - навантаження снігу на зупинках громадського транспорту.
Технічні та якісні характеристики Товару згідно Додатку 3 до Тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 13:57 |
ТД екскаватор-навантажувач.docx | |
08 квітня 2021 13:57 |
Додаток 4-Проект договору екскаватор-навантажувач.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Більше того, детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є обов`язком замовника.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У кожному випадку, де у тексті згадуються посилання торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз «або еквівалент». Замовник не вчиняє будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Крім того, надання тактико-технічного аналізу та економічної обґрунтованості вимог тендерної документації чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено, а тому виходить за межі повноважень Замовника.
Щодо нецінових критеріїв слід зазначити, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є - ціна. Застосовувати нецінові критерії (приведена ціна) можна лише, якщо закупівля має складний характер (у тому числі закупівля консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт) та немає постійно діючого ринку. До таких критеріїв можна віднести, наприклад: умови оплати; строк виконання; гарантійне обслуговування; експлуатаційні витрати тощо.
Враховуючи вищенаведене, звертаємо Вашу увагу, на те що в тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги. Тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах у зав’язку з чим немає потреби у внесенні змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
ЄДРПОУ: 05445296
Місцезнаходження: 18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13
тел.: (096)567-04-29
е-mail: svitlana_svitlova@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-08-006519-b
ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»)
08.04.2021р. Замовником Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-08-006519-b) «ДК 021:2015 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Ми, як потенційний учасник, вважаємо умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено технічні вимоги, передбачені Додатком 3, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Заміна цих показників (показники, що підлягають зміні - виділені червоним кольором), надасть Замовнику право вибрати дешевший та не менш якісний екскаватор-навантажувач з більшої кількості надійних постачальників, а саме:
Додаток 3
до Тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДК 021:2015 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент)
Кількість: 1 одиниця
Рік випуску: не раніше 2021 р.
Гарантійний термін: не менше ніж 12 місяців з дня продажу.
Технічні та якісні характеристики товару*:
№ з/п Вимоги Відповідність вимогам (заповнюється учасником з зазначенням технічних характеристик по кожному пункту)
1 Колісний екскаватор-навантажувач типу Caterpillar 428 або еквівалент Вказати марку, модель та рік випуску
2 Базові вимоги до машини:
-нова (не раніше 2021 року випуску);
- в стандартному заводському виконанні;
- з паралельним підйомом, універсальний;
- на пневмоколісному ходу, на різновеликих колесах так
3 Потужність двигуна, повна:
- не менше 68,4 кВт/93 к.с. так
4 Робочий об’єм двигуна:
- не менше 4,4 л так
5 Коробка передач механічна чотирьох ступінчаста з перемиканням під навантаженням так
6 Максимальна швидкість вперед та назад:
- не менше 37 км/год так
7 Паливний бак:
- не менше 160 л Паливний бак:
- не менше 140 л
8 Тип гідросистеми має бути з закритим центром, та регульованим аксіально-поршневим насосом продуктивністю:
- не менше 160 л/хв Тип гідросистеми має бути з закритим центром, та регульованим аксіально-поршневим насосом продуктивністю:
