Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФЕДОРІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
Код ЄДРПОУ: | 02543822 |
Місцезнаходження: | 70627, Україна , Запорізька обл., Пологівський район село Федорівка, вул. Миколи Корфа, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тимощук Ольга Олександрівна +380892500092 dnz@licey58.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 08:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 307 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 535,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 08:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 08:37 |
Додаток 4 замінений.docx | |
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 6 проект Договору.docx | |
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 5 .doc | |
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 3 .doc | |
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 2 оновлений.docx | |
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 1 .doc | |
08 квітня 2021 08:30 |
Довідка-розрахунок.docx | |
08 квітня 2021 08:30 |
02. Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД-1.docx | |
08 квітня 2021 08:30 |
Тендерна документація ПАЛЬНЕ .docx |
14 квітня 2021 08:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2021 08:37 |
Додаток 4 замінений.docx
|
|||
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 6 проект Договору.docx
|
|||
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 5 .doc
|
|||
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 3 .doc
|
|||
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 2 оновлений.docx
|
|||
08 квітня 2021 08:30 |
Додаток 1 .doc
|
|||
08 квітня 2021 08:30 |
Довідка-розрахунок.docx
|
|||
08 квітня 2021 08:30 |
02. Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД-1.docx
|
|||
08 квітня 2021 08:30 |
Тендерна документація ПАЛЬНЕ .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- надання чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на право оптової торгівлі пальним та на право зберігання пального, виданої(их) на ім’я Учасника;
- надання надати оригіналу/копії чинного договору з лабораторією на проведення випробувань нафтопродуктів, протокол(и) випробувань на дизельне паливо та оригінал/копію актів виконаних послуг, наданих в рамках цього договору в поточному році.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до АМКУ, правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем
На засіданні тендерного комітету було прийнято рішення про віднесення допущеної учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» неточності щодо дотримання умов оформлення копій документів, а саме проставляння дати завірення копій, до формальної (несуттєвої) помилки. Оскільки за усіма іншими поданими документами можна прослідкувати дату подання документів і відсутність дати на копіях не змінює їх фактичного завірення учасником за усіма іншими вимогами (фраза «Згідно з оригіналом», власноручний підпис, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника).
До того ж, Федорівський центр професійної освіти має дуже нагальну потребу в паливі - центр здійснює безоплатний підвіз здобувачів освіти з дому до навчального закладу та назад до дому два рази на місяць, в тому числі і в Донецьку область, а так як Запорізька область вийшла з червоної карантинної зони, то існує нагальна необхідність завезти учнів на навчання, в той час як паливо для цього відсутнє. Також Центр ПО має в розпорядженні землі, які треба обробляти та знову ж для цього необхідне паливо.
Тендерна документація ТОВ «ТД МТК» мала значну кількість помилок та невідповідностей вимогам тендерної документації замовника через що, Замовник вимушений був відхилити пропозицію ТОВ «ТД МТК». Відсутність взагалі будь-якого завіряння значної частини копій документів, відсутність вихідного датування всіх наданих довідок та документів не дали змоги Замовнику віднести вказані помилки до формальних.
У будь-якому разі, при оголошенні наступної публічної закупівлі, при умові недопущення таких помилок, як при складанні відхиленої тендерної документації, Федорівський центр професійної освіти буде радий співпрацювати з Вашим підприємством.
Маємо надію на розуміння з Вашої сторони.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 травня 2021 15:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-30-000014 ● bd93317bc1544ab1a39f33902f122624
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 13:39 |
НАКАЗ
30.04.2021 № 231
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, ID: UA-2021-04-08-000049-c, яка проводиться Федорівський центр професійної освіти.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-07 13:35:41
Роз'яснення щодо висновку
Шановний в.о.начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області,Віктор Бородін! Федорівський центр професійної освіти в особі уповноваженої особи розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушень щодо закупівлі UA-2021-04-08-000049-с Дизельне пальне наливом та Автомобільний бензин талонами,повідомляємо про вжиття заходів. Учасника ТОВ ТД МТК відхилено за невідповідність тендерній документації протоколом № 23. Щодо вжиття заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону,Федорівський центр професійної освіти просить Вас надати можливість не відміняти тендер,так як у нас дуже нагальна потреба в паливі (центр здійснює безоплатний підвіз здобувачів освіти з дому до навчального закладу та назад додому два рази на місяць,в тому числі і в Донецьку область.а так як Запорізька область вийшла їз червоної зони,то нам треба звезти учнів на навчання,а палива немає,також Центр ПО має в розпорядженні землі,які треба обробляти та потрібно паливо) ,тому ми не можемо відмінити тендер та обіцяємо Вам виправити тендерну документацію і надалі працювати без порушень Закону.Дякуємо за розуміння!
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД МТК" |
282 000,00
UAH з ПДВ
|
276 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
289 740,00
UAH з ПДВ
|
277 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД МТК" #43621716 |
Рішення скасоване |
276 420,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 12:26
|
ТОВ "ТД МТК" #43621716 |
Рішення скасоване |
276 420,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 08:06
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Рішення скасоване |
277 740,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 08:06
|
ТОВ "ТД МТК" #43621716 |
Переможець |
276 420,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 08:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 12:48
|
додаткова _3.PDF | зміни до договору |
28 липня 2021 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 12:46
|
додаткова _2.PDF | зміни до договору |
28 липня 2021 12:44
|
додаткова _1.PDF | зміни до договору |
28 липня 2021 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 15:46
|
договор № 61 | укладений |
16 червня 2021 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |