Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
флюс
flux
flux
Очікувана вартість
601 260,00 UAH
UA-2021-04-08-004345-a ● a5749fef97184a8280e027788a6b0999
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Гулак К.А. 056-793-05-63 K.gulak@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Gubarenko Viktoria Anatoliyivna +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Gulak K. 056-793-05-63 K.gulak@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 19:00 |
Очікувана вартість: | 601 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 квітня 2021 15:19 |
Enquiries until: | 15 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 червня 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 601 260 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 020 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Scope of the procurement
флюс
flux
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 т.
флюс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44315200-3 — Зварювальні матеріали
flux
CPV: 44315200-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем на 45-й банківський день від дати поставки товару за умови наявності належним чином оформленого акту приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2021 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 15:35 |
ТД 2 зі змінами.docx | |
16 червня 2021 15:35 |
ЗТД 2.docx | |
12 травня 2021 13:17 |
ТД 1 зі змінами.docx | |
12 травня 2021 13:17 |
ЗТД 1.docx | |
08 квітня 2021 15:16 |
ТД.docx |
16 червня 2021 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 червня 2021 15:35 |
ТД 2 зі змінами.docx
|
||||||
16 червня 2021 15:35 |
ЗТД 2.docx
|
||||||
12 травня 2021 13:17 |
ТД 1 зі змінами.docx
|
||||||
12 травня 2021 13:17 |
ЗТД 1.docx
|
||||||
08 квітня 2021 15:16 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 3
Дата подання: 09 квітня 2021 15:17
Дата відповіді: 14 квітня 2021 15:05
Шановний Замовник!
1. Додаток 6 Технічні вимоги в частині технічних характеристик встановлює розмір зерна флюсу в діапазоні 0,35-4,0 мм. Флюс, що відповідає встановленому замовником діапазону, виготовляється в Україні лише одним виробником, а саме - АТ "Нікопольський завод феросплавів". ПАТ "Запоріжсклофлюс", який є основним постачальником флюсу зварювального АН-348 А на всі філії та підрозділи АТ "Українська залізниця" на протязі більше 15 років, виготовляє флюс в діапазоні 0,25-2,8 мм. Просимо вас встановити діапазон в межах 0,25-4,0 мм, що дозволить прийняти участь в закупівлі продукції обох виробників. В іншому випадку вимога до розміру зерна 0,35-4,0 мм є дискримінаційною по відношенню до основного виробника флюсу ПАТ "Запоріжсклофлюс" і спрямована виключно на монопольне протягування до перемоги продукції АТ "Нікопольський завод феросплавів".
2. Шановний Замовник! Згідно пункту 2 додатку 3 "..Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ), або технічним завданням (ТЗ) надати повну копію нормативного документу". Технічні умови на виготовлення (ТУ) можуть містити інформацію, яку виробник аргументовано може віднести до такої, що є інтелектуальною власністю і не підлягає розголошенню. Просимо дозволити надання витягів з ТУ (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника), достатніх для перевірки відповідності нормативного документу виробника вимогам Замовника і не конфліктувати з авторськими правами власника технічних умов.
3. Просимо дозволити постачання в ваговому діапазоні 25-50 кг, а не вагою виключно 40 кг.
Щось підказує, що відповідю на наше звернення буде відмова у задоволенні, інакше для чого потрібно було так цікаво змінювати вимоги до параметів на користь одного із учасників перегонів? І без АМК не обійтись....
В любому випадку, приємно бачити, що тендерний комітет працює))
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня Повідомляємо, що найближчим часом Ваше питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-08-004345-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Крістанол-В", Код ЄДРПОУ:39087267
Дата подання: 29 квітня 2021 22:22
Щодо усунення порушень в частині технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Шановний Замовник! 09.04.2021 нами вже подавалась вимога стосовно дискримінаційних вимог, встановлених вами в додатку 6 Технічна частина до розміру зерна флюсу АН-348А 0,35-4,0 мм. Крім порожньої відписки про те, що питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету, ніяких змін не відбулось. Порушення вами не усунуте. Підіймаємо це питання повторно і на підтвердження обгрунтованності своїх вимог надаємо лист від Інституту електрозварювання ім. Є.О. Патона НАН України з роз'ясненням стосовно розміру зерна флюсу зварювального АН-348А. Сподіваємось, висновки компетентної організації і розробника даної марки флюсу переконають тендерний комітет в необхідності припинення жонглювання технічними параметрами на користь виробника АТ "Нікопольський завод феросплавів" і внесення необхідних змін, а саме: встановлення нижньої межі розміру зерна 0,25 мм замість 0,35 мм.
Додатково вимагаємо внесення змін в частині надання нормативного документу, а саме прописати можливість надання витягів з технічних умов, що містять усі необхідні розділи (титульний лист, техніко-економічні показники, вимоги безпеки, пакування, маркування, транспортування, зберігання, гарантії виробника) замість повної копії технічних умов, що можуть містити конфіденційну інформацію і не підлягати оголошенню.
Цікаво, знову відмахнетесь відпискою чи є щось, що може пробити залізобетон вашої непохитності у прагненні надати зелене світло АТ "Нікопольський завод феросплавів?
З повагою і в очікуванні змін
Розгорнути
Згорнути
Додатково вимагаємо внесення змін в частині надання нормативного документу, а саме прописати можливість надання витягів з технічних умов, що містять усі необхідні розділи (титульний лист, техніко-економічні показники, вимоги безпеки, пакування, маркування, транспортування, зберігання, гарантії виробника) замість повної копії технічних умов, що можуть містити конфіденційну інформацію і не підлягати оголошенню.
Цікаво, знову відмахнетесь відпискою чи є щось, що може пробити залізобетон вашої непохитності у прагненні надати зелене світло АТ "Нікопольський завод феросплавів?
З повагою і в очікуванні змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2021 10:57
Доброго дня !
Згідно зі Стандартом АТ "Укрзалізниця" "Вагони вантажні та контейнери. Правила ремонту при зварюванні та наплавленні" СТП 04-020:2018 для виготовлення елементів зварних конструкцій вагонів використовуються флюси марки АН-348-А, АН-348-В згідно з ГОСТ 9087. Відповідно до вимог вказаного ГОСТу розмір зерен у вищезазначених марок флюсів складає 0,35-4,0 мм, тобто вимоги тендерної документації залишаються без змін.
Що стосується тари(мішків), в яких буде постачатись продукція, то згідно з вищезгаданим ГОСТом, маса мішків має бути від 20 до 50 кг. Таким чином, в цій частині будуть внесені відповідні зміни в тендерній документації.
Дякуємо за ретельне і дотепне ставленняі до інформації, що стосується тендерної закупівлі. Здоровий гумор - запорука успіху. З повагою і побажанням перемог.
Згідно зі Стандартом АТ "Укрзалізниця" "Вагони вантажні та контейнери. Правила ремонту при зварюванні та наплавленні" СТП 04-020:2018 для виготовлення елементів зварних конструкцій вагонів використовуються флюси марки АН-348-А, АН-348-В згідно з ГОСТ 9087. Відповідно до вимог вказаного ГОСТу розмір зерен у вищезазначених марок флюсів складає 0,35-4,0 мм, тобто вимоги тендерної документації залишаються без змін.
Що стосується тари(мішків), в яких буде постачатись продукція, то згідно з вищезгаданим ГОСТом, маса мішків має бути від 20 до 50 кг. Таким чином, в цій частині будуть внесені відповідні зміни в тендерній документації.
Дякуємо за ретельне і дотепне ставленняі до інформації, що стосується тендерної закупівлі. Здоровий гумор - запорука успіху. З повагою і побажанням перемог.
Номер вимоги: UA-2021-04-08-004345-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Крістанол-В", Код ЄДРПОУ:39087267
Дата подання: 06 травня 2021 13:26
Вимоги до якісних характеристик закупівлі
Шановний замовник! Дякуємо за чергову відписку. Запас міцності у вас потужний. ГОСТ 9087-81, на який ви посилаєтесь у своїй відписці, НЕ Є ДІЙСНИМ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. Ще раз. Ви аргументуєте свої вимоги до якісних показників документом, який ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. І прописуєте параметри таким чином, щоб мав змоги вийти ЛИШЕ ОДИН ВИРОБНИК - АТ "НІКОПОЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ФЕРОСПЛАВІВ". Мабуть, цукерка солодка очікується). Внесіть зміни, не ганьбіться
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 травня 2021 10:16
Шановний учаснику, звертаємо вашу увагу, що відповідно до положень ч. 1 ст.23
Закону УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно зі Стандартом АТ "Укрзалізниця" "Вагони вантажні та контейнери. Правила ремонту при зварюванні та наплавленні" СТП 04-020:2018 для виготовлення елементів зварних конструкцій вагонів використовуються флюси марки АН-348-А, АН-348-В згідно з текстом технічних вимог ГОСТ 9087. Відповідно до тексту вказанного НД ГОСТу розмір зерен у вищезазначених марок флюсів складає 0,35-4,0 мм, тобто вимоги тендерної документації залишаються без змін.
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію" (далі – Закон), який набув чинності 03.01.2015 року, в національне законодавство України як держави-члена Світової організації торгівлі (далі – СОТ) імплементовані положення Угоди СОТ про технічні бар’єри в торгівлі, зокрема Кодексу доброчинної практики з розроблення, прийняття та застосування стандартів, та впроваджені міжнародні та європейські принципи стандартизації.
Насамперед це стосується принципу добровільного застосування національних стандартів, який викладено у пункті 4 частини другої статті 4 та частині першій статті 23 Закону, в яких зазначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Відповідно до частин першої та другої статті 23 Закону національні стандарти застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах.
Також слід звернути увагу на визначення, яке дає Закон терміну "стандарт", а саме: "стандарт" – нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Тобто законодавством передбачено, що після прийняття національним органом стандартизації проекту національного стандарту, який розроблено відповідно до встановлених процедур, він становиться національними стандартом, який застосовується безпосередньо чи шляхом посилання на нього в інших документах.
Якщо ГОСТ скасовано національним органом стандартизації – він вже не має статусу нормативного документу, а являє собою звичайний "текст".
Але слід враховувати і те, що стандарт встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Тобто за умови добровільності застосування стандарту, але з метою мати будь - які інструкцію, правила тощо, які впорядковують діяльність у той чи іншій сфері, може застосовуватися не чинний ГОСТ (національний стандарт), якщо на нього не передбачається робити посилання у відповідній сфері діяльності.
При цьому слід зазначити, що пунктом 2 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону визначено, що міждержавні стандарти (ГОСТ), що діяли на момент набрання чинності Угодою про проведення узгодженої політики в галузі стандартизації, метрології і сертифікації від 13 березня 1992 року, застосовуються як національні стандарти до їх заміни на національні стандарти чи скасування в Україні.
Враховуючи вищезазначене, можна сказати, що виробники можуть застосовувати скасовані ГОСТ у своєї господарської діяльності та для своїх професійних потреб як звичайні інструкцію, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органом стандартизації.
З урахуванням викладеного, Замовник має залишати за собою право використовувати тексти НД, у тому числі ті, які втратили чинність, зокрема технічні вимоги, для використання у своєму виробництві, технологічних процесах або технології виробництва, як внутрішню інструкцію без посилання на них у офіційних документах.
Звертаємо Вашу увагу, що У тендерній документації на закупівлю, не йдеться посилання на нечинні в Україні НД, Учасникам запропоновано продукцію за НД виробника.
Закону УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно зі Стандартом АТ "Укрзалізниця" "Вагони вантажні та контейнери. Правила ремонту при зварюванні та наплавленні" СТП 04-020:2018 для виготовлення елементів зварних конструкцій вагонів використовуються флюси марки АН-348-А, АН-348-В згідно з текстом технічних вимог ГОСТ 9087. Відповідно до тексту вказанного НД ГОСТу розмір зерен у вищезазначених марок флюсів складає 0,35-4,0 мм, тобто вимоги тендерної документації залишаються без змін.
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію" (далі – Закон), який набув чинності 03.01.2015 року, в національне законодавство України як держави-члена Світової організації торгівлі (далі – СОТ) імплементовані положення Угоди СОТ про технічні бар’єри в торгівлі, зокрема Кодексу доброчинної практики з розроблення, прийняття та застосування стандартів, та впроваджені міжнародні та європейські принципи стандартизації.
Насамперед це стосується принципу добровільного застосування національних стандартів, який викладено у пункті 4 частини другої статті 4 та частині першій статті 23 Закону, в яких зазначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Відповідно до частин першої та другої статті 23 Закону національні стандарти застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах.
Також слід звернути увагу на визначення, яке дає Закон терміну "стандарт", а саме: "стандарт" – нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Тобто законодавством передбачено, що після прийняття національним органом стандартизації проекту національного стандарту, який розроблено відповідно до встановлених процедур, він становиться національними стандартом, який застосовується безпосередньо чи шляхом посилання на нього в інших документах.
Якщо ГОСТ скасовано національним органом стандартизації – він вже не має статусу нормативного документу, а являє собою звичайний "текст".
Але слід враховувати і те, що стандарт встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Тобто за умови добровільності застосування стандарту, але з метою мати будь - які інструкцію, правила тощо, які впорядковують діяльність у той чи іншій сфері, може застосовуватися не чинний ГОСТ (національний стандарт), якщо на нього не передбачається робити посилання у відповідній сфері діяльності.
При цьому слід зазначити, що пунктом 2 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону визначено, що міждержавні стандарти (ГОСТ), що діяли на момент набрання чинності Угодою про проведення узгодженої політики в галузі стандартизації, метрології і сертифікації від 13 березня 1992 року, застосовуються як національні стандарти до їх заміни на національні стандарти чи скасування в Україні.
Враховуючи вищезазначене, можна сказати, що виробники можуть застосовувати скасовані ГОСТ у своєї господарської діяльності та для своїх професійних потреб як звичайні інструкцію, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органом стандартизації.
З урахуванням викладеного, Замовник має залишати за собою право використовувати тексти НД, у тому числі ті, які втратили чинність, зокрема технічні вимоги, для використання у своєму виробництві, технологічних процесах або технології виробництва, як внутрішню інструкцію без посилання на них у офіційних документах.
Звертаємо Вашу увагу, що У тендерній документації на закупівлю, не йдеться посилання на нечинні в Україні НД, Учасникам запропоновано продукцію за НД виробника.
Номер вимоги: UA-2021-04-08-004345-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Крістанол-В", Код ЄДРПОУ:39087267
Дата подання: 06 травня 2021 23:48
Вимоги до якісних характеристик предмету закупівлі
Шановний замовник! Просимо надати роз'яснення та внести зміни до ТД в додатку 6 "Технічні вимоги" стосовно розміру зерна та насипної щільності. В додатку 6 зазначений розмір зерна 0,35-4,0 мм та насипна щільність 1,3-1,8 г/см3. Згідно ГОСТ 9087-81, на основі якого українські виробники розробляли свої власні технічні умови, розмір зерна 0,35-4,0 мм відповідає пемзовидному флюсу, а саме маркам ОСЦ-45П, АН-20П, АН-60, а насипна щільність 1,3-1,8 г/см3 - скловидному флюсу. Виходячи з прописаних вами у додатку 6 вимог, жоден флюс вітчизняного виробництва не відповідає зазначеним вимогам ТД.
Дані вимоги свідчать про технічну безграмотність та відсутність фахових спеціалістів в складі тендерного комітету, що несе пряму загрозу для життя та здоров'я громадян України, так як Укрзалізниця є стратегічним об'єктом ведення господарства
Розгорнути
Згорнути
Дані вимоги свідчать про технічну безграмотність та відсутність фахових спеціалістів в складі тендерного комітету, що несе пряму загрозу для життя та здоров'я громадян України, так як Укрзалізниця є стратегічним об'єктом ведення господарства
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 травня 2021 10:17
Згідно зі Стандартом АТ "Укрзалізниця" "Вагони вантажні та контейнери. Правила ремонту при зварюванні та наплавленні" СТП 04-020:2018 для виготовлення елементів зварних конструкцій вагонів використовуються флюси марки АН-348-А, АН-348-В згідно з текстом технічних вимог ГОСТ 9087. Відповідно до тексту вказанного НД ГОСТу розмір зерен у вищезазначених марок флюсів складає 0,35-4,0 мм, тобто вимоги тендерної документації залишаються без змін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-08-004345-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОРУХ", Код ЄДРПОУ:43595131
Дата подання: 12 травня 2021 11:54
Дата подання: 12 травня 2021 11:54
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2021 17:51
рішення від 14.05.2021 № 10591 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 17:51
інформація про перенесення розгляду скарги від 25.05.2021 № 9419.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 19:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 № 12177.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 16:32
рішення від 01.06.2021 № 12177.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 21:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.06.2021 № 12177-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2021 15:38
Номер скарги: UA-2021-04-08-004345-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОРУХ", Код ЄДРПОУ:43595131
Дата подання: 12 липня 2021 13:04
Дата подання: 12 липня 2021 13:04
Скарга до АМКУ
Скаржник з метою захисту своїх прав та для розгляду порушення законодавства про публічні закупівлі Замовником, вказує на невідповідності пропозицій учасників вимогам документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2021 12:28
рішення від 14.07.2021 № 16038.pdf
Дата публікації: 15 липня 2021 12:27
інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2021 № 17000.pdf
Дата публікації: 27 липня 2021 18:58
рішення від 26.07.2021 № 17000.pdf
Дата публікації: 29 липня 2021 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.07.2021 № 17000-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 04 серпня 2021 09:36
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 серпня 2021
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОНГ ІНДАСТРІ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АГЕНТСТВО МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА "ФІНАНСИ І РОЗВИТОК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОРУХ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОНГ ІНДАСТРІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2021 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АГЕНТСТВО МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА "ФІНАНСИ І РОЗВИТОК" |
601 260,00
UAH з ПДВ
|
601 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
06 серпня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій