Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуга з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
8 901,00 UAH
UA-2021-04-08-002009-b d160d4151afd46b78cbd297bfcb4e093
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Сирота

+380675512621 stomat1.econom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985216
Вебсайт: http://stomatpoliklinika1.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 12А
Контактна особа: Надія Сирота
+380675512621
stomat1.econom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутністю при цому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 12:38
Оскарження наміру укласти договір: 19 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 гігакалорія
Послуга з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Гоголя,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 травня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

08 квітня 2021 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 10:15
Протокол переговорів з КП Теплоенерго.pdf
08 квітня 2021 10:15
КП Теплоенерго ківаліфікаційні критерії.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 8 901,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 12:38

Документи

08 квітня 2021 12:38
Електронний підпис
08 квітня 2021 12:38
Протокол №21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2021 12:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
8 901,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2021 12:38
Електронний підпис
08 квітня 2021 12:38
Протокол №21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:04
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 14:10
Дод.угода №2 до дог. 091540 від 19.04.21.pdf зміни до договору
22 червня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 12:48
Дод.угода №1 до дог. 091540 від 19.04.21.pdf зміни до договору
27 травня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 09:14
Договір 091540 від 19.04.21 КП Теплоенерго.pdf укладений
19 квітня 2021 09:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 квітня 2021 09:49
8 126,59 UAH UA128201720344370002000030729
КНП "СП №1" ДМР
UA193054820000026030301770685
КП"ТЕПЛОЕНЕРГО"ДМР
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): діє до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 091540
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівл з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 091540
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 8 126,59
UAH (в тому числі ПДВ 1 354,43 UAH)