Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт під’їздів житлових будинків у м. Дніпро
Очікувана вартість
434 000,00 UAH
UA-2021-04-07-002859-c ● cc4be532713346b99cd901d49e14a93a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Наталія Клімова 380931816334 nk44124263@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2021 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 травня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 434 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 029,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,85% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13020 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Поточний ремонт під’їздів житлових будинків у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, 44, вул. Калинова, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2021 21:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2021 21:16 |
перелік змін 2859.doc | |
11 травня 2021 21:16 |
ТД під'їзди нова редакція 2859.docx | |
12 квітня 2021 17:26 |
ТД під'їзди нова редакція.docx | |
12 квітня 2021 17:26 |
перелік змін 10.doc | |
07 квітня 2021 18:33 |
ТД під'їзди (1).docx |
11 травня 2021 21:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 травня 2021 21:16 |
перелік змін 2859.doc
|
||||||
11 травня 2021 21:16 |
ТД під'їзди нова редакція 2859.docx
|
||||||
12 квітня 2021 17:26 |
ТД під'їзди нова редакція.docx
|
||||||
12 квітня 2021 17:26 |
перелік змін 10.doc
|
||||||
07 квітня 2021 18:33 |
ТД під'їзди (1).docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-07-002859-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТРОЙ СПЕКТР", Код ЄДРПОУ:44190776
Дата подання: 16 квітня 2021 19:12
Дата подання: 16 квітня 2021 19:12
Скарга на тендерну документацію
Просимо, зобов’язати замовника вилучити з тендерної документації дискримінаційні, обмежуючи та вимоги, що протирічать чинному законодавству, а саме:
1. вимогу про обов'язкове скріплення підпису посадової особи печаткою
2. вимогу про складання акту проведення попереднього обстеження об’єкта
3. вимогу про надання персональних даних замовника виконання аналогічних договорів
4. вимогу про надання інформації, яка знаходиться в відкритих даних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
5. вимогу щодо підтвердження досвіду роботи лише з бюджетними установами та організаціями
6. вимогу щодо обов'язкового використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 16:31
рішення від 21.04.2021 № 8542 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 16:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2021 № 9625.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 18:10
рішення від 30.04.2021 № 9625.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення від 30.04.2021 №9625-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Поточний ремонт під’їздів житлових будинків у м. Дніпро", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-07-002859-c
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2021 21:20
Номер скарги: UA-2021-04-07-002859-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОДОЛІЙ-АГРО", Код ЄДРПОУ:36906113
Дата подання: 01 червня 2021 10:26
Дата подання: 01 червня 2021 10:26
Оскарження рішення Замовника
Оскарження Протоколу №166 від 24.05.2021р. в частині відхилення пропозиції ТОВ "Водолій-Агро"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 червня 2021 12:22
рішення від 03.06.2021 №12434 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 12:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.06.2021 №13414.pdf
Дата публікації: 15 червня 2021 18:42
рішення від 14.06.2021 №13414.pdf
Дата публікації: 17 червня 2021 17:43
Номер скарги: UA-2021-04-07-002859-c.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОДОЛІЙ-АГРО", Код ЄДРПОУ:36906113
Оскарження рішення Замовника
Оскарження Протоколу №166 від 24.05.2021р. в частині відхилення пропозиції ТОВ "Водолій-Агро".
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-08-25-000007 • 7930de169ce146e496d028be1421c050
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-08-25
•
11:40
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
UA-2021-04-07-002859-c
Закупівля УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 44124263 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-07-002859-c посилання на закупівлю https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-04-07-002859-c оскаржувались вимоги тендерної документації затвердженої РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРОТОКОЛ № 47 від « 07 » квітня 2021 року
Суб’єкт оскарження: ТОВ «СТРОЙ СПЕКТР», ЄДРПОУ 44190776, 51220, Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, м. Перещепине, вул. Базарна, буд.24, тел. +38066777376 подав скаргу Ідентифікатор: UA-2021-04-07-002859-c.a1 ID: 42be6571dab14b4b84e9045fd5738563.
Після того як скарга була прийнята колегією АМКУ до розгляду уповноваженою особою Замовника прийнято рішення затверджене протоколом No 135 уповноваженої особи. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення закупівель в управлінні з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради від 11 травня 2021 р. м. Дніпро а саме
1. Виконати рішення від 30.04.2021 No9625-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
- внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Поточний ремонт під’їздів житлових будинків у м. Дніпро", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2021-04-07-002859-c.
2. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Поточний ремонт під’їздів житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу.
3. Забезпечити оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбачено статтями 10 та 24 Закону.
Проведений аналіз змін в тендерну документацію виявив що фактично рішення від 30.04.2021 No9625-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не виконано, а саме в тендерній документації ЗАТВЕРДЖЕНОЇ РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРОТОКОЛ № 47 від « 07 » квітня 2021 року Уповноважена особа Н. А. Клімова на проведення закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-07-002859-c пункт 6 в розділі 3 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимагалось для проведення попереднього обстеження об’єкта Учасник звертається до Замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто під підпис отримує від Замовника бланк акту попереднього обстеження, затверджений підписом і печаткою останнього, який і був предметом оскарження так і залишився в новій редакції тендерної документації яка ЗАТВЕРДЖЕНА РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРОТОКОЛ № 135 від «11 » травня 2021 року Уповноважена особа Н. А. Клімова в п 5.6 розділу 3 вигляді наступної вимоги “Для оцінки можливостей та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути надані послуги. Акт візуального огляду об’єкту, складений в довільній формі, має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника та обов’язково має бути наданий у складі пропозиції.”
Таким чином Замовник не виконав рішення колегії АМКУ і його дії підпадають під дію статті 164-14 Порушення законодавства про закупівлі. “Кодекс України про адміністративні правопорушення”.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2021 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОДОЛІЙ-АГРО" |
412 300,00
UAH з ПДВ
|
412 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" |
433 792,08
UAH з ПДВ
|
433 792,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОДОЛІЙ-АГРО" #36906113 |
Відхилено |
412 300,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 09:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2021 22:00
|
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" #40594397 |
Переможець |
433 792,08
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:42
|
Дод. угода 1 до договору 72 (1).pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 12:29
|
Договір 72.pdf | укладений |
30 червня 2021 12:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |