Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення гімназії № 2 Бердянської міської ради Запорізької області», ДК 021: 2015:45130000-3 «Електромонтажні роботи».
Очікувана вартість
521 870,00 UAH
UA-2021-04-06-006009-b ● 55464b531e924e5c9090e138272d5564
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02136324 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, вулиця Університетська (Ульянових) будинок 33 |
Контактна особа: |
Каркелан Ганна Олександрівна +380507665760 annamurzinova05@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 521 870,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради вул.Університетська (Ульянових), буд.33 Запорізька обл., м.Бердянськ, 71100, Код за ЄДРПОУ: 02136324, мова, якою повинні бути складені пропозиції учасників - є українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення гімназії № 2 Бердянської міської ради Запорізької області», ДК 021: 2015:45130000-3 «Електромонтажні роботи».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71118, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, вул.Університетська,33 (більш детально в оголошенні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 16:52 |
протокол.pdf | |
06 квітня 2021 16:52 |
оголошення гімназія _2 .doc | |
06 квітня 2021 16:52 |
Додаток 5 Проект договору Гімн.2.docx | |
06 квітня 2021 16:52 |
Додаток 3 ТЗ Гімн.2.docx |
08 квітня 2021 12:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2021 16:52 |
протокол.pdf
|
|||
06 квітня 2021 16:52 |
оголошення гімназія _2 .doc
|
|||
06 квітня 2021 16:52 |
Додаток 5 Проект договору Гімн.2.docx
|
|||
06 квітня 2021 16:52 |
Додаток 3 ТЗ Гімн.2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
банківська гарантія
Дата подання: 08 квітня 2021 11:40
Дата відповіді: 08 квітня 2021 12:50
Добрий день. Згідно Додатка4 до Оголошення визначається банківська гарантія у розмірі 2500,00грн, але на самому майданчику ця інформація відсутня. Будь ласка, або добавте цю інформацію на майданчик, або видаліть її з Додатку4 до Оголошення.
Відповідь: Внесено зміни до оголошення.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 квітня 2021 12:29
Дата відповіді: 12 квітня 2021 11:10
На підставі якого нормативно правового акту в ТД встановлена дана вимога "документами, що підтверджують сплату за таку оренду (користування) приміщенням за весь період дії кожного договору у відповідності до його умов"??? Чому учасники повинні надавати дані документи?? як дані документи підтвердять позитивний досвід учасника?? Даною вимогою Ви дискримінуєте учасників, та лобіюєте інтереси конкретного учасника, чим порушуєте законодавство. В разі не внесення змін в ТД з даного приводу, будемо звертатися в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Звертаємося до Вас із проханням уважно вивчати умови оголошення. Зазначена Вами умова розміщена у п.2 Додатку 2 до оголошення та не має жодного відношення до підтвердження учасниками позитивного досвіду (умови щодо підтвердження досвіду розміщені у п.1 Додатку 2 до оголошення).
При цьому, нагадуємо Вам, що відповідно до умов ч.1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Пунктом 1 ч.2 зазначеної статті, зокрема передбачено вимогу Замовника щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Стосовно правових норм, в першу чергу необхідно зазначити норми, визначені ч.4 ст.203 Цивільного Кодексу України «Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом». Крім того, ст.208 ЦК України правочини, які згадані у вашому питанні, належать виключно до правочинів, які необхідно вчиняти у письмовій формі.
Також, зокрема ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік» встановлено визначення первинного документу, а саме, це - документ, який містить відомості про господарську операцію. Тобто, при наявності «не фіктивного» договору, кожний з суб’єктів господарювання повинен оформлювати господарські операції саме за допомогою первинних документів (що і вимагається підтвердити за цією процедурою закупівлі).
При цьому, умова, стосовно документального підтвердження учасниками наявності в них обладнання на договірних засадах (у користуванні) по-перше є повністю правомірною (бо підтверджує фактичну наявність такого обладнання у користуванні по справжнім договорам), а по-друге, в разі діяльності суб’єкта господарювання із використанням документів (у тому числі за договорами, вказаними вище), передбачених законодавством, кожен такий суб’єкт матиме відповідні первинні документи, та може надати їх сканкопії у складі документів пропозиції, що повністю спростовує ваше твердження про наявність дискримінаційних умов оголошення Замовника.
Таким чином, виключно Учасники, які мають фіктивні договори (та первинні документи по них), що складені з порушенням вимог діючого законодавства не відповідають вимозі, визначеній Замовником у п.2 Додатку 2 до оголошення.
Також, нагадуємо вам, що за використання підроблених документів, відповідно до ст.358 настає кримінальна відповідальність.
Звертаємося до Вас із проханням уважно вивчати умови оголошення. Зазначена Вами умова розміщена у п.2 Додатку 2 до оголошення та не має жодного відношення до підтвердження учасниками позитивного досвіду (умови щодо підтвердження досвіду розміщені у п.1 Додатку 2 до оголошення).
При цьому, нагадуємо Вам, що відповідно до умов ч.1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Пунктом 1 ч.2 зазначеної статті, зокрема передбачено вимогу Замовника щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Стосовно правових норм, в першу чергу необхідно зазначити норми, визначені ч.4 ст.203 Цивільного Кодексу України «Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом». Крім того, ст.208 ЦК України правочини, які згадані у вашому питанні, належать виключно до правочинів, які необхідно вчиняти у письмовій формі.
Також, зокрема ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік» встановлено визначення первинного документу, а саме, це - документ, який містить відомості про господарську операцію. Тобто, при наявності «не фіктивного» договору, кожний з суб’єктів господарювання повинен оформлювати господарські операції саме за допомогою первинних документів (що і вимагається підтвердити за цією процедурою закупівлі).
При цьому, умова, стосовно документального підтвердження учасниками наявності в них обладнання на договірних засадах (у користуванні) по-перше є повністю правомірною (бо підтверджує фактичну наявність такого обладнання у користуванні по справжнім договорам), а по-друге, в разі діяльності суб’єкта господарювання із використанням документів (у тому числі за договорами, вказаними вище), передбачених законодавством, кожен такий суб’єкт матиме відповідні первинні документи, та може надати їх сканкопії у складі документів пропозиції, що повністю спростовує ваше твердження про наявність дискримінаційних умов оголошення Замовника.
Таким чином, виключно Учасники, які мають фіктивні договори (та первинні документи по них), що складені з порушенням вимог діючого законодавства не відповідають вимозі, визначеній Замовником у п.2 Додатку 2 до оголошення.
Також, нагадуємо вам, що за використання підроблених документів, відповідно до ст.358 настає кримінальна відповідальність.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 квітня 2021 12:29
Дата відповіді: 12 квітня 2021 11:29
Шановний Замовнику, даною вимогою "Якщо гарантійний лист наданий не самим виробником, а офіційним представником виробника, Учасник повинен надати документ, що підтверджує зв’язок такого представника із виробником", Ви навмисне обмежуєте коло потенційних учасників!! на якій підставі та згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога??? Офіційні представники не зобов'язані підтверджувати учасникам свій зв'язок безпосередньої співпраці з виробниками! до того ж дані документи можуть бути конфеденційними! Даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників закупівлі, і якщо дана вимога не буде виключена з ТД, ми будемо звертатися в АМКУ,Дозоро та Моніторинг, для перевірки Вашої компетентності як Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
При цьому, наявність документально-підтвердженого зв’язку Учасника, офіційного представництва виробника, або представника виробника із самим виробником надає додаткові гарантії Замовнику щодо встановлення Учасниками устаткування якості підтвердженої та в ніякому разі не заборонена діючим законодавством України.
Документ від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання Учасником гарантій такого виробника при монтажі відповідного устаткування. Зазначена умова Замовника сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (не контрафактний) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування (наприклад із застосування технічно-сумісних комплектуючих, виготовлених тим самим виробником).
Слід зауважити, що аналогічна ситуація неодноразово була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України (наприклад рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз).
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання документу, підтверджуючого офіційні стосунки між виробником устаткування, що має встановлюватися (або його офіційного представництва), із Учасником або представником виробника, дилером, дистриб’ютером, тощо.
Тобто Замовником навпаки розширено вимоги оголошення та можливість Учасників щодо вибору саме надійного виробника устаткування або його офіційних представників будь-якого дозволеного Законом типу.
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
При цьому, наявність документально-підтвердженого зв’язку Учасника, офіційного представництва виробника, або представника виробника із самим виробником надає додаткові гарантії Замовнику щодо встановлення Учасниками устаткування якості підтвердженої та в ніякому разі не заборонена діючим законодавством України.
Документ від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання Учасником гарантій такого виробника при монтажі відповідного устаткування. Зазначена умова Замовника сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (не контрафактний) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування (наприклад із застосування технічно-сумісних комплектуючих, виготовлених тим самим виробником).
Слід зауважити, що аналогічна ситуація неодноразово була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України (наприклад рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз).
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання документу, підтверджуючого офіційні стосунки між виробником устаткування, що має встановлюватися (або його офіційного представництва), із Учасником або представником виробника, дилером, дистриб’ютером, тощо.
Тобто Замовником навпаки розширено вимоги оголошення та можливість Учасників щодо вибору саме надійного виробника устаткування або його офіційних представників будь-якого дозволеного Законом типу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-06-006009-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:38310335
Дата подання: 23 квітня 2021 13:49
оскарженя
Тендерному комітету
Відділа освіти виконавчого комітету
Бердянської міської ради
ОСКАРЖЕННЯ
на рішення по ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р.
що до закупівлі
ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-006009-b,
ідентифікатор плану UA-P-2021-04-06-004408-c
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення гімназії № 2 Бердянської міської ради Запорізької області», ДК 021: 2015:45130000-3 «Електромонтажні роботи»
1. п.1.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не згодні з рішенням Замовника так як ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав проект Договору, а додатками є:
1. Розрахунок договірної ціни;
2. Локальні кошториси;
3. Пояснювальну записку;
4. Підсумкова відомість ресурсів;
5. Розрахунок загальновиробничих витрат.
6. Календарний графік робіт.
Шаблонних додатків не було надано Замовником.
2. п.1.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Лист-згода на обробку персональних даних надано на все підприємство та на всіх співробітників, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не прописував окремо директора чи співробітників, тому ми вважаємо що це не є причиною для відмови.
3. п.1.3.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Відсутній лист з поясненням чого? Вказання в довідці п.3.2. Статуту передбачає розділ 3 пункт 2 (визначення правил нумерації, згідно орфографії).
3.1. п.1.3.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р «Система оподаткування зазначена коректно не зазначена…» не зрозуміло, система зазначена коректно? Тоді в чому не відповідність ? Чи не зазначена система оподаткування взагалі? В такому разі звертаємо Вашу увагу на те що в Довідці вих.№101 від 12.04.2021р. зазначено «Є платником ПДВ 20%». Як зазначено у Витягу №1505814500330 з реєстру платників ПОДПТКУ НА ДОДАДУ ВАРТІСТЬ (ПДВ) ні про які загальні підстави не іде мова в документі що видає Державна фіскальна служба України Жовтнева об’єднана Державна податкова інспекція м.Маріуполя ГУ ДФС у Донецькій області Відділ обліку податків №1. Тобто виходить що ГУ ДФС також не зазначили статус платника?
4. п.1.5. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Баланс ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» був наданий під Довідку про матеріально-технічну базу.
5. п.1.6. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Договір наданий про сплату оренди в оригінальному вигляді скріплений печатками та підписами з обох сторін, який діє весь 2021 рік. Також надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка датована 15.04.2021р., що свідчить про те що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» зареєстрований за адресою Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Соборна, 9, що є адресою зазначеною Договором оренди.
6. п.1.7. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р ДОВІЛ № 0014.17.14 був наданий, що до зварювальних робіт вони не передбачені проектно-кошторисною та Додатком 3 до Оголошення, тому зварювальні роботи не будуть проводитись на Вашому об’єкті.
7. п.1.8. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Надано договір взаємодії з сертифікованою лабораторією ТОВ «МАРЕЛ».
8. п.1.9. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням посади, кваліфікації, досвіду роботи та кількості спеціалістів. Довідка має містити інформацію про наявність працівників, передбачених для виконання аналогічних робіт у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тобто не вказано, що потрібно надати скан-копії документів працівників що мають не нижче 4-го розряду налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» на підтвердження Довідки про наявність таких співробітників надана Ліцензія серія АД № 037830 Державна інспекція техногенної безпеки України. Замовник вважає, що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» має Ліцензію не маючи підстав для цього?
9. п.1.10. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. п.3 Додатка 2 до Оголошення на який посилається Замовник в своєму протоколі говорить про наявність аналогічного Договору, а не про документи про навчання з охорони праці на висоті.
Майстер Шевченко О.І. має посвідчення №891 з охорони праці, яке надано в складі пропозиції.
10. п.1.11. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Сам факт надання Банківської гарантії свідчить про те що у ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» відсутня заборгованість по кредитах, що підприємство є платіжоспособним та не знаходиться у стадії ліквідації. Всі документи перевірені банком-гарантом.
11. Сертифікати, декларації та листи надані в повному обсязі згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» згоден працювати на матеріалах та обладнанні згідно Додатку 3 і не має наміру міняти аналогами устаткування, що підтверджує підписаний і скріплений печаткою Додаток 3 Директором ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» Отрубянніковим О.С.
12. п.1.12. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Пояснювальна записка повністю відображена в кошторисному файлі bdcu, формат файлу не заборонений згідно п.2 ч.2 Додатку 3.
13. п.1.12.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Не вимагався опис обладнання, згідно п.5 Додатку 3 надається гарантійний лист, який і був наданий.
14. п.1.12.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Про відсутність листа від ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» ми не працюємо з цим виробником, обладнання та матеріали що повинні використовуватись згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3 не виробляються ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД». Для кого и звідки це з’явилося? Чому хтось міняє виробника, а ми повинні надати документи?
15. п.1.12.3. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Документи надані і представником і виробником.
16. Ми вважаємо і просимо Вас затвердити перемогу ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» в складі нашої пропозиції немає порушень, а згідно Додатка №1 п.9 «Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). До ціни пропозиції Учасник має включити всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, транспортні та інші витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні цього Договору, та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно виконання робіт.» ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав економічно вигідну ціну 500 000,40 з ПДВ.
Звертаємо Вашу увагу, що причини дискваліфікації не об’єктивні, не обґрунтовані, та не є такими що можуть зірвати процес робіт або виконати не якісно роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відділа освіти виконавчого комітету
Бердянської міської ради
ОСКАРЖЕННЯ
на рішення по ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р.
що до закупівлі
ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-006009-b,
ідентифікатор плану UA-P-2021-04-06-004408-c
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення гімназії № 2 Бердянської міської ради Запорізької області», ДК 021: 2015:45130000-3 «Електромонтажні роботи»
1. п.1.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не згодні з рішенням Замовника так як ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав проект Договору, а додатками є:
1. Розрахунок договірної ціни;
2. Локальні кошториси;
3. Пояснювальну записку;
4. Підсумкова відомість ресурсів;
5. Розрахунок загальновиробничих витрат.
6. Календарний графік робіт.
Шаблонних додатків не було надано Замовником.
2. п.1.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Лист-згода на обробку персональних даних надано на все підприємство та на всіх співробітників, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не прописував окремо директора чи співробітників, тому ми вважаємо що це не є причиною для відмови.
3. п.1.3.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Відсутній лист з поясненням чого? Вказання в довідці п.3.2. Статуту передбачає розділ 3 пункт 2 (визначення правил нумерації, згідно орфографії).
3.1. п.1.3.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р «Система оподаткування зазначена коректно не зазначена…» не зрозуміло, система зазначена коректно? Тоді в чому не відповідність ? Чи не зазначена система оподаткування взагалі? В такому разі звертаємо Вашу увагу на те що в Довідці вих.№101 від 12.04.2021р. зазначено «Є платником ПДВ 20%». Як зазначено у Витягу №1505814500330 з реєстру платників ПОДПТКУ НА ДОДАДУ ВАРТІСТЬ (ПДВ) ні про які загальні підстави не іде мова в документі що видає Державна фіскальна служба України Жовтнева об’єднана Державна податкова інспекція м.Маріуполя ГУ ДФС у Донецькій області Відділ обліку податків №1. Тобто виходить що ГУ ДФС також не зазначили статус платника?
4. п.1.5. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Баланс ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» був наданий під Довідку про матеріально-технічну базу.
5. п.1.6. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Договір наданий про сплату оренди в оригінальному вигляді скріплений печатками та підписами з обох сторін, який діє весь 2021 рік. Також надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка датована 15.04.2021р., що свідчить про те що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» зареєстрований за адресою Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Соборна, 9, що є адресою зазначеною Договором оренди.
6. п.1.7. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р ДОВІЛ № 0014.17.14 був наданий, що до зварювальних робіт вони не передбачені проектно-кошторисною та Додатком 3 до Оголошення, тому зварювальні роботи не будуть проводитись на Вашому об’єкті.
7. п.1.8. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Надано договір взаємодії з сертифікованою лабораторією ТОВ «МАРЕЛ».
8. п.1.9. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням посади, кваліфікації, досвіду роботи та кількості спеціалістів. Довідка має містити інформацію про наявність працівників, передбачених для виконання аналогічних робіт у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тобто не вказано, що потрібно надати скан-копії документів працівників що мають не нижче 4-го розряду налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» на підтвердження Довідки про наявність таких співробітників надана Ліцензія серія АД № 037830 Державна інспекція техногенної безпеки України. Замовник вважає, що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» має Ліцензію не маючи підстав для цього?
9. п.1.10. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. п.3 Додатка 2 до Оголошення на який посилається Замовник в своєму протоколі говорить про наявність аналогічного Договору, а не про документи про навчання з охорони праці на висоті.
Майстер Шевченко О.І. має посвідчення №891 з охорони праці, яке надано в складі пропозиції.
10. п.1.11. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Сам факт надання Банківської гарантії свідчить про те що у ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» відсутня заборгованість по кредитах, що підприємство є платіжоспособним та не знаходиться у стадії ліквідації. Всі документи перевірені банком-гарантом.
11. Сертифікати, декларації та листи надані в повному обсязі згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» згоден працювати на матеріалах та обладнанні згідно Додатку 3 і не має наміру міняти аналогами устаткування, що підтверджує підписаний і скріплений печаткою Додаток 3 Директором ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» Отрубянніковим О.С.
12. п.1.12. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Пояснювальна записка повністю відображена в кошторисному файлі bdcu, формат файлу не заборонений згідно п.2 ч.2 Додатку 3.
13. п.1.12.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Не вимагався опис обладнання, згідно п.5 Додатку 3 надається гарантійний лист, який і був наданий.
14. п.1.12.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Про відсутність листа від ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» ми не працюємо з цим виробником, обладнання та матеріали що повинні використовуватись згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3 не виробляються ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД». Для кого и звідки це з’явилося? Чому хтось міняє виробника, а ми повинні надати документи?
15. п.1.12.3. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Документи надані і представником і виробником.
16. Ми вважаємо і просимо Вас затвердити перемогу ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» в складі нашої пропозиції немає порушень, а згідно Додатка №1 п.9 «Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). До ціни пропозиції Учасник має включити всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, транспортні та інші витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні цього Договору, та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно виконання робіт.» ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав економічно вигідну ціну 500 000,40 з ПДВ.
Звертаємо Вашу увагу, що причини дискваліфікації не об’єктивні, не обґрунтовані, та не є такими що можуть зірвати процес робіт або виконати не якісно роботи.
Номер вимоги: UA-2021-04-06-006009-b.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:38310335
Дата подання: 23 квітня 2021 13:53
скарга
Тендерному комітету
Відділа освіти виконавчого комітету
Бердянської міської ради
ОСКАРЖЕННЯ
на рішення по ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р.
що до закупівлі
ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-006009-b,
ідентифікатор плану UA-P-2021-04-06-004408-c
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення гімназії № 2 Бердянської міської ради Запорізької області», ДК 021: 2015:45130000-3 «Електромонтажні роботи»
1. п.1.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не згодні з рішенням Замовника так як ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав проект Договору, а додатками є:
1. Розрахунок договірної ціни;
2. Локальні кошториси;
3. Пояснювальну записку;
4. Підсумкова відомість ресурсів;
5. Розрахунок загальновиробничих витрат.
6. Календарний графік робіт.
Шаблонних додатків не було надано Замовником.
2. п.1.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Лист-згода на обробку персональних даних надано на все підприємство та на всіх співробітників, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не прописував окремо директора чи співробітників, тому ми вважаємо що це не є причиною для відмови.
3. п.1.3.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Відсутній лист з поясненням чого? Вказання в довідці п.3.2. Статуту передбачає розділ 3 пункт 2 (визначення правил нумерації, згідно орфографії).
3.1. п.1.3.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р «Система оподаткування зазначена коректно не зазначена…» не зрозуміло, система зазначена коректно? Тоді в чому не відповідність ? Чи не зазначена система оподаткування взагалі? В такому разі звертаємо Вашу увагу на те що в Довідці вих.№101 від 12.04.2021р. зазначено «Є платником ПДВ 20%». Як зазначено у Витягу №1505814500330 з реєстру платників ПОДПТКУ НА ДОДАДУ ВАРТІСТЬ (ПДВ) ні про які загальні підстави не іде мова в документі що видає Державна фіскальна служба України Жовтнева об’єднана Державна податкова інспекція м.Маріуполя ГУ ДФС у Донецькій області Відділ обліку податків №1. Тобто виходить що ГУ ДФС також не зазначили статус платника?
4. п.1.5. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Баланс ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» був наданий під Довідку про матеріально-технічну базу.
5. п.1.6. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Договір наданий про сплату оренди в оригінальному вигляді скріплений печатками та підписами з обох сторін, який діє весь 2021 рік. Також надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка датована 15.04.2021р., що свідчить про те що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» зареєстрований за адресою Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Соборна, 9, що є адресою зазначеною Договором оренди.
6. п.1.7. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р ДОВІЛ № 0014.17.14 був наданий, що до зварювальних робіт вони не передбачені проектно-кошторисною та Додатком 3 до Оголошення, тому зварювальні роботи не будуть проводитись на Вашому об’єкті.
7. п.1.8. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Надано договір взаємодії з сертифікованою лабораторією ТОВ «МАРЕЛ».
8. п.1.9. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням посади, кваліфікації, досвіду роботи та кількості спеціалістів. Довідка має містити інформацію про наявність працівників, передбачених для виконання аналогічних робіт у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тобто не вказано, що потрібно надати скан-копії документів працівників що мають не нижче 4-го розряду налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» на підтвердження Довідки про наявність таких співробітників надана Ліцензія серія АД № 037830 Державна інспекція техногенної безпеки України. Замовник вважає, що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» має Ліцензію не маючи підстав для цього?
9. п.1.10. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. п.3 Додатка 2 до Оголошення на який посилається Замовник в своєму протоколі говорить про наявність аналогічного Договору, а не про документи про навчання з охорони праці на висоті.
Майстер Шевченко О.І. має посвідчення №891 з охорони праці, яке надано в складі пропозиції.
10. п.1.11. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Сам факт надання Банківської гарантії свідчить про те що у ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» відсутня заборгованість по кредитах, що підприємство є платіжоспособним та не знаходиться у стадії ліквідації. Всі документи перевірені банком-гарантом.
11. Сертифікати, декларації та листи надані в повному обсязі згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» згоден працювати на матеріалах та обладнанні згідно Додатку 3 і не має наміру міняти аналогами устаткування, що підтверджує підписаний і скріплений печаткою Додаток 3 Директором ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» Отрубянніковим О.С.
12. п.1.12. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Пояснювальна записка повністю відображена в кошторисному файлі bdcu, формат файлу не заборонений згідно п.2 ч.2 Додатку 3.
13. п.1.12.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Не вимагався опис обладнання, згідно п.5 Додатку 3 надається гарантійний лист, який і був наданий.
14. п.1.12.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Про відсутність листа від ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» ми не працюємо з цим виробником, обладнання та матеріали що повинні використовуватись згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3 не виробляються ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД». Для кого и звідки це з’явилося? Чому хтось міняє виробника, а ми повинні надати документи?
15. п.1.12.3. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Документи надані і представником і виробником.
16. Ми вважаємо і просимо Вас затвердити перемогу ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» в складі нашої пропозиції немає порушень, а згідно Додатка №1 п.9 «Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). До ціни пропозиції Учасник має включити всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, транспортні та інші витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні цього Договору, та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно виконання робіт.» ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав економічно вигідну ціну 500 000,40 з ПДВ.
Звертаємо Вашу увагу, що причини дискваліфікації не об’єктивні, не обґрунтовані, та не є такими що можуть зірвати процес робіт або виконати не якісно роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відділа освіти виконавчого комітету
Бердянської міської ради
ОСКАРЖЕННЯ
на рішення по ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р.
що до закупівлі
ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-006009-b,
ідентифікатор плану UA-P-2021-04-06-004408-c
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення гімназії № 2 Бердянської міської ради Запорізької області», ДК 021: 2015:45130000-3 «Електромонтажні роботи»
1. п.1.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не згодні з рішенням Замовника так як ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав проект Договору, а додатками є:
1. Розрахунок договірної ціни;
2. Локальні кошториси;
3. Пояснювальну записку;
4. Підсумкова відомість ресурсів;
5. Розрахунок загальновиробничих витрат.
6. Календарний графік робіт.
Шаблонних додатків не було надано Замовником.
2. п.1.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Лист-згода на обробку персональних даних надано на все підприємство та на всіх співробітників, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не прописував окремо директора чи співробітників, тому ми вважаємо що це не є причиною для відмови.
3. п.1.3.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Відсутній лист з поясненням чого? Вказання в довідці п.3.2. Статуту передбачає розділ 3 пункт 2 (визначення правил нумерації, згідно орфографії).
3.1. п.1.3.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р «Система оподаткування зазначена коректно не зазначена…» не зрозуміло, система зазначена коректно? Тоді в чому не відповідність ? Чи не зазначена система оподаткування взагалі? В такому разі звертаємо Вашу увагу на те що в Довідці вих.№101 від 12.04.2021р. зазначено «Є платником ПДВ 20%». Як зазначено у Витягу №1505814500330 з реєстру платників ПОДПТКУ НА ДОДАДУ ВАРТІСТЬ (ПДВ) ні про які загальні підстави не іде мова в документі що видає Державна фіскальна служба України Жовтнева об’єднана Державна податкова інспекція м.Маріуполя ГУ ДФС у Донецькій області Відділ обліку податків №1. Тобто виходить що ГУ ДФС також не зазначили статус платника?
4. п.1.5. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Баланс ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» був наданий під Довідку про матеріально-технічну базу.
5. п.1.6. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Договір наданий про сплату оренди в оригінальному вигляді скріплений печатками та підписами з обох сторін, який діє весь 2021 рік. Також надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка датована 15.04.2021р., що свідчить про те що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» зареєстрований за адресою Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Соборна, 9, що є адресою зазначеною Договором оренди.
6. п.1.7. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р ДОВІЛ № 0014.17.14 був наданий, що до зварювальних робіт вони не передбачені проектно-кошторисною та Додатком 3 до Оголошення, тому зварювальні роботи не будуть проводитись на Вашому об’єкті.
7. п.1.8. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Надано договір взаємодії з сертифікованою лабораторією ТОВ «МАРЕЛ».
8. п.1.9. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням посади, кваліфікації, досвіду роботи та кількості спеціалістів. Довідка має містити інформацію про наявність працівників, передбачених для виконання аналогічних робіт у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тобто не вказано, що потрібно надати скан-копії документів працівників що мають не нижче 4-го розряду налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» на підтвердження Довідки про наявність таких співробітників надана Ліцензія серія АД № 037830 Державна інспекція техногенної безпеки України. Замовник вважає, що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» має Ліцензію не маючи підстав для цього?
9. п.1.10. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. п.3 Додатка 2 до Оголошення на який посилається Замовник в своєму протоколі говорить про наявність аналогічного Договору, а не про документи про навчання з охорони праці на висоті.
Майстер Шевченко О.І. має посвідчення №891 з охорони праці, яке надано в складі пропозиції.
10. п.1.11. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Сам факт надання Банківської гарантії свідчить про те що у ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» відсутня заборгованість по кредитах, що підприємство є платіжоспособним та не знаходиться у стадії ліквідації. Всі документи перевірені банком-гарантом.
11. Сертифікати, декларації та листи надані в повному обсязі згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» згоден працювати на матеріалах та обладнанні згідно Додатку 3 і не має наміру міняти аналогами устаткування, що підтверджує підписаний і скріплений печаткою Додаток 3 Директором ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» Отрубянніковим О.С.
12. п.1.12. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Пояснювальна записка повністю відображена в кошторисному файлі bdcu, формат файлу не заборонений згідно п.2 ч.2 Додатку 3.
13. п.1.12.1. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Не вимагався опис обладнання, згідно п.5 Додатку 3 надається гарантійний лист, який і був наданий.
14. п.1.12.2. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Про відсутність листа від ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» ми не працюємо з цим виробником, обладнання та матеріали що повинні використовуватись згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3 не виробляються ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД». Для кого и звідки це з’явилося? Чому хтось міняє виробника, а ми повинні надати документи?
15. п.1.12.3. ПРОТОКОЛУ №90 від 21.04.2021р. Документи надані і представником і виробником.
16. Ми вважаємо і просимо Вас затвердити перемогу ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» в складі нашої пропозиції немає порушень, а згідно Додатка №1 п.9 «Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). До ціни пропозиції Учасник має включити всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, транспортні та інші витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні цього Договору, та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно виконання робіт.» ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав економічно вигідну ціну 500 000,40 з ПДВ.
Звертаємо Вашу увагу, що причини дискваліфікації не об’єктивні, не обґрунтовані, та не є такими що можуть зірвати процес робіт або виконати не якісно роботи.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій