Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по перевірці та випробуванню пожежних гідрантів, внутрішніх пожежних кранів та їх обладнання пожежними рукавами
Очікувана вартість
2 979,60 UAH
UA-2021-04-07-004701-a 6772d3b65cfb4876b606d9d1a3306d76
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мелай

+380564935535 kzo.dor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Перлина" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26137819
Місцезнаходження: 50102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька, 22
Контактна особа: Олена Мелай
+380564935535
kzo.dor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Виконавець зобов'язаний : якісно та в повному обсязі надавати послуги ,а саме: по перевірці та випробуванню пожежних гідрантів,внутрішніх пожежних кранів та обладнання їх пожежними рукавами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Діагностування пожежного кран-комплекту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2021  —  31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
11 штуки
Перекочування рукава на нове ребро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2021  —  31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
3 штуки
Перевірка пожежного гідранта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2021  —  31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

07 квітня 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАІРГРУП"
#38895596
Переможець 2 979,60
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 11:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 09:19
Дод . уг. №1, дог. №26 03 21 1.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 09:11
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 11:59
договір.pdf укладений
07 квітня 2021 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1. в наступній редакції: Зменшити вартість платних послуг на 363 грн. 00 коп. п. 3.1. Вартість платних послуг за даним Договором складає 2616,60 грн (Дві тисячі шістсот шістнадцять гривень 60 коп.), в т. ч. ПДВ – 436,10 грн. (Чотириста тридцять шість гривень 10 коп.)
Номер договору про закупівлю: 26/03/21-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML