Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковдра напіввовняна, простирадло, підковдра, наволочка, подушка
Очікувана вартість
81 500,00 UAH
UA-2021-04-07-009168-a 408e04e6e76e431ca8a0fb2085999594
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Хамаза

+380660739442 annakhamaza@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984174
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541
Контактна особа: Ганна Хамаза
+380660739442
annakhamaza@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2021 15:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2021 15:28
Початок аукціону: 20 квітня 2021 15:19
Очікувана вартість: 81 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 407,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


На виконання вимог п. 14 Наказу від 11.06.2020 року № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі " зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Номенклатура: 39511100-8 Ковдри; 39512100-5 Простирадла; 39512200-6 Підодіяльники; 39512500-9 Наволочки; 39516120-9 Подушки
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Ковдра напіввовняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 39511100-8 — Ковдри
100 штуки
Простирадло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 39512100-5 — Простирадла
100 штуки
Підковдра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 39512200-6 — Підодіяльники
100 штуки
Наволочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 39512500-9 — Наволочки
100 штуки
Подушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 39516120-9 — Подушки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за отриманий Товар Покупцем здійснюються в національній валюті України – гривнях, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно наданої видаткової накладної на оплату товару протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2021 15:33
Додаток_4.docx
07 квітня 2021 15:33
Оголошення.docx
07 квітня 2021 15:33
Додаток_3.docx
07 квітня 2021 15:33
Додаток_2.docx
07 квітня 2021 15:33
Додаток_1.docx
07 квітня 2021 15:33
Додаток_5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ковдра
Дата подання: 12 квітня 2021 22:42
Доброго дня, ковдра повинна бути окантована стрічкою або оверлок? Як Ви перевірятимете щільність тканини? Чохол для подушки стьобаний на блискавці?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 квітня 2021 18:19
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 12.04.2021р. о 22:42 в систему електронних закупівель було звернення від Учасника, на яке своєчасно не була надана відповідь Замовником.
Документи:
13 квітня 2021 18:19
Електронний підпис
13 квітня 2021 18:19
Протокол відміни закупівлі.pdf