Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір A4 80 г/м2 офісний 500 арк. "JK C", Індія – 300 шт.)
Очікувана вартість
23 220,00 UAH
UA-2021-04-08-003267-a 6b898bf501e648f0b6613b8fff0cfeae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасименко Вікторія Сергіївна

380666307488 goprycpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОПРИСТАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ГОЛОПРИСТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40655297
Місцезнаходження: 75631, Україна , Херсонська обл., село Нова Збур'ївка, вулиця Лікарняна, будинок 55
Контактна особа: Герасименко Вікторія Сергіївна
380666307488
goprycpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір A4 80 г/м2 офісний 500 арк. "JK C", Індія – 300 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вул. Санаторна (Леніна), б. 7, (приміщення колишнього інфекційного відділення)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

08 квітня 2021 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАРЕКС"
#30126040
Переможець 23 220,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 14:12

Документи

08 квітня 2021 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 18:00
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 14:14
4.4.pdf укладений
08 квітня 2021 14:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір A4 80 г/м2 офісний 500 арк. "JK C", Індія – 300 шт.) 300 штуки 77,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 870,00 UAH)