Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні вікон у Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №76 Криворізької міської ради, розташованому за адресою: 50106, мкр-н 4-й Зарічний, 12А, м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
179 330,40 UAH
UA-2021-04-07-007636-a 6b7a574011d14be89e75ed43c12e8f95
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акименко Анна

380564920390 bux-cf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Контактна особа: Акименко Анна
380564920390
bux-cf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 12:00
Початок аукціону: 20 квітня 2021 15:30
Очікувана вартість: 179 330,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 896,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні вікон у Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №76 Криворізької міської ради, розташованому за адресою: 50106, мкр-н 4-й Зарічний, 12А, м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2021 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2021 14:09
Додаток №4 _проєкт договору.rtf
07 квітня 2021 14:09
РП 76_Model.pdf
07 квітня 2021 14:09
Додаток №3_Технічне завдання ДНЗ №76.xls
07 квітня 2021 14:09
Оголошення про проведення_ДНЗ №76.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-07-007636-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:34825022
Дата подання: 12 квітня 2021 12:17
Дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, вимагаємо надати пояснення згідно якого нормативного документу тендерною документацією предбачено: пункт «Позитивний лист-відгук від Замовника до наданого виконаного аналогічного договору (надається на бланку Замовника, який надав цей відгук, завірений підписом керівника Замовника, з датою вихідного документа не раніше 01.01.2021 року)».
Дана вимога з боку замовника порушує принципи здійснення закупівель. Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та не встановлено жодних вимог до оформлення листів відгуків та іх дати.
Також технічним завданням до закупівлі передбачено: «З метою забезпечення обов`язкового вивозу будівельних відходів при виконанні робіт та їх захоронення, згідно діючого законодавства-Учасником надається документальне підтвердження щодо вивозу будівельного сміття (чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та його захоронення у м. Кривому Розі)».
Вимагати від учасників наявність договору з захоронення сміття у м. Кривому Розі, є дискримінацією за місцем розташування, адже згідно Статті 5 п. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах».
Згідно п. 4 цієї ж статті: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни до тендерної документації та виключити пункт «Позитивний лист-відгук від Замовника до наданого виконаного аналогічного договору (надається на бланку Замовника, який надав цей відгук, завірений підписом керівника Замовника, з датою вихідного документа не раніше 01.01.2021 року)»;
2. Внести зміни до тендерної документації та виключити пункт «З метою забезпечення обов`язкового вивозу будівельних відходів при виконанні робіт та їх захоронення, згідно діючого законодавства-Учасником надається документальне підтвердження щодо вивозу будівельного сміття (чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та його захоронення у м. Кривому Розі)»
3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2021 08:18
Роз`яснення на звернення учасника викладено в протокольному рішенні від 12.04.2021 №11 (додаться).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

13 квітня 2021 08:16
Протокол №11.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 122 800,00
UAH з ПДВ
122 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ" 178 696,80
UAH з ПДВ
178 696,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2021 11:01
Електронний підпис
15 квітня 2021 21:20
58_ДЦ_ССР.rtf
15 квітня 2021 21:20
Згода Білокінь.pdf
15 квітня 2021 21:20
Згода Каріс.pdf
15 квітня 2021 21:20
Витяг ПДВ.pdf
15 квітня 2021 21:20
58_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
15 квітня 2021 21:20
Досвід ЦПД_2 Дніпро.pdf
15 квітня 2021 21:20
58_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
15 квітня 2021 21:20
58_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
15 квітня 2021 21:20
Статистика.pdf
15 квітня 2021 21:20
Пропозиція.pdf
15 квітня 2021 21:20
ВІкно сертификат.pdf
15 квітня 2021 21:20
гарантійний лист 2.pdf
15 квітня 2021 21:20
опис завір.pdf
15 квітня 2021 21:20
гарантійний лист.pdf
15 квітня 2021 21:20
Захист довкілля.pdf
15 квітня 2021 21:20
Висновок СЕС вікно.pdf
15 квітня 2021 21:20
Гарантія 5років.pdf
15 квітня 2021 21:20
58_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
15 квітня 2021 21:20
Підтвердження МТБ.pdf
15 квітня 2021 21:20
ВИПИСКА НОВА.pdf
15 квітня 2021 21:20
58_ДЦ_ДЦ.rtf
15 квітня 2021 21:20
Право підпису Каріс.pdf
15 квітня 2021 21:20
ЗВВ за 2020 р..pdf
15 квітня 2021 21:20
Лист-гарантія.pdf
15 квітня 2021 21:20
кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Відхилено 122 800,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 14:42
ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ"
#37215194
Відхилено 178 696,80
UAH з ПДВ
05 травня 2021 15:38

Документи

27 квітня 2021 14:41
Електронний підпис
27 квітня 2021 14:41
Протокол 16.pdf

Документи

05 травня 2021 15:38
Електронний підпис
05 травня 2021 15:37
протокол 18.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій