Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об'єкту: "Реконструкція системи водозабезпечення смт.Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб"(коригування)
Очікувана вартість
3 385 460,28 UAH
UA-2021-04-07-009655-a 0ac9a69956e04544a701fb3f3b701fab
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бичкова Світлана Сергіївна

0669125214 ocheretinorada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Очеретинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04341850
Місцезнаходження: 86020, Україна , Донецька обл., смт.Очеретине, 86020, смт. Очеретине, вул.Первомайська б.12, Донецька область , Ясинуватський район
Контактна особа: Бичкова Світлана Сергіївна
0669125214
ocheretinorada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується на підставі ст.40, п.2, пп.4 Закону України «Про публічні закупівлі»- "після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачання додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі змінипостачальниказамовни був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов'язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021 16:34
Оскарження наміру укласти договір: 18 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи по об'єкту: "Реконструкція системи водозабезпечення смт. Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб"(коригування)

Роботи по об'єкту: "Реконструкція системи водозабезпечення смт.Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб"(коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Роботи по об'єкту: "Реконструкція системи водозабезпечення смт.Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб"(коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно акту виконаних робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

07 квітня 2021 16:29
Протокол 14.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-08-000001 ● 5338e61b615b42fba46a6fba35bda60f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2021 10:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
07.07.2021 № 346


Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до пункту 1,2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу від 07.07.2021
№346
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Очеретинська селищна рада UA-2021-04-07-009655-a 07.04.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

07.07.2021 Державна аудиторська служба України прийняла рішення про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-04-07-009655-a Роботи по об’єкту: «Реконструкція системи водозабезпечення смт. Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб» (коригування). 28.07.2021 Державною аудиторською службою України було оприлюднено висновок про результати проведення моніторингу, яким виявлено наступні порушення, а саме: 1. укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; 2. інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України « Про електронні документи та електронний документообіг» та пункту 3 Порядку № 1082 Замовник не наклав електронний цифровий підпис в частині оприлюднення інформації про проведення закупівлі). Внаслідок виявлених порушень, повідомляємо наступне. Відповідно до ч.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (надалі – Закон України № 922-VIII) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно із ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України (надалі – ЦК України) зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погодженні ними, та умови, які є обов’язковими до актів цивільного законодавства. Згідно із ч. 4 ст. 41 Закон України № 922-VIII умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Як вбачається із закупівлі UA-2021-04-07-009655-a Роботи по об’єкту: «Реконструкція системи водозабезпечення смт. Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб» (коригування) Очеретинська селищна рада (ЄДРПОУ: 04341850) (надалі – Замовник) та «БМД и КО» (ЄДРПОУ: 20346597) (надалі – Переможець/Виконавець) дійшли згоди з усіх істотних умов та уклали договір № 10 від 26.04.2021 на роботи по об’єкту: «Реконструкція системи водозабезпечення смт. Очеретине Ясинуватського району Донецької області продуктивністю 528 м3/доб» (коригування). Ціна договору № 10 від 26.04.2021 становить 2 856 752,51 грн., що забезпечило, внаслідок переговорної процедури та застосування ч. 4 ст. 41 Закону України № 922-VIII захистити інтереси держави, шляхом зменшення ціни закупівлі без зменшення її обсягів. За таких умов, не вбачається порушень законодавства у сфері закупівель. Неправомірних дій у бюджетній сфері з боку замовника та з боку переможця не було. Крім того, Очеретинська селищна рада (ЄДРПОУ: 04341850) є юридичною особою. Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України № 922-VIII відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником. В той же час, «БМД и КО» (ЄДРПОУ: 20346597) також є юридичною особою. Згідно із абз. 3 п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону України № 922-VIII службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи. В той же час, відповідно до ст. 241 ЦК України правочин, вчинений представником з перевищенням повноважень, створює, змінює, припиняє цивільні права та обов'язки особи, яку він представляє, лише у разі наступного схвалення правочину цією особою. Правочин вважається схваленим зокрема у разі, якщо особа, яку він представляє, вчинила дії, що свідчать про прийняття його до виконання. Наступне схвалення правочину особою, яку представляють, створює, змінює і припиняє цивільні права та обов'язки з моменту вчинення цього правочину. За таких умов, оскільки між Замовником та Виконавцем був укладений договір про закупівлю та підписана відповідна додаткова угода до нього, слід вважати, що сторони схвалили між собою останній та прийняли його до виконання.

2021-08-03 19:18:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та пункту 3 Порядку №1082 Замовник не наклав електронний цифровий підпис в частині оприлюднення інформації про проведення закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Мале Приватне Підприємство "БМД И КО"
#20346597
Переможець 3 385 460,28
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 16:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Мале Приватне Підприємство "БМД И КО" #20346597

№ рішення у справі

19-р/тк 

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

07 квітня 2021 16:34
Протокол 14.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 16:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "БМД И КО"
#20346597
3 385 460,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2021 16:34
Протокол 14.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:24
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 16:51
Протокол 31.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 16:50
Доугода до Дог.№ 10.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 14:24
Допугода № 1.PDF зміни до договору
06 травня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 16:40
Договір № 10.PDF укладений
26 квітня 2021 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п.3.1 договору у новій редакції, а саме: 3.1. Ціна предмету договору визначається на підставі договырної ціни, що додається до цього договору і розрахованої відповідно до вимог ДСТУ БД .1.1-1:2013 Договірна ціна складаэ 2 856752,51 гривень ( два мільйона вісімсот п'ятдесят шість тисяч сімсот п'ятдесят дві гривні 51 копійок) у тому числі ПДВ 20% -476125, 42 грн(чотириста сімдесят шість тисяч сто двадцять п'ять гривень 42 копійки) 2. Доповнити договір п.5.8.7. та викласти в наступній редакції: "Підрядник гарантує якість виконаних робіт за цим договором протягом гарантійного строку, встановленого закодавством України- 5 років.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1 р.3 «Ціна договору» у новій редакції, а саме: «Зменшити договірну ціну на 17161,25 грн.( сімнадцять тисяч сто шістдесят одна грн 25 коп.) в т.ч. ПДВ 2860,21 грн. Ціна договору складає 2839591,26 грн ( два мільйона вісімсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто одна грн. 26 коп.) в т.ч. ПДВ 473265,21 грн.»
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 340 356,35
UAH (в тому числі ПДВ 390 059,39 UAH)