Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Марія Мельничук +380332729077 mariya.melnychuk22@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 18 647 034,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 186 470,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 93235.17 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією відповідно до вимог п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 12:51 |
ТД.doc | |
08 квітня 2021 12:51 |
Додаток 11. Проект договору.doc | |
08 квітня 2021 12:51 |
Додаток 12. Технічна частина.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Наявність Учасника в штаті не менше 55 працівників робітничих професій є дискримінаційним критерієм згідно закону "Про публічні закупівлі", оскільки це значно зменшує кількість учасників. Відповідно до додатку 12 (технічне завдання) даної тендерної документації та строку виконання робіт (до 31 грудня 2021р). Для виконання даних робіт достатньо значно меншої кількості робітників. Отже дана вимога суперечить чинному законодавству України у сфері публічних закупівель. Вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію та скасувати дану вимогу.
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло можливих Учасників торгів. Замовник не вправі обмежувати коло учасників шляхом встановлення мінімальної межі укладеного договору. Як свідчить, практика розгляду скарг антимонопольним комітетом (рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), встановлення обмежень щодо кола потенційних учасників –– є дискримінацією учасників, що суперечить основним принципам здійснення процедур закупівель.
Вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію та скасувати дану вимогу.
Департаменту інфраструктури Волинської
обласної державної адміністрації
Довгополюку В.В.
Код ЄДРПОУ 42304390
43027, Волинська область,
м. Луцьк, Київський майдан, 9
Особа, що звертається з вимогою:
ТОВ «СМ-РЕМБУД»
ЄДРПОУ 41120491
44700, Україна, Волинська область,
м. Володимир-Волинський,
вул. Володимира Великого, буд. 48 А
ВИМОГА
в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ТОВ «СМ-РЕМБУД» подало пропозицію на закупівлю робіт «Розбудова фізкультурно-спортивної та плавальнооздоровчої інфраструктури Волині» (капітальний ремонт), м. Луцьк, вул. Львівська, 75» UA-2021-04-08-005385-b на суму 18 647 034,00 грн.
З 26.04.2021 за результатами аукціону тендерна пропозиція ТОВ «СМ-РЕМБУД» була визнана найбільш економічно вигідною пропозицією та перебувала на 1 місці за ціною. 29.04.2021 рішенням тендерного комітету (протокол від 29.04.2021 №12) було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Протягом 24 години ТОВ «СМ-РЕМБУД» були виправлені всі невідповідності в документах, що були подані в тендерній пропозиції.
05.05.2021 Замовником було викладено протокол засідання тендерного комітету департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації від 05.05.2021 №14, рішенням якого пропозицію ТОВ «СМ-РЕМБУД» відхилили на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критерія, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід)(далі - Закон).
ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає рішення Замовника неправомірним, яке суперечить вимогам прописаним в Тендерній документації та Додатку 4 зокрема. В Додатку 4 до Тендерної документації Замовником чітко визначено, що на підтвердження своєї відповідності, щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. В Тендерній документації, в тому числі у Додатку №4 Тендерної документації, на яку посилається Замовника не було визначено який відсоток робіт має бути виконаний працівниками учасника закупівлі або потужностями субпідрядника у разі їх залучення.
ТОВ «СМ-РЕМБУД» виконано вимогу статті 16 Закону (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід), так як нами подано уточнену довідку згідно Додатку №4 до Тендерної документації, привівши у відповідність інформацію щодо наявності освіти та спеціальності працівників робітничих професій субпідрядників ПП «Теплий дім ПСП», ПП «МП Сантехмонтаж», ПП «РЕМ БУД», ПП «СМ-ІНВЕСТБУД» та дотримано вимогу Замовника щодо кількості працівників, не менше. ніж 63 особи, в тому числі не менше 55 робітничих професій (довідка №159 від 29.04.2021)
Також хочемо зауважити, що до розрахунку договірної ціни входить вартість матеріальних ресурсів, які становлять 58% ціни тендерної пропозиції учасника. У вартість робіт, що будуть виконуватися субпідрядні організації, входить лише вартість робіт та/або машин і механізмів, без вартості матеріальних ресурсів. Тому відсоток робіт, які виконують субпідрядні організації по відношенню до договірної ціни є невеликий. Окрім того, при підписанні договору надається додаток «Календарний графік виконання робіт», який конкретизує зобов’язання Підрядника, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт, виходячи із потужностей підрядної організації. Тобто стверджувати, що учасник не встигне виконати роботи на даному етапі є неправомірним та недоцільними.
На підставі вищевикладеного
Вимагаємо:
1) скасувати рішення тендерного комітету департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації від 05.05.2021 №14 згідно предмету закупівлі «Розбудова фізкультурно-спортивної та плавальнооздоровчої інфраструктури Волині» (капітальний ремонт), м. Луцьк, вул. Львівська, 75» UA-2021-04-08-005385-b щодо дискваліфікації ТОВ «СМ-РЕМБУД».
2) У разі залишення рішення щодо дискваліфікації ТОВ «СМ-РЕМБУД» буде підготовлена скарга до Антимонопольного комітету України та Західного офісу Держаної аудиторської служби України, з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, як учасника даної закупівлі.
Директор ТОВ «СМ-РЕМБУД» О.Я. Мазуркевич
Надана Вами інформація про залучення субпідрядників для виконання окремих видів робіт (24,98%), підтверджує про недостатню кількість робітників для виконання решти будівельних робіт на об’єкті у визначені терміни.
Отже, рішення тендерного комітету (протокол № 14 від 05.05.2021) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000047 ● ac5e8d3f185a449e95d071eb8e4e938c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-04-08-005385-b 08.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого 26 травня 2021 року. |
Дата публікації: | 09 червня 2021 |
Документи:
09 червня 2021 08:40
|
Електронний підпис |
09 червня 2021 08:39
|
опис.pdf |
09 червня 2021 08:39
|
вих_718-21.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СМ-Рембуд |
14 788 201,80
UAH з ПДВ
|
13 713 525,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль" |
15 538 885,50
UAH з ПДВ
|
13 713 529,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" |
15 003 211,20
UAH з ПДВ
|
14 550 527,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
15 527 618,90
UAH з ПДВ
|
15 527 618,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Луцьккомунбуд |
16 234 584,00
UAH з ПДВ
|
16 234 584,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
16 597 548,46
UAH з ПДВ
|
16 597 548,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" |
17 797 999,00
UAH з ПДВ
|
17 238 529,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" |
18 465 198,28
UAH з ПДВ
|
17 395 268,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Смага Тетяна Євгенівна |
18 595 500,00
UAH з ПДВ
|
17 415 859,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СМ-Рембуд #41120491 |
Відхилено |
13 713 525,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 10:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2021 16:35
|
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль" #33533503 |
Відхилено |
13 713 529,66
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 09:46
|
|
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" #02184961 |
Переможець |
14 550 527,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 12:03
|
Дод.угода №6 від 29.12.2022.pdf | укладений |
29 грудня 2022 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:30
|
Додаткова угода №5 від 22.12.2021.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 13:52
|
Додаткова угода 4 від 10.12.2021.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 12:12
|
ДУ № 3 від 17.11.2021.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 16:24
|
Д№2 від 23.09.2021.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 09:18
|
Договір від 01.06.2021 № 5-21.pdf | укладений |
02 червня 2021 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до Договору без зміни загальної вартості робіт та ціни Договору. Ціна договору - 14 550 527,00 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 5/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування Договірної ціни до Договору без зміни загальної вартості робіт та ціни Договору. Ціна договору - 14 550 527,00 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 5/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2022. Коригування календарного графіку виконання робіт. Внесення змін до пункту 15.2. Додатку до Договору, Додаток №1 - Орієнтовний план фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 5/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування Договірної ціни до Договору без зміни загальної вартості робіт та ціни Договору. Ціна договору - 14 550 527,00 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 5/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |