Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покіс газонів та посадка квітів
Очікувана вартість
701 850,00 UAH
UA-2021-04-08-006140-a 86202709ba5f438b9a68e35709b54e3d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 701 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Послуги надаються з урахуванням охоплення території Центрального району м. Миколаєва Миколаївської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
687470 метри квадратні
Покіс газонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
227.715 метри квадратні
Посадка квітів та догляд за ними
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77311000-3 — Послуги з утримання декоративних садів і парків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами Актів прийняття - передачі (далі – актів) виконаних послуг (частини послуг) і отримання Замовником від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заява
Опис: Учасник вказує інформацію в електронному полі.

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 травня 2021 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 15:13
Нова редакція Тенд. Докум. 2021 Покіс газонів.docx
28 травня 2021 15:12
Протокол внесення змін в ТД.pdf
08 квітня 2021 16:30
Тенд. Докум. 2021 Покіс газонів.docx
28 травня 2021 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 15:13
Нова редакція Тенд. Докум. 2021 Покіс газонів.docx
28 травня 2021 15:12
Протокол внесення змін в ТД.pdf
08 квітня 2021 16:30
Тенд. Докум. 2021 Покіс газонів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необхідність прибирання від скошеної трави
Дата подання: 12 квітня 2021 14:34
Дата відповіді: 14 квітня 2021 13:49
Додатком №2 передбачаєтся прибирання тротуарої частини парків, скверів та пр-ту Героїв України від скошеної трави механізованим способом. Але в технічному завданні зовсім відсутня інформація про загальну протяжність тротуарів в парках і скверах, які Виконавець повинен повинен буде прибирати. Для розрахунку собівартості послуги, просимо надати недостатню інформацію про протяжність тротуарів, де ширина дозволяє прибирати скошену траву механізованим способом і про протяжність тротуарів, які прийдеться прибирати ручним способом, або відобразити цю недостатню інформацію в Технічних, якісніх та кількісніх характеристиках предмету закупівлі. .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 2.2. наявного в тендерній документації проекту договору про закупівлю послуг (Додаток № 1 Тендерної документації), послуги повинні надаватись якісно, своєчасно, в повному обсязі, відповідно до затверджених Замовником графіків або листів-доручень. Замовник складає зазначені в п. 2.2. проекту договору графіки або листи-доручення в залежності від вегетації трави, темпів її росту та наявних погодних умов.
За такого не можливо визначити загальні площі та періодичність прибирання тротуарної частини парків, скверів (де дозволяє ширина тротуару) та проспекту Героїв України механізованим способом. При цьому Учасники повинні враховувати вартість механізованого прибирання тротуарної частини парків, скверів та проспекту Героїв України в загальній вартості своїх пропозицій.
Потрібні дані для розрахунку собівартості
Дата подання: 14 квітня 2021 17:38
Дата відповіді: 19 квітня 2021 15:36
Шановні, було поставлене конкретне питання: про протяжність тротуарів, де ширина дозволяє прибирати скошену траву механізованим способом і про протяжність тротуарів, які прийдеться прибирати ручним способом, При чому тут залежность від вегетації трави, темпів її росту та наявних погодних умов? Від дощу тротуари довшими і ширшими не стають ... Ви повинні мати ці дані (виміряються в метрах) і довести учасникам в технічному завданні, для того, щоб вони могли розрахувати собівартість послуги, врахувавши, куди повинен виїзжати агрегат, скільки метрів-кілометрів він повинен проходити з включеним обладнанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше повторне аналогічне запитання надаємо повторну аналогічну відповідь: "Згідно п. 2.2. наявного в тендерній документації проекту договору про закупівлю послуг (Додаток № 1 Тендерної документації), послуги повинні надаватись якісно, своєчасно, в повному обсязі, відповідно до затверджених Замовником графіків або листів-доручень. Замовник складає зазначені в п. 2.2. проекту договору графіки або листи-доручення в залежності від вегетації трави, темпів її росту та наявних погодних умов. За такого не можливо визначити загальні площі та періодичність прибирання тротуарної частини парків, скверів (де дозволяє ширина тротуару) та проспекту Героїв України механізованим способом. При цьому Учасники повинні враховувати вартість механізованого прибирання тротуарної частини парків, скверів та проспекту Героїв України в загальній вартості своїх пропозицій." Вважаємо наведену в тендарній документаціїї замовника інформацію достатньою для прийняття участі в цьому тендері.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-08-006140-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 13 квітня 2021 15:01
Прибирання тротуарної частини механізованим способом
Просимо обгрунтувати вимогу технічної спеціфікації (Додаток 2 тендерної документаціїЇ) щодо прибирання тротуарної частини парків, скверів механізованим способом.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2021 13:47
На ваше прохання надаємо таке обгрунтування. Замовник вважає за необхідне застосовувати механізоване прибирання для пришвидшення прибирання тротуарної частини парків, скверів (де дозволяє ширина тротуару) та проспекту Героїв України з метою безперешкодного пересування жителів міста під час надання послуг.
Номер вимоги: UA-2021-04-08-006140-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 15 квітня 2021 15:07
Про приведення технічної специфікації у відповідність з вимогами Закону
Про приведення технічної специфікації у відповідність з вимогами Закону

Спеціфікація оголошеної закупівлі передбачає закупівлю двох послуг:
1) Покіс газонів - класифікація за ДК 021:2015: 77314000-4 - Послуги з утримання територій
2) Посадка квітів та догляд за ними - класифікація за ДК 021:2015: 77311000-3 - Послуги з утримання декоративних садів і парків відпочинку.
В тендерній документації (в технічній специфікації, технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі), відсутня інформація, яка повинна буди згідно з Законом щодо предметів закупівлі.
По-перше, не конкретизовано, що включають в себе «послуги з покосу газонів з прибиранням з газонів зеленої маси, її навантаження та вивезення» - відсутній перелік робіт, такий, як в «Посадці квітів та догляді за ними».
Замість конкретного переліку робіт, з описом усіх необхідних характеристик, наявні лише зобов’язання Учасника-Виконавця та вимоги до нього.
В-друге, в додатку 2 тендерної документації передбачено очищення тротуарів від скошеної трави. Площа прибирання не вказана, не поділена на частини, які прибираються ручним способом (де ширина тротуару не дозволяє пройти трактору) і механізованим способом, характеристики вказаних частин тротуарів (довжина, ширина) відсутні. Не вказані конкретно місця, де мають виконуватись роботи з механізованого очищення тротуарів.
В-третє, не вказано місце, до якого виконавець повинен вивозити зелену масу.
В-четверте, в технічній специфікації вказано, що послуги повинні надаватись в повному обсязі, відповідно до затверджених Замовником графіків. Але в ній відсутня інформація про строки і періодичність надання послуг, об’єми надання послуг з покосу трави різної висоти.
Для покосу трави різної висоти (до 5 см, від 5 до 10 см, понад 10 см) чинним Наказом №27 Державного комітету України з питань ЖКГ від 05.02.2004 р."Про затвердження збірника “Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення” встановлені різні норми виробітку.
Ці норми можуть різнитись в півтора рази і виконавець, повинен планувати свої витрати і навантаження на робітників, агрегати, а також враховувати норми при розрахунку їхньої заробітної плати.
Наприклад, в другій половині травня, а, може і в червні, замовник надасть завдання - покости траву, висота якої вже - 20-30 см. Норми виробітку будуть значно меншими, ніж на цій самій площі покосу при виконанні робіт на початку травня, коли висота трави була 5-10 см, навантаження на працівників і на обладнання, як і витрати будуть значно вищими.
Замовник повинен в технічній специфікації визначити обсяги і періодичність покосу, враховуючи висоту трави, керуючись нормами, затвердженими Наказом №27.
В-п´яте, в тендерній документації не вказано місце (місця) посадки квітів. Одне діло, коли виконавця зобов’яжуть посадити їх на вул. Інженерній, а друге діло – в Варварівці, чи – в Матвіївці. Також не вказана їх кількість.
Ця інформація повинна бути відображена в тендерній документації, щоб учасник зміг скласти кошторис і розрахувати собівартість послуг.
Наявність такої інформації передбачена ст.23 Закону «Про публічні закупівлі»:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, передбачені … національними стандартами, нормами та правилами …
З метою уникнення непорозумінь між Замовником і Учасником-Виконавцем в процесі надання послуг, вимагаємо внести необхідні зміни до тендерної документації і привести її у відповідність до положень Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2021 16:32
В тендерній документації замовника наявні всі необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики послуг та посилання на діючі нормативні документи, що стосуються порядку надання цих послуг. Вважаємо наведену в тендерній документаціїї замовника інформацію достатньою для прийняття участі в цьому тендері. Вашу вимогу вважаємо документально необґрунтованою та безпідставною. Вносити зміни в тендерну документацію тендерний комітет не планує.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-04-08-006140-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 19 квітня 2021 16:19
Скарга на умови тендерної документації Замовника
19 квітня 2021 р. Вих. № 640 Уповноважений орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12, www.amcu.gov.ua, код ЄДРПОУ: 00032767 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Шнеєрсона, 4/4, тел.: (0512) 59-27-50, E-mail: kontora44@meta.ua, код ЄДРПОУ: 34889374 Замовник: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради, 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Інженерна, 1, тел.: (0512) 37-56-48, E-mail: centender@ukr.net код ЄДРПОУ: 05410576 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-08-006140-a СКАРГА на умови тендерної документації Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів оголошена закупівля послуг ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс газонів та посадка квітів). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-04-08-006140-a. Товариством з обмеженою відповідальністю «Центральний 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), яке має необхідне обладнання і достатній досвід виконання аналогічних догорів, було прийнято рішення на участь в оголошеній закупівлі і розпочато вивчення тендерної документації, складеної Замовником, з якої стало зрозуміло наступне: - в Специфікації на сторінці оголошеної закупівлі Замовником передбачена закупівля двох видів робіт, він вказав їх конкретні назви і обсяг кожної: 1) Покіс газонів - класифікація за ДК 021:2015: 77314000-4 - Послуги з утримання територій, 687470 метри квадратні; 2) Посадка квітів та догляд за ними - класифікація за ДК 021:2015: 77311000-3 - Послуги з утримання декоративних садів і парків відпочинку, 227.715 метри квадратні. - в «Кількісних характеристиках» додатку 2 до тендерної документації по першому виду робіт (Покіс газонів) Замовник зазначив лише «Покіс газонів з прибиранням з газонів зеленої маси, її навантаженням та вивезенням» (прибирання скошеної трави з тротуарної частини не зазначене). В «Технічних та якісних характеристиках» цього ж додатку Замовник зобов’язує Виконавця надавати послуги з покосу газонів з прибиранням з газонів, навантаженням та вивезенням зеленої маси і прибирати скошену траву з тротуарної частини, технічної смуги та проїжджої частини доріг. Тротуарна частина парків, скверів (де дозволяє ширина тротуару) та по проспекту Героїв України повинна прибиратися від скошеної трави механізованим способом. Послуги з очищення тротуарів від скошеної трави механізованим способом повинні надаватись з використанням техніки: колісного трактору з навісною щіткою. Трактор повинен бути вагою не більше 2000 кг з шириною колії по заднім колесам не більше 1600 мм. - Крім того, наявність у учасника не менше 1 колісного трактору з навісною щіткою, який повинен бути вагою не більше 2000 кг з шириною колії по заднім колесам не більше 1600 мм, визначена Замовником, як один з кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 Закону. В технічному завданні Замовник не надав необхідну інформацію про протяжність тротуарів, де ширина дозволяє прибирати частинки скошеної трави механізованим способом, і про протяжність тротуарів, які прийдеться прибирати від них ручним способом. Інформація потрібна для розрахунку собівартості виконання робіт. На прохання ТОВ «Центральний 1» надати ці необхідні дані, Замовник відповів, що вони залежать від погодних умов, тому не можливо визначити загальні площі та періодичність прибирання тротуарної частини парків, скверів. Яке відношення мають погодні умови до протяжності тротуарів (постійна величина) – не зрозуміло. На вимогу ТОВ «Центральний 1» обгрунтувати вимогу технічної спеціфікації щодо прибирання розширених тротуарних частин парків, скверів лише механізованим способом, Замовник надав відповідь, що «вважає за необхідне застосовувати механізоване прибирання для пришвидшення прибирання тротуарної частини парків, скверів (де дозволяє ширина тротуару) та проспекту Героїв України з метою безперешкодного пересування жителів міста під час надання послуг». На нашу думку, трактор, навпаки, буде лише заважати пересуванню жителів по тротуарам, піднімати пил і розкидати залишки трави на більшу площу. Документально, з конкретними поясненнями, даними про протяжність розширених тротуарів, Замовник своє обґрунтування не підтвердив. Проаналізувавши вимоги тендерної документації Замовника, його відповіді на запитання і вимоги, ТОВ «Центральний 1» зробив висновок, що Замовник в своїй тендерній документації встановив декілька дискримінаційних та надмірних вимог, які ніяк не впливають на якість надання послуг, деякі зовсім не мають відношення до них, є такі, що порушують конкретні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». По-перше, Замовник в технічній специфікації вимагає прибирати розширені тротуарні частини парків, скверів лише механізованим способом, порушуючи вимоги ч.4 ст. 23 Закону, де визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретний процес чи спосіб виробництва. «У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Виконуючи послугу з покосу газонів, учасники можуть застосовувати не лише мотокоси і тримери, від яких, дійсно, скошена трава може відлетіти і потрапити на тротуар, а і газонокосарки з накопичувачами для трави або з функцією мульчування (ТОВ «Центральний 1» має таке обладнання, наприклад – газонокосарки Viking MB2R). При використанні газонокосарок потреба в прибиранні скошеної трави з тротуарної частини зовсім відпадає, адже проводиться процедура закупівлі послуги з покосу газонів, а не підмітання територій і проїжджих частин доріг. Вимагаючи очищення розширених тротуарних частини парків і скверів лише механізованим способом з використанням колісного трактору з навісною щіткою, Замовник дискримінує учасників, які не мають такого трактору, але мають можливість якісно надати послуги з покосу з застосуванням сучасного обладнання з функціями накопичування скошеної трави та мульчування. В-друге, Замовник вимагає від учасників наявність не менше 1 колісного трактору з навісною щіткою, вагою не більше 2000 кг, з шириною колії по заднім колесам не більше 1600 мм, для підтвердження кваліфікаційного критерію. Ця вимога визначена умисно, під певного учасника, який матиме договір оренди з власником такого агрегату - КП «ЕЛУ Автодоріг» (до речі, останнє було притягнуте Антимонопольним комітетом України до відповідальності за анти конкурентну узгоджену поведінку – рішення №40-ріш від 26.12.2019 р.), що має необхідний трактор - BELARUS-320.4 з вказаними Замовником характеристиками (маса експлуатаційна, кг - 1680/1770; колія, мм: по переднім колесам - 1260; 1410, по заднім колесам - 1250; 1400). Конкретно вимагаючи від учасників наявність колісного трактору з навісною щіткою за вказаними характеристиками, Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель - дискримінує інших учасників, які не мають такого трактора, і сприяє корупційним і узгодженим діям та зловживанням. Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що: - Замовником порушені принципи проведення закупівель, визначені ст.5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. - Тендерна документація по оголошеній закупівлі містить надумані, необґрунтовані, дискримінаційні і заборонені Законом вимоги, що сприяють зловживанням і узгодженим діям. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарг Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Центрального району Миколаївської міської ради внести зміни до тендерної документації і привести її у відповідність з Законом «Про публічні закупівлі», виключивши з неї дискримінаційні і сприяючі узгодженим діям та зловживанням вимоги. Додаток: 1) Копія довідки ТОВ «ЕКСРОУ ПЛЮС» - 2 арк. 2) Копія свідоцтва на трактор – 1 арк. Генеральний директор ТОВ «Центральний 1» Герасименко С.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2021 11:29
Рішення від 30.04.2021 № 9621 .pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни в тендерну документацію, вказані в рішенні Колегії АМКУ по скарзі.
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2021 15:16

Документи подані скаржником

19 квітня 2021 16:12
Скарга_Вих.640
19 квітня 2021 16:12
Скарга_Вих.640_текст

Документи подані замовником

Інформація про відміну

Дата відміни
07 червня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій