Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт комплексної будівлі №38/147 (їдальня), в м. Полтава, військове містечко № 38» шифр 21-05 код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»
Очікувана вартість
954 006,00 UAH
UA-2021-04-08-005375-a 80894cf37142439b85bfe4c56f9fd788
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Петрівна Чулак

+380532608236 kevplt.prz@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Код ЄДРПОУ: 08377170
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сінна, 36
Контактна особа: Таміла Петрівна Чулак
+380532608236
kevplt.prz@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 14:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 15:54
Початок аукціону: 30 квітня 2021 14:32
Очікувана вартість: 954 006,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 540,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт комплексної будівлі №38/147 (їдальня), в м. Полтава, військове містечко № 38» шифр 21-05 код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. О. Засядька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаного з обох сторін Акту приймання наданих робіт та після отримання Замовником позитивного експертного звіту по проектно-кошторисній документації упродовж 60 банківських днів, за умови достатнього фінансування. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати працівників
Дата подання: 13 квітня 2021 11:52
Дата відповіді: 14 квітня 2021 09:29
На якій підставі Замовник, вимагає нотаріально завірені копії сертифікатів працівників? Якщо для обмеження учасників тоді зрозуміло.! Проте така вимога жодним чином не обгрунтована замовником, не має жодної правової підстави та підлягає виключенню із положень оголошення.
Відповідь: В Законі не зазначено вимог про нотаріальне засвідчення документів. Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації. Замовником буде враховано вимогу, та внесено зміни до оголошення про закупівлю.
Працівники
Дата подання: 13 квітня 2021 11:59
Дата відповіді: 14 квітня 2021 09:28
Надайте уточнення, щодо необхідності надання у складі пропозиції інформації щодо сертифікованого провідного інженера-проектувальника, у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Чому саме провідного? Відповідно до п. 22 Технічної специфікації встановлено, що Система протипожежного захисту існуюча. В такому разі наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки цілком достатньо.Вимагаємо виключити інформацію про необхідність наявності саме провідного інженера-проектувальника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде враховано вимогу, та внесено зміни до оголошення про закупівлю.
предмет аналогічного договору
Дата подання: 13 квітня 2021 12:07
Дата відповіді: 14 квітня 2021 09:27
Чи буде вважатися аналогічним договір на розробку проектно-кошторисної документації з капітального ремонту будівлі?
Відповідь: Так, договір на розробку проектно-кошторисної документації з капітального ремонту будівлі буде вважатися аналогічним, якщо роботи, зазначені в ньому, будуть відповідати специфіці об’єкту замовника, обсягам, характеру робіт які зазначені в цій закупівлі.
Нотаріально посвідчені сертифікати
Дата подання: 15 квітня 2021 17:10
Дата відповіді: 16 квітня 2021 10:47
Шановний Замовник, повторно просимо внести зміни, щодо надання нотаріально завірених сертифікатів працівників ,оскільки відповідно до Вашої ж відповіді дані зміни Ви обіцяли внести, проте наразі оновлене оголошення досі містить дану необгрунтовану вимогу.
Відповідь: Замовник не вимагає надання нотаріально завірених сертифікатів працівників, Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації. Замовник вимагає копії чинних кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтва про підвищення кваліфікації (за необхідності) відповідальних виконавців окремих робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-08-005375-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 13 квітня 2021 11:44
Вимога щодо Огляду
Шановний Замовник!Вимагаємо виключити вимогу, щодо огляду обєкту учасниками закупівлі, оскільки дана вимога є дискримінаційною та ставить майбутніх учасників в нерівні умови за територіальним критерієм.
Також, огляд обєкту розкриває назви та кількість можливих учасників, що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Відповідно до умов оголошення даний огляд проводиться виключно з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт. Тобто додаткової інформації при огляді учасник не отримає, а лише підтвердить вже наявну, в такому разі необхідність проведення даного огляду взагалі відсутня. Враховуючи вищезазначене, та наявність дискримінаційних ознак, вимагаємо виключити дану вимогу з положень оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2021 09:31
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт, обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення. Вимога щодо здійснення огляду не є дискримінаційною, адже по території України відсутнє обмеження на транспортне сполучення, кожен з учасників має змогу здійснити огляд об’єкту, що забезпечує рівність умов для кожного з Учасників. Водночас, Замовник повинен отримати підтвердження від Учасника, що він ознайомився з обсягами робіт, їх складністю та готовий їх виконати, адже перед Замовником стоїть вимога проведення ефективної процедури з її завершенням не лише у вигляді укладеного договору, а і отримання результату робіт з таким договором.
Номер вимоги: UA-2021-04-08-005375-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Проектна компанія АРКОН, Код ЄДРПОУ:40833722
Дата подання: 14 квітня 2021 09:54
Встановлення "червоної" зони
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до офіційної інформації наданої Олегом Немчіновим, Міністром Кабінету міністрів України у засобах масової інформації
Відбулося позачергове засідання Державної комісії з питань
техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

За результатами Державна комісія вирішила встановити:
- з 00 години 00 хвилин 15 квітня 2021 р. “червоний” рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 на території Полтавської області, та застосувати на території Полтавської області обмежувальні протиепідемічні заходи передбачені для “червоний” рівня епідемічної небезпеки.

Таким чином Учасники позбавлені можливості відвідати об’єкт.
Також додатково зазначаємо, що відповідно посилаючись на практику колегії АМКУ доводимо до відома Замовника, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, неодноразово була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 .
У зв'язку з цим вимагаємо виключити дану вимогу з положень оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2021 14:24
Шановний учаснику! Відповідно до протокольного рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13.04.2021 № 20, для Полтавської області наш об’єкт не підпадає під обмежувальні протиепідемічні заходи «червоного» рівня епідемічної небезпеки, заборони не допускати до об’єкту немає.
Номер вимоги: UA-2021-04-08-005375-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:25164837
Дата подання: 14 квітня 2021 15:08
Щодо вимог Замовника
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава опублікував оголошення за номером UA-2021-04-08-005375-a на закупівлю робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт комплексної будівлі №38/147 (їдальня), в м. Полтава, військове містечко № 38» шифр 21-05 код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника».
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати забезпечення пропозиції учасника та іншу інформацію, яка потрібна. Враховуючи норми ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести наступні зміни:
1. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити повну суму в розмірі ______ грн., за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені даним оголошенням. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: UA_______________ в _________________, ЄДРПОУ _______ – кошти в сумі забезпечення пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимогі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даного оголошення Електронна банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення пропозиції учасника, має відповідати терміну дії пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції.
2. Для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копію фінансового звіту за 2020 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що становить 100% від очікуваної вартості закупівлі або копію податкової декларації про майновий стан і доходи за 2020 рік, в якій в додатку Ф2 розділу 1 «Доходи від провадження господарської діяльності, а саме: сума одержаного доходу становить 100% від очікуваної вартості закупівлі.
3. Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого інженера-проектувальника, у частині забезпечення механічного опору та стійкості; наявність сертифікованого експерта, в частині технічного обстеження будівель і споруд (для підтвердження даного факту, учасник повинен надати копії сертифікатів такої особи/осіб та на підтвердження інформації щодо працевлаштування такого/таких працівників/працівника в учасника, необхідно надати копію/ї наказу/ів.
Додатково, Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого інженера-проектувальника, у частині кошторисної документації; наявність сертифікованого провідного інженера-проектувальника, у частині дотримання вимог пожежної безпеки (для підтвердження даного факту, учасник повинен надати копії сертифікатів такої особи/осіб та на підтвердження інформації щодо працевлаштування такого/таких працівників/працівника в учасника, необхідно надати копію/ї наказу/ів або копію/ї цивільно правової угоди або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
4. У зв'язку зі значним терміном експлуатації будівлі і наявністю дефектів та пошкоджень, перед виконанням проектних робіт необхідно виконати технічне обстеження і надати звіт. При необхідності виконання перевірочних розрахунків конструкцій та визначення їх фактичної несучої здатності, фізико-механічні властивості матеріалів визначати неруйнівними методами. Прилади для визначення фізико-механічних властивостей матеріалів (міцність бетону, діаметр арматури, величина захисного шару арматури в залізобетонних конструкціях, міцність цегли, міцність розчину), повинні бути повірені і належати учаснику. (Надати копії свідоцтв про повірки робочого засобу вимірювальної техніки).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2021 14:36
1. Згідно ч.6 ст.14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції. Замовником буде враховано пропозицію та внесено вимогу до оголошення про закупівлю.
2. Згідно ст.14 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, зокрема вимоги згідно п.4 ч.2 ст.16 наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовником буде враховано пропозицію та внесено вимогу до оголошення про закупівлю.
3. Замовник вимагає від учасників Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації на виконання робіт. Замовник не може вимагати наявність сертифікованого провідного інженера-проектувальника, оскільки клас наслідків об’єкту СС2, а не СС3. Тому замовником буде враховано та зазначено вимогу наявності сертифікованого інженера-проектувальника, для класу наслідків об’єкту СС2.
4. Дана вимога врахована в п 12.2. ч.16 додатку 1 до оголошення про закупівлю «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»
Номер вимоги: UA-2021-04-08-005375-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ", Код ЄДРПОУ:42311518
Дата подання: 19 квітня 2021 11:24
Щодо вимог Замовника
Відповідно до вимог пункту 13 тендерної документації, учасники зобов'язані надати: Копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015.
Сертифікатом системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 Учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Сертифікат системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
Вважаємо вимога, що до надання сертифікату є дискримінаційною, адже вона спрямована на обмеження кола учасників. Коло учасників обмежено до тих, які отримали сертифікат від органу сертифікації. Вважаємо такі дії спрямованими на штучне обмеження кола учасників, адже ISO 9001:2015. – це стандарти, які застосовуються при створенні та удосконаленні системи менеджменту якості організацій. Це міжнародні стандарти, які допомагають підприємствам формалізувати їх систему менеджменту, вводячи, зокрема, такі системоутворюючі поняття, як внутрішній аудит, процесний підхід, коригувальні та запобіжні дії. Дані стандарти жодним чином не передбачені чинним законодавством України як обов’язкові впровадження.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2021 14:05
Відповідно до п. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-04-08-005375-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБВ-ТЕХ", Код ЄДРПОУ:42311518
Дата подання: 19 квітня 2021 14:25
Щодо вимог Замовника
Відповідно до п. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але яка не обмежує коло учасників та не призводить до дискримінації.
Враховуючи те, що дані стандарти жодним чином не передбачені чинним законодавством України як обов’язкові впровадження Замовник обмежує коло учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, або нами буде подана скарга до АКМУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2021 11:31
Шановний Учаснику! Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікату відповідності в Учасника є одним із способів підтвердження якості робіт. Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Об’єкт Замовника має специфіку, яка вимагає встановлення достатніх кваліфікаційних вимог до Учасника, щоб роботи з проектування було виконано вчасно і якісно. Замовник має отримати підтвердження високої кваліфікації учасників. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001:2015, а наявність даного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Номер вимоги: UA-2021-04-08-005375-a.a6
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Сопільняк Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:2022805312
Дата подання: 07 травня 2021 16:06
Вимога щодо надання додаткової інформації та щодо скасування рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Т.П. Чулак (Протокол № 33с від 06.05.2021)
Вимога щодо надання додаткової інформації та щодо скасування рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Т.П. Чулак (Протокол № 33с від 06.05.2021)
Скасована
Дата: 07 травня 2021 16:28
Причина: технічна помилка
Номер вимоги: UA-2021-04-08-005375-a.a7
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Сопільняк Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:2022805312
Дата подання: 07 травня 2021 16:32
Вимога щодо надання додаткової інформації та щодо скасування рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Т.П. Чулак (Протокол № 33с від 06.05.2021)
Вимога щодо надання додаткової інформації та щодо скасування рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Т.П. Чулак (Протокол № 33с від 06.05.2021)
Скасована
Дата: 07 травня 2021 17:49
Причина: Не загружается файл Вимоги
Номер вимоги: UA-2021-04-08-005375-a.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сопільняк Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:2022805312
Дата подання: 07 травня 2021 17:52
Вимога щодо надання додаткової інформації та щодо скасування рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Т.П. Чулак (Протокол № 33с від 06.05.2021)
ВИМОГА
щодо надання додаткової інформації та щодо скасування рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Т.П. Чулак (Протокол № 33с від 06.05.2021)

Відповідно до Протоколу № 33с від 06.05.2021 уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава (далі – Протокол) переможцем спрощеної закупівлі по «Роботам з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт комплексної будівлі №38/147 (їдальня), в м. Полтава, військове містечко № 38» шифр 21-05 код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» було визначено учасника ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ».
ФОП Сопільняк Олександр Володимирович не погоджується з таким рішенням Уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Т.П. Чулак вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин.
Додатком 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), передбачено, що перед початком робіт потрібно провести огляд об’єкту з експлуатуючою організацією з підписанням Акту обстеження та при необхідності виконання перевірочних розрахунків конструкцій та визначення їх фактичної несучої здатності, фізико-механічних властивостей матеріалів, визначити неруйнівними методами. Прилади для визначення фізико-механічних властивостей матеріалів (міцність бетону, діаметр арматури, величина захисного шару арматури в залізобетонних конструкціях, міцність цегли, міцність розчину) повинні бути повірені і належати учаснику, на що потрібно надати копії свідоцтв про повірки робочого засобу вимірювальної техніки).
Відповідно до пункту 4.1 Розділу 4 «Загальні положення» ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», проектна документація для будівництва має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил. Не допускається розроблення проектної документації без інженерних вишукувань, що повинні бути виконані відповідно до ДБН А.2.1-1 на нових земельних ділянках, а при реконструкції та капітальному ремонті об'єктів – без інструментального обстеження об’єктів.
Тому, при проведенні капітального ремонту будівлі, перед його початком, необхідно виконати детальне інструментальне обстеження будівлі з визначенням фізико-механічних характеристик матеріалів неруйнівним методом, зокрема залізобетонних плит горищного перекриття, котрі зазнали масових локальних пошкоджень, виконати повірочні розрахунки для виявлення можливості подальшої їх експлуатації.
Пунктом В.1.14 Додатку В «Визначення технічного стану основ, фундаментів та конструкцій об’єктів» прДСТУ Б В.3.1-ХХ:201Х «Обстеження технічного стану будівель та споруд», передбачено, що під час інструментального обстеження стану фундаментів визначають:
а) міцність та водопроникність бетону;
б) кількість арматури, її площу та профіль;
в) товщину захисного шару бетону;
г) ступінь та глибину корозії бетону (карбонізація, сульфатизація, проникнення хлоридів тощо);
д) міцність матеріалів кам’яної кладки:
е) нахили, перекоси та зсуви елементів конструкцій;
ж) ступінь корозії сталевих елементів та зварних швів;
з) деформації основи;
и) осідання, крени, прогини та кривину фундаментів;
к) необхідні характеристики ґрунтів, рівень ґрунтових вод та їх хімічний склад (якщо ці відомості відсутні у складі інженерно-геологічних даних.
ФОП Сопільняк Олександр Володимирович, було проведено попереднє візуальне обстеження комплексної будівлі №38/147 (їдальня) в м. Полтава, військове містечко №38 та відповідно до ДБН було проведено інструментальне обстеження, на що відповідний Акт обстеження і копії свідоцтв про повірку робочого засобу вимірювальної техніки було надано у пропозиції, та було виявлено наступне:
- руйнування азбестоцементних хвилястих листів покрівлі з утворенням отворів в покрівлі;
- місцями повністю зруйнована кроквяна система та відсутній покрівельний шар не більше 20% усієї площі;
- в місцях відсутності покрівельного шару виявлені масові локальні замокання залізобетонних плит горищного перекриття (аналогічні плити були в м. Полтаві на ливарному цеху Автоагрегатного заводу. Товщина плитної частини у них 5 см армування дріт діаметром 5 мм. тому несуча здатність цих плит невелика. Замокання плит на Автоагрегатному заводі призвело до того, що вони зруйнувалися та впали).
Тому, при виконанні робіт з відновлення покрівлі коли на них почнуть складувати матеріали та ходити люди плити можуть обвалитися. Реальний стан цих плит можна визначити за допомогою приладів і розрахунків.
Категорія відповідальності конструкції покрівлі – Б.
За ознаками приведеними в таблиці В.7.1 (стр.39 ДСТУ-Н Б В.1.2-18: 2016), технічний стан покрівлі – не придатний до нормальної експлуатації (категорія «3»).
Відповідно п. 5.3.3 (стр.7 ДСТУ-Н Б В.1.2-18: 2016) об’єкт обстеження комплексної будівлі №38/147 (їдальня), в м. Полтава, військове містечко №38 - відноситься до категорії технічного стану об’єкта в цілому - «3» – не придатний до нормальної експлуатації за умови, що в ньому є конструкція категорії відповідальності «Б», а саме покрівля, з технічним станом категорії «3».
Відповідно до вище зазначеного, ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» при попередньому обстеженні об’єкту не дотримався норм ДБН А.2.2-3-2014 не здійснив інструментальне обстеження об’єкту, чим не виявив вище зазначені вагомі недоліки об’єкту, які можуть спричинити тяжкі наслідки при капітальному ремонті, виконавши проектні роботи не дотримавшись норм ДБН, ДСТУ та ін.
Чим, пропозиція ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» не відповідає умовам оголошенню про проведення спрощеної закупівлі, ДБН та ДСТУ.
Крім того, підпунктом 4 Пункту 11 «Розмір та умови надання забезпечення пропозиції учасників» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зазначено, що у реквізитах гарантії зазначається:
Інформація гаранта:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
Та інформація принципала:
- повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента.
У складі пропозиції ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» наявна Гарантія № 210427/034 від 27 квітня 2021 року, яка не відповідає умовам, що викладені в Оголошенні з огляду на наступне.
Гарантія № 210427/034 від 27 квітня 2021 року, не містить інформацію категорії гаранта та категорії принципала, що не відповідає умовам Оголошення.
Тому, пропозиція ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Також, Пунктом 5 Оголошення, передбачено, що строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, становить не пізніше 01.08.2021р.
ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» надав у складі Цивільно-правові договори (далі – ЦПД) з експертом з технічного обстеження будівель Рощак Олександра Васильовича та інженера-проектувальника у частині дотримання пожежної безпеки Скляр Ігоря Олександровича.
Відповідно до пункту 6.1 Розділу 6 «Строк дії цивільно-правового договору» ЦПД наданих у складі пропозиції ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ», передбачено, що договір вступає в силу з 27.04.2021 року та діє до 30.06.2021 року.
Тоді як, строк виконання робіт за даною закупівлею становить до 01.08.2021р., тобто строк дії за вище зазначеними ЦПД з експертом з технічного обстеження будівель Рощак Олександра Васильовича та інженера-проектувальника у частині дотримання пожежної безпеки Скляр Ігоря Олександровича (наявність даних працівників, яка є обов’язковою умовою Оголошення для якісного виконання робіт за даною закупівлею) закінчяться 30.06.2021 року.
Тобто, вище зазначені спеціалісти, наявність яких є обов’язковою умовою Оголошення для якісного виконання робіт за даною закупівлею, будуть залучені не на весь період виконання робіт.
Тому, пропозиція ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та має бути відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вказане, вважаємо рішення уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава № 33с від 06.05.2021 про визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава № 33с від 06.05.2021 про визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ».
В іншому випадку, будемо вимушені звернутися через електронну систему закупівель до Державної аудиторської служби України з вимогою про проведення моніторингу закупівлі та скасування рішення уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава № 33с від 06.05.2021 про визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ», а також до Полтавського окружного адміністративного суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2021 16:35
Шановний Учаснику, згідно Вашого звернення надаємо додаткову інформацію щодо розгляду пропозиції ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» та повідомляємо, що дана вимога підлягає відхиленню з огляду на наступне:
1) Ви зазначаєте, що ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» при попередньому обстеженні об’єкту не дотримався норм ДБН А.2.2-3-2014 не здійснив інструментальне обстеження об’єкту, чим не виявив вище зазначені вагомі недоліки об’єкту, які можуть спричинити тяжкі наслідки при капітальному ремонті, виконавши проектні роботи не дотримавшись норм ДБН, ДСТУ та ін. З даного приводу повідомляємо, що відповідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, акт огляду об’єкту з проведенням фізичних обмірів, за підписом сторони Учасника та сторони Замовника. Зазначене відвідування об’єкта Замовника з проведенням фізичних обмірів здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону виключно з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт. Замовником не вимагалося виконання огляду відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 або іншого стандарту.
2) З приводу Гарантії повідомляємо, що відповідно змісту Гарантії № 210427/034 від 27 квітня 2021 року, Акціонерне Товариство «КРЕДОБАНК» є банком, що і є категорією гаранта. Про цьому ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» як і ФОП Сопільняк Олександр Володимирович взагалі не має певної категорії, тому, у такому випадку категорія принципала не зазначається. Водночас, у змісті гарантії вказано організаційно-правову форму, що задовольняє вимоги Оголошення.
3) З приводу терміну дії ЦПД повідомляємо, що у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не встановлено вимоги щодо строку дії документів які підтверджують інформацію щодо працевлаштування працівників. Крім того, сторони договору мають право укласти додаткову угоду про продовження дії договору.
З огляду на вищевикладене, вимога щодо надання додаткової інформації та щодо скасування рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава Т.П. Чулак (Протокол № 33с від 06.05.2021) підлягає відхиленню. Замовник діє виключно відповідно до ст. 19 Конституції та не може виходити за рамки закону. Пропозиція ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» була розглянута виключно з положень Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Оголошення. Також, враховуючи наявність у ТОВ «ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ» найбільш економічно вигідної ціни, при проведенні закупівлі досягнуто виконання ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ" 746 217,60
UAH з ПДВ
746 217,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сопільняк Олександр Володимирович 836 847,37
UAH з ПДВ
836 847,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 12:17
Електронний підпис
29 квітня 2021 12:17
Банківська гарантія.7z
29 квітня 2021 12:17
18. ФІНЗВІТ.pdf
29 квітня 2021 12:17
15. СЕРТИФІКАТ ISO 9001.pdf
29 квітня 2021 12:17
13. Цінова пропозиція.pdf.p7s
29 квітня 2021 12:17
13. Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2021 12:17
12. Наявність досвіду.pdf
29 квітня 2021 12:17
11.7. ЦПД Скляр 1.pdf
29 квітня 2021 12:17
11.6. ЦПД Рощак 1.pdf
29 квітня 2021 12:17
11.4. Сертифікат Скляр.pdf
29 квітня 2021 12:17
11.3. Сертифікати ЕЕ.pdf
29 квітня 2021 12:17
11.1. Нот Сертифікати.pdf
29 квітня 2021 12:17
11. Довідка працівники.pdf
29 квітня 2021 12:17
10.2. Довідка огляду.pdf
29 квітня 2021 12:17
10. АКТ огляду.pdf
29 квітня 2021 12:17
6.1. Договір Полтава.pdf
29 квітня 2021 12:17
4.2. Доручення.pdf
29 квітня 2021 12:17
4.1. Наказ+протокол.pdf
29 квітня 2021 12:17
3. ВИТЯГ ПДВ ЛЮКС 2017.pdf
29 квітня 2021 12:17
2.4. ВИТЯГ ЛЮКС з ЄДР 2021.pdf
29 квітня 2021 12:17
2.2. СТАТУТ 2020.pdf.p7s
29 квітня 2021 12:17
2.2. СТАТУТ 2020.pdf
29 квітня 2021 12:17
2.1. СТАТУТ копія.pdf
29 квітня 2021 12:17
1.1. ОПИС ЛЮКС 2021.pdf
29 квітня 2021 12:17
1. Довідка Код доступу.pdf

Публічні документи

29 квітня 2021 13:49
Електронний підпис
29 квітня 2021 13:45
Пропозиція ч. 2.pdf
29 квітня 2021 13:45
Пропозиція ч. 1.pdf
29 квітня 2021 13:45
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ"

ФОП Сопільняк Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ"
#32284504
Переможець 746 217,60
UAH з ПДВ
06 травня 2021 14:41

Документи

06 травня 2021 14:41
Електронний підпис
06 травня 2021 14:41
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ІНТЕРНЕТ"
#32284504
746 217,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 14:41
Електронний підпис
06 травня 2021 14:41
протокол.pdf