- не менше 155 л/хв
9 Тиск гідросистеми:
- не менше 250 Бар Тиск гідросистеми:
- не менше 240 Бар
10 Експлуатаційна маса:
- не менше 8200 кг так
11 Об’єм ковша навантажувача щелепного** типу (або універсального типу):
- не менше 1,03 м3 так
12 Вантажопідйомність на максимальній висоті:
- не менше 3450 кг так
13 Максимальна висота вісі шарніра навантажувача:
- не менше 3450 мм так
14 Перекидаюче навантаження в момент відриву:
- не менше 6600 кг так
15 Висота розвантаження при максимальному нахилі ковша:
- не менше 2750 мм Висота розвантаження при максимальному нахилі ковша:
- не менше 2639 мм
16 Кут розвантаження при повному підйомі:
- не менше 45 градусів так
17 Максимальний кут запрокидування ковша на рівні землі:
- не менше 39 градусів так
18 Зворотня лопата має бути телескопічна S-подібного типу** так
19 Максимальна глибина копання зворотною лопатою з висунутою телескопічною рукояттю, заявлена виробником:
- не менше 5700 мм так
20 Зусилля копання ковша:
- не менше 63,4 кН так
21 Кут повороту ковша екскаватора:
- не менше 205 градусів так
22 Виліт стріли від поворотного шарніру на рівні опорної поверхні:
- не менше 5650мм
Максимальна робоча висота:
- не менше 5660мм
Висота навантаження:
- не менше 3990мм Виліт стріли від поворотного шарніру на рівні опорної поверхні:
- 5682мм
Максимальна робоча висота:
- 5688мм
Висота навантаження:
- не менше 3289мм
23 Екскаватор навантажувач має бути повнопривідним так
24 Кабіна обладнана захистом ROPS/FOPS так
25 Кабіна має бути оснащена кондиціонером так
26 Стріла фронтального навантажувача має бути оснащена системою паралельного підйому так
27 Стандартна комплектація має включати:
- 100% блокування міжколісного диференціалу
- гальма з гідравлічним посилювачем
- стандартну акумуляторну батарею, струм холодного пуску 750А
- комплект решіток радіатора
- посилювач рульового управління, гідростатитчний
- поршньовий регулюємий насос
- блокування бокового зміщення (гідравлічна система)
- охолоджувач гідравлічного масла
- зовнішній бокс для інструментів
- кріплення для транспортування
- звуковий сигнал заднього ходу
- звуковий сигнал стабілізуючих опор так
28 Розміри машини:
Загальна довжина в положенні руху дорогами:
- не більше 5750мм
Габаритна транспортна висота:
- не більше 3810мм
Колісна база:
- не менше 2200 мм Розміри машини:
Загальна довжина в положенні руху дорогами:
- не більше 6228мм
Габаритна транспортна висота:
- не більше 3826мм
Колісна база:
- 2287 мм
29 Система моніторингу PRODUCT LINK, CELLULAR PL243 або аналог (сотовий зв'язок) (має входити до стандартної комплектації екскаватора-навантажувача та надавати дані щодо місцеположення машини, наробітку мотогодин, тощо) так
30 Додаткове обладнання:
відвал гідравлічний V типу 2,7 м з кріпленням до екскаватора-навантажувача Надати гарантійний лист з вказанням технічних параметрів даного обладнання, можливістю його кріплення до запропонованого учасником екскаватора-навантажувача та фотографічним зображенням
*Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики надається учасником на фірмовому бланку, з обов’язковим заповненням полів, які цього потребують, та наведенням технічних характеристик, притаманних предмету закупівлі, запропонованому Учасником з посиланням на документ, що підтверджує таку характеристику (з зазначенням сторінки). У разі надання товару, що є еквівалентом предмету закупівлі, Учасником робиться примітка «еквівалент». Переобладнані моделі Замовником не розглядаються, лише машини у стандартному заводському виконанні.
**Відповідність даного параметру технічній, функціональній чи якісній вимозі може бути підтверджена схематичним зображенням товару, що пропонується, з наданням у складі тендерної пропозиції схематичного та фотозображення обладнання крупним планом.
Перелік документів, які обов’язково повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних та якісних товару, що є предметом закупівлі, а також на підтвердження поставки якісного та комплектного товару в строки, визначені даною тендерною документацією**:
- схематичне зображення товару, що пропонується;
- схематичне (п’ятипозиційне – ДАТИ ПОЯСНЕНННЯ, ЦЕ ЯК? З двох боків, спереду, ззаду та зверху???) та фотографічне зображення додаткового обладнання, що пропонується;
- оригінал листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного (серійного) номеру товару, що пропонується;
- лист-підтвердження наявності Товару на момент подання тендерної пропозиції на території України, з вказанням точного місця розташування (локації) товару, що пропонується учасником відповідно до тендерної пропозиції;
- фотографії Товару, що пропонується з чотирьох боків, з чітким зображенням ідентифікаційної таблички Товару та/або номеру, що підтверджують наявність Товару у учасника;
- довідку в довільній формі стосовно наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, на території України, в тому числі не більше ніж у 250 кілометрах від місця поставки техніки, вказаного Замовником у тендерній документації ВИДАЛИТИ-ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ЗА ТЕРИТОРІАЛЬНОЮ ОЗНАКОЮ, з обов’язковим зазначенням назви, адреси та контактних телефонів цілодобової гарячої лінії такого центру (центрів) а також кольорових фото центру (центрів), зазначених у даній довідці;
- довідка у довільній формі з зазначенням терміну гарантійного обслуговування товару, що пропонується, та строку оперативного реагування за умови можливого виходу з ладу товару під час експлуатації його замовником протягом гарантійного терміну, задля унеможливлювання зупинення робочого процесу Замовника, при цьому строк прибуття відповідального механіка на місце поломки товару не має перевищувати 48 годин;
- оригінал декларації про відповідність технічному регламенту разом з інструкцією з експлуатації/буклетом з описом технічних характеристик даного товару/або сертифікату відповідності на предмет закупівлі з документом/буклетом тощо, що містить опис запропонованих технічних характеристик/або оригінал технічного паспорту, тощо, що містить технічні характеристики товару, що пропонується учасником; при цьому документ, що подається у складі пропозиції має бути завірений заводом-виробником або офіційним дилером на території України, та містити підтвердження усіх технічних та функціональних характеристик, визначених замовником, тобто докладний опис технічних та функціональних характеристик на товар, що пропонується;
- гарантійний лист щодо забезпечення передпродажної підготовки товару, введення в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника за рахунок Постачальника;
- гарантійний лист про надання одночасно з поставкою товару повного пакету документів, необхідних для реєстрації (постановки на облік) товару у відповідних органах;
- гарантійний лист про те, що у разі, якщо товар, який представляється Учасником на торги, не відповідає технічним вимогам замовника, а також у разі надання учасником документу, що містить недостовірну інформацію та/або недостовірну інформацію щодо відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена;
- гарантійний лист Учасника про те, що запропонований товар не зібраний з відреставрованих запасних частин, деталей, агрегатів;
- інформацію в довільній формі про необхідну періодичність проведення ТО предмету закупівлі;
- оригінал листа, що завірений мокрою печаткою виробника або офіційного представника виробника, дилера, дистриб’ютора, в якому зазначено, що учасник закупівлі має партнерські відносини щодо реалізації техніки, з зазначенням кількості сервісних центрів виробника, офіційного представника виробника, дилера, дистриб’ютора, наявності сервісних автомобілів, укомплектованих ручним та спеціальним інструментом для оперативного обслуговування*.
*У разі складання даного документу іноземною мовою надати нотаріально завірений переклад такого документу українською мовою.
**З метою перевірки відповідності документів та інформації, визначених замовником обов’язковими до надання, відповідно п.6.3. ч. 6 р. ІІІ тендерної документації, замовник шляхом створення робочої групи на етапі кваліфікації з урахуванням частини 12 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» самостійно перевіряє відповідність документів та інформації, установленим вимогам до даного товару, шляхом фактичного обстеження даного товару зі складанням робочою групою відповідного додатку до протокольного рішення з кваліфікації учасника; а також шляхом надсилання відповідних запитів та звернень згідно абзацу другого та третього ч. 15 ст. 29 Закону тощо. Діяльність робочої групи,її склад, обсяг її компетенції замовник визначає самостійно з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі». Для отримання консультацій та експертних висновків, зокрема, в разі проведення торгів на закупівлю товарів, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи робочої групи можуть залучатися експерти та консультанти, які володіють спеціальними знаннями для професійного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій, з урахуванням вимог абз. 2 ч. 7 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі».
При поставці товару учасник-переможець зобов’язаний надати замовнику оригінал інструкції з експлуатації та сервісну книжку; технічний паспорт від заводу-виробника з підтвердженням усіх характеристик; повний пакет документів, необхідних для реєстрації (постановки на облік) у відповідних органах про що ним у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
Учасник забезпечує передпродажну підготовку, введення техніки в експлуатацію, поставку на адресу Замовника та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника (за необхідності), при цьому вартість цих послуг враховується в ціну пропозиції учасника.
Учасник забезпечує здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки протягом гарантійного терміну експлуатації.
До ціни тендерної пропозиції (файл «Тендерна пропозиція» в довільній формі складається учасником самостійно та подається окремим файлом з обов’язковим включенням усіх вимог щодо оформлення документів, зазначених у даній тендерній документації) включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару;
- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією в тому числі гарантійне обслуговування, тощо.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.
Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Товар (при поставці) повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку (у передбачених законодавством випадках).
Передача товару здійснюється згідно акту прийому-передачі, відповідно до технічного завдання та умов договору.
Поставка Товару здійснюється на умовах DDP – м. Черкаси, вулиця Бидгощська, 13 (Інкотермс 2010 року) протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання Договору.
*В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «…або еквівалент».
Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника підприємства Учасника. Печатка**Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством (за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями підприємствами, установами).
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи
Детально вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Також відповідно до цієї ж статті Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно статті 23 Закону технічна специфікація предмету закупівлі має містити опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується, у тому числі його функціональні, технічні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних та функціональних вимог за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. При цьому замовник може вимагати від учасника підтвердження того, що запропонований ним товар за характеристиками відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації. При цьому замовник зобов’язаний приймати до розгляду еквівалентний товар, характеристики якого підходять під технічні, функціональні та інші характеристики, встановлені замовником.
При цьому, Законом надано право замовнику самостійно установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, враховуючи специфіку закупівлі. Відповідно до ст.22 та ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник складає та оприлюднює тендерну документацію, яка містить технічну специфікацію товару, тобто характеристику предмету закупівлі з врахуванням технічних, якісних та функціональних показників.
Згідно норм Закону кожен із бажаючих учасників може прийняти участь у будь-якій оголошеній закупівлі. Замовником розроблені технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі з урахуванням наявних потреб при використанні предмета закупівлі, тому зміна інших вимог до предмета закупівлі спричинить незадоволення потреб Замовника в подальшому при використанні товару.
Запропоновані Вами зміни не є економічно обгрунтованими та призведуть до погіршення технічних параметрів предмету закупівлі, що в свою чергу зумовить додаткові витрати під час експлуатації товару. Щодо п’ятипозиційного зображення пропонуємого товару: п’ятипозиційне зображення – це зображення з п’яти позицій. При сучасному розвитку технологій надати п’ятипозиційне зображення товару не викликає труднощів.
Стосовно довідки в довільній формі щодо наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, на території України, в тому числі не більше ніж у 250 кілометрах від місця поставки техніки, вказаного Замовником у тендерній документації – дана вимога не може бути дискримінаційною, тим більше за територіальною ознакою, тому що у 250 км від майбутнього місця розташування машини знаходиться кілька областей та безліч сервісних центрів. Крім того замовник не вимагає документального підтвердження наявності сервісного центра у власності чи на правах оренди.
Враховуючи вищезазначене, вказані Вами зміни не підлягають задоволенню.
Комунальним підприємством «Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» Черкаської міської ради було оголошено закупівлю: (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-08-006519-b) «ДК 021:2015 4326000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника «4326000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка».
Детально вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Також відповідно до цієї ж статті Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно статті 23 Закону технічна специфікація предмету закупівлі має містити опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується, у тому числі його функціональні, технічні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних та функціональних вимог за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. При цьому замовник може вимагати від учасника підтвердження того, що запропонований ним товар за характеристиками відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації. При цьому замовник зобов’язаний приймати до розгляду еквівалентний товар, характеристики якого підходять під технічні, функціональні та інші характеристики, встановлені замовником.
При цьому, Законом надано право замовнику самостійно установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, враховуючи специфіку закупівлі. Відповідно до ст.22 та ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник складає та оприлюднює тендерну документацію, яка містить технічну специфікацію товару, тобто характеристику предмету закупівлі з врахуванням технічних, якісних та функціональних показників.
Згідно норм Закону кожен із бажаючих учасників може прийняти участь у будь-якій оголошеній закупівлі. Замовником розроблені технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі з урахуванням наявних потреб при використанні предмета закупівлі, тому зміна інших вимог до предмета закупівлі спричинить незадоволення потреб Замовника в подальшому при використанні товару.
Враховуючи вищезазначене, вказані Вами зміни не підлягають задоволенню.
Будемо раді бачити Вас серед учасників закупівлі!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-06-000004 ● 5c9052363cf54e3aa99bf244577cceeb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2021 № 299
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2021 № 299
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-08-006519-b, 08.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-06 10:23:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-08-006519-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасників?
2. чому в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено розмір забезпечення тендерних пропозицій учасників – 90 000,00 грн, а в тендерній документації, що затверджена протоколом уповноваженої особи від 07.04.2021 № 61, розмір забезпечення тендерних пропозицій учасників визначено - 99 000,00 грн ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-11 11:56:45
Надання пояснень на запит ДАСУ від 06.05 - Екскаватор
На Ваш запит від 06 травня 2021 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-08-006519-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18 повідомляємо наступне.
1. Частиною 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.» Так, в Тендерній документації замовника в частинах 2 та 3 Розділу ІІ містяться вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а також застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, а саме: «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП/КЕП банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 99 000,00 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій….». Функціонал на майданчику zakupki.prom.ua для зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасників був реалізований лише з 16 квітня 2021 року, тобто після оголошення закупівлі за предметом «ДК 021:2015 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент)» за номером ID: UA-2021-04-08-006519-b. Тому, вимоги щодо надання забезпечення тендерних пропозицій учасників розміщені в тендерній документації замовника відповідно до вимог статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо вказаного в оголошенні про проведення відкритих торгів розміру забезпечення тендерних пропозицій учасників – 90 000,00 грн, а в тендерній документації, що затверджена протоколом уповноваженої особи від 07.04.2021 № 61, розмір забезпечення тендерних пропозицій учасників визначено - 99 000,00 грн. Згідно частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями… та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.». В тендерній документації замовника вимагалося забезпечення тендерних пропозицій учасника частиною 2 Розділом ІІ «…Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 99 000,00 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.)…». При зазначенні розміру забезпечення тендерних пропозицій учасників в оголошенні про проведення відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-08-006519-b) допущено технічну (механічну) описку, про що складений відповідний протокол Уповноваженої особи № 101.1 від 05 травня 2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Базуючись на Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13 травня 2021 року Протоколом Уповноваженої особи № 119 від 14 травня 2021 року (додається в прикріпленому файлі) учасника ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» було повернуто на кваліфікацію та відхилено на підставі пункту 1 та пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», чим і було усунуто порушення зазначене у Висновку про моніторинг.
2021-05-14 13:01:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Базуючись на Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13 травня 2021 року Протоколом Уповноваженої особи № 119 від 14 травня 2021 року учасника ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» було повернуто на кваліфікацію та відхилено на підставі пункту 1 та пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», чим і було усунуто порушення зазначене у Висновку про моніторинг.
2021-05-19 08:48:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" |
3 296 000,00
UAH з ПДВ
|
3 296 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Рішення скасоване |
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2021 14:30
|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Відхилено |
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 12:32
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" #39588481 |
Відхилено |
3 296 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 17:17
|