Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Cleaning Services (Cleaning Services)
Cleaning Services (Cleaning Services)
Очікувана вартість
33 393 022,80 UAH
UA-2021-04-08-003510-c ● 961f722b15804713a9633de13a0913fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Філоненко Сергій Леонідович 380442397759 FILONENKO-SL@TSOUA.COM |
Додаткові контактні особи: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Filonenko Serhii 380442397759 FILONENKO-SL@TSOUA.COM |
Additional contacts: |
Azhgireeva Olena 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 33 393 022,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 166 965,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Publication date: | 08 квітня 2021 17:48 |
Enquiries until: | 03 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 травня 2021 17:30 |
Information
Estimated total value: | 33 393 023 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 166 965 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-03-11-002998-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-03-11-002998-c, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%. The conditions for providing security for tender proposals are specified in the announcement of the start of bidding and in Annex 6.1 to the tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання (90911200-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Cleaning Services (90911200-8)
CPV: 90910000-9
Період постачання:
по 20 липня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі Актів приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2021 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН-зм-1.pdf | |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx | |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx | |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_Додаток_6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_Додаток_5 Форма оцінки відповідності.pdf | |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_Додаток_4 Проект договору.docx | |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_Додаток_3 Вимоги до переможця.docx | |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_Додаток_2 Перелік інформації.docx | |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_Додаток_1_Технічні характеристики.docx | |
29 квітня 2021 16:39 |
21_0271_п_ТД_зм_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документальне підтвердження
Дата подання: 19 квітня 2021 13:20
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:31
Доброго дня, згідно Додатку 1
до тендерної документації:
"Учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності:
- індивідуальний спецодяг з розпізнавальними логотипами та написами, які однозначно ідентифікують працівника підприємства, що надає послуги з прибирання;
- обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти;
- дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки."
Яке саме документальне підтвердження вимагається від Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто ваше питання та повідомляється про наступне:
Згідно умов Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності:
- індивідуальний спецодяг з розпізнавальними логотипами та написами, які однозначно ідентифікують працівника підприємства, що надає послуги з прибирання;
- обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти;
- дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки.
Поняття «Документального підтвердження» за своїм змістом означає, що Учасник має надати у складі пропозиції документи, які підтверджують його відповідність тому чи іншому критерію.
У даному конкретному випадку, це мають бути:
1) Документи, які підтверджують, що Учасник має в наявності індивідуальний спецодяг з розпізнавальними логотипами та написами, які однозначно ідентифікують працівника підприємства, що надає послуги з прибирання;
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагає надання конкретно визначеного документу для підтвердження відповідності даному критерію, отже учасник в даному випадку надає документальне підтвердження на свій розсуд (фото та/або малюнки, та/або креслення тощо).
2) Документи, які підтверджують обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти;
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагає надання конкретно визначеного документу для підтвердження відповідності даному критерію, отже учасник в даному випадку надає документальне підтвердження на свій розсуд (довідка та/або гарантійний лист, та/або штатний розпис, та/або накази про прийняття на роботу, та/або трудові книжки, та/або Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період (за наявності), зокрема Додаток 4ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, та/або тощо) .
3) Дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки.
У даному випадку, Замовником конкретно зазначено, що учасники мають надати медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду та для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки. Дякуємо за питання!
Згідно умов Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності:
- індивідуальний спецодяг з розпізнавальними логотипами та написами, які однозначно ідентифікують працівника підприємства, що надає послуги з прибирання;
- обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти;
- дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки.
Поняття «Документального підтвердження» за своїм змістом означає, що Учасник має надати у складі пропозиції документи, які підтверджують його відповідність тому чи іншому критерію.
У даному конкретному випадку, це мають бути:
1) Документи, які підтверджують, що Учасник має в наявності індивідуальний спецодяг з розпізнавальними логотипами та написами, які однозначно ідентифікують працівника підприємства, що надає послуги з прибирання;
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагає надання конкретно визначеного документу для підтвердження відповідності даному критерію, отже учасник в даному випадку надає документальне підтвердження на свій розсуд (фото та/або малюнки, та/або креслення тощо).
2) Документи, які підтверджують обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти;
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагає надання конкретно визначеного документу для підтвердження відповідності даному критерію, отже учасник в даному випадку надає документальне підтвердження на свій розсуд (довідка та/або гарантійний лист, та/або штатний розпис, та/або накази про прийняття на роботу, та/або трудові книжки, та/або Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період (за наявності), зокрема Додаток 4ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, та/або тощо) .
3) Дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки.
У даному випадку, Замовником конкретно зазначено, що учасники мають надати медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду та для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки. Дякуємо за питання!
Медичні довідки
Дата подання: 22 квітня 2021 11:06
Дата відповіді: 26 квітня 2021 14:57
Доброго дня.
В зв’язку з тим що, персонал який буде залучений для надання послуг з прибирання, буде доукомплектовуватись після визначення переможця, просимо уточнити, чи можливо в складі тендерної пропозиції надати не копії медичних довідок працівників учасника, а Гарантійний лист, що учасник гарантує забезпечити достатню кількість прибиральників та обслуговуючого персоналу з дійсними на момент надання послуг дозвільними документами (медичні довідки та/або медичні книжки, проходження інструктажу з правил пожежної безпеки, проходження інструктажу з охорони праці на підприємстві) згідно чинного Законодавства України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно умов Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
- Учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, щодо допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності:
- дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки.
Замовник не заперечує проти надання учасниками додаткових документів, проте звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо надання ваших внутрішніх документів що підтверджують проходження інструктажу з правил пожежної безпеки, та проходження інструктажу з охорони праці на підприємстві. Та враховуючи, що ці документи не вимагаються тендерною документацією, розглядатись вони не будуть.
Документи про проходження таких внутрішніх «Інструктажів» не є аналогами медичних книжок згідно з чинним законодавством, тому не можуть вважатись документальним підтвердженням наявності дійсних на момент подання пропозиції медичних довідок працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки. Дякуємо за питання!
Згідно умов Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
- Учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, щодо допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності:
- дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки.
Замовник не заперечує проти надання учасниками додаткових документів, проте звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо надання ваших внутрішніх документів що підтверджують проходження інструктажу з правил пожежної безпеки, та проходження інструктажу з охорони праці на підприємстві. Та враховуючи, що ці документи не вимагаються тендерною документацією, розглядатись вони не будуть.
Документи про проходження таких внутрішніх «Інструктажів» не є аналогами медичних книжок згідно з чинним законодавством, тому не можуть вважатись документальним підтвердженням наявності дійсних на момент подання пропозиції медичних довідок працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки. Дякуємо за питання!
Медичні довідки
Дата подання: 26 квітня 2021 15:50
Дата відповіді: 28 квітня 2021 18:49
Доброго дня. Просимо уточнити, в якому вигляді файлів повинні завантажуватись медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг (оригінал та/або сканована копія тощо)?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідь на ваше питання висвітлена у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Дякуємо за Ваше питання!
Відповідь на ваше питання висвітлена у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Дякуємо за Ваше питання!
Уточнення щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 квітня 2021 15:38
Дата відповіді: 30 квітня 2021 15:43
Доброго дня! Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності: - дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду.
Скажіть будь ласка, які саме медичні довідки повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції? За якою формою? Що саме повинно бути вказано в медичній довідці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником у тендерній документації не встановлено жодних особливих вимог щодо форми та інформації яка знаходиться у медичній довідці, оскільки це не входить до компетенції Замовника згідно з Законом. Учасники надають медичні довідки відповідно до форм, встановлених для них чинним законодавством, та які містять всю законодавчо передбачену для них інформацію.
Дякуємо за Ваше запитання!
Замовником у тендерній документації не встановлено жодних особливих вимог щодо форми та інформації яка знаходиться у медичній довідці, оскільки це не входить до компетенції Замовника згідно з Законом. Учасники надають медичні довідки відповідно до форм, встановлених для них чинним законодавством, та які містять всю законодавчо передбачену для них інформацію.
Дякуємо за Ваше запитання!
Медичні довідки
Дата подання: 29 квітня 2021 12:57
Дата відповіді: 30 квітня 2021 15:45
Доброго дня, згідно тендерної документації "Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель." та "Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Просимо надати чітку відповідь, чи може учасник надати скановані копії медичних довідок та медичних книжок працівників учасника з підписом уповноваженої посадової особи учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідь на ваше питання висвітлена у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Дякуємо за Ваше запитання!
Відповідь на ваше питання висвітлена у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Дякуємо за Ваше запитання!
Уточнення
Дата подання: 01 травня 2021 08:23
Дата відповіді: 05 травня 2021 17:00
Просимо надати чітку відповідь, чи може учасник надати скановані копії медичних довідок та медичних книжок працівників учасника ТАК чи НІ?
Відповідь: Доброго дня!
Згідно умов Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах замовника є в наявності: - дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов’язкова наявність медичної книжки.
Дякуємо за Ваше запитання!
Згідно умов Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах замовника є в наявності: - дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов’язкова наявність медичної книжки.
Дякуємо за Ваше запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-08-003510-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", Код ЄДРПОУ:33421302
Дата подання: 03 червня 2021 21:34
Вимога на незаконне відхилення ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"
Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-04-08-003510-c ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (далі-Замовник) встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" (далі – Скаржник/Учасник) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, що підтверджують якість витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю (сертифікат відповідності, та/або документ про відповідність (звіт та/або висновок тощо), та/або протокол випробувань, та/або інший документ)». Учасником не надано документів, що підтверджують якість дезінфікуючих та миючих засобів, витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю.
Скаржник наголошує, що ним виконані вимоги повність та надано належні документи, які підтверджують якість витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю та містяться у фалі «12. Висновки витратні матеріали.pdf». Зокрема там містяться наступні документи:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.12.2017 №602-123-20-1/40042;
- технічні умови на мила рідкі IWT AQUA SOAP;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.05.2018 №602-123-20-3/21257;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.07.2019 №12.2-18-2/14941;
- технічні умови на вироби санітарно-побутового призначення;
В фалі «12. Висновки витратні матеріали.pdf» наявні документи на весь поданий перелік засобів та витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю та скаржник виконав вимоги документації повністю.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо скасувати незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ".
Розгорнути
Згорнути
Скаржник наголошує, що ним виконані вимоги повність та надано належні документи, які підтверджують якість витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю та містяться у фалі «12. Висновки витратні матеріали.pdf». Зокрема там містяться наступні документи:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.12.2017 №602-123-20-1/40042;
- технічні умови на мила рідкі IWT AQUA SOAP;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.05.2018 №602-123-20-3/21257;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.07.2019 №12.2-18-2/14941;
- технічні умови на вироби санітарно-побутового призначення;
В фалі «12. Висновки витратні матеріали.pdf» наявні документи на весь поданий перелік засобів та витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю та скаржник виконав вимоги документації повністю.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо скасувати незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ".
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 червня 2021 15:11
Доброго дня!
Шановний Учасник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ".
Ваша вимога UA-2021-04-08-003510-c.b1 від 03 червня 2021 розглянута Замовником.
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації при наданні послуг Виконавець використовує дезінфікуючі та миючі засоби, які мають дійсний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи виданий Державною санітарно-епідеміологічною службою МОЗ України або іншим уповноваженим органом, Інструкції по застосуванню засобів або Методичні вказівки щодо застосування засобів, відповідають чинним нормативно-правовим актам України, непрострочений термін зберігання.
Хімічні засоби, які будуть використовуватись, мають бути безпечними, екологічними, мати відповідні сертифікати (у разі, якщо вони підлягають обов'язковій сертифікації в Україні). Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, що підтверджують якість витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю (сертифікат відповідності, та/або документ про відповідність (звіт та/або висновок тощо), та/або протокол випробувань, та/або інший документ).
Склад послуг з прибирання повинен бути не менше наведеного переліку розділу ІІ «Перелік та склад надання послуг з прибирання на об'єкти обслуговування».
Виконавець здійснює обслуговування приміщень з використанням власного обладнання, матеріалів та засобів.
Виконавець повинен забезпечити:
- використання безпечних хімічних та миючих матеріалів та засобів (повинні застосовуватися екологічні миючі засоби та побутова хімія без фосфатів, хлору, ПАР та інших шкідливих речовин);
- відшкодування збитку, пов’язаного із псуванням або втратою майна Замовника, що перебуває в місцях надання послуг, нанесеного з вини працівників Виконавця у визначеному чинним законодавством України порядку;
- придбання та застосування якісних хімічних, дезінфікуючих засобів, обладнання та інвентарю з метою попередження зносу та пошкодження покриттів;
- своєчасну комплектацію санітарно-технічного устаткування засобами особистої гігієни, а саме:
• рушники паперові тип складання ZZ*: розмір листа Д x Ш (см): 23х23см +/- 1см; колір – білий; кількість шарів – не менше двох; системи Н3; прозоре тиснення; не менше 200 листів у пачці; сировина – 100% целюлоза;
• рушники паперові рулонні на гільзі*: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; ширина рулону – 23см; діаметр рулону не більше 15 см; кількість відривів не менше 80 арк.; довжина листа 13 см. +/- 1см; сировина – целюлоза;
• туалетний папір рулонний стандарт на гільзі* : колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; кількість відривів не менше 180 арк.; розмір аркуша 9,3 см x 12,5 см.+/-0,2см; діаметр рулону не більше 15см; сировина - 100% целюлоза; щільність не менше 2х18 г/м2;
• рідке мило, освіжувачі повітря в сантехнічних приміщеннях*;
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасником торгів - ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" надано наступні документи:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.12.2017 №602-123-20-1/40042на мила рідкі IWT AQUA SOAP;
- технічні умови на мила рідкі IWT AQUA SOAP;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.05.2018 №602-123-20-3/21257 на освіжувачі повітря;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.07.2019 №12.2-18-2/14941 на зміни № 3 до ТУ У 17.2-00278793-008:2013 «Вироби санітарно-побутового призначення. Технічні умови»;
- технічні умови на вироби санітарно-побутового призначення – на папір туалетний, рушники паперові, серветки паперові, простирадла паперові.
Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" відсутні документи, що підтверджують якість витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю - дезінфікуючі та миючі засоби, витратні матеріали для надання послуг з прибирання. Перелік склад послуг с прибирання передбачено в розділі ІІ «Перелік та склад надання послуг з прибирання на об'єкти обслуговування» додатку 1 тендерної документації. Згідно з переліком виконавець повинен надавати послуги з прибирання із використанням витратних матеріалів, зокрема: заміна сміттєвих пакетів; миття дзеркал і скляних поверхонь; прибирання та миття входів до будівлі із застосуванням миючих та дезінфікуючих засобів або без них за необхідністю; миття, чищення та дезінфікування умивальників та унітазів (із застосуванням дезінфікуючих засобів); очищення та обробка туалетних йоржиків і стаканів для них дезінфікуючими засобами; вологе протирання кахлю стін (із застосуванням дезінфікуючих засобів або без них за необхідністю); миття дверей (із застосуванням дезінфікуючих засобів або без них за необхідністю); видалення вапняного нальоту із кранів та натирання до блиску із використанням відповідних хімічних засобів, що сертифіковані для використання для хромованих сантехнічних приладів; миття дверей з рідкими миючими засобами.
На підставі вищевикладеного, ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" не виконані вимоги додатку 1 тендерної документації
З огляду на вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Шановний Учасник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ".
Ваша вимога UA-2021-04-08-003510-c.b1 від 03 червня 2021 розглянута Замовником.
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації при наданні послуг Виконавець використовує дезінфікуючі та миючі засоби, які мають дійсний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи виданий Державною санітарно-епідеміологічною службою МОЗ України або іншим уповноваженим органом, Інструкції по застосуванню засобів або Методичні вказівки щодо застосування засобів, відповідають чинним нормативно-правовим актам України, непрострочений термін зберігання.
Хімічні засоби, які будуть використовуватись, мають бути безпечними, екологічними, мати відповідні сертифікати (у разі, якщо вони підлягають обов'язковій сертифікації в Україні). Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, що підтверджують якість витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю (сертифікат відповідності, та/або документ про відповідність (звіт та/або висновок тощо), та/або протокол випробувань, та/або інший документ).
Склад послуг з прибирання повинен бути не менше наведеного переліку розділу ІІ «Перелік та склад надання послуг з прибирання на об'єкти обслуговування».
Виконавець здійснює обслуговування приміщень з використанням власного обладнання, матеріалів та засобів.
Виконавець повинен забезпечити:
- використання безпечних хімічних та миючих матеріалів та засобів (повинні застосовуватися екологічні миючі засоби та побутова хімія без фосфатів, хлору, ПАР та інших шкідливих речовин);
- відшкодування збитку, пов’язаного із псуванням або втратою майна Замовника, що перебуває в місцях надання послуг, нанесеного з вини працівників Виконавця у визначеному чинним законодавством України порядку;
- придбання та застосування якісних хімічних, дезінфікуючих засобів, обладнання та інвентарю з метою попередження зносу та пошкодження покриттів;
- своєчасну комплектацію санітарно-технічного устаткування засобами особистої гігієни, а саме:
• рушники паперові тип складання ZZ*: розмір листа Д x Ш (см): 23х23см +/- 1см; колір – білий; кількість шарів – не менше двох; системи Н3; прозоре тиснення; не менше 200 листів у пачці; сировина – 100% целюлоза;
• рушники паперові рулонні на гільзі*: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; ширина рулону – 23см; діаметр рулону не більше 15 см; кількість відривів не менше 80 арк.; довжина листа 13 см. +/- 1см; сировина – целюлоза;
• туалетний папір рулонний стандарт на гільзі* : колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; кількість відривів не менше 180 арк.; розмір аркуша 9,3 см x 12,5 см.+/-0,2см; діаметр рулону не більше 15см; сировина - 100% целюлоза; щільність не менше 2х18 г/м2;
• рідке мило, освіжувачі повітря в сантехнічних приміщеннях*;
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасником торгів - ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" надано наступні документи:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.12.2017 №602-123-20-1/40042на мила рідкі IWT AQUA SOAP;
- технічні умови на мила рідкі IWT AQUA SOAP;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.05.2018 №602-123-20-3/21257 на освіжувачі повітря;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.07.2019 №12.2-18-2/14941 на зміни № 3 до ТУ У 17.2-00278793-008:2013 «Вироби санітарно-побутового призначення. Технічні умови»;
- технічні умови на вироби санітарно-побутового призначення – на папір туалетний, рушники паперові, серветки паперові, простирадла паперові.
Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" відсутні документи, що підтверджують якість витратних матеріалів, що будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю - дезінфікуючі та миючі засоби, витратні матеріали для надання послуг з прибирання. Перелік склад послуг с прибирання передбачено в розділі ІІ «Перелік та склад надання послуг з прибирання на об'єкти обслуговування» додатку 1 тендерної документації. Згідно з переліком виконавець повинен надавати послуги з прибирання із використанням витратних матеріалів, зокрема: заміна сміттєвих пакетів; миття дзеркал і скляних поверхонь; прибирання та миття входів до будівлі із застосуванням миючих та дезінфікуючих засобів або без них за необхідністю; миття, чищення та дезінфікування умивальників та унітазів (із застосуванням дезінфікуючих засобів); очищення та обробка туалетних йоржиків і стаканів для них дезінфікуючими засобами; вологе протирання кахлю стін (із застосуванням дезінфікуючих засобів або без них за необхідністю); миття дверей (із застосуванням дезінфікуючих засобів або без них за необхідністю); видалення вапняного нальоту із кранів та натирання до блиску із використанням відповідних хімічних засобів, що сертифіковані для використання для хромованих сантехнічних приладів; миття дверей з рідкими миючими засобами.
На підставі вищевикладеного, ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" не виконані вимоги додатку 1 тендерної документації
З огляду на вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-08-003510-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", Код ЄДРПОУ:33421302
Дата подання: 08 червня 2021 16:13
Дата подання: 08 червня 2021 16:13
Скарга на рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (надалі – Скаржник) вважає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню оскільки Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано всі необхідні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які в повній мірі відповідають вимогам встановленим Тендерною документацією, а також вимогам чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2021 09:51
рішення від 10.06.2021 № 13069 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 червня 2021 09:51
інформація про перенесення розгляду скарги від 22.06.2021 №11759.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 17:02
інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2021 №14964.pdf
Дата публікації: 05 липня 2021 18:23
рішення від 02.07.2021 №14964.pdf
Дата публікації: 07 липня 2021 18:24
Номер скарги: UA-2021-04-08-003510-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПЕРВОМАЙСЬКИЙ ХАРЧОВИЙ КОМБІНАТ"ІДЕАЛ", Код ЄДРПОУ:32643182
Дата подання: 08 червня 2021 16:50
Дата подання: 08 червня 2021 16:50
Незаконне відхилення скаржника та допущення до оцінки пропозицій, які не відповідають вимогам замовника
Детально у скарзі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2021 20:53
Рішення від 11.06.2021 № 13209 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 червня 2021 20:53
інформація про перенесення розгляду скарги від 23.06.2021 № 11939.pdf
Дата публікації: 24 червня 2021 15:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2021 № 15200.pdf
Дата публікації: 07 липня 2021 15:38
Рішення від 06.07.2021 № 15200.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про допущення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю "IP Сервіс", приватного підприємства "Клінінг-Про" та товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" до аукціону за процедурою закупівлі — "Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-04-08-003510-c, затверджене протоколом № 21_0271-п-р від 03.06.2021 р. скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 21 липня 2021 15:06
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІР Сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "Клінінг-Про" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2021 15:05
|
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ПЕРВОМАЙСЬКИЙ ХАРЧОВИЙ КОМБІНАТ"ІДЕАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2021 15:06
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2021 15:06
|
ТОВ "ІР Сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ПП "Клінінг-Про" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 17:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІР Сервіс" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ПП "Клінінг-Про" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 15:55 |
Кінець періоду оскарження: | 13 серпня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 13 серпня 2021 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На підставі пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України № 922-VIІI “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Опис: прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі у відповідності до оприлюдненого Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». |
Документи:
02 серпня 2021 15:55
|
Електронний підпис |
02 серпня 2021 15:54
|
21_0271_п Повідомлення про відміну.doc |