Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15110000-2 М'ясо (курятина)
Очікувана вартість
940 000,00 UAH
UA-2021-04-08-003624-c ● 543711c7d7214ae5a4172371b64d2c62
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ОЛІМПІЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ИМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 43914945 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Матеюка Миколи, будинок 4 |
Контактна особа: |
Москаленко Олександр Вікторович +380445139864 koledjtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 20:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 08:30 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 940 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Курятина (куряче філе, стегно куряче, курячий окорок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Матеюка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2021 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2021 11:57 |
Зміни .docx | |
21 квітня 2021 11:57 |
м_ясо.doc |
21 квітня 2021 12:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 квітня 2021 11:57 |
Зміни .docx
|
||||||
21 квітня 2021 11:57 |
м_ясо.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВИМОГА
Дата подання: 09 квітня 2021 09:09
Дата відповіді: 09 квітня 2021 15:04
Відповідно до ст. 43 та ст. 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, відмінено оформлення санітарних паспортів на транспорт. Тому просимо Замовника привести тендерну документацію до вимог ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня
Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
вимога
Дата подання: 09 квітня 2021 09:16
Дата відповіді: 09 квітня 2021 15:04
Відповідно до тендерної документації вимагається надати у складі тендерної пропозиції учасника • наявність товаротранспортної накладної на харчові продукти (сировину) відповідно до п. 7 ст. 37 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності харчових продуктів».Товаротранспортна накладна складається на товар згідно який постачаться за договором. Учасник не має змоги надати у складі пропозиції товаротранспортну накладну на харчові продукти, оскільки договір ще не укладено і поставка товару який є предметом закупівлі не постачався до даної установи, тому Просимо Замовника прибрати дану вимогу із ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня
Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Вимога
Дата подання: 14 квітня 2021 00:32
Дата відповіді: 16 квітня 2021 21:24
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації, замоником встановлено що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи, зокрема:
на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Питання:
чим самим керується Замовник при встановленні вимоги про те що Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку?
Звертаємо увагу Замовника, відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", діяльність пов’язана з обігом продуктів харчування тваринного походження які потребують дотримання спеціального температурного режиму , без отримання Експлуатаційного дозволу заборонена. Це стосується як Виробників, Постачальників, та інших операторів ринку.
Так само не зрозуміло чому Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції виключно копію експлуатаційного дозволу виробника, а не звертає увагу на те що згідно чинного законодавства такий дозвільний документ зобов’язаний отримати кожен оператор ринку до початку функціювання потужності, що в свою чергу безпосередньо стосується усіх учасників цієї закупівлі.
Необхідно відмітити що вище викладені обставини, призведуть до того що участь в закупілі зможуть взяти учасники, в тому числі не добросовісні, які не маючи документів дозвільного характеру(експлуатаційного дозволу) матимуть змогу участі в даній процедурі закупілі, що в свою чергу порушує принципи здійснення публічних закупівель та не дискримінація учасників, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Це також порушить права інших учасників , оскільки у разі якщо Замовник визнає переможцем учасника, який відповідно до чинного Законодавства України не має право здійснювати діяльність пов’язану з виробництвом та/або обігом харчових продуктів тваринного походження, що в свою чергу призведе до не можливості захисту законних прав та інтересів інших учасників. Таким чином оскаржити рішення та/або бездіяльність Замовника буде не можливо.
Замовник забовязаний забезпечити алгоритм проведення торгів спрямований на досягнення конкурентного середовища.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Ми погоджуємось із зауваженнями до ТД, які викладені у вашому дописі та внесемо відповідні зміни до ТД. Однак, на момент надання даної відповіді на ваше запитання, через збої в функціонуванні електронного майданчику не було можливості привести ТД у відповідність. В той же час, повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені одразу як електронна система відновить нормальний режим роботи.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-08-003624-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович, Код ЄДРПОУ:3168209595
Дата подання: 09 червня 2021 12:45
щодо рішення замовника
Рішенням тендерного комітету ВІДОКРЕМЛЕНОГО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ "ОЛІМПІЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ИМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ" 07.06.2021 року було визначено переможцем ТОВ «Гранат». ФОП Громік В.В. з даним рішенням не погоджується. 1. Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: п. 6 Інформація про відповідність учасника вимогам, визначеним у ст.. 17 Закону (Додаток № 4 до ТД). Учасник ТОВ «Гранат» у складі пропозиції не надає вищезазначений документ.
Також ТОВ «Гранат» оприлюднив:
- договір з виробником від 25.06.2019р № 5-19, який втратив чинність 31.12.2020р. Пролонгацію на договір не надано.
- звіт ДСТУ ISO 22000:2019, а сертификат ДСТУ ISO 22000:2019 – не надано.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Гранат» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
Розгорнути
Згорнути
Також ТОВ «Гранат» оприлюднив:
- договір з виробником від 25.06.2019р № 5-19, який втратив чинність 31.12.2020р. Пролонгацію на договір не надано.
- звіт ДСТУ ISO 22000:2019, а сертификат ДСТУ ISO 22000:2019 – не надано.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Гранат» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2021 16:30
Шановний учасник, проаналізувавши Вашу вимогу, Замовник вважає її безпідставною та необґрунтованою.
По-перше, ТОВ «Гранат» було надано відповідні документи (довідки) на підтвердження їх відповідності ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вони знаходяться в додатку до цінової пропозиції під назвою: «Довідки ст. 17».
По-друге, Замовник не вимагав від Учасників зазначені у вашій скарзі документи, а всі інші документи надані ТОВ «Гранат» відповідають зазначеним вимога. Крім того, відповідно до Тендерної документації: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд»
По-перше, ТОВ «Гранат» було надано відповідні документи (довідки) на підтвердження їх відповідності ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вони знаходяться в додатку до цінової пропозиції під назвою: «Довідки ст. 17».
По-друге, Замовник не вимагав від Учасників зазначені у вашій скарзі документи, а всі інші документи надані ТОВ «Гранат» відповідають зазначеним вимога. Крім того, відповідно до Тендерної документації: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-08-003624-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”, Код ЄДРПОУ:21620913
Дата подання: 12 травня 2021 17:03
Дата подання: 12 травня 2021 17:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2021 14:15
рішення від 14.05.2021 № 10601 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 14:15
інформація про перенесення розгляду скарги від 25.05.2021 № 9421.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 18:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 № 12180.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 19:39
рішення від 01.06.2021 № 12180 .pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 21:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник з рішенням повністю згоден, виконано в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 29 червня 2021 12:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович |
889 301,64
UAH з ПДВ
|
884 601,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДАКОРД" |
939 592,32
UAH з ПДВ
|
888 934,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
918 639,00
UAH з ПДВ
|
918 639,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович #3168209595 |
Рішення скасоване |
884 601,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2021 14:25
|
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович #3168209595 |
Відхилено |
884 601,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2021 14:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДАКОРД" #36689094 |
Відхилено |
888 934,32
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 17:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Переможець |
918 639,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:03
|
Звіт | укладений |
10 січня 2022 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 12:50
|
Додаткова Угода Гранат.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 15:13
|
Додаткова Угода _1 .pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 18:01
|
Протокол ВСП-63.docx | зміни до договору |
30 червня 2021 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 13:12
|
Підписаний контракт | укладений |
29 червня 2021 12:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про вчинення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | ВСП-63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/06-21-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю на 9.99% відповідно до п.2. ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | ВСП-63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів у зв'язку з відсутністю потреби |
Номер договору про закупівлю: | ВСП-63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |