Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи письмові - ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2021-04-06-007161-a a023ec19ed354437916cf62c03a4664c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уляна Бурчинська

+380680243558 ulyana0608@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02001216
Вебсайт: https://shumsk.crl.net.ua
Місцезнаходження: 47100, Україна , Тернопільська обл., м. Шумськ, вул. Енергетична, буд. 1
Контактна особа: Уляна Бурчинська
+380680243558
ulyana0608@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 10:00
Початок аукціону: 16 квітня 2021 14:04
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Строк поставки товару: до 23.04.2021 року. Місцезнаходження Замовника: 47100, Тернопільська обл., місто Шумськ, вул. Енергетична, будинок 1. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стіл письмовий з шухлядками 1100*600*750 (ЛДСП біла еліт, ПВХ біла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м.Шумськ, вул. Енергетична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
1 штуки
Стіл письмовий з шухлядками 2200*600*750 (ЛДСП біла еліт, ПВХ біла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м.Шумськ, вул. Енергетична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
1 штуки
Стіл письмовий з шухлядками 1300*600*750 (бук баварія, ПВХ бук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м.Шумськ, вул. Енергетична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
1 штуки
Стіл письмовий 1300*650*750 (ЛДСП дуб колондайк, ПВХ дуб колондайк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м.Шумськ, вул. Енергетична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
1 штуки
Стіл письмовий 1200*600*750 (ЛДСП бук баварія, ПВХ бук баварія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м.Шумськ, вул. Енергетична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Постачальника. Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній, на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповновноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 16:30
Оголошення столи письмові.doc
06 квітня 2021 16:30
Додаток 4 Проєкт Договору.doc
06 квітня 2021 16:30
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
06 квітня 2021 16:30
Додаток 1 Технічні вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мещишин Віталій Васильович 14 300,00
UAH з ПДВ
12 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИРОНЮК СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА" 17 850,00
UAH з ПДВ
12 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА" 17 200,00
UAH з ПДВ
13 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2021 20:36
Електронний підпис
14 квітня 2021 20:35
сертифікат.rar
14 квітня 2021 20:35
пропозиція.pdf
14 квітня 2021 20:35
виписка.rar

Публічні документи

13 квітня 2021 15:14
Електронний підпис
13 квітня 2021 15:11
Проект договору.pdf
13 квітня 2021 15:11
Копія паспорту і коду.pdf
13 квітня 2021 15:11
Копія виписки з ЄДР.pdf
13 квітня 2021 15:11
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 квітня 2021 17:05
дсп кроноспан сєс.pdf
14 квітня 2021 17:05
хдф сертификат 2022.pdf
14 квітня 2021 17:05
Лист гарантія.pdf
14 квітня 2021 17:05
Гарантійний лист.pdf
14 квітня 2021 14:36
Гарантийный лист ФОП-1.pdf
14 квітня 2021 14:36
вытяг 12-10-2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мещишин Віталій Васильович

ФОП "МИРОНЮК СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА"

ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мещишин Віталій Васильович
#2462900173
Переможець 12 940,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 16:54

Документи

16 квітня 2021 16:54
Електронний підпис
16 квітня 2021 16:53
Scan протокол УО 134.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2021 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мещишин Віталій Васильович
#2462900173
12 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2021 16:54
Електронний підпис
16 квітня 2021 16:53
Scan протокол УО 134.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 08:39
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 11:35
Договір 318.pdf укладений
23 квітня 2021 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 940,00
UAH