Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЛІКАРНЯНОГО ЛІФТА (ЗАМІНА) В КНП "КОНСУЛЬТАТИВНО -ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧИЙ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ П. ТИЧИНИ, 12).
Очікувана вартість
1 726 786,70 UAH
UA-2021-04-08-002461-a ● 580479badee1470ca4632c29cc8ec8fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02125763 |
Місцезнаходження: | 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П.Тичини,12 |
Контактна особа: |
Осіпов Микита Андрійович 380980222243, kdcdplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 726 786,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 267,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт і реставрація (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЛІКАРНЯНОГО ЛІФТА (ЗАМІНА) В КНП "КОНСУЛЬТАТИВНО -ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧИЙ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ П. ТИЧИНИ, 12).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02098, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т П.Тичини,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2021 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 15:16 |
Перелік змін.docx | |
16 квітня 2021 15:15 |
Нова редакція Тендерної документації.PDF |
16 квітня 2021 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 квітня 2021 15:16 |
Перелік змін.docx
|
||||||
16 квітня 2021 15:15 |
Нова редакція Тендерної документації.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розміри кабіни
Дата подання: 12 квітня 2021 13:52
Дата відповіді: 13 квітня 2021 16:48
Шановний Замовник!
У тендерному завданні відстутні розміри кабіни нового ліфта. Які необхідно розміри кабіни нового ліфта, якщо відповідно ДСТУ EN81-20:2015 "Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів. Частина 20. Ліфти пасажирські та вантажопасажирські" п. 5.4.2 таблиця 6 внутрішня площа кабіни ліфта в\п 630 кг не має перевищувати 1,66 кв.м?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ліфтова кабіна має відхилення в частині співвідношення площі підлоги кабіни до нормативній вантажопідіймальності що встановлено п. 5.4.2.1.3 ДСТУ EN 81-20:2015. Постачальник повинен розробити додаткові заходи безпеки щодо усунення негативних впливів вказаного відхилення на безпечну експлуатацію серійної моделі ліфта, яка передбачається для встановлення. Підтвердження можливості експлуатації з вказаним відхиленням повинно бути оформлено відповідним чином з оформленням дозволу або погодження з можливостю експлуатації з зазначеними відхиленнями від уповноваженого органу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-08-002461-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "Отіс", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 13 квітня 2021 19:11
Вантажопідйомність та площа кабіни ліфта
Шановний Замовник!
Вимога Замовника розробити додаткові заходи безпеки щодо усунення негативних впливів відхилення від ДСТУ EN81-20:2015 "Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів. Частина 20. Ліфти пасажирські та вантажопасажирські" в частині вантажопідйомності та площі кабіни ліфта з підтвердженням можливості експлуатації з вказаним відхиленням та яке повинно бути оформлено відповідним чином з оформленням дозволу або погодженням з можливістю експлуатації з зазначеними відхиленнями від уповноваженого органу є дискримінаційним щодо технічних умов закупівлі, а саме:
1. Виконати додаткові заходи, провести випробування, отримати відповідні дозволи або погодження від уповноваженого орану не можливо виконати до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Національний стандарт ДСТУ EN81-20:2015 відповідає європейському стандарту EN 81-20:2014, а по стандарту EN 81-20:2014 виготовляють та постачають ліфти виробники з країн Європейського Союзу, країн Азії та інші. Додаткова вимога Замовника унеможливлює постачання ліфтового обладнання з цих країн.
Вимагаю змінити технічні умови тендерної документації Додатку №3 пункт 22 табл. 1 характеристики ліфтового обладнання у відповідності до ДСТУ EN81-20:2015 пункт 5.4.2.
Розгорнути
Згорнути
Вимога Замовника розробити додаткові заходи безпеки щодо усунення негативних впливів відхилення від ДСТУ EN81-20:2015 "Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів. Частина 20. Ліфти пасажирські та вантажопасажирські" в частині вантажопідйомності та площі кабіни ліфта з підтвердженням можливості експлуатації з вказаним відхиленням та яке повинно бути оформлено відповідним чином з оформленням дозволу або погодженням з можливістю експлуатації з зазначеними відхиленнями від уповноваженого органу є дискримінаційним щодо технічних умов закупівлі, а саме:
1. Виконати додаткові заходи, провести випробування, отримати відповідні дозволи або погодження від уповноваженого орану не можливо виконати до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Національний стандарт ДСТУ EN81-20:2015 відповідає європейському стандарту EN 81-20:2014, а по стандарту EN 81-20:2014 виготовляють та постачають ліфти виробники з країн Європейського Союзу, країн Азії та інші. Додаткова вимога Замовника унеможливлює постачання ліфтового обладнання з цих країн.
Вимагаю змінити технічні умови тендерної документації Додатку №3 пункт 22 табл. 1 характеристики ліфтового обладнання у відповідності до ДСТУ EN81-20:2015 пункт 5.4.2.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2021 09:32
1. Відповідно до п. 1.3. підпункт c) ДСТУ EN 81-20:2015 дія цього стандарту не поширюється на нові пасажирські або вантажопасажирські ліфти в наявних будівлях.
2. Закупівля робіт передбачається у відповідності до проекту, який має позитивний звіт експертизи за всіма напрямками. При розробці проекту використовувалися вхідні данні стосовно конструкцій будівлі, технічному стану будівлі та вимог замовника щодо використання устаткування. При розробленні проекту забезпечено встановлення устаткування з характеристиками максимально наближеними до передбаченого проектом будівлі, що забезпечує рівень навантажень на будівельні інтерфейси у відповідності від вихідного проекту будівлі. Будь яке збільшення навантажень негативно впливає на конструктивні елементи будівлі та може привести до їх аварійного стану. Зміни проектних рішень після проходження їх експертизи законодавством України не допускається. Компенсація впливу збільшення навантажень економічно не доцільна та потребує повної реконструкції будівлі з тимчасовим виводом її з експлуатації. Проектні рішення базувалися на тому що на даний час на Україні випускається сертифіковане у відповідності до «Технічного регламенту ліфтів та компонентів безпеки для ліфтів» устаткування з зазначеними характеристиками та за необхідності інші виробники можуть отримати відповідні разові або постійні дозволи на таке устаткування.
Враховуючі наведене више Ваша Вимога – безпідставна та відхиляється.
2. Закупівля робіт передбачається у відповідності до проекту, який має позитивний звіт експертизи за всіма напрямками. При розробці проекту використовувалися вхідні данні стосовно конструкцій будівлі, технічному стану будівлі та вимог замовника щодо використання устаткування. При розробленні проекту забезпечено встановлення устаткування з характеристиками максимально наближеними до передбаченого проектом будівлі, що забезпечує рівень навантажень на будівельні інтерфейси у відповідності від вихідного проекту будівлі. Будь яке збільшення навантажень негативно впливає на конструктивні елементи будівлі та може привести до їх аварійного стану. Зміни проектних рішень після проходження їх експертизи законодавством України не допускається. Компенсація впливу збільшення навантажень економічно не доцільна та потребує повної реконструкції будівлі з тимчасовим виводом її з експлуатації. Проектні рішення базувалися на тому що на даний час на Україні випускається сертифіковане у відповідності до «Технічного регламенту ліфтів та компонентів безпеки для ліфтів» устаткування з зазначеними характеристиками та за необхідності інші виробники можуть отримати відповідні разові або постійні дозволи на таке устаткування.
Враховуючі наведене више Ваша Вимога – безпідставна та відхиляється.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-08-002461-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 08 травня 2021 11:42
Дата подання: 08 травня 2021 11:42
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
СКАРГА
що стосується прийнятих рішень та дій замовника,
які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» (надалі - Скаржник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю: Код ДК 021:2015; 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЛІКАРНЯНОГО ЛІФТА (ЗАМІНА) В КНП «КОНСУЛЬТАТИВНО- ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧИЙ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА» ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ П. ТИЧИНИ, 12), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу згідно оголошення № UA-2021-04-08-002461-a від 08.04.2021
Очікувана вартість предмета закупівлі складала 1 726 786,70 грн.
Для участі у Процедурі закупівлі були подані тендерні пропозиції трьох наступних учасників:
1. Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» (код за ЄДРПОУ 40240550).
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Донбасстройінжиніринг» (код за ЄДРПОУ 38531207)
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 33308688)
Підстава подання скарги.
29 квітня 2021 року, Замовник оприлюднив Протокол №53 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.04.2021 року (далі – Протокол №53 від 29.04.2021р., додається), згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено згідно із пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (надалі - Закон).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, тому як дане рішення є упередженим, дискримінаційним і таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені ст. 5 Закону, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
26 квітня 2021 року о 14:05 год. відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій у Процедурі закупівлі. За результатами оцінки, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Скаржника з ціною 1 269 000,00 грн. з ПДВ.
Після опрацювання, в порядку ст. 29 Закону, тендерних пропозицій на предмет відповідності вимогам, встановлених у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розмістив протокол № 53 від 29.04.2021р., в якому Замовником вирішено відхилити пропозицію Скаржника на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, мотивуючи своє рішення невідповідністю тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- в «Підсумкова відомість ресурсів» (Кошторисна частина пропозиції) п. 57 вказано одиниця вимірювання «к-т» в кількості 8,4., (в дефектному акті 12,6 м2) що не відповідає технічному завданню до Тендерної документації;
- в imd-форматі враховано роботу Демонтаж ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500кг на 0,5 зупинок зі швидкістю руху кабіни 0,5 м/с, висота шахти 15,06 м, в будівлях що експлуатується, з перекритою шахтою враховано за нормою: М3-563-1 Демонтаж ліфта пасажирського загального призначення зі швидкістю руху кабіни 0,5 м/с на 6 зупинок вантажопідйомністю 500 кг, висота шахти 22,5 м та норму, отже прийнята норма суперечить технічному завданню, так як не включає відповідно зміну кількості зупинок та кількості метрів висоти шахти;
- в imd-форматі враховано роботу на монтаж ліфта пасажирського вантажопідйомністю 630 кг на 4 зупинок зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с при висоті шахти 15,06 м, в будівлях що експлуатуються, з перекритою шахтою враховано за нормою: М3-560-2 Монтаж ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 м отже прийнята норма суперечить технічному завданню, так як не включає відповідно зміну кількості зупинок та кількості метрів висоти шахти;
- в imd-форматі в роботі «Звуження прорізів вогнестійким ГКЛ конструкціями на металевому каркасі (товщиною конструкції 160 мм) враховано одиниця вимірювання метр в кубі, а сканованому вигляді кошторисної документації метр в квадраті.
Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав передбачених абзацом 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону безпідставними виходячи з наступного:
По-перше, кошторисний розрахунок не відноситься до технічної специфікації у розумінні Закону, отже деякі невідповідності в кошторисному розрахунку не можуть слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 33 статті 1 Закону, технічна специфікація до предмета закупівлі, це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності визначені статтею 23 Закону, отже, кошторисний розрахунок не відноситься до технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у розумінні Закону.
Слід зазначити, що розрахункова кошторисна вартість – це прогнозована сума грошових коштів, необхідна для виконання робіт, яка, відповідно до п. 4 ст. 41 Закону, підлягає перерахунку.
За результатами аукціону кошторисна вартість підлягає коригуванню та погодженню з Замовником у вигляді договірної ціни з локальними кошторисними розрахунками до неї (Додаток №2), яка є невід’ємною частиною договору, проект якого був погоджений Скаржником у наданий тендерній пропозиції.
Також звертаємо увагу, що за умовами тендерної документації Замовника та проекту договору підряду договірна ціна є твердою. Пунктом 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що тверда договірна ціна встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну.
На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристиками предмета закупівлі (технічній специфікації), відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації, Скаржником, в складі пропозиції, надано лист № 77 від 20.04.2021р. з додатками на 13 аркушах (додається).
Окрім того, згідно умов тендерної документації, Скаржником був здійснений огляд об’єкта перед подачею пропозиції із складанням акту обстеження (додається), що дозволяє визначитись з порядком застосування наявної у Скаржника матеріально-технічної бази, техніки технологій та персоналу, та скласти свою цінову пропозицію, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
По-друге, в п.1 таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації (витяг таблиці 2 додається), Замовник зробив описку зазначивши найменування робіт: Демонтаж ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500кг на 0,5 зупинок зі швидкістю руху кабіни 0,5 м/с, висота шахти 15,06 м, в будівлях що експлуатується, з перекритою шахтою, що не відповідає Технічним, якісним та кількісним вимогам, зазначеним в таблиці 1, а саме: кількість зупинок 4 (витяг таблиці 1 додається).
Отже, описки Замовника та Скаржника не вплинули на визначення вартості робіт, Скаржник в складі пропозиції підтвердив можливість виконання робіт в повному обсязі та в строк визначений Замовником.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, чим були порушені майнові права Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник вважає що незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення його пропозиції, претендує і має усі законні підстави для визнання його переможцем та, відповідно, на укладення у майбутньому договору з Замовником.
Зважаючи на вищезазначене вважаємо за необхідне просити у Органу оскарження зобов’язати Замовника відмінити його дискримінаційне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, тим самим відновити порушені права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 5, 7, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженою особою М.А. Осіпова про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» зазначене у Протоколі № 53 від 29.04.2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою та всі наступні ухвали Замовника, включаючи рішення уповноваженою особою про визначення переможцем відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» та про намір укладення з останнім договору, що зазначені у протоколі № 55 від 29.04.2021.
4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Додатки:
1. Протокол №53 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.04.2021 року на 2 арк.
2. Лист № 77 від 20.04.2021р. з додатками на 14 арк.;
3. Акт обстеження на 1 арк.
4. Витяг з таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації на 1 арк.
5. Витяг з таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації на 1 арк.
З повагою,
директор ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» Івашков М.Ю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 травня 2021 17:26
Рішення від 12.05.2021 № 10358 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 17:26
інформація про перенесення розгляду скарги від 20.05.2021 № 8932.pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 15:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 № 12597.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 16:17
Рішення від 04.06.2021 № 12597.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 20:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
1 464 215,20
UAH з ПДВ
|
1 269 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Донбасстройінжиніринг |
1 515 819,78
UAH з ПДВ
|
1 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 432 732,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40240550 |
Відхилено |
1 269 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 15:57
|
ТОВ Донбасстройінжиніринг #38531207 |
Відхилено |
1 270 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 16:03
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Переможець |
1 432 732,14
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:45
|
дод.угода на зменьшення.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:32
|
дод.угода на зменьшення.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 12:53
|
Додаток №2 договірна локальні.PDF | укладений |
16 червня 2021 12:53
|
договір ліфт.PDF | укладений |
16 червня 2021 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з завершення виконання роьіт та враховуючи економію витрат |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'зку з економією витрат та завершенням виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт і реставрація (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЛІКАРНЯНОГО ЛІФТА (ЗАМІНА) В КНП "КОНСУЛЬТАТИВНО -ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧИЙ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" ЗА АДРЕСОЮ: ПРОСПЕКТ П. ТИЧИНИ, 12). | 1 | роботи |
1 377 848,08
UAH з ПДВ
|