Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з забезпечення доставки Абонентам судових повісток в електронному вигляді
Очікувана вартість
279 000,00 UAH
UA-2021-04-07-010236-a a4ad2440687d4063bd8a4f7af804cb3b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Горностай

+380442340500 voitenko@ko.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
Код ЄДРПОУ: 26268119
Вебсайт: http://ko.court.gov.ua/tu10/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Жилянська, 58 б
Контактна особа: Ольга Горностай
+380442340500
voitenko@ko.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Наказом Державної судової адміністрації України від 20.09.2013 № 119 «Про реалізацію проекту щодо надсилання судами SMS-повідомлень учасникам судового процесу (кримінального провадження)» у місцевих та апеляційних загальних судах, з 01 жовтня 2013 року запроваджено проект щодо надсилання судами учасникам судового процесу (кримінального провадження) текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень в місцевих та апеляційних загальних судах відповідно до Порядку надсилання учасникам судового процесу (кримінального провадження) текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 01.06.2013 № 73 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог Розділу 2 Порядку, формування тексту судової повістки, облік та її відправка у вигляді SMS-повідомлення здійснюється в автоматизованій системі документообігу суду. Судова повістка додається до електронної обліково-статистичної картки справи як документ по справі, після чого автоматично доставляється у вигляді SMS-повідомлень на номер мобільного телефону Учасника. Результат доставки SMS-повідомлення на номер мобільного телефону Учасника (дата та час доставки або причина недоставки) автоматично розміщується у відповідному електронному реєстрі автоматизованої системи документообігу.
Надсилання учасникам судового процесу повісток у вигляді «SMS-повідомлень в комп’ютерній програмі «Д-3» (далі – КП «Д-3») розроблено відповідно до статті 135 «Порядок здійснення виклику в кримінальному провадженні» Кримінального процесуального кодексу України та статті 128 «Судові повістки» Цивільного процесуального кодексу України.
Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (далі – ДП «ІСС»), як розробник та адміністратор Автоматизованої системи документообігу суду (далі – АСДС) володіє унікальною методологією та інструментами організації робочого процесу надсилання SMS-повідомлень засобами автоматизованої системи документообігу суду. Враховуючи той факт, що ДП «ІСС» належать усі види прав, передбачені ст.ст. 418, 420, 421, 424, 426 Цивільного кодексу України, зокрема виключне право дозволяти використання вищевказаного об'єкта права інтелектуальної власності у місцевих загальних судах Київської області.
Відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі», обрання процедури закупівлі послуг із забезпечення доставки абонентам судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду в місцевих загальних судах Київської області має враховувати необхідність захисту права інтелектуальної власності.
Таким чином, зважаючи на покладення на ДП «ІСС» функцій та повноважень адміністратора АСДС, а також наявність у нього авторських майнових прав на КП «Д-3», послуги з доставки абонентам судових повісток в електронному вигляді в місцевих загальних судах Київської області можуть бути надані лише певним суб’єктом господарювання – ДП «ІСС», тобто конкуренція у цій сфері відсутня з технічних причин.
Разом з тим, для забезпечення безперебійної роботи судової системи будь-яка система електронного суду повинна тісно інтегруватися з інформаційною системою, вже існуючою у судах України. На сьогоднішній день ДП «ІСС» напрацьовано унікальний досвід щодо обробки значних масивів даних, розробки форматів та протоколів обміну даними у електронному вигляді , реалізації та впровадження центральних сервісів. Створення відповідних інтерфейсів користувача та вирішення технічних та організаційних питань у національному масштабі. Тому слід звернути увагу, що використовуючи надбаний досвід та технології, ДП «ІСС» має можливість створити таку інтеграцію, не порушуючи налагоджених виробничих процесів у судах. ДП «ІСС» має власний потужний Дата-центр, із встановленим сучасним серверним обладнанням для забезпечення всіх електронних систем та сервісів, створено систему резервного копіювання та зберігання інформації.
Вищезазначене підтверджується Висновком комплексного експертного дослідження від 22.02.2021 № 585, наданим Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності Національної академії правових наук України.
Відповідно до положень абз. 4 п. 2 частини другої ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності такого випадку, як відсутність конкуренції з технічних причин.
Керуючись вищевикладеним, оскільки через відсутність конкуренції з технічних причин закупівля послуг з доставки абонентам судових повісток в електронному вигляді в місцевих загальних судах Київської області може бути здійснена лише у одного учасника - Державного підприємства «Інформаційні судові системи», прийнято рішення застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз. 4 п. 2 частини другої ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності такого випадку, як відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021 16:22
Оскарження наміру укласти договір: 18 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72720000-3: Послуги у сфері глобальних мереж


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з забезпечення доставки Абонентам судових повісток в електронному вигляді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Державний бюджет України, КЕКВ 2240 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

07 квітня 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
#34614292
Переможець 279 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 16:22

Документи

07 квітня 2021 16:22
Електронний підпис
07 квітня 2021 16:21
намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 16:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
#34614292
279 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2021 16:22
Електронний підпис
07 квітня 2021 16:21
намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 17:01
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 13:38
договір від 22.04.2021 № 18-21.pdf укладений
23 квітня 2021 13:35

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 квітня 2021 10:21
38 804,64 UAH UA518201720343131002100018661
ТУ ДСАУ в Київській області
UA483510050000026004142329600
ДП Інформаційні судові системи
Оплачений
30 квітня 2021 10:21
26 683,44 UAH UA518201720343131002100018661
ТУ ДСАУ в Київській області
UA483510050000026004142329600
ДП Інформаційні судові системи
Оплачений
30 квітня 2021 10:21
35 456,82 UAH UA518201720343131002100018661
ТУ ДСАУ в Київській області
UA483510050000026004142329600
ДП Інформаційні судові системи
Оплачений
20 травня 2021 11:26
43 606,50 UAH UA518201720343131002100018661
ТУ ДСАУ в Київській області
UA483510050000026004142329600
ДП Інформаційні судові системи
Оплачений
24 червня 2021 11:54
32 569,74 UAH UA518201720343131002100018661
ТУ ДСАУ в Київській області
UA483510050000026004142329600
ДП Інформаційні судові системи
Оплачений
08 вересня 2021 11:24
36 641,22 UAH UA518201720343131002100018661
ТУ ДСАУ в Київській області
UA483510050000026004142329600
ДП Інформаційні судові системи
Оплачений
23 вересня 2021 11:47
30 074,94 UAH UA518201720343131002100018661
ТУ ДСАУ в Київській області
UA483510050000026004142329600
ДП Інформаційні судові системи
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 278 999,70
UAH (в тому числі ПДВ 46 499,95 UAH)