Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із встановлення та монтажу вентиляційної системи у Львівській обласній дитячій клінічній лікарні "ОХМАТДИТ" на вул. Лисенка 31 у м. Львові у рамках проекту PLBU 03.01.00-14-0376/17-00, PLBU 03.01.00-14-0376/17-03 «Спільна ініціатива Мазовецької Спеціалізованої Лікарні в Остроленці та Львівської обласної дитячої клінічної лікарні «ОХМАТДИТ» для підвищення доступності медичних послуг в області сучасної хірургії
Очікувана вартість
443 362,66 UAH
UA-2021-04-07-011533-a ● 905de6c087e64775881e7ddb4b89652a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996728 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Лисенка, 31 |
Контактна особа: |
Лащів Володимир Іванович 380322368161 ekonomist.oh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2021 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 443 362,66 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 216,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Проект фінансується з Європейського Союзу через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU 03.01.00-14-0376/17-00, PLBU 03.01.00-14-0376/17-03 згідно програми (проекту) «Спільна ініціатива Мазовецької Спеціалізованої Лікарні в Остроленці та Львівської обласної дитячої клінічної лікарні «ОХМАТДИТ» для підвищення доступності медичних послуг в області сучасної хірургії»
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг визначений у Технічній специфікації.
У звязку з тим, що поле електронного майданчика не дозволяє вмістити ввесь текст вимог щодо нецінових критерії, Замовник додатково вказує їх у примітках:
Найкращий досвід роботи з замовниками - 30 балів (визначається відповідно до поданої інформації учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційного критерію) «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Підтверджується документально в порядку, визначеному для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді сканованої з оригіналу копії договорів за аналогічним предметом цієї за закупівлі або за ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, в кількості не менше 7 штук - буде присуджено 30 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді сканованої з оригіналу копії договорів за аналогічним предметом цієї за закупівлі або за ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, в кількості не менше 5 штук - буде присуджено 20 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді сканованої з оригіналу копії договорів за аналогічним предметом цієї за закупівлі або за ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, в кількості не менше 3 штук - буде присуджено 10 балів.
Учасникам, які не нададуть документального підтвердження виконання аналогічних договорів у повному обсязі буде присуджено 0 балів.
Розгорнути
Згорнути
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг визначений у Технічній специфікації.
У звязку з тим, що поле електронного майданчика не дозволяє вмістити ввесь текст вимог щодо нецінових критерії, Замовник додатково вказує їх у примітках:
Найкращий досвід роботи з замовниками - 30 балів (визначається відповідно до поданої інформації учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційного критерію) «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Підтверджується документально в порядку, визначеному для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді сканованої з оригіналу копії договорів за аналогічним предметом цієї за закупівлі або за ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, в кількості не менше 7 штук - буде присуджено 30 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді сканованої з оригіналу копії договорів за аналогічним предметом цієї за закупівлі або за ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, в кількості не менше 5 штук - буде присуджено 20 балів.
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді сканованої з оригіналу копії договорів за аналогічним предметом цієї за закупівлі або за ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, в кількості не менше 3 штук - буде присуджено 10 балів.
Учасникам, які не нададуть документального підтвердження виконання аналогічних договорів у повному обсязі буде присуджено 0 балів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із встановлення та монтажу вентиляційної системи у Львівській обласній дитячій клінічній лікарні "ОХМАТДИТ" на вул. Лисенка 31 у м. Львові у рамках проекту PLBU 03.01.00-14-0376/17-00, PLBU 03.01.00-14-0376/17-03 «Спільна ініціатива Мазовецької Спеціалізованої Лікарні в Остроленці та Львівської обласної дитячої клінічної лікарні «ОХМАТДИТ» для підвищення доступності медичних послуг в області сучасної хірургії
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, Лисенка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Найкращий досвід роботи з замовниками: | 30% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді сканованої з оригіналу копії договорів не менше 7 штук.: | 30% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді сканованої з оригіналу копії договорів не менше 5 штук.: | 20% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у вигляді сканованої з оригіналу копії договорів не менше 3 штук.: | 10% |
Учасникам, які не нададуть документального підтвердження виконання аналогічних договорів у повному обсязі буде присуджено 0 балів.: | 0% |
07 квітня 2021 19:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2021 17:22 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx | |
07 квітня 2021 17:22 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
07 квітня 2021 17:22 |
Додаток № 5 Проект договору.doc | |
07 квітня 2021 17:22 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx | |
07 квітня 2021 17:22 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
07 квітня 2021 17:22 |
Додаток№ 6 Лист про добросовісність.docx | |
07 квітня 2021 17:21 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-07-011533-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НЕОСТАР ГРУП", Код ЄДРПОУ:42174506
Дата подання: 09 квітня 2021 15:00
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов Тендерної документації
Здійснивши аналіз закупівлі за ідентифікатором UA-2021-04-07-011533-aКомунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" було виявлено, що даний Замовник нехтує основними принципами проведення публічних закупівель закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недескримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовник умисно ускладнює умови тендерної документації, заради бажання бачити переможцем закупівлі конкретного виконавця робіт.
Зокрема, необґрунтованою та дискримінаційною є умова «наявність в Учасника, на умовах трудового договору, монтажника систем вентиляції не менше 4 (чотирьох) осіб, електромонтажника не менше 3 (трьох) осіб». Оскільки, для виконання вказаної роботи, (наголошую РОБОТИ, а не послуги) не потрібно такої кількості вузькоспеціалізованих працівників. Крім цього, завуальованою є вимога надання копій трудових книжок працівників, що обмежує коло учасників, які залучають працівників на короткотривалий термін для виконання конкретної роботи, що не суперечить трудовому законодавству України.
Також, необґрунтованою та такою, що не може бути підтвердженням наявності працівників є вимога «2. Наявність робітників та ІТР підтверджується:
- копією Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності. В разі прийняття працівників після останнього звітного періоду, подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу.
- копією звіту ЄСВ з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (наприклад: копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) (за останній звітній період))».
Також, вважаємо дискримінаційною вимогу, що «Аналогічним договором є договір що повністю виконаний (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару (надання послуг), що є аналогічним за предметом закупівлі з поточного ремонту або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою». Оскільки, технічним завданням передбачено встановлення та монтаж системи вентиляції, що за своєю правовою природою є роботами. Досить часто, вказані роботи виконуються в комплексі з іншими роботами (є частиною проекту на реконструкцію, капремонт, чи нове будівництво), у зв’язку з чим, предмет наданого як аналогічний договір, не буде відповідати коду 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» ДК 021:2015.
Крім цього, ознайомившись з технічною специфікацією на закупівлю «Послуги із встановлення та монтажу вентиляційної системи у Львівській обласній дитячій клінічній лікарні «ОХМАТДИТ» на вул. Лисенка 31 у м. Львові у рамках проекту PLBU 03.01.00-14-0376/17-00, PLBU 03.01.00-14-0376/17-03 «Спільна ініціатива Мазовецької Спеціалізованої Лікарні в Остроленці та Львівської обласної дитячої клінічної лікарні «ОХМАТДИТ» для підвищення доступності медичних послуг в області сучасної хірургії»встановлено, що запроектована «Вентиляційна установка ( L= 1900/1900 м3/год, ∆P= 1200/400 Па) BS-1-(50)-P VBW» в технічних характеристиках заводу виробника комплектується рекуператором, в якому відбувається перетин повітряних потоків (витяжних та припливних).
Вказане підтверджується тим, що запроектований зовнішній інверторний блок потужністю Qc=10 кВт GCV-V/ZR1 VBW може нагріти 1900 м.куб. повітря тільки використовуючи рекуператорний теплообмінник. Для обігріву необхідного об’єму повітря при роздільних припливі та витяжці потужність зовнішнього блоку повинна складати 20 кВт.
Водночас, п. 7.58 ДБН В.2.2-10-2001 «БУДИНКИ І СПОРУДИ. ЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я» в закладах охорони здоров’я заборонено рециркуляцію повітря та встановлено вимогу утилізації теплоти витяжних установок.
З огляду на вищевказане, з метою дотримання державних будівельних та санітарних норм, рекомендуємо внести зміни до проектно-кошторисної документації та технічної специфікації на торги.
Також, є недостатньо інформативним технічне завдання, яке містить лише перелік обладнання та матеріалів. При цьому, відсутня відомість обсягів робіт, креслення/схеми прокладання повітропроводів, кабелів живлення та ін.
Зважаючи на все вищевикладене, та розуміючи бажання Європейського Співтовариства підвищити якість та доступність медичних послуг в Україні, яке досить часто нівелюється корупційною складовою, вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою підготовки та участі у торгах більшої кількості учасників.
Розгорнути
Згорнути
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недескримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовник умисно ускладнює умови тендерної документації, заради бажання бачити переможцем закупівлі конкретного виконавця робіт.
Зокрема, необґрунтованою та дискримінаційною є умова «наявність в Учасника, на умовах трудового договору, монтажника систем вентиляції не менше 4 (чотирьох) осіб, електромонтажника не менше 3 (трьох) осіб». Оскільки, для виконання вказаної роботи, (наголошую РОБОТИ, а не послуги) не потрібно такої кількості вузькоспеціалізованих працівників. Крім цього, завуальованою є вимога надання копій трудових книжок працівників, що обмежує коло учасників, які залучають працівників на короткотривалий термін для виконання конкретної роботи, що не суперечить трудовому законодавству України.
Також, необґрунтованою та такою, що не може бути підтвердженням наявності працівників є вимога «2. Наявність робітників та ІТР підтверджується:
- копією Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності. В разі прийняття працівників після останнього звітного періоду, подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу.
- копією звіту ЄСВ з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (наприклад: копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) (за останній звітній період))».
Також, вважаємо дискримінаційною вимогу, що «Аналогічним договором є договір що повністю виконаний (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару (надання послуг), що є аналогічним за предметом закупівлі з поточного ремонту або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою». Оскільки, технічним завданням передбачено встановлення та монтаж системи вентиляції, що за своєю правовою природою є роботами. Досить часто, вказані роботи виконуються в комплексі з іншими роботами (є частиною проекту на реконструкцію, капремонт, чи нове будівництво), у зв’язку з чим, предмет наданого як аналогічний договір, не буде відповідати коду 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» ДК 021:2015.
Крім цього, ознайомившись з технічною специфікацією на закупівлю «Послуги із встановлення та монтажу вентиляційної системи у Львівській обласній дитячій клінічній лікарні «ОХМАТДИТ» на вул. Лисенка 31 у м. Львові у рамках проекту PLBU 03.01.00-14-0376/17-00, PLBU 03.01.00-14-0376/17-03 «Спільна ініціатива Мазовецької Спеціалізованої Лікарні в Остроленці та Львівської обласної дитячої клінічної лікарні «ОХМАТДИТ» для підвищення доступності медичних послуг в області сучасної хірургії»встановлено, що запроектована «Вентиляційна установка ( L= 1900/1900 м3/год, ∆P= 1200/400 Па) BS-1-(50)-P VBW» в технічних характеристиках заводу виробника комплектується рекуператором, в якому відбувається перетин повітряних потоків (витяжних та припливних).
Вказане підтверджується тим, що запроектований зовнішній інверторний блок потужністю Qc=10 кВт GCV-V/ZR1 VBW може нагріти 1900 м.куб. повітря тільки використовуючи рекуператорний теплообмінник. Для обігріву необхідного об’єму повітря при роздільних припливі та витяжці потужність зовнішнього блоку повинна складати 20 кВт.
Водночас, п. 7.58 ДБН В.2.2-10-2001 «БУДИНКИ І СПОРУДИ. ЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я» в закладах охорони здоров’я заборонено рециркуляцію повітря та встановлено вимогу утилізації теплоти витяжних установок.
З огляду на вищевказане, з метою дотримання державних будівельних та санітарних норм, рекомендуємо внести зміни до проектно-кошторисної документації та технічної специфікації на торги.
Також, є недостатньо інформативним технічне завдання, яке містить лише перелік обладнання та матеріалів. При цьому, відсутня відомість обсягів робіт, креслення/схеми прокладання повітропроводів, кабелів живлення та ін.
Зважаючи на все вищевикладене, та розуміючи бажання Європейського Співтовариства підвищити якість та доступність медичних послуг в Україні, яке досить часто нівелюється корупційною складовою, вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою підготовки та участі у торгах більшої кількості учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2021 15:01
У відповідь на вказану вимогу, Замовник повідомляє, що нами не встановлено жодних дискримінаційних вимог до Учасників у тендерній документації. Зокрема,
- Щодо кількості працівників. Вимога є обґрунтованою з огляду на Технічну специфікацію Замовника, у тому числі цю вимогу може виконати більше ніж 2 суб’єкти господарювання, тому це не може вважатись дискримінуючою вимогою. Зокрема, наголошуємо, що наш медичний заклад забезпечує висококваліфіковану стаціонарну і консультативно-поліклінічну медичну допомогу дитячому населенню області, є центром організаційно-медичного керівництва дитячими закладами охорони здоров’я (відділеннями), розташованими на території області, базою спеціалізації і підвищення кваліфікації лікарів і середнього медичного персоналу. У тому числі станом на сьогодні є опорним закладом, який спрямований на боротьбу з короновірусною хворобою. Відтак, Замовнику важливо виконати зазначені послуги якнайшвидше.
- Вимога щодо надання копії звіту 1-ДФ. Така звітність передбачена законодавством, та є цілком логічною, адже це один з документів, відповідно до якого Замовник може перевірити достовірність наданої інформації щодо кількості найманих та залучених працівників до надання послуг. Зазначена вимога, жодним чином не обмежує конкуренцію, будь-якого із суб’єктів господарювання;
- Щодо копії звіту ЄСВ, то з ним така ж ситуація. Вимога законодавчо обґрунтована, та не обмежує конкуренцію жодного з учасників. Зазначені види звітностей здають періодично всі суб’єкти господарювання.
- Щодо аналогічного договору. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Щодо технічної частини на вентиляційну установку:
Про допустимість рециркуляції повітря зазначено у 2.15 Наказу № 236 від 04.04.2012 Мінохорониздоров’я України, зареєстрованого в Мінюсті України від 6 червня 2012р.за № 912/21224 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» й «Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів». До того ж, вимоги до систем вентиляції слід привести у відповідність до положень зазначеного Наказу.
Витяг з Наказу № 912/21224:
«12.12. Операційний блок повинен бути обладнаний вентиляційними установками з переважним притоком повітря над витяжкою. В операційній слід підтримувати позитивний тиск відносно коридорів і суміжних приміщень тиск повітря.
12.13. Загальнообмінні припливно-витяжні і місцеві витяжні установки повинні вмикатися за тридцять хвилин до початку роботи і вимикатися через тридцять хвилин після закінчення роботи.
12.14. Вентиляційна система в операційній повинна забезпечувати як мінімум двадцять повітрообмінів на годину, з яких принаймні чотири повинні містити свіже повітря.
12.15. Повітря (як рециркульоване, так і свіже) має бути очищене через відповідні бактерицидні фільтри перед потраплянням в операційну. Потік повітря повинен здійснюватися на рівні стелі, витяжка - на рівні підлоги. Усі вхідні отвори повинні розташовуватися вище від підлоги і далі від витяжних отворів усіх типів.
12.16. При ефективній роботі вентиляційної системи в хірургічному стаціонарі (відділенні), яка забезпечує допустимі санітарними вимогами норми мікробного забруднення повітря, що підтверджено результатами бактеріологічних досліджень, недоцільно використовувати УФ-випромінювання в операційній з метою запобігання передачі резистентних штамів УПМ-збудників післяопераційних інфекцій.
12.17. Адміністрація ЗОЗ не рідше одного разу на 6 місяців повинна вживати заходів щодо проведення лабораторного контролю ступеня забруднення бактерицидних фільтрів і ефективності роботи вентиляційної системи в операційних, процедурних, перев’язувальних, палатах реанімації та інтенсивної терапії у відділеннях хірургічного профілю. Заміна бактерицидних фільтрів повинна здійснюватись у міру їх забруднення.
12.18. При виконанні ортопедичних, кардіохірургічних та інших операцій, що пов’язані з трансплантацією органів, тканин, а також з імплантацією інородних тіл в операційних залах, повітря повинно мати високий ступінь очищення».
До того ж, вищезгадані норми вказані у проекті ДБН В.2.2-10:2019 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. У тому числі, Замовник зазначає, що це остаточна редакція норм будівництва, вона сформована з врахуванням міжнародних стандартів, а тому з огляду на імплементацію Українського законодавства з Європейським - Замовником прийнято рішення взяти зазначене до уваги. Зокрема надаємо витяг із проекту ДБН:
15.2.24. Рециркуляція повітря в приміщеннях закладів охорони здоров’я може застосовуватися у випадках використання в якості рециркуляційного повітря тільки витяжного повітря в межах одного приміщення або групи приміщень (функціональний блок операційної), за умов додавання зовнішнього повітря за розрахунком для забезпечення нормативних параметрів мікроклімату і чистоти повітря та очищення змішаного повітря у фільтрах високої ефективності класу Н13-Н14 згідно з ДСТУ EN 1822-1.
15.2.25. Подача рециркуляційного повітря відбувається окремо або разом із зовнішнім повітрям з проходженням тих же ступенів фільтрації, що і зовнішнє повітря.
15.2.26. Рециркуляція повітря не застосовується в приміщенях, де можлива наявність у витяжному повітрі шкідливих та токсичних речовин.
Відтак, Замовник вказує, що вимоги тендерної документації та Технічної специфікації не обмежують конкуренцію учасників та сформовані із врахуванням чинного законодавства.
- Щодо кількості працівників. Вимога є обґрунтованою з огляду на Технічну специфікацію Замовника, у тому числі цю вимогу може виконати більше ніж 2 суб’єкти господарювання, тому це не може вважатись дискримінуючою вимогою. Зокрема, наголошуємо, що наш медичний заклад забезпечує висококваліфіковану стаціонарну і консультативно-поліклінічну медичну допомогу дитячому населенню області, є центром організаційно-медичного керівництва дитячими закладами охорони здоров’я (відділеннями), розташованими на території області, базою спеціалізації і підвищення кваліфікації лікарів і середнього медичного персоналу. У тому числі станом на сьогодні є опорним закладом, який спрямований на боротьбу з короновірусною хворобою. Відтак, Замовнику важливо виконати зазначені послуги якнайшвидше.
- Вимога щодо надання копії звіту 1-ДФ. Така звітність передбачена законодавством, та є цілком логічною, адже це один з документів, відповідно до якого Замовник може перевірити достовірність наданої інформації щодо кількості найманих та залучених працівників до надання послуг. Зазначена вимога, жодним чином не обмежує конкуренцію, будь-якого із суб’єктів господарювання;
- Щодо копії звіту ЄСВ, то з ним така ж ситуація. Вимога законодавчо обґрунтована, та не обмежує конкуренцію жодного з учасників. Зазначені види звітностей здають періодично всі суб’єкти господарювання.
- Щодо аналогічного договору. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Щодо технічної частини на вентиляційну установку:
Про допустимість рециркуляції повітря зазначено у 2.15 Наказу № 236 від 04.04.2012 Мінохорониздоров’я України, зареєстрованого в Мінюсті України від 6 червня 2012р.за № 912/21224 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» й «Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів». До того ж, вимоги до систем вентиляції слід привести у відповідність до положень зазначеного Наказу.
Витяг з Наказу № 912/21224:
«12.12. Операційний блок повинен бути обладнаний вентиляційними установками з переважним притоком повітря над витяжкою. В операційній слід підтримувати позитивний тиск відносно коридорів і суміжних приміщень тиск повітря.
12.13. Загальнообмінні припливно-витяжні і місцеві витяжні установки повинні вмикатися за тридцять хвилин до початку роботи і вимикатися через тридцять хвилин після закінчення роботи.
12.14. Вентиляційна система в операційній повинна забезпечувати як мінімум двадцять повітрообмінів на годину, з яких принаймні чотири повинні містити свіже повітря.
12.15. Повітря (як рециркульоване, так і свіже) має бути очищене через відповідні бактерицидні фільтри перед потраплянням в операційну. Потік повітря повинен здійснюватися на рівні стелі, витяжка - на рівні підлоги. Усі вхідні отвори повинні розташовуватися вище від підлоги і далі від витяжних отворів усіх типів.
12.16. При ефективній роботі вентиляційної системи в хірургічному стаціонарі (відділенні), яка забезпечує допустимі санітарними вимогами норми мікробного забруднення повітря, що підтверджено результатами бактеріологічних досліджень, недоцільно використовувати УФ-випромінювання в операційній з метою запобігання передачі резистентних штамів УПМ-збудників післяопераційних інфекцій.
12.17. Адміністрація ЗОЗ не рідше одного разу на 6 місяців повинна вживати заходів щодо проведення лабораторного контролю ступеня забруднення бактерицидних фільтрів і ефективності роботи вентиляційної системи в операційних, процедурних, перев’язувальних, палатах реанімації та інтенсивної терапії у відділеннях хірургічного профілю. Заміна бактерицидних фільтрів повинна здійснюватись у міру їх забруднення.
12.18. При виконанні ортопедичних, кардіохірургічних та інших операцій, що пов’язані з трансплантацією органів, тканин, а також з імплантацією інородних тіл в операційних залах, повітря повинно мати високий ступінь очищення».
До того ж, вищезгадані норми вказані у проекті ДБН В.2.2-10:2019 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. У тому числі, Замовник зазначає, що це остаточна редакція норм будівництва, вона сформована з врахуванням міжнародних стандартів, а тому з огляду на імплементацію Українського законодавства з Європейським - Замовником прийнято рішення взяти зазначене до уваги. Зокрема надаємо витяг із проекту ДБН:
15.2.24. Рециркуляція повітря в приміщеннях закладів охорони здоров’я може застосовуватися у випадках використання в якості рециркуляційного повітря тільки витяжного повітря в межах одного приміщення або групи приміщень (функціональний блок операційної), за умов додавання зовнішнього повітря за розрахунком для забезпечення нормативних параметрів мікроклімату і чистоти повітря та очищення змішаного повітря у фільтрах високої ефективності класу Н13-Н14 згідно з ДСТУ EN 1822-1.
15.2.25. Подача рециркуляційного повітря відбувається окремо або разом із зовнішнім повітрям з проходженням тих же ступенів фільтрації, що і зовнішнє повітря.
15.2.26. Рециркуляція повітря не застосовується в приміщенях, де можлива наявність у витяжному повітрі шкідливих та токсичних речовин.
Відтак, Замовник вказує, що вимоги тендерної документації та Технічної специфікації не обмежують конкуренцію учасників та сформовані із врахуванням чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛИК ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ" |
405 454,90
UAH
|
380 050,00
UAH
|
1 | 380 050 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" |
443 362,66
UAH
|
443 362,66
UAH
|
1 | 443 362.66 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛИК ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ" #2936609416 |
Відхилено |
380 050,00
UAH
|
28 квітня 2021 15:16
|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" #36767497 |
Переможець |
443 362,66
UAH
|
28 квітня 2021 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:42
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:34
|
Додаткова угода №3 (1).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:03
|
Додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 14:25
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 16:36
|
Дефектний Акт 1 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:27
|
Дефектний Акт 2 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:27
|
Зведений кошторисний розрахунок 2 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:26
|
Зведений кошторисний розрахунок 1 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:26
|
Договірна ціна 2 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:26
|
Договірна ціна 1 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:26
|
Договір 11-05-2240 6 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:25
|
Договір 11-05-2240 7 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:25
|
Договір 11-05-2240 5 ст (1).jpg | укладений |
19 травня 2021 16:23
|
Договір 11-05-2240 3 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:22
|
Договір 11-05-2240 2 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:22
|
Договір 11-05-2240 1 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:22
|
Договір 11-05-2240 4 ст.jpg | укладений |
19 травня 2021 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 13.2 Даний Договір вступає в силу з моменту його підписання Сторонами і діє до 02.03.2022 року але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами узятих по ньому зобов’язань. 2. Всі інші умови Договору № 11/05-2240 від 17.05.2021 залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода №1 від 31.12.2021 , вступає в дію з моменту підписання, є невід'ємною частиною Договору № 11/05-2240 від 17.05.2021 складена у 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. |
Номер договору про закупівлю: | 11/05-2240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | “13.2 Даний Договір вступає в силу з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих по ньому зобов'язань.” |
Номер договору про закупівлю: | 11/05-2240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | “6.1. Ціна договору становить 443 362,66 грн. (Чотириста сорок три тисячі триста шістдесят дві грн., 66 коп) без ПДВ. (в т.ч. 231 901,46 грн. без ПДВ (Двісті тридцять одна тисяча дев ятсот одна грн. 46 коп) - кошти Європейського Союзу, 211 461,20 грн. без ПДВ (Двісті одинадцять тисяч чотириста шістдесят одна грн. 20 коп.) - бюджетні кошти). Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету та інших джерел згідно з бюджетними призначеннями |
Номер договору про закупівлю: | 11/05-2240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під покращенням якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, слід розуміти те, що Сторони домовились викласти абзац 1 п. 6.1 розділу 6 Договору у новій редакції: “6.1. Ціна договору становить 443 362,66 грн. (Чотириста сорок три тисячі триста шістдесят дві грн., 66 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 73 893,78 грн. Фінансування здійснюється: 231 901,46 грн. (Двісті тридцять одна тисяча дев'ятсот одна грн. 46 коп) в т.ч. ПДВ 20% - 38 650,25 - кошти Європейського Союзу; 211 461,20 грн. (Двісті одинадцять тисяч чотириста шістдесят одна грн. 20 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 35 243,53 - кошти обласного бюджету. При виникненні бюджетних зобов’язань оплата за виконані роботи проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.” |
Номер договору про закупівлю: | 11/05-2240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |