Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
3 257 520,00 UAH
UA-2021-04-07-011765-a 8041b859b4844b8cbafc8e73fead4ae9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Альбіна Петрівна

380970953735 ddaeu_pfv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 00493675
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Сергія Єфремова, 25
Контактна особа: Лисенко Альбіна Петрівна
380970953735
ddaeu_pfv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, а саме, у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин згідно абз.3 п.2 ч. 2 ст. 40 Закону.
Відповідно до підпункту 2.1 «Порядку застосування тарифів на електроенергію» затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики від 23.04.2012 № 498: «До категорії населення належать фізичні особи (громадяни), які споживають електричну енергію для власних побутових потреб у житлових будинках, квартирах (у тому числі квартирах, які розташовані на цокольних поверхах багатоквартирних житлових будинків), гуртожитках; для потреб особистого селянського господарства, присадибних і садових ділянок, дач; для освітлення особистих гаражів та боксів». Відповідно до пункту 62 частини першої статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 року №2019-VIII (далі – Закон №2019-VIII): «побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність)». Відповідно до пункту 93 частини першої статті 1 Закону №2019-VIII: «універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України». Відповідно до частини другої статті 58 Закону №2019-VIII: «побутові споживачі та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг відповідно до цього Закону». Відповідно до частини першої статті 63 Закону №2019-VIII: «Універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам».
Порядок формування цін на універсальні послуги, затверджений Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку формування цін на універсальні послуги» від 05.10.2018 року №1177 (зі змінами). У пунктах 2.2 та 2.3 цього Порядку приведена формула розрахунку ціни на універсальні послуги для побутових споживачів, яка передбачає суму компенсації, що надається постачальнику універсальних послуг за виконання спеціальних обов’язків із забезпечення доступності електричної енергії для побутових споживачів. Згідно діючого законодавства дана компенсація надається виключно постачальникам універсальних послуг.
Згідно Постанови НКРЕКП «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території» від 26.10.2018 № 1268 на території Дніпропетровської області функції постачальника універсальних послуг виконує ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (код ЄДРПОУ 42082379). Постановою НКРЕКП від 14.06.2018 №429 ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» видана ліцензія на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу. Мешканці гуртожитків, які знаходяться на балансі Дніпровського державного аграрно-економічного університету, відносяться до категорії «побутові споживачі» та мають право отримувати електричну енергію за фіксованим тарифом у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №238 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 483».
Враховуючи вищевикладене, постачати електричну енергію для потреб мешканців гуртожитку може виключно постачальник універсальних послуг, який здійснює свою діяльність на території Дніпропетровської області, а саме ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ».
На підставі вищезазначеного, запропоновано провести переговори стосовно закупівлі згідно предмету «Електрична енергія» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 «Електрична енергія» з ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 14 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1939000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, За адресами замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

07 квітня 2021 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-01-000029 ● e4773aea0b5a48f99018092500dc6293
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2021 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2021 Одеса № 348

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.06.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.07.2021 № 348

Витяг з Переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
5 UA-2021-04-07-011765-a 07.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-08 09:35:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-13 16:16:02

Про надання пояснень

Дніпровський державний аграрно-економічний університет (далі - Університет) на запит Південного офісу Держаудитслужби, розміщений в електронній системі prozorro, щодо закупівлі електричної енергії по коду ДК 021:2015:09310000-5 «Електрична енергія» з системним номером UA-2021-04-07-011765-a повідомляємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилося відповідно до прогнозованих обсягів очікуваного споживання електричної енергії, з урахуванням потужностей гуртожитків, фіксованої ціни на електричну енергію для побутових споживачів, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 №483 «Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії» на рівні 1,68 грн за 1 кВт. год та враховуючи затверджені кошторисні видатки на 2021 рік за КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії».
На офіційному веб-сайті Дніпровського державного аграрно-економічного університету в підрозділі «Фінансово-економічна діяльність» розділу «Діяльність», розташований активний елемент з логотипом Prozorro «Проведення тендерних процедур», який містить посилання на закупівлі Університету, де можна знайти обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-14 11:50:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Дніпровським державним аграрно-економічним університетом (далі – Замовник) укладено договір про постачання (закупівлю) електричної енергії від 28.04.2021 № 34163/2021 (далі – Договір) з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» (опублікований в електронній системі закупівель 28.04.2021).
У пункті 2.2 Договору зазначено, що місце поставки (передачі товару) згідно переліку об’єктів та точок комерційного обліку споживача. До Договору зазначений перелік не додається.
Також в повідомленні про намір укласти договір (опубліковане в електронній системі закупівель 08.04.2021) в графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено: «49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, за адресами замовника».
Крім того, в повідомленні про намір укласти договір в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Замовником зазначено, що постачати електричну енергію для потреб мешканців гуртожитку може виключно постачальник універсальних послуг, який здійснює свою діяльність на території Дніпропетровської області, а саме ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги».
Враховуючи, що Замовником не надано обґрунтовану відповідь на попередній запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.07.2021 щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення необхідно надати перелік об’єктів (гуртожитки), яким надається універсальна послуга (постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-19 12:22:47

Про надання пояснень

Дніпровський державний аграрно-економічний університет (далі - Університет) на запит Південного офісу Держаудитслужби, розміщений в електронній системі prozorro, щодо закупівлі електричної енергії по коду ДК 021:2015:09310000-5 «Електрична енергія» з системним номером UA-2021-04-07-011765-a надає перелік об’єктів та точок комерційного обліку, за якими здійснюється постачання електричної енергії гуртожиткам, в ньому містяться адреси об’єктів споживача та ЕІС код точки комерційного обліку – (додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровські енергетичні послуги»
#42082379
Переможець 3 257 520,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 15:56

Документи

08 квітня 2021 15:55
Електронний підпис
08 квітня 2021 15:46
протокол 68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2021 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровські енергетичні послуги»
#42082379
3 257 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2021 15:55
Електронний підпис
08 квітня 2021 15:46
протокол 68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 13:24
Додаткова угода 4 .pdf зміни до договору
10 лютого 2022 13:22
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 10:35
Додаткову угода №3 від 17.01.2022.pdf зміни до договору
17 січня 2022 10:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:52
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:08
Гуртожитки №1 ду.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 12:27
34163,2021.pdf укладений
28 квітня 2021 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони погодилися зменшити обсяги закупівлі на 777 356 кВт*год з урахуванням фактичного обсягу видатків, та зменшити суму договору на 1305958,08 та викласти п 1.3 , 4.3 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №34163/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.6 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони погодили продовжити дію договору на строк, до 28.02.2022 року , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми договору , а в порядку розрахунку - до 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: №34163/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни у Додаткову угоду №2 до Договору №34163/2021 від 28.04.2021р. та викласти пункт 1 та 4 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №34163/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони погодили продовжити дію договору в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме на суму 390 312,38 з урахуванням ПДВ., а в порядку розрахунку - до 31.03.2022р.
Номер договору про закупівлю: №34163/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML