Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Очеретинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04341850 |
Місцезнаходження: | 86020, Україна , Донецька обл., смт.Очеретине, 86020, смт. Очеретине, вул.Первомайська б.12, Донецька область , Ясинуватський район |
Контактна особа: |
Бичкова Світлана Сергіївна 0669125214 ocheretinorada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2021 16:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Роботи по об'єкту: "Реконструкція системи водозабезпечення смт. Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб"(коригування)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
07 квітня 2021 16:29 |
Протокол 14.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-08-000001 ● 5338e61b615b42fba46a6fba35bda60f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 10:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
07.07.2021 № 346
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 1,2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 07.07.2021
№346
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Очеретинська селищна рада UA-2021-04-07-009655-a 07.04.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
07.07.2021 Державна аудиторська служба України прийняла рішення про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-04-07-009655-a Роботи по об’єкту: «Реконструкція системи водозабезпечення смт. Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб» (коригування). 28.07.2021 Державною аудиторською службою України було оприлюднено висновок про результати проведення моніторингу, яким виявлено наступні порушення, а саме: 1. укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; 2. інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України « Про електронні документи та електронний документообіг» та пункту 3 Порядку № 1082 Замовник не наклав електронний цифровий підпис в частині оприлюднення інформації про проведення закупівлі). Внаслідок виявлених порушень, повідомляємо наступне. Відповідно до ч.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (надалі – Закон України № 922-VIII) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно із ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України (надалі – ЦК України) зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погодженні ними, та умови, які є обов’язковими до актів цивільного законодавства. Згідно із ч. 4 ст. 41 Закон України № 922-VIII умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Як вбачається із закупівлі UA-2021-04-07-009655-a Роботи по об’єкту: «Реконструкція системи водозабезпечення смт. Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб» (коригування) Очеретинська селищна рада (ЄДРПОУ: 04341850) (надалі – Замовник) та «БМД и КО» (ЄДРПОУ: 20346597) (надалі – Переможець/Виконавець) дійшли згоди з усіх істотних умов та уклали договір № 10 від 26.04.2021 на роботи по об’єкту: «Реконструкція системи водозабезпечення смт. Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб» (коригування). Ціна договору № 10 від 26.04.2021 становить 2 856 752,51 грн., що забезпечило, внаслідок переговорної процедури та застосування ч. 4 ст. 41 Закону України № 922-VIII захистити інтереси держави, шляхом зменшення ціни закупівлі без зменшення її обсягів. За таких умов, не вбачається порушень законодавства у сфері закупівель. Неправомірних дій у бюджетній сфері з боку замовника та з боку переможця не було. Крім того, Очеретинська селищна рада (ЄДРПОУ: 04341850) є юридичною особою. Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України № 922-VIII відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником. В той же час, «БМД и КО» (ЄДРПОУ: 20346597) також є юридичною особою. Згідно із абз. 3 п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону України № 922-VIII службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи. В той же час, відповідно до ст. 241 ЦК України правочин, вчинений представником з перевищенням повноважень, створює, змінює, припиняє цивільні права та обов'язки особи, яку він представляє, лише у разі наступного схвалення правочину цією особою. Правочин вважається схваленим зокрема у разі, якщо особа, яку він представляє, вчинила дії, що свідчать про прийняття його до виконання. Наступне схвалення правочину особою, яку представляють, створює, змінює і припиняє цивільні права та обов'язки з моменту вчинення цього правочину. За таких умов, оскільки між Замовником та Виконавцем був укладений договір про закупівлю та підписана відповідна додаткова угода до нього, слід вважати, що сторони схвалили між собою останній та прийняли його до виконання.
2021-08-03 19:18:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та пункту 3 Порядку №1082 Замовник не наклав електронний цифровий підпис в частині оприлюднення інформації про проведення закупівлі.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Мале Приватне Підприємство "БМД И КО" #20346597 |
Переможець |
3 385 460,28
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 16:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 16:51
|
Протокол 31.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:50
|
Доугода до Дог.№ 10.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 14:24
|
Допугода № 1.PDF | зміни до договору |
06 травня 2021 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 16:40
|
Договір № 10.PDF | укладений |
26 квітня 2021 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти п.3.1 договору у новій редакції, а саме: 3.1. Ціна предмету договору визначається на підставі договырної ціни, що додається до цього договору і розрахованої відповідно до вимог ДСТУ БД .1.1-1:2013 Договірна ціна складаэ 2 856752,51 гривень ( два мільйона вісімсот п'ятдесят шість тисяч сімсот п'ятдесят дві гривні 51 копійок) у тому числі ПДВ 20% -476125, 42 грн(чотириста сімдесят шість тисяч сто двадцять п'ять гривень 42 копійки) 2. Доповнити договір п.5.8.7. та викласти в наступній редакції: "Підрядник гарантує якість виконаних робіт за цим договором протягом гарантійного строку, встановленого закодавством України- 5 років. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.1 р.3 «Ціна договору» у новій редакції, а саме: «Зменшити договірну ціну на 17161,25 грн.( сімнадцять тисяч сто шістдесят одна грн 25 коп.) в т.ч. ПДВ 2860,21 грн. Ціна договору складає 2839591,26 грн ( два мільйона вісімсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто одна грн. 26 коп.) в т.ч. ПДВ 473265,21 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |