Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект обшивки та елементів для облаштування екстер’єру та інтер’єру салону та кабіни трамваю, що підлягають встановленню при проведені капітального ремонту з переобладнанням трамвайного вагону
Set of cladding and elements for the exterior and interior of the cabin and tram cab, to be installed during the overhaul with the re-equipment of the tram car
Set of cladding and elements for the exterior and interior of the cabin and tram cab, to be installed during the overhaul with the re-equipment of the tram car
Очікувана вартість
12 700 000,00 UAH
UA-2021-04-07-001534-c ● b93918b0da4a4f2997a99b598d78268e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Communal Enterprise "Odesmiskelektrotrans" |
National ID: | 03328497 |
Contact point: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487175467 kpomet@ukr.net |
Additional contacts: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487175467 kpomet@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2021 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2021 13:13 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 14:37 |
Очікувана вартість: | 12 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 127000 UAH |
Publication date: | 07 квітня 2021 13:09 |
Enquiries until: | 28 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 травня 2021 13:13 |
Information
Estimated total value: | 12 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 127 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44430000-3: Армована обшивка
Scope of the procurement
1. Більш детально викладено в тендерній документації. 2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації. При цьому, документи, складені Учасником в минулих періодах або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), трудові книжки, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. 3.Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 127 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком 1 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є зазначити, наприклад: додатком 1 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: ___________ (зазначити розмір). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
1. More detailed in the tender documentation. 2. Language(s) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian, according to the tender documentation. In this case, documents drawn up by the Participant in previous periods or provided by third parties or institutions, such as appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, design, technical documentation (technical specifications, certificates, quality passports, etc., and / or screenshots of pages from official websites, and / or scanned copies of publications or written confirmations), employment books, documents confirming the participant's compliance with the qualification criteria, as well as constituent and legal documents set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian . 3. Amount of security for tender offers (if the customer requires it): 127 000,00 UAH Type of tender security: bank guarantee. Terms of tender security: requirements and conditions for tender security are specified in accordance with the order of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine dated 14.12.2020 № 2628 "On approval of the form and Requirements for tender offer / proposal" (hereinafter - the requirements) , namely: 1. These Requirements define the mandatory requirements for the guarantee, which is provided as security for the tender offer provided for in paragraph 10 of part 1 of Article 1 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (hereinafter - the guarantee), banks (hereinafter - the guarantor). 2. The terms specified in the requirements and form of securing the tender offer (hereinafter - the form) are used in the meanings defined by the Civil Code of Ukraine, the Law of Ukraine "On Public Procurement", the resolution of the National Bank of Ukraine of December 15, 2004 № 639 Regulations on the procedure for banks to carry out operations under guarantees in national and foreign currencies ”(as amended by the resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of January 25, 2018 № 5). 3. The details of the guarantee, defined in the form which is Annex 1 to the tender documentation, are obligatory for drawing up the guarantee. 4. In the details of the guarantee: 1) information on the full name of the guarantor shall be indicated: - full name of the guarantor, his identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, his category; - bank code (if any); - location address; postal address for correspondence; - the e-mail address of the guarantor to which the documents are received; - SWIFT-address of the guarantor; 2) regarding the full name of the principal, who is a participant in the procurement procedure, the information shall be indicated: - full name - for a legal entity; - surname, name and patronymic (if any) - for an individual; - identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category - for the principal of a resident legal entity; - registration number of the taxpayer's account card - for the principal of a resident individual (if any); - series (if available) and passport number (for an individual who, due to his / her religious beliefs, refuses to accept the registration number of the taxpayer's account card) or individual taxpayer's value added tax number (in case of absence of a passport); - location address; 3) regarding the full name of the beneficiary, which is the customer, the information shall be indicated: - full name of the legal entity; - identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category; - location address; 4) the amount of the guarantee is indicated in numbers and words, the name of the currency - in words; 5) the name of the currency in which the guarantee is provided shall indicate the currency in which the guarantee is provided and its numerical and alphanumeric code in accordance with the Classifier of Foreign Currencies and Banking Metals approved by the Board of the National Bank of Ukraine dated February 4, 1998 № 34; 6) the date of commencement of the warranty period shall indicate the date of issuance of the guarantee or the date of its entry into force; 7) the date of expiration of the warranty is indicated, if none of the events provided for in paragraph 4 of the form occurs; 8) the unique number of the announcement of the competitive procurement procedure, assigned by the electronic procurement system, in the format UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X and the name and website of the information and telecommunication system "PROZORRO"; 9) the information on the tender documentation shall indicate: - date of the customer's decision approving the tender documentation; - the name of the subject of procurement in accordance with the announcement of a competitive procurement procedure; 10) the term of payment of funds under the guarantee is indicated in working or banking days; 5. The guarantee and the contract concluded between the guarantor and the principal may not contain additional conditions regarding: - requirements for the principal to provide letters or other documents (except in cases where the principal notifies the guarantor of the circumstances in which the guarantee is considered expired, specified in the fourth paragraph of paragraph 4 of the form, which is specified, for example: Annex 1 to the tender documents; - requirements for third parties to provide letters or documents confirming the fact of the warranty event; - the possibility of partial payment of the guarantee amount. 6. The guarantee, which is drawn up on paper, is signed by the authorized person (s) of the guarantor and sealed (if any). 7. The guarantee, which is provided in electronic form, is signed by affixing a qualified electronic signature (s) and a qualified electronic seal (if any), which are equivalent to the handwritten signature (s) of the authorized person (s). ) the guarantor and his seal, respectively. 8. Changes to the guarantee may be made in the manner prescribed by the legislation of Ukraine, after which they become an integral part of this guarantee. Validity of the tender offer: equal to or exceeding 120 (one hundred and twenty) days from the date of the deadline for submission of bids inclusive). The size of the tender offer: ___________ (specify the size). Type of tender security: bank guarantee Conditions for return of tender security: in accordance with Part 4 of Article 25 of the Law, tender security is returned to the bidder in the case of: 1) expiration of the tender offer and provision of the tender specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. Conditions for non-return of tender security: in accordance with Part 3 of Article 25 of the Law, tender security is not refunded in the case of: 1) withdrawal of the tender offer / offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner of the procurement procedure to provide documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of this Law within the period specified in part six of Article 17 of this Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Комплект обшивки та елементів для облаштування екстер’єру та інтер’єру салону та кабіни трамваю, що підлягають встановленню при проведені капітального ремонту з переобладнанням трамвайного вагону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
ДК 021:2015: 44430000-3 — Армована обшивка
Set of cladding and elements for the exterior and interior of the cabin and tram cab, to be installed during the overhaul with the re-equipment of the tram car
CPV: 44430000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Засобом платежів є національна валюта України - гривня. Ціна включає податки, збори та інші обов’язкові платежі до бюджетів, передбачені чинним законодавством України. Замовник проводить оплату поставленого Товару на підставі рахунку та видаткової накладної шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 180-ти календарних днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2021 13:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2021 13:09 |
6-ТД-Додаток-4 Тендерна пропозиція.docx | |
07 квітня 2021 13:09 |
5-ТД Додаток 3 Проект договору.doc | |
07 квітня 2021 13:09 |
4-ТД Додаток 2 Тех. вимоги.doc | |
07 квітня 2021 13:09 |
3-ТД Додаток 1 ст. 16_ 17.docx | |
07 квітня 2021 13:09 |
2-ТД Армована обшивка | |
07 квітня 2021 13:09 |
1-Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 травня 2021
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ АВТОРИТЕТ АВТО | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АВГУСТ V | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВТОРИТЕТ АВТО |
12 674 880,00
UAH з ПДВ
|
12 674 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВГУСТ V |
12 699 000,00
UAH з ПДВ
|
12 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АВТОРИТЕТ АВТО #39535904 |
Переможець |
12 674 880,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 14:49
|
звіт про виконання | укладений |
01 грудня 2021 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 16:57
|
ДУ 2 до дог 173.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 10:09
|
Доп.угода_1.pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 13:35
|
Договір про закупівлю | укладений |
07 червня 2021 13:32
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
25 червня 2021 15:37
|
2 112 480,00 UAH | UA328201720344361211100036339 КП "ОМЕТ" |
UA863348510000000002600034301 ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" |
Оплачений |
25 серпня 2021 12:13
|
2 112 480,00 UAH | UA328201720344361211100036339 КП "ОМЕТ" |
UA863348510000000002600034301 ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" |
Оплачений |
27 вересня 2021 17:43
|
2 112 480,00 UAH | UA328201720344361211100036339 КП "ОМЕТ" |
UA863348510000000002600034301 ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" |
Оплачений |
27 жовтня 2021 15:26
|
2 112 480,00 UAH | UA328201720344361211100036339 КП "ОМЕТ" |
UA863348510000000002600034301 ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" |
Оплачений |
26 листопада 2021 14:51
|
2 112 480,00 UAH | UA328201720344361211100036339 КП "ОМЕТ" |
UA863348510000000002600034301 ТОВ "АВТОРИТЕТ АВТО" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | нова редакція п.4.2. Договору |
Номер договору про закупівлю: | Т-ВМТЗ-П/2021/173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, вивільнення коштів |
Номер договору про закупівлю: | Т-ВМТЗ-П/2021/173 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект обшивки та елементів для облаштування екстер’єру та інтер’єру салону та кабіни трамваю, що підлягають встановленню при проведені капітального ремонту з переобладнанням трамвайного вагону | 5 | комплекти |
2 112 480,00
UAH з ПДВ
